Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 7, 8, 9, 10, 11, 12  Volgende
Bericht Geplaatst op 03 nov 2012 12:57 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Nando schreef:
Dakpan schreef:
Aanwezig :$

:yay: :love: :worship: :loving: :bomb: (L) :D :clap:


Haha, hakkuh met Dakpan, ook nog maar een kaartje kopen denk ik :innocent:
Bericht Geplaatst op 03 nov 2012 12:59 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Dakpan schreef:
Aanwezig :$


:woot: :yay:
Bericht Geplaatst op 03 nov 2012 13:25 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

G1LL schreef:
Nando schreef:
Dakpan schreef:
Aanwezig :$

:yay: :love: :worship: :loving: :bomb: (L) :D :clap:


Haha, hakkuh met Dakpan, ook nog maar een kaartje kopen denk ik :innocent:


Sowieso. Inkakken is bijpakken euj
Bericht Geplaatst op 03 nov 2012 13:28 
 
Hardtraxxer

Vandaaggg :yay: :yay:
Bericht Geplaatst op 03 nov 2012 13:43 
 

Dakpan schreef:
Sowieso. Inkakken is bijpakken euj

:lol: :lol:
Bericht Geplaatst op 03 nov 2012 14:19 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Nou veel plezier iedereen,,, zal vast wel een geweldig feest worden :drool:
Bericht Geplaatst op 03 nov 2012 14:47 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

roberttt schreef:
Nou veel plezier iedereen,,, zal vast wel een geweldig feest worden
Bericht Geplaatst op 03 nov 2012 15:21 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Nu al vrij van werk. Zin in! :yay:

Oh en Gill, gewoon gaan :P
Bericht Geplaatst op 03 nov 2012 16:28 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Dakpan schreef:
Aanwezig :$

Jeeej ^^ En idd Gilian, gewoon gaan!
Bericht Geplaatst op 03 nov 2012 16:32 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

roberttt schreef:
Nou veel plezier iedereen,,, zal vast wel een geweldig feest worden :drool:

Thanx :) En nogmaals heel erg bedankt he :D
Bericht Geplaatst op 03 nov 2012 18:14 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Inderdaad :D Have fun allemaal :thumbup: Ziet er naar uit dat het in ieder geval een erg gezellig feest gaat worden :)
Bericht Geplaatst op 03 nov 2012 18:29 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Endymion kan nog wat worden:
It's gonna be a strange set tonight! Got everything from slow industrial, darkcore, the forgotten b-sides and other stuff prepared!
Bericht Geplaatst op 03 nov 2012 18:51 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

Dakpan schreef:
Endymion kan nog wat worden:
It's gonna be a strange set tonight! Got everything from slow industrial, darkcore, the forgotten b-sides and other stuff prepared!


opnemen die hap q!
Bericht Geplaatst op 03 nov 2012 19:08 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Dakpan schreef:
Endymion kan nog wat worden:
It's gonna be a strange set tonight! Got everything from slow industrial, darkcore, the forgotten b-sides and other stuff prepared!

Ga zeker een kijkje nemen, mocht het tegenvallen ga ik alsnog naar Angel en Omkara
Bericht Geplaatst op 03 nov 2012 20:52 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Veel plezier allemaal vanavond! Erg jammer dat ik er niet bij kan zijn... :(
Bericht Geplaatst op 03 nov 2012 21:15 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Misschien even bij endymion kijken tijdens omkara dan.

Heb er zin in :woot:
Bericht Geplaatst op 03 nov 2012 21:39 
 

bijna zo ver!!
Bericht Geplaatst op 03 nov 2012 21:47 
 
Hardtraxx Addict

KSwoosh schreef:
bijna zo ver!!


Begin nu wel klein beetje zin te krijgen! Totzoooo
Bericht Geplaatst op 03 nov 2012 23:26 
 
Hardtraxxer

Q-dance
Due to personal circumstances Partyraiser Official will not be able to perform at QORE 3.0 tonight.
We wish Wesley lots of strength to go through this difficult time.
Bericht Geplaatst op 03 nov 2012 23:41 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Had idd gehoord dat zijn vader was overleden :/
Bericht Geplaatst op 04 nov 2012 12:56 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Fuzzylogic schreef:
Had idd gehoord dat zijn vader was overleden :/

Ja erg spijtig :/ Dit stond op z'n facebook:
Citaat:
This is the hardest message i've ever posted. Tonight at 19.00h my dear papa past away. We received this message so sudden. We are in the hospital right now and i hold my dad's hand.
I can't perform tonight at Ghosttown and Qore 3.0.
Dear papa i'm gonna miss you so much. We always love you, may you rest in peace daddy.
:(
Bericht Geplaatst op 04 nov 2012 13:42 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Gruwelijk feestje gehad! :love:

De legendarische Dakpan eindelijk gemeet. Die meneer zijt gegroet met zijn ultieme swagger. Met David epische knuffels gedeeld. Met de gebroeders I don't know leuke gesprekken gehad. :loving:

Explosiviteit ontbrak niet en met diegene heb ik dan ook flinke porties staan knallen. :love:
Met mijn wederhelft van het Gouden Duo heb ik dikke en flinkse pasjes gezet en zit ik tevens nog te chillebillen.

Epische setjes van Meander, The Outside Agency en Sei2ure!
Bericht Geplaatst op 04 nov 2012 14:03 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Olijfboompje schreef:

De legendarische Dakpan eindelijk gemeet. Die meneer zijt gegroet met zijn ultieme swagger.


Hoort er een beetje bij als ik zo iets heb van YOLO m'n leven lang.
Bericht Geplaatst op 04 nov 2012 14:17 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Die YOLO droop ervan af.
Vooral bij die vent die rondjes draaide bij de trap. Living life on the edge.
Bericht Geplaatst op 04 nov 2012 14:54 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Heel goed vermaakt hier!! Moest even inkomen, kende echt bijna geen artiest en/of nummer, maar goed bevallen hoor.
Dat het zo kleinschalig was opgezet kwam alleen maar ten goede van t feest imo!

DJ Producer wat een koning :cool:
Vorige  1 ... 7, 8, 9, 10, 11, 12  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten