Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6 ... 12  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 aug 2012 15:59 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Ach ja Unexist vs Partyraiser en Dr. Peacock zijn namen die nodig zijn voor de bezoekers vrees ik. Er zijn toch wel twee zalen, dus het maakt ook niet zoveel uit eigenlijk.
Ik zal eens kijken of ik wat mensen mee kan krijgen. :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 aug 2012 16:02 
 
Hardtraxx Veteran

Hellblazer schreef:
Ach ja Unexist vs Partyraiser en Dr. Peacock zijn namen die nodig zijn voor de bezoekers vrees ik. Er zijn toch wel twee zalen, dus het maakt ook niet zoveel uit eigenlijk.
Ik zal eens kijken of ik wat mensen mee kan krijgen. :)


Ik zou echt niet naar een festival gaan alleen omdat daar ene Dokter ErwtLul (letterlijk vertaald dan :P) draait.

Maar ik denk dat je op zo'n feest maar weinig dagjesmensen zult zien?
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 aug 2012 16:49 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Basshunterzz schreef:

Maar ik denk dat je op zo'n feest maar weinig dagjesmensen zult zien?


Genoeg, en die gaan dan vervolgens lopen huilen tijdens TOA dat het geen normale hardcore is.
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 aug 2012 16:58 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Basshunterzz schreef:
Hellblazer schreef:
Ach ja Unexist vs Partyraiser en Dr. Peacock zijn namen die nodig zijn voor de bezoekers vrees ik. Er zijn toch wel twee zalen, dus het maakt ook niet zoveel uit eigenlijk.
Ik zal eens kijken of ik wat mensen mee kan krijgen. :)


Ik zou echt niet naar een festival gaan alleen omdat daar ene Dokter ErwtLul (letterlijk vertaald dan :P) draait.


Jij niet nee, maar het schijnt nogal een grote naam te zijn in de frenchcore scene. Op TQ was het ook erg druk bij Peacock.
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 aug 2012 17:27 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Een peacock is ook gewoon een pauw, maar dat terzijde...
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 aug 2012 18:31 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Steffnov schreef:
Een peacock is ook gewoon een pauw, maar dat terzijde...

Afbeelding
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 aug 2012 19:05 
 

ik haat frenchcore, hoop dat ze daar binnenkort een keer van afstappen zeg :sick:
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 aug 2012 19:07 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

kaboem schreef:
ik haat frenchcore, hoop dat ze daar binnenkort een keer van afstappen zeg :sick:

Ach boemmie toch, niet zo huilen.. Je kan op dat moment gewoon naar de andere area :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 aug 2012 19:13 
 

STAN- schreef:
kaboem schreef:
ik haat frenchcore, hoop dat ze daar binnenkort een keer van afstappen zeg :sick:

Ach boemmie toch, niet zo huilen.. Je kan op dat moment gewoon naar de andere area :)



straks is peacock en endymion tegelijk








:cry:
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 aug 2012 19:15 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Dan kan je me opvegen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 aug 2012 19:18 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Dakpan schreef:
Dan kan je me opvegen.

Straks mis je 'endymion' :cry:
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 aug 2012 19:19 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

kaboem schreef:
straks is peacock en endymion tegelijk








:cry:

Pff dat wordt lastig kiezen dan :oh: Op en neer rennen tussen beide area's om zo min mogelijk te missen!
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 aug 2012 19:27 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

kaboem schreef:
straks is peacock en endymion tegelijk

Betwijfel het, beide trekken teveel mensen dus zullen wel op de main staan. Denk (/vrees) zelfs Peacock als afsluiter.
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 aug 2012 19:28 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Steffnov schreef:
kaboem schreef:
straks is peacock en endymion tegelijk

Betwijfel het, beide trekken teveel mensen dus zullen wel op de main staan. Denk (/vrees) zelfs Peacock als afsluiter.


Vorig jaar sloot Hellfish af, nu Producer.
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 aug 2012 19:29 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Producer :love: op Q-base 2010, bazen setje :cool:
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 aug 2012 19:29 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Dakpan schreef:
Steffnov schreef:
kaboem schreef:
straks is peacock en endymion tegelijk

Betwijfel het, beide trekken teveel mensen dus zullen wel op de main staan. Denk (/vrees) zelfs Peacock als afsluiter.


Vorig jaar sloot Hellfish af, nu Producer.

Hoe komt u hier op mister Dakpan? Zou wel genieten zijn :love:
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 aug 2012 19:32 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Speculatie :P Maar heb het idee dat Q met Qore wat meer naar logica kijkt ipv naamsbekendheid met opbouw, dus Producer die afsluit is een grote kans.
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 aug 2012 19:33 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Dakpan schreef:
Speculatie :P Maar heb het idee dat Q met Qore wat meer naar logica kijkt ipv naamsbekendheid met opbouw, dus Producer die afsluit is een grote kans.


Ik denk dat partyraiser afsluit :cool: Dat is tenminste hard
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 aug 2012 23:49 
 
Hardtraxx Veteran

kaboem schreef:
ik haat frenchcore, hoop dat ze daar binnenkort een keer van afstappen zeg :sick:


ga niet haten vriend
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 aug 2012 00:22 
 
Donateur
Avatar gebruiker

roberttt schreef:
Dakpan schreef:
Speculatie :P Maar heb het idee dat Q met Qore wat meer naar logica kijkt ipv naamsbekendheid met opbouw, dus Producer die afsluit is een grote kans.


Ik denk dat partyraiser afsluit :cool: Dat is tenminste hard

Ohoh prepare for partyraiser-pitchmongool-haatposts >.<
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 aug 2012 17:49 
 
Hardtraxx Veteran

dikke line-up dit jaar moet ik zeker aanwezig zijn :worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 aug 2012 17:51 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

kaboem schreef:
duidelijk aanwezig


Dit.
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 aug 2012 15:07 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Nu echt sowieso aanwezig, darkness4life op Decibel heeft me ogen geopend :love: Geniale tering herrie
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 aug 2012 15:11 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

roberttt schreef:
Nu echt sowieso aanwezig, darkness4life op Decibel heeft me ogen geopend :love: Geniale tering herrie


hahaha goedzo
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 aug 2012 20:26 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Peacock is gewoon een pauw. En hoewel ik zijn muziek niks vind, is het een vrij grote naam.


roberttt schreef:
Ik denk dat partyraiser afsluit :cool: Dat is tenminste hard

Nu niet meer nee, maar hij kon het wel:
http://www.discogs.com/Various-Project- ... ase/635127
Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6 ... 12  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten