Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 8, 9, 10, 11, 12  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 nov 2012 17:02 

Hardtraxx Elite

Wat een heerlijk feest! :yay:
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 nov 2012 17:53 

Hardtraxx Veteran

Ik vrees trouwens geen 2013 editie meer. In ieder geval niet in de HMH.
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 nov 2012 17:56 

Hardtraxx Veteran

Dakpan schreef:

Leg uit
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 nov 2012 17:56 

Donateur

Weinig mensies.
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 nov 2012 18:02 

Hardtraxx Elite

Dakpan schreef:

Ziggodome jwz
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 nov 2012 18:09 

Hardtraxx Veteran

hardcoresjors schreef:
Dakpan schreef:

Leg uit

Het podium in de Blackbox was al een flink stuk naar voren geschoven en nog had de zaal flink lege plekken tijdens iedere set dat ik er was.
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 nov 2012 18:22 

Donateur

Prima feestje, jammer dat de HMH maar half dicht was maar ook wel weer beter want dat scheelde wat meters met rondjes lopen.

Beste set van de avond, van de maand en van het jaar komt op naam van niemand anders dan Endymion. Heel erg langzam openen met The Pures, The Strangers en None To Give en dan allemaal ouder duister spul erop gooien. Psychiatric Ass, Capture in Distress, Headroom, :love: De set kon voor mij toen al niet meer stuk, daarna werden nog ff Vengeance, Act Of God en So Many Sacrifices gedraaid. Het mooiste was nog hoe die 2 gasten van Endymion volop genoten achter de draaitafels. Epische set!

Setje van D-Passion was ook weer ouderwets lekker, weinig verrassingen maar deze man doet meer dan genoeg goeds met het standaard-werk. Promo begon heel erg apart, vond het vet dat hij eens iets heel anders neer zette (al vind ik Promo op zn best als hij zijn eigen bekende ding doet). Daarna naar Toa gegaan die ik een beetje tegen vond vallen. Synapse en Sei2ure waren ook geslaagd en de DJ Producer op dit geluidssysteem was echt BIZAR. Wat een verwoestend geweld :love:

Geweldige sets en de HMH blijft een fraaie locatie, jammer dat ie maar tot de helft open was. Dat neemt wel een hoop beleving weg. Sfeer was niet optimaal, hoop agressief en vervelend volk.
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 nov 2012 18:46 

Ik vond D-Passion juist echt tegenvallen, de kicks kwamen er voor mij niet echt door bij hem.

Maar verder het feest, echt mega bruut, dit wordt em volgend jaar zeker weer!
Heerlijk om eindelijk eens flink beukwerk te hebben, gedurende een heel feest!

Mijn absolute helden waren Dither, Peacock en DJ Producer.
Peacock was gewoon bruut hard knallen, en de rest... eigenlijk ook :lol:

Meander was ook leuk om bij geweest te zijn, maar toch niet echt helemaal mijn ding, te onvoorspelbaar en voor mij niet echt geschikt om op los te gaan :P

+ Onverwachts veel HT'ers tegen gekomen
+ Dit feest dat al mn verwachtingen overtrof
+ Dakpan zien losgaan
+ Dat ze thee serveerden xd
+- Het was zo koel daar dat ik mn shirt heb aangehouden (et grootste deel van de tijd), en zelfs mn waaier niet hoefde te gebruiken :lol:
- Gladde vloeren
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 nov 2012 19:25 

Hardtraxx Addict

Haha die thee was zo smerig :D . Maar wat een vet feest zeg, ging erheen zonder grote verwachtingen maar wat een brute setjes zeg, Sets van de avond: Dither :drool: The Outside Agency en tot slot, Dr Peackock, nooit verwacht dat ik dat vet zou vinden :D Verder vond ik Nosferatu ook heel dik draaien dat half uurtje dat ik gezien heb en DJ Producer vond ik ook wel tof. Vond sfeer wel beetje apart, veel mensen die stil stonden, net alsof ze niet echt wisten wat ze met de muziek aanmoesten en mensen die je gewoon omver beukte.
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 nov 2012 19:47 

Hardtraxx Elite

de zaal plakte echt van alle kanten >.<
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 nov 2012 19:57 

Hardtraxxer

KSwoosh schreef:
+ Dat ze thee serveerden xd

Jij met je thee xd

Ja, die plakgrond was wel vervelend. Zeker 5 keer gehad dat ik liep en dat mijn schoenen (die sowieso al losjes gestrikt zijn) gewoon bleven staan en ik er met mijn voet uitflopte :P

Was verder een heel gaaf feest! Niet wetende wat je moet verwachten en dan toch aangenaam verrast worden door de muziek :D
Sowieso volgend jaar weer, of dat nou in HMH is of ergens anders
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 nov 2012 20:21 

Hardtraxx Veteran

Technoboy is back!
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 nov 2012 21:05 

Hardtraxx Veteran

Dakpan schreef:
Technoboy is back!

Hahahaha xd Godverdomme wat heb ik gelachen met jou :P

Was zeker wel een vet feest. Vond het erg chill dat Tom nog mee kon :) Was gezellig om mijn olijfje weer te zien :D Zelfde geldt voor Marijn en vele anderen natuurlijk :D Vond de setjes van Meander, TOA en Sei2ure het vetst. Dither vond ik ook wel vet alleen vond ik het toch wat missen. Vond ook het geluid aan het begin echt tegenvallen, zeker in de main zaal en ook boven bij Meander & TOA. Gelukkig werd het boven tijdens Dither & Sei2ure al stukken beter. Aantal platen die ik graag wou horen eindelijk gehoord, Endless Blackness, Denial Of Evil, A Perfect World, Undermind, Neverending Pain en nog genoeg andere vette platen :) Kutste moment van het feest was dat Dither mijn lievelingsplaat, Danger draait en hem vervolgens na de intro uitmixed. Op het zelfde moment hoor ik van Dakpan dat Inception By Sound beneden wordt gedraaid :cry: Bij Dr. Peacock zijn we weer naar beneden gegaan, wat is dat een boutherrie is dat zeg. Wou het even een kans geven maar had er meteen al spijt van, het werd ook opeens stervensdruk. Die frenchcore klonk echt nergens naar :P Maar ja, smaak. Toen nog even rondgehangen en toen vonden we het wel genoeg. Rond +- half 6 richting huis gegaan. Nog erg bedankt voor het thuis afzetten Marijn ;) Kortom zeker een geslaagd feest :) Was erg gezellig met iedereen ^^ Held van het feest ondanks vette setjes is toch echt Dakpan :P Droge zak dat je der bent :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 nov 2012 21:27 

Hardtraxx Veteran

Ga nu nog stuk om bepaalde momenten
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 nov 2012 21:53 

Hardtraxx Veteran

Dakpan schreef:
Ga nu nog stuk om bepaalde momenten

Echt he :P Technoboy is back! :cool:
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 nov 2012 21:57 

Hardtraxx Veteran

:lol:

*5 maanden stilte*
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 nov 2012 22:00 

Hardtraxx Veteran

Het kwartje valt :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 nov 2012 22:01 

Hardtraxx Veteran

Sshhhht :x Nobody knows :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 nov 2012 22:17 

Thee op een hardcore feest :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 nov 2012 23:08 

Hardtraxx Addict

Mr Lellebel schreef:
Dakpan schreef:
Technoboy is back!

Nog erg bedankt voor het thuis afzetten Marijn ;)

Geen probleem :D. Goed, even een kort verslagje vanaf mijn kant. Heb me goed vermaakt, was er rond 5 uur wel klaar mee want was nuchter en 's ochtends gewerkt dus was ook behoorlijk moe. Best veel HT'ers gezien (en eindelijk Tom :loving:). Hooli gesproken en ook XtD gezien. Vond het erg gezellig met iedereen en heb flink gelachen. Preparty bij Oolijfboompje was ook gezellig (bedankt voor de gastvrijheid ^^ ).

Dan nu muzikaal: Met Daan bij Endymion blijven hangen toen de rest naar Angel ging, vet setje, ook wel verwacht na hun tweet. Hierna naar zaal 2 gegaan waar Omkara aan de gang was, had hier zelf niks mee en vond z'n outfit maar raar. Hierna Meander Live, vond ik persoonlijk erg vet! Dither idem dito (setjes v/d avond voor mij). Hierna ff wat wezen eten met Nando en Tom en ons weer

Toen was het tijd voor TOA, wist niet wat ik moest verwachten want vind hun cd niet heel bijzonder :$. Setje deed me ook niet zoveel (mede door volume van 't geluid in vergelijking met hiervoor). Daarna even rondgelopen en bij Synapse wezen kijken, vond ik wel weer erg vet. Sei2ure ook en toen begon Dr. Peacock :lol: Wat klonk dat kut, met z'n allen gauw weggegaan. Onderweg naar zaal 1 nog iemand tegengekomen die verschikkelijk uit z'n dak was en hier ook hartelijk op gelachen xd.

Nog even bij Nosferatu wezen kijken en hierna jas gehaald en David en Tom afgezet en uiteindelijk lag ik om 7:15 heerlijk in m'n bedje na een helse terugrit in de auto in m'n eentje.

HMH trouwens echt een dikke locatie! Beste geluid ever gehoord denk ik.
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 nov 2012 23:12 

M-arijn schreef:

scheelt dat de main neit zo groot was, maar in de 2e zaal vond ik het geluid echt tegenvallen (als je niet midden vooraan stond)

wacht maar tot je in het ziggodome komt :bomb:
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 nov 2012 23:14 

Hardtraxx Addict

KSwoosh schreef:
M-arijn schreef:

scheelt dat de main neit zo groot was, maar in de 2e zaal vond ik het geluid echt tegenvallen (als je niet midden vooraan stond)

wacht maar tot je in het ziggodome komt :bomb:

Hoorde van vrienden dat ze HMH harder vonden en Ziggo ietsjes zuiverder maar doe mij de HMH dan maar :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 nov 2012 23:50 

Hardtraxxer

Ik ben benieuwd of onze groepsfoto op de website van Q-dance komt te staan :lol: xd

Die fotograaf zei wel hééél overdreven: "De foto's worden door Q-dance gekeurd"

We stonden dr vast heel mooi op :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 nov 2012 00:16 

Hardtraxx Addict

Iemand die weet hoe dit nummer heet? draaide Dither tijdens zijn set.

Ongelezen bericht Geplaatst op 05 nov 2012 15:18 

Hardtraxx Veteran

Leuk feest van wat ik me kan herinneren. :D
Vorige  1 ... 8, 9, 10, 11, 12  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten