Hard-heads: be prepared! On Saturday the 3rd of November 2012, Q-dance will take over the Heineken Music Hall for the 2nd edition of their hardest event: Qore 3.0.
Hardcore has developed into a broad and energetic sound that can be labeled as euphoric, experimental, extremely hard, and everything in between. They all have one thing in common - a loud kick-drum, which will be at its best rattling the the Heineken Music Hall.
Keep an eye on http://www.q-dance.com and our social media for all info and updates.Ticket sales start Saturday the 24th of August at 23.59 hrs. (CEST)
Line-up:
Zaal 1: Art of Fighters Promo Nosferatu Synapse The DJ Producer Unexist vs Partyraiser Endymion D-Passion War is Inevitable MC: Nolz
Zaal 2: Ophidian Presents Meander The Outside Agency Limewax vs Trasher Omkara Techichi Live Sei2ure Karimooo Angel Dither Dr Peacock MC: Axyz
Vette lineup met een aantal originele namen.. Enige tegenvaller is Endymion, maar wie weet krijgen we wel een oud setje voorgeschotelt met oude Enzyme platen.. Zou nog best een vette set kunnen zijn in dat geval
Karmoo = Karimooo, dubstep dj (en producer?) die ook op Skrillex afterparty draaide en op GZ staat.
Heel mss aanwezig als Club r_AW bevalt, maar vond Qore vorig jaar wat tegenvallen. Toch niet helemaal mijn smaak en was al gauw kapot. Als ik het nog een keer doe, dan met pep ipv psychedelica, al is de ervaring van de muziek dan wellicht wat minder intens
Leuk, maar ben niet weggeblazen zoals vorig jaar. Komt ook nog bij dat het een kutdatum is zo net voor mijn tentamenweek dus kijk het wel even aan. Meander en TOA zijn natuurlijk wel vet en die staan natuurlijk gewoon main.
Mits ik niet met mijn tentamens zit, is dit natuurlijk wel een zekerheidje. Mis écht verrassende namen, maar goed, maakt het feest er niet minder op. Vette mash-up in de trailer trouwens! En een Meander anthem...zeer benieuwd.s
Leuk, maar ben niet weggeblazen zoals vorig jaar. Komt ook nog bij dat het een kutdatum is zo net voor mijn tentamenweek dus kijk het wel even aan. Meander en TOA zijn natuurlijk wel vet en die staan natuurlijk gewoon main.
Godver de godver!! Dit valt precies met Circus Takeover
En Blackout in Effenaar. Ik denk dat het circus wordt voor mij. Ondanks het feit dat Qore gewoon een van de vetste concepten is in de harddance scene, ga ik toch voor een feestje dat al om 4 uur voorbij is (toch?!) want er moet gevoetbald worden.