wrote:vette trailer
lineup ziet er ook wel vet uit
niets voor jou dit hoor:P
wrote:vette trailer
Endymion en Partyraiser staan er toch.wrote:wrote:vette trailer
niets voor jou dit hoor:P
wie zegt dat ik ga?wrote:niets voor jou dit hoor:Pwrote:vette trailer
ik zeg helemaal niet dat je niet mag gaan hoorwrote:wie zegt dat ik ga?wrote:niets voor jou dit hoor:Pwrote:vette trailer
of mag ik tegenwoordig ook geen complimenten op de lineup geven?
dat het niet standaard mijn smaak is betekend niet dat ik delineup niet vet kan vinden
Zo komt het wel een beetje overwrote:
ik zeg helemaal niet dat je niet mag gaan hoor
gelukkigwrote:ik zeg helemaal niet dat je niet mag gaan hoor
Ooh wacht ik wilde eigenlijk alleen Ophidian dik gedrukt hebben. Maar die zal tijdens die set niet veel draaien?wrote:Basshunterz, jij vind meander echt niet cool denk ik.
No offense maar dat is de moeilijkste naam die er tussen zit
Art of Fighters
Promo
Nosferatu vs Synapse
DJ Producer
Ophidian Presents Meander
Unexist vs Partyraiser
Endymion
The Outside Agency
D-Passion
Limewax vs Trasher
Omkara Techichi Live
War is Inevitable
Sei2ure
Karimooo
Angel
Dither
Dr Peacock moet dood
dat is mijn gedachte
Nou een vriend van mij die eerst ook niets van Industrial moest hebben is op Defqon naar de set van hem geweest. Hij vond het wel goed te doen en liet ook wat nummers horen, dat vond ik opzich nog niet tegenvallen. Daarom dacht ik misschien is dat nog wel te doen voor mijwrote:Meander is een project van ophidian, maar kan me niet voorstellen dat ophidian wel iets voor jou? Op de mainstream plaatjes na
View on YouTube
Dus hij mag nu de sound track maken
En vorig jaar maakte hij dit
View on YouTube
Dat kan best moet eerst maar is een hele set horenwrote:Als je ophidian kan waarderen kan je het meeste in industrial wel waarderen denk ik zelf.
wrote:Dat kan best moet eerst maar is een hele set horenwrote:Als je ophidian kan waarderen kan je het meeste in industrial wel waarderen denk ik zelf.
Misschien raar maar als ik het live hoor vind ik het toch altijd anders, dan kan ik beter luisteren of ik het echt wat vind.wrote:wrote:Dat kan best moet eerst maar is een hele set horenwrote:Als je ophidian kan waarderen kan je het meeste in industrial wel waarderen denk ik zelf.
http://lsdb.nl/set/117326/n-vitral-poun ... 08-12.htmlmet veel mainstream ook, dit is topwerk
Ik ben sinds Intents me meer gaan verdiepen in Harcore, dus wie weet gebeurt dat met Industrial ook wel als ik het live hoorwrote:Ik ben op qbase vorig jaar gaan verdiepen in industrial na een kwartier TOA. snap je wel
wrote:Ik ben sinds Intents me meer gaan verdiepen in Harcore, dus wie weet gebeurt dat met Industrial ook wel als ik het live hoorwrote:Ik ben op qbase vorig jaar gaan verdiepen in industrial na een kwartier TOA. snap je wel
Klopt, was ook pas mijn eerst festivalwrote:wrote:Ik ben sinds Intents me meer gaan verdiepen in Harcore, dus wie weet gebeurt dat met Industrial ook wel als ik het live hoorwrote:Ik ben op qbase vorig jaar gaan verdiepen in industrial na een kwartier TOA. snap je wel
:-D, je komt er wel ventje !
Hoop trouwens heel erg dat peacock geschrapt wordt voor helvis ofzo
wrote:Ben totaal niet van de Hardcore, maar blijf toch 1 a 2x per maand Inception By Sound luisteren. Interessante plaat blijft dat.