Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7 ... 12  Volgende
Bericht Geplaatst op 21 aug 2012 18:17 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

Sorry maar dat ben ik wat met Daniel eens.
Ik zie liever Endymion dan dr. pauwelul, frechcore ok maar ik vind dat van hem echt belachelijk slecht :P.

Ik snap ook niet waarom mensen Unexist & Partyraiser publiekstrekkertjes vinden.. De enige kaasplaat van Partyraiser is Time To Raise The Party en voor de rest is Unexist een geniale dj en draai heerlijk lomp.
Bericht Geplaatst op 21 aug 2012 18:34 
 

D-Nemacyst schreef:
Sorry maar dat ben ik wat met Daniel eens.
Ik zie liever Endymion dan dr. pauwelul, frechcore ok maar ik vind dat van hem echt belachelijk slecht :P.

Ik snap ook niet waarom mensen Unexist & Partyraiser publiekstrekkertjes vinden.. De enige kaasplaat van Partyraiser is Time To Raise The Party en voor de rest is Unexist een geniale dj en draai heerlijk lomp.


Nou ik zei toch dat ik op musick geweest ben? Daar sloot meneer unexist af met een hardcore jodel nummer en een adele bootleg...


Hij stond na AP, TOA vs Sei2ure, mindustries en dione etc.


Unexist & Partyraiser spelen alles alleen versneld af
Bericht Geplaatst op 21 aug 2012 18:41 
 
Donateur
Avatar gebruiker




:lol: :lol: :lol: Dit is toch focking slecht xd
Bericht Geplaatst op 21 aug 2012 19:33 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

kaboem schreef:

Nou ik zei toch dat ik op musick geweest ben? Daar sloot meneer unexist af met een hardcore jodel nummer en een adele bootleg...


Hij stond na AP, TOA vs Sei2ure, mindustries en dione etc.


Unexist & Partyraiser spelen alles alleen versneld af


Ik heb Unexist 4x zien afsluiten : Defqon, Free Festival, Intents Festival en een lokaal feestje waarvan ik de naam ben vergeten. En alle 4 de keer sloot hij gruwlijk af. En aan Partyraiser zn sets te zien van de laatste paar keer : Decibel, Defqon en Dominator . Draait hij ook gewoon super en kiest tenminste wat originele tracks er tussen door. Plus bijde kunnen mixen als de beste
Bericht Geplaatst op 23 aug 2012 16:49 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Afbeelding
Bericht Geplaatst op 23 aug 2012 16:50 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Was dit vorig jaar meteen uitverkocht?
Bericht Geplaatst op 23 aug 2012 16:51 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

is niet uitverkocht geweest
Bericht Geplaatst op 23 aug 2012 16:53 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

roberttt schreef:
Nu echt sowieso aanwezig, darkness4life op Decibel heeft me ogen geopend :love: Geniale tering herrie

Vorig jaar konden we, maar gingen we niet. :cry:

Kun je vragen of de kaartjes dit jaar ook nog geldig zijn? :whistle:
Bericht Geplaatst op 23 aug 2012 16:53 
 

area2
Bericht Geplaatst op 23 aug 2012 16:54 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

hdhessel schreef:
is niet uitverkocht geweest


Hmm dat klinkt wel positief :P Heb ik nog even tijd om te sparen xd
Bericht Geplaatst op 23 aug 2012 16:55 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

kaboem schreef:
area2

Dat, met een uitstapje naar The DJ Producer (mits TT goed valt) en een vlucht weg van Dr. Peacock :)
Bericht Geplaatst op 23 aug 2012 16:56 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Producer sluit hopelijk af... Moet gewoon
Bericht Geplaatst op 23 aug 2012 17:00 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Area 2 inderdaad heldig, met uitstapjes naar Producert, Synapse en D-Passion, afhankelijk van de timetable. Wel gunstig, meest logische lijkt me de Producert en Peacock afsluiten (Silver op Defqon sloot af met Frenchcore, einde van Dominator Outcast waren ook TSS en Tieum).
Bericht Geplaatst op 23 aug 2012 17:22 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Vind Dr. Peacock eerder een afsluiter voor een mainstream zaal. Is wel de meest softe frenchcore die je kunt bedenken. Pak dan Akira of D.O.M. ofso
Bericht Geplaatst op 23 aug 2012 17:24 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Draidy schreef:
Vind Dr. Peacock eerder een afsluiter voor een mainstream zaal.


Nooo man! Dat is echt tyfus muziek van Peacock.... Zit niemand op te wachten
Bericht Geplaatst op 23 aug 2012 17:32 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Vind Dr. Pauw ook helemaal niks aan, maar hij past veel beter bij de mainstream zaal dan de industrial
Bericht Geplaatst op 23 aug 2012 20:55 
 

hdhessel schreef:
Afbeelding

Hm, op die trailer stond toch Nosferatu vs. Synapse? Hier staan ze apart.
Bericht Geplaatst op 23 aug 2012 23:14 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Hmm, indeling is wel beter ivm paupers tijdens de leuke sets. Alleen jammer dat TOA dan niet met dat monster geluid zal draaien. Twijfel nog steeds om te gaan.
Bericht Geplaatst op 23 aug 2012 23:30 
 

Dakpan schreef:
Hmm, indeling is wel beter ivm paupers tijdens de leuke sets. Alleen jammer dat TOA dan niet met dat monster geluid zal draaien. Twijfel nog steeds om te gaan.

Gewoon gaan!
Bericht Geplaatst op 23 aug 2012 23:44 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

echte_oostzaner schreef:
Dakpan schreef:
Hmm, indeling is wel beter ivm paupers tijdens de leuke sets. Alleen jammer dat TOA dan niet met dat monster geluid zal draaien. Twijfel nog steeds om te gaan.

Gewoon gaan!


Moet even kijken hoe m'n vakken me dit kwartaal afgaan ivm tentamenweek erna.
Bericht Geplaatst op 24 aug 2012 14:45 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Dit valt ook in mn tentamenweek, mooi kut dus :P
Bericht Geplaatst op 24 aug 2012 14:45 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

dawasiknie schreef:
Dit valt ook in mn tentamenweek, mooi kut dus :P

Yep, same here kwam ik vandaag achter...ff kijken of ik die maandag of dinsdag wat heb...zwaar kut.
Bericht Geplaatst op 24 aug 2012 14:50 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Ach we zien het wel. Van tevoren goed voorbereiden en dan gewoon een avondje zonder zooi of drank en het gaat helemaal goed komen. Dit muzikale geweld wil ik echt voor geen geld missen. En ook voor geen tentamen :P
Bericht Geplaatst op 24 aug 2012 15:08 
 
Hardtraxx Addict

kaboem schreef:
D-Nemacyst schreef:
Sorry maar dat ben ik wat met Daniel eens.
Ik zie liever Endymion dan dr. pauwelul, frechcore ok maar ik vind dat van hem echt belachelijk slecht :P.

Ik snap ook niet waarom mensen Unexist & Partyraiser publiekstrekkertjes vinden.. De enige kaasplaat van Partyraiser is Time To Raise The Party en voor de rest is Unexist een geniale dj en draai heerlijk lomp.


Nou ik zei toch dat ik op musick geweest ben? Daar sloot meneer unexist af met een hardcore jodel nummer en een adele bootleg...


Hij stond na AP, TOA vs Sei2ure, mindustries en dione etc.


Unexist & Partyraiser spelen alles alleen versneld af

Ja hehe, maar dat is meer een fout van de organisatie. Waarom zet je Unexist na namen als Mindustries, TOA vs Sei2ure? Unexist is mainstream, lomp, maar mainstream. En dat weet een organisatie ook.
Bericht Geplaatst op 24 aug 2012 23:24 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Maar Partyraiser gaat flink hard.
Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7 ... 12  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten