Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1, 2, 3, 4, 5 ... 12  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 aug 2012 21:51 
 

KSwoosh schreef:
vette trailer
lineup ziet er ook wel vet uit :)



niets voor jou dit hoor:P
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 aug 2012 21:52 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

kaboem schreef:
KSwoosh schreef:
vette trailer
lineup ziet er ook wel vet uit :)



niets voor jou dit hoor:P


Endymion en Partyraiser staan er toch.
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 aug 2012 21:54 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Art of fighters ook :cool:
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 aug 2012 21:56 
 

kaboem schreef:
KSwoosh schreef:
vette trailer
lineup ziet er ook wel vet uit :)

niets voor jou dit hoor:P

wie zegt dat ik ga? ;)
of mag ik tegenwoordig ook geen complimenten op de lineup geven?
dat het niet standaard mijn smaak is betekend niet dat ik delineup niet vet kan vinden ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 aug 2012 22:00 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Inderdaad, waarom zou je jezelf niet eens open mogen stellen voor andere muziek :) ?
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 aug 2012 22:04 
 

KSwoosh schreef:
kaboem schreef:
KSwoosh schreef:
vette trailer
lineup ziet er ook wel vet uit :)

niets voor jou dit hoor:P

wie zegt dat ik ga? ;)
of mag ik tegenwoordig ook geen complimenten op de lineup geven?
dat het niet standaard mijn smaak is betekend niet dat ik delineup niet vet kan vinden ;)


ik zeg helemaal niet dat je niet mag gaan hoor
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 aug 2012 22:49 
 
Hardtraxx Veteran

kaboem schreef:

ik zeg helemaal niet dat je niet mag gaan hoor


Zo komt het wel een beetje over :P

Lijkt me op zich wel vet, ook al ben ik niet echt een industrial fan, daarvoor moet ik het nog een keer op een festival horen

Line-up:
Art of Fighters
Promo
Nosferatu vs Synapse
DJ Producer
Ophidian Presents Meander
Unexist vs Partyraiser
Endymion
The Outside Agency
D-Passion
Limewax vs Trasher
Omkara Techichi Live
War is Inevitable
Sei2ure
Karimooo
Angel
Dither
Dr Peacock
MC: Nolz
MC: Axyz

De dikgedrukte namen vind ik dan wel vet, de rest is sowieso vooral Industrial denk ik (op Endymion na dan :))
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 aug 2012 22:56 
 

kaboem schreef:
ik zeg helemaal niet dat je niet mag gaan hoor

gelukkig :beer:
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 aug 2012 23:02 
 

Basshunterz, jij vind meander echt niet cool denk ik.

No offense maar dat is de moeilijkste naam die er tussen zit :)



Art of Fighters
Promo
Nosferatu vs Synapse
DJ Producer
Ophidian Presents Meander

Unexist vs Partyraiser
Endymion
The Outside Agency
D-Passion
Limewax vs Trasher
Omkara Techichi Live
War is Inevitable
Sei2ure

Karimooo
Angel
Dither
Dr Peacock moet dood



dat is mijn gedachte :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 aug 2012 23:05 
 
Hardtraxx Veteran

kaboem schreef:
Basshunterz, jij vind meander echt niet cool denk ik.

No offense maar dat is de moeilijkste naam die er tussen zit :)



Art of Fighters
Promo
Nosferatu vs Synapse
DJ Producer
Ophidian Presents Meander

Unexist vs Partyraiser
Endymion
The Outside Agency
D-Passion
Limewax vs Trasher
Omkara Techichi Live
War is Inevitable
Sei2ure

Karimooo
Angel
Dither
Dr Peacock moet dood



dat is mijn gedachte :)


Ooh wacht ik wilde eigenlijk alleen Ophidian dik gedrukt hebben. Maar die zal tijdens die set niet veel draaien?
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 aug 2012 23:07 
 

Meander is een project van ophidian, maar kan me niet voorstellen dat ophidian wel iets voor jou? Op de mainstream plaatjes na







Dus hij mag nu de sound track maken :D

En vorig jaar maakte hij dit


Ongelezen bericht Geplaatst op 15 aug 2012 23:08 
 
Hardtraxx Veteran

kaboem schreef:
Meander is een project van ophidian, maar kan me niet voorstellen dat ophidian wel iets voor jou? Op de mainstream plaatjes na







Dus hij mag nu de sound track maken :D

En vorig jaar maakte hij dit




Nou een vriend van mij die eerst ook niets van Industrial moest hebben is op Defqon naar de set van hem geweest. Hij vond het wel goed te doen en liet ook wat nummers horen, dat vond ik opzich nog niet tegenvallen. Daarom dacht ik misschien is dat nog wel te doen voor mij
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 aug 2012 23:10 
 

Als je ophidian kan waarderen kan je het meeste in industrial wel waarderen denk ik zelf :P.
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 aug 2012 23:12 
 
Hardtraxx Veteran

kaboem schreef:
Als je ophidian kan waarderen kan je het meeste in industrial wel waarderen denk ik zelf :P.


Dat kan best moet eerst maar is een hele set horen :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 aug 2012 23:15 
 

Basshunterzz schreef:
kaboem schreef:
Als je ophidian kan waarderen kan je het meeste in industrial wel waarderen denk ik zelf :P.


Dat kan best moet eerst maar is een hele set horen :P




http://lsdb.nl/set/117326/n-vitral-poun ... 08-12.html :) met veel mainstream ook, dit is topwerk :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 aug 2012 23:17 
 
Hardtraxx Veteran

kaboem schreef:
Basshunterzz schreef:
kaboem schreef:
Als je ophidian kan waarderen kan je het meeste in industrial wel waarderen denk ik zelf :P.


Dat kan best moet eerst maar is een hele set horen :P




http://lsdb.nl/set/117326/n-vitral-poun ... 08-12.html :) met veel mainstream ook, dit is topwerk :D


Misschien raar maar als ik het live hoor vind ik het toch altijd anders, dan kan ik beter luisteren of ik het echt wat vind. :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 aug 2012 23:19 
 

Ik ben op qbase vorig jaar gaan verdiepen in industrial na een kwartier TOA :P. snap je wel :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 aug 2012 23:21 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Dit feest boven alles. Wat een ultieme porno line-up. Echt niet normaal :love:
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 aug 2012 23:23 
 
Hardtraxx Veteran

kaboem schreef:
Ik ben op qbase vorig jaar gaan verdiepen in industrial na een kwartier TOA :P. snap je wel :D


Ik ben sinds Intents me meer gaan verdiepen in Harcore, dus wie weet gebeurt dat met Industrial ook wel als ik het live hoor :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 aug 2012 23:24 
 

Basshunterzz schreef:
kaboem schreef:
Ik ben op qbase vorig jaar gaan verdiepen in industrial na een kwartier TOA :P. snap je wel :D


Ik ben sinds Intents me meer gaan verdiepen in Harcore, dus wie weet gebeurt dat met Industrial ook wel als ik het live hoor :)



:-D, je komt er wel ventje !



Hoop trouwens heel erg dat peacock geschrapt wordt voor helvis ofzo :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 aug 2012 23:25 
 
Hardtraxx Veteran

kaboem schreef:
Basshunterzz schreef:
kaboem schreef:
Ik ben op qbase vorig jaar gaan verdiepen in industrial na een kwartier TOA :P. snap je wel :D


Ik ben sinds Intents me meer gaan verdiepen in Harcore, dus wie weet gebeurt dat met Industrial ook wel als ik het live hoor :)



:-D, je komt er wel ventje !



Hoop trouwens heel erg dat peacock geschrapt wordt voor helvis ofzo :thumbsup:


Klopt, was ook pas mijn eerst festival :)

Wat is er mis met Dr. Peacock dan, behalve zijn naam :/
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 aug 2012 23:26 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ben totaal niet van de Hardcore, maar blijf toch 1 a 2x per maand Inception By Sound luisteren. Interessante plaat blijft dat.
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 aug 2012 23:27 
 

Khadber schreef:
Ben totaal niet van de Hardcore, maar blijf toch 1 a 2x per maand Inception By Sound luisteren. Interessante plaat blijft dat.



Er gebeurt ook veel meer dan in een gemiddelde hardcore of hardstyle plaat :p.
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 aug 2012 23:28 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ik ben benieuwd naar War is Inevitable :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 aug 2012 23:59 
 
Hardtraxx Veteran

Nou kaboem deze vind ik wel lekker :):

Vorige  1, 2, 3, 4, 5 ... 12  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten