Dakpan schreef:
Technoboy is back!
Hahahaha

Godverdomme wat heb ik gelachen met jou

Was zeker wel een vet feest. Vond het erg chill dat Tom nog mee kon

Was gezellig om mijn olijfje weer te zien

Zelfde geldt voor Marijn en vele anderen natuurlijk

Vond de setjes van Meander, TOA en Sei2ure het vetst. Dither vond ik ook wel vet alleen vond ik het toch wat missen. Vond ook het geluid aan het begin echt tegenvallen, zeker in de main zaal en ook boven bij Meander & TOA. Gelukkig werd het boven tijdens Dither & Sei2ure al stukken beter. Aantal platen die ik graag wou horen eindelijk gehoord, Endless Blackness, Denial Of Evil, A Perfect World, Undermind, Neverending Pain en nog genoeg andere vette platen

Kutste moment van het feest was dat Dither mijn lievelingsplaat, Danger draait en hem vervolgens na de intro uitmixed. Op het zelfde moment hoor ik van Dakpan dat Inception By Sound beneden wordt gedraaid

Bij Dr. Peacock zijn we weer naar beneden gegaan, wat is dat een boutherrie is dat zeg. Wou het even een kans geven maar had er meteen al spijt van, het werd ook opeens stervensdruk. Die frenchcore klonk echt nergens naar

Maar ja, smaak. Toen nog even rondgehangen en toen vonden we het wel genoeg. Rond +- half 6 richting huis gegaan. Nog erg bedankt voor het thuis afzetten Marijn

Kortom zeker een geslaagd feest

Was erg gezellig met iedereen

Held van het feest ondanks vette setjes is toch echt Dakpan

Droge zak dat je der bent
