D-Nemacyst schreef:
Sorry maar dat ben ik wat met Daniel eens.
Ik zie liever Endymion dan dr. pauwelul, frechcore ok maar ik vind dat van hem echt belachelijk slecht

.
Ik snap ook niet waarom mensen Unexist & Partyraiser publiekstrekkertjes vinden.. De enige kaasplaat van Partyraiser is Time To Raise The Party en voor de rest is Unexist een geniale dj en draai heerlijk lomp.
Nou ik zei toch dat ik op musick geweest ben? Daar sloot meneer unexist af met een hardcore jodel nummer en een adele bootleg...
Hij stond na AP, TOA vs Sei2ure, mindustries en dione etc.
Unexist & Partyraiser spelen alles alleen versneld af