Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8 ... 12  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 sep 2012 20:23 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Huh staan de meeste industrial acts dus in de kleinste zaal? :mad:
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 sep 2012 20:43 
 
Hardtraxxer

Grendiner schreef:
Huh staan de meeste industrial acts dus in de kleinste zaal? :mad:


Van mij had Omkara Techichi wel op de main gemogen, maarja Als het teveel afwijkt van mainstream vind het grootste gedeelte het helemaal niks en daar maakt het t ook niet gezelliger op...
Beter met het grootste gedeelte van de zaal helemaal los in de kleine zaal dan nog niet de helft in de grote...
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 sep 2012 17:54 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Citaat:
Van mij had Omkara Techichi wel op de main gemogen, maarja Als het teveel afwijkt van mainstream vind het grootste gedeelte het helemaal niks en daar maakt het t ook niet gezelliger op...
Beter met het grootste gedeelte van de zaal helemaal los in de kleine zaal dan nog niet de helft in de grote...

Valt me vies tegen, dacht dat dit feest helemaal in het teken stond van industrial. :thumbdown:
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 sep 2012 18:15 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Grendiner schreef:
Citaat:
Van mij had Omkara Techichi wel op de main gemogen, maarja Als het teveel afwijkt van mainstream vind het grootste gedeelte het helemaal niks en daar maakt het t ook niet gezelliger op...
Beter met het grootste gedeelte van de zaal helemaal los in de kleine zaal dan nog niet de helft in de grote...

Valt me vies tegen, dacht dat dit feest helemaal in het teken stond van industrial. :thumbdown:


Dan heb je duidelijk niet opgelet.
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 sep 2012 19:11 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Deze of Ghosttown, ik kijk wel wat het andere volk doet, maar denk dat het Ghosttown word
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 sep 2012 14:21 
 
Hardtraxxer

Misschien ook hier heen :) Nog even kijken of ik mijn mattie mee krijg hoewel ze eigenlijk naar een verjaardag moet *kan goed aandringen gelukkig*
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 sep 2012 16:25 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ja godver, midden in mijn examenweek.. :/ Precies waar ik al bang voor was.. Hoop toch nog iets te kunnen regelen met ons pap en mam anders moet ik 'm skippen :cry:
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 sep 2012 17:27 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Citaat:
Dan heb je duidelijk niet opgelet.

Hoezo niet? Ik heb de aftermovie gezien en de trailer van dit jaar. En daarin hoor je alleen maar industrial. ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 sep 2012 17:42 
 

Na q-base weet ik zeker dat ik hier bij ben :love:
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 sep 2012 18:37 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Grendiner schreef:
Citaat:
Dan heb je duidelijk niet opgelet.

Hoezo niet? Ik heb de aftermovie gezien en de trailer van dit jaar. En daarin hoor je alleen maar industrial. ;)


Aftermovie had 1 dubstep, 1 mainstream en 1 industrialachtige plaat en de trailer had ook gewoon een mainstream plaat die je een aardige tijd hoorde.
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 sep 2012 21:37 
 

Mellow schreef:
Misschien ook hier heen :) Nog even kijken of ik mijn mattie mee krijg hoewel ze eigenlijk naar een verjaardag moet *kan goed aandringen gelukkig*

mss kan je mij ook wel overhalen, haha, die lineup is toch wel echt lekker :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 sep 2012 22:39 
 

nee kasper, jij ziet partyraiser unexist en peacock en denkt dat het iets voor jou is :$ :P :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 sep 2012 09:47 
 

kaboem schreef:
nee kasper, jij ziet partyraiser unexist en peacock en denkt dat het iets voor jou is :$ :P :P

en niet te vergeten endymion...
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 sep 2012 09:57 
 

kaboem schreef:
nee kasper, jij ziet partyraiser unexist en peacock en denkt dat het iets voor jou is :$ :P :P

D-Passion, Endy, Nos, Party, Peacock
idd ja xd
nee toch niet dan?
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 sep 2012 14:41 
 
Hardtraxxer

Mee gaan ja Kaspah!!
Je hebt toch toen op Masters ook redelijk lang in de industrial zaal bij ons gestaan, of beeld ik me nou iets in? :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 sep 2012 14:53 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Mellow schreef:
Mee gaan ja Kaspah!!
Je hebt toch toen op Masters ook redelijk lang in de industrial zaal bij ons gestaan, of beeld ik me nou iets in? :)

Ik zag hem toen pas bij The Sickest Squad, dus ik betwijfel het nogal :P Maar kan aan mij hebben gelegen
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 sep 2012 15:13 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Ben hier nu 100% aanwezig :) Alleen nog een industrial buddy meefixen, maar dat lukt vast wel
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 sep 2012 15:20 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Heb dit kwartiel maar één tentamen (2 vakken zonder tentamen), dus de kans dat ik kan is weer een stuk groter :yay: Weet alleen nog niet wanneer die is
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 sep 2012 14:20 
 
Hardtraxxer

Steffnov schreef:
Mellow schreef:
Mee gaan ja Kaspah!!
Je hebt toch toen op Masters ook redelijk lang in de industrial zaal bij ons gestaan, of beeld ik me nou iets in? :)

Ik zag hem toen pas bij The Sickest Squad, dus ik betwijfel het nogal :P Maar kan aan mij hebben gelegen


Hmm nu weet ik het ook niet meer zeker.. Maar ga toch maar mee Kasper! :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 sep 2012 14:24 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Eigenlijk moet ik hier wel heen.. Maar November wordt al zo duur..
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 sep 2012 18:37 
 

Mellow schreef:
Mee gaan ja Kaspah!!
Je hebt toch toen op Masters ook redelijk lang in de industrial zaal bij ons gestaan, of beeld ik me nou iets in? :)

klopt ja, omdat die schrale mensen waar ik mee was bij de kluisjes gingen zitten -.-
met jullie was het iig wel gezellig :D

heb et ff nagekeken, en heb toch minstes van 1 tot 4 of 5 bij de industrial gestaan :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 sep 2012 21:32 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

KSwoosh schreef:
Mellow schreef:
Mee gaan ja Kaspah!!
Je hebt toch toen op Masters ook redelijk lang in de industrial zaal bij ons gestaan, of beeld ik me nou iets in? :)

klopt ja, omdat die schrale mensen waar ik mee was bij de kluisjes gingen zitten -.-
met jullie was het iig wel gezellig :D

heb et ff nagekeken, en heb toch minstes van 1 tot 4 of 5 bij de industrial gestaan :P

En toen begon onze helse tocht met Melanie naar de main toe. :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 sep 2012 21:49 
 
Hardtraxxer

jRn schreef:
KSwoosh schreef:
Mellow schreef:
Mee gaan ja Kaspah!!
Je hebt toch toen op Masters ook redelijk lang in de industrial zaal bij ons gestaan, of beeld ik me nou iets in? :)

klopt ja, omdat die schrale mensen waar ik mee was bij de kluisjes gingen zitten -.-
met jullie was het iig wel gezellig :D

heb et ff nagekeken, en heb toch minstes van 1 tot 4 of 5 bij de industrial gestaan :P

En toen begon onze helse tocht met Melanie naar de main toe. :lol:


Hahaha wat nou helse tocht, het ging van een leien dakje totdat Kasper wilde kletsen en lopen tegelijk. Ja dat moet je niet doen :lol: xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 sep 2012 22:02 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

En jouw benen liepen niet bepaald door hahah
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 sep 2012 01:24 
 
Hardtraxxer

jRn schreef:
En jouw benen liepen niet bepaald door hahah


Geef mij maar weer de schuld :P
Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8 ... 12  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten