Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 6, 7, 8, 9, 10, 11, 12  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 okt 2012 16:47 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Zo zou mijn TT er uit zien:

22:00 – 22:30 War is inevitable
22:30 – 23:30 Angel
23:30 – 00:30 Omkara Techichi LIVE
00:30 – 01:30 Ophidian presents: Meander
01:30 – 02:30 Dither
02:30 – 03:30 The Outside Agency
03:30 – 04:30 Sei2ure
04:30 – 05:00 Nosferatu
05:00 – 06:00 The DJ Producer
06:00 – 07:00 Unexist vs. Partyraiser
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 okt 2012 16:49 
 
Hardtraxx Addict

Pfff gelukkig Partyraiser vs Unexist als afsluiter :thumbsup: Had echt geen zin in DJ Producer. Prima TT verder, erg fijn dat Nossie zo laat staat :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 okt 2012 16:51 
 

22:00 – 23:00 War is inevitable
22:30 – 23:30 Angel
23:30 – 00:30 Omkara Techichi LIVE
00:30 – 01:30 Ophidian presents: Meander
01:30 – 02:30 Dither
02:30 – 03:30 The Outside Agency
03:30 – 04:30 Sei2ure
04:30 – 05:00 Nosferatu
05:00 – 06:00 The DJ Producer
06:00 – 06:30 Thrasher vs. Limewax


Chille timetable :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 okt 2012 17:50 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Gloeiende gloeiende hmpffff wat een zaad-timetable. D-Passion en Meander tegelijk, Promo en Toa tegelijk, Sei2ure en Synapse gelijk en verplicht afsluiten bij Partysjeezer... Kutleven :cry:

22:30 - 23:30: Angel
23:30 - 00:00: Live: Omkara Techichi
00:00 - 00:30: Art of Fighters
00:30 - 01:30: Live: Meander
01:00 - 02:00: D-Passion
02:00 - 03:30: Promo/TOA
03:30 - 04:30: Sei2ure/Synapse
04:00 - 05:00: Nosferatu
05:00 - 06:00: The DJ Producer
06:00 - 06:30: Limewax vs Thrasher
06:30 - 07:00: Partyraiser vs Unexist

Zal er echt van af hangen hoe iedereen draait op dat moment en hoeveel bekenden ergens staan.

Edit: ik las dat Endymion misschien een millenium-set gingen draaien. Hmmm als dat zo is kwijl ik heel de HMH onder zodat iedereen op z'n bek gaat :drool:
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 okt 2012 18:22 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Unexist vs Partysjeeser als afsluiter >.< ach ja...

Tot 23:00 rondlopen
23:00 - 00:00 Endymion (zolang het een millenium set blijft :drool: )
00:00 – 00:30 Omkara Techichi LIVE 
00:30 – 01:30 Ophidian presents: Meander
01:30 – 02:30 Dither
02:30 – 03:30 The Outside Agency 
03:30 – 04:30 Sei2ure
04:30 - 05:00 Nosferatu
05:00 - 06:00 DJ Producer
06:00 - 06:30 Limewax vs Thrasher
06:30 - 07:00 Unexist vs Partyraiser
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 okt 2012 21:20 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Blijf denk ik gewoon in de tweede zaal. :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 okt 2012 21:55 
 

Steffnov schreef:
Unexist vs Partysjeeser als afsluiter >.< ach ja...

Tot 23:00 rondlopen
23:00 - 00:00 Endymion (zolang het een millenium set blijft :drool: )
00:00 – 00:30 Omkara Techichi LIVE 
00:30 – 01:30 Ophidian presents: Meander
01:30 – 02:30 Dither
02:30 – 03:30 The Outside Agency 
03:30 – 04:30 Sei2ure
04:30 - 05:00 Nosferatu
05:00 - 06:00 DJ Producer
06:00 - 06:30 Limewax vs Thrasher
06:30 - 07:00 Unexist vs Partyraiser



Sowieso naar WII heen gaan! Damn wat een sets altijd :o
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 okt 2012 22:56 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

kaboem schreef:
Sowieso naar WII heen gaan! Damn wat een sets altijd :o

Niet dat jij er veel ervaring mee hebt :P maar ga het sowieso ff checken, zie wel of ik blijf hangen :thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 okt 2012 23:02 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Nando schreef:
Blijf denk ik gewoon in de tweede zaal. :D

Ook tijdens ertwenlul?
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 okt 2012 23:09 
 

Steffnov schreef:
kaboem schreef:
Sowieso naar WII heen gaan! Damn wat een sets altijd :o

Niet dat jij er veel ervaring mee hebt :P maar ga het sowieso ff checken, zie wel of ik blijf hangen :thumbup:



kijk de sets op lsdb _O_
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 nov 2012 13:28 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Steffnov schreef:
Nando schreef:
Blijf denk ik gewoon in de tweede zaal. :D

Ook tijdens ertwenlul?

Nee die hoef ik niet te zien. Oh en Daan ik ga wel mee naar AOF. :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 nov 2012 16:46 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Heb er zin in! :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 nov 2012 11:29 
 

Ik lees erg veel dat mensen geen zin hebben in DJ Producer, kunnen jullie mss uitleggen waarom?
Had et dr gister over met een maat van me en die zei dat ie vaak tegen viel, live, kan dat kloppen?
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 nov 2012 11:36 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

KSwoosh schreef:
Ik lees erg veel dat mensen geen zin hebben in DJ Producer, kunnen jullie mss uitleggen waarom?
Had et dr gister over met een maat van me en die zei dat ie vaak tegen viel, live, kan dat kloppen?


Te moeilijk voor het gros.
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 nov 2012 11:39 
 

Dakpan schreef:
KSwoosh schreef:
Ik lees erg veel dat mensen geen zin hebben in DJ Producer, kunnen jullie mss uitleggen waarom?
Had et dr gister over met een maat van me en die zei dat ie vaak tegen viel, live, kan dat kloppen?


Te moeilijk voor het gros.

Telt dat ook voor bijv die mix die hij voor aankomende Qore heeft gemaakt?
Die vind ik namelijk wel erg goed klinken.
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 nov 2012 11:46 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

KSwoosh schreef:
Dakpan schreef:
KSwoosh schreef:
Ik lees erg veel dat mensen geen zin hebben in DJ Producer, kunnen jullie mss uitleggen waarom?
Had et dr gister over met een maat van me en die zei dat ie vaak tegen viel, live, kan dat kloppen?


Te moeilijk voor het gros.

Telt dat ook voor bijv die mix die hij voor aankomende Qore heeft gemaakt?
Die vind ik namelijk wel erg goed klinken.


Die minimix is een weerspiegeling van zijn stijl, dus ja.
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 nov 2012 12:51 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Mensen die geen zin in DJ Producer hebben moet je bij Qore niet serieus nemen. Producert is een fucking baas. Maar, ben er blij mee dat hij tegelijk met Peacock staat, daar wordt zaal 2 echt gruwelijk druk, en main wat rustiger :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 nov 2012 14:01 
 

Producer 5 keer gezien nu, hij draait altijd zo ontzettend gruwelijk hard :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 nov 2012 14:14 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

kaboem schreef:
Producer 5 keer gezien nu, hij draait altijd zo ontzettend gruwelijk hard :D

Je moet je avatar veranderen. Hij is bevrijd.
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 nov 2012 16:58 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

dawasiknie schreef:
Edit: ik las dat Endymion misschien een millenium-set gingen draaien. Hmmm als dat zo is kwijl ik heel de HMH onder zodat iedereen op z'n bek gaat :drool:


Ik denk ik vraag ff na :P

Endymion
@Steffnov Niet echt millenium, wel een wat langzamere donkere set. Met wat millenium dingen, wat industriele dingen. Opbouwend dus.

Ach, zolang de laatste 3 jaar vermeden worden kan het al vet worden :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 nov 2012 19:49 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Steffnov schreef:
Mensen die geen zin in DJ Producer hebben moet je bij Qore niet serieus nemen. Producert is een fucking baas. Maar, ben er blij mee dat hij tegelijk met Peacock staat, daar wordt zaal 2 echt gruwelijk druk, en main wat rustiger :P

Dat is echt niet altijd zo hoor. Al is Producer natuurlijk vele malen > pauw
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 nov 2012 20:06 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

The Dj Producer nog nooit live gezien dus ik weet niet wat ik kan verwachten!
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 nov 2012 10:05 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Aanwezig :$
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 nov 2012 12:38 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Dakpan schreef:
Aanwezig :$

:yay: :love: :worship: :loving: :bomb: (L) :D :clap:
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 nov 2012 12:57 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Afbeelding

Moet ik natuurlijk niet belazerd zijn met het overkopen van een ticket. :D
Vorige  1 ... 6, 7, 8, 9, 10, 11, 12  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten