Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
1, 2, 3, 4, 5 ... 12  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 aug 2012 15:12 
 

Hard-heads: be prepared! On Saturday the 3rd of November 2012, Q-dance will take over the Heineken Music Hall for the 2nd edition of their hardest event: Qore 3.0.

Hardcore has developed into a broad and energetic sound that can be labeled as euphoric, experimental, extremely hard, and everything in between. They all have one thing in common - a loud kick-drum, which will be at its best rattling the the Heineken Music Hall.

Keep an eye on http://www.q-dance.com and our social media for all info and updates.Ticket sales start Saturday the 24th of August at 23.59 hrs. (CEST)



Line-up:

Zaal 1:
Art of Fighters
Promo
Nosferatu
Synapse
The DJ Producer
Unexist vs Partyraiser
Endymion
D-Passion
War is Inevitable
MC: Nolz

Zaal 2:
Ophidian Presents Meander
The Outside Agency
Limewax vs Trasher
Omkara Techichi Live
Sei2ure
Karimooo
Angel
Dither
Dr Peacock
MC: Axyz
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 aug 2012 15:17 
 
Hardtraxx Addict

Dit lijkt me zo'n vet feest :worship:

Zeker een mogelijkheidje!
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 aug 2012 15:17 
 

Prima Line-up
2 zalen lijkt me?
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 aug 2012 15:18 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Fapfap
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 aug 2012 15:18 
 

Chris Two schreef:
Prima Line-up
2 zalen lijkt me?

:yes:
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 aug 2012 15:19 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Anthems komen van D-Passion, The DJ Producer en Meander.

Vette line up btw
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 aug 2012 15:52 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Vette lineup met een aantal originele namen.. Enige tegenvaller is Endymion, maar wie weet krijgen we wel een oud setje voorgeschotelt met oude Enzyme platen.. Zou nog best een vette set kunnen zijn in dat geval
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 aug 2012 15:53 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Dikke optie :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 aug 2012 15:56 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Mr Lellebel schreef:
Dikke zekerheid :yay:
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 aug 2012 16:00 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Karmoo = Karimooo, dubstep dj (en producer?) die ook op Skrillex afterparty draaide en op GZ staat.

Heel mss aanwezig als Club r_AW bevalt, maar vond Qore vorig jaar wat tegenvallen. Toch niet helemaal mijn smaak en was al gauw kapot. Als ik het nog een keer doe, dan met pep ipv psychedelica, al is de ervaring van de muziek dan wellicht wat minder intens :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 aug 2012 16:11 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Leuk, maar ben niet weggeblazen zoals vorig jaar. Komt ook nog bij dat het een kutdatum is zo net voor mijn tentamenweek dus kijk het wel even aan. Meander en TOA zijn natuurlijk wel vet en die staan natuurlijk gewoon main. :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 aug 2012 16:18 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Dakpan schreef:
Komt ook nog bij dat het een kutdatum is zo net voor mijn tentamenweek dus kijk het wel even aan.

Hmm ja, voor mij nog maar even afwachten hoe mijn examenweek valt.. Waarschijnlijk net vantevoren, zou ideaal zijn
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 aug 2012 16:31 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Mits ik niet met mijn tentamens zit, is dit natuurlijk wel een zekerheidje. Mis écht verrassende namen, maar goed, maakt het feest er niet minder op. Vette mash-up in de trailer trouwens! En een Meander anthem...zeer benieuwd.s
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 aug 2012 16:33 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

gaan gaan gaan gaan gaan gaan gaan gaan gaan gaan gaan gaan gaan gaan gaan gaan gaan gaan
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 aug 2012 17:19 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Dakpan schreef:
Leuk, maar ben niet weggeblazen zoals vorig jaar. Komt ook nog bij dat het een kutdatum is zo net voor mijn tentamenweek dus kijk het wel even aan. Meander en TOA zijn natuurlijk wel vet en die staan natuurlijk gewoon main. :D


Gewoon gaan :nono:
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 aug 2012 17:24 
 

duidelijk aanwezig
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 aug 2012 17:42 
 
Hardtraxxer

Sowiezo aanwezig, benieuwd naar Omkara Techichi Live, zeker even kijkje nemen... hopelijk op de main!
Ook vet dat Dr. Peacock erbij is :woot:
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 aug 2012 17:45 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

robin92 schreef:
Ook vet dat Dr. Peacock erbij is :woot:

Zeker vet, is het in die andere zaal even een stukje rustiger :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 aug 2012 19:01 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Godver de godver!! Dit valt precies met Circus Takeover :cry: :cry:
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 aug 2012 20:00 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ziet er vet uit.
Na vorig jaar gemist te hebben, wil ik hier wel erg graag naar toe.
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 aug 2012 20:01 
 
Hardtraxxer

dennis schreef:
Godver de godver!! Dit valt precies met Circus Takeover :cry: :cry:

En Blackout in Effenaar. Ik denk dat het circus wordt voor mij. Ondanks het feit dat Qore gewoon een van de vetste concepten is in de harddance scene, ga ik toch voor een feestje dat al om 4 uur voorbij is (toch?!) want er moet gevoetbald worden.
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 aug 2012 20:34 
 
Hardtraxx Newbie

Wat een gruwelijk feest was dat vorig jaar! :bomb:
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 aug 2012 21:14 
 

vette trailer
lineup ziet er ook wel vet uit :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 aug 2012 21:19 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Vorig jaar kaartjes gewonnen... Hopelijk dit jaar weeer :cool:
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 aug 2012 21:36 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Stinkjanus schreef:
dennis schreef:
Godver de godver!! Dit valt precies met Circus Takeover :cry: :cry:
ga ik toch voor een feestje dat al om 4 uur voorbij is (toch?!) want er moet gevoetbald worden.

ja dat is om vier uur afgelopen! Ik moet de volgende dag ook gewoon weer voetballen!
1, 2, 3, 4, 5 ... 12  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten