Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 5, 6, 7, 8, 9, 10, 11, 12  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 okt 2012 23:25 
 

Olijfboompje schreef:
Hoezo is dat goed om te weten? :D

omdat ik je dan sowieso wel tegen kom haha :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 okt 2012 23:26 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

KSwoosh schreef:
Olijfboompje schreef:
Hoezo is dat goed om te weten? :D

omdat ik je dan sowieso wel tegen kom haha :lol:

Aah zo. xd

Jij bent tok mainstream hartkeur?
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 okt 2012 23:31 
 

Olijfboompje schreef:
KSwoosh schreef:
Olijfboompje schreef:
Hoezo is dat goed om te weten? :D

omdat ik je dan sowieso wel tegen kom haha :lol:

Aah zo. xd

Jij bent tok mainstream hartkeur?

Soms wel soms niet.
Ik sta open voor nieuwe dingen ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 okt 2012 23:32 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Goed bezig.
De weg naar het echte geloof strijkt zich voor je uit.
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 okt 2012 23:34 
 

Olijfboompje schreef:
Goed bezig.
De weg naar het echte geloof strijkt zich voor je uit.

^^
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 okt 2012 23:45 
 
Hardtraxx Addict

Twijfel nog steeds behoorlijk. Moet in m'n eentje terugrijden vanuit Amsterdam en heb de volgende dag een herkansing scheikunde die ik eigenlijk niet mag verneuken. Toch lijkt dit me erg tof om mee te maken, twijfel twijfel..
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 okt 2012 09:31 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

M-arijn schreef:
Twijfel nog steeds behoorlijk. Moet in m'n eentje terugrijden vanuit Amsterdam en heb de volgende dag een herkansing scheikunde die ik eigenlijk niet mag verneuken. Toch lijkt dit me erg tof om mee te maken, twijfel twijfel..

Gaan gaan!

Nog steeds bijkomend van Thrillogy heb ik hier al onwijs veel zin in! :D Dit moet wel geweldig worden :woot:
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 okt 2012 11:43 
 

KSwoosh schreef:
Soms wel soms niet.
Ik sta open voor nieuwe dingen ;)


Gaaf kasper!

Dit zijn echt heel veel nieuwe dingen, dat begrijp je he?

TOA is denk ik t meest gevarieerde duo dat er is.
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 okt 2012 13:59 
 

kaboem schreef:
Dit zijn echt heel veel nieuwe dingen, dat begrijp je he?

valt wel mee hoor ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 okt 2012 14:09 
 

KSwoosh schreef:
kaboem schreef:
Dit zijn echt heel veel nieuwe dingen, dat begrijp je he?

valt wel mee hoor ;)


Nja ik weet niet of je vaker bij dit soort artiesten bent geweest maar deze line up is zo lekker gevarieerd :innocent:
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 okt 2012 15:48 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Kaartjes gewonnen dus ik ben aanwezig ^^
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 okt 2012 20:21 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Zal er nog een winactie komen? :innocent: Wil dit eigenlijk niet missen, maar heb geen geld voor een ticket :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 okt 2012 22:45 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

El Mare schreef:
Zal er nog een winactie komen? :innocent: Wil dit eigenlijk niet missen, maar heb geen geld voor een ticket :P


https://www.facebook.com/photo.php?fbid ... =1&theater
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 okt 2012 22:47 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Was die actie niet al afgelopen? Dacht dat vanmiddag gezien te hebben
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 okt 2012 22:52 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

El Mare schreef:
Was die actie niet al afgelopen? Dacht dat vanmiddag gezien te hebben

ja is afgelopen!
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 okt 2012 23:22 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

o >.<
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 okt 2012 23:32 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

kaboem schreef:
KSwoosh schreef:
kaboem schreef:
Dit zijn echt heel veel nieuwe dingen, dat begrijp je he?

valt wel mee hoor ;)


Nja ik weet niet of je vaker bij dit soort artiesten bent geweest maar deze line up is zo lekker gevarieerd :innocent:

Niet zo zeiken. Anders heb je genoeg verdovende middelen om het interessant te maken.
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 okt 2012 01:19 
 

kaboem schreef:
Nja ik weet niet of je vaker bij dit soort artiesten bent geweest maar deze line up is zo lekker gevarieerd :innocent:

Qua lineup is er onderling wel veel variatie idd, maar qua artiesten niets nieuws :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 okt 2012 08:55 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

KSwoosh schreef:
kaboem schreef:
Nja ik weet niet of je vaker bij dit soort artiesten bent geweest maar deze line up is zo lekker gevarieerd :innocent:

Qua lineup is er onderling wel veel variatie idd, maar qua artiesten niets nieuws :P


Kan het mis hebben maar volgens mij zou jij namen als Meander, Karimooo, War is Inevitable of Angel nu nog niet kennen als ze niet op Qore zouden hebben gestaan.
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 okt 2012 10:53 
 

Dakpan schreef:
Kan het mis hebben maar volgens mij zou jij namen als Meander, Karimooo, War is Inevitable of Angel nu nog niet kennen als ze niet op Qore zouden hebben gestaan.

Prima, die paar dan ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 okt 2012 11:53 
 
Hardtraxxer

Nog een paar dagen. Inmiddels heb ik wat meer Limbo's weten over te halen dus nog meer gezelligheid :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 okt 2012 12:04 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Ik wil gotverdomme een timetable!
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 okt 2012 12:52 
 
Hardtraxx Addict

Defenitief aanwezig :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 okt 2012 15:57 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

dawasiknie schreef:
Ik wil gotverdomme een timetable!


En ik wil aanwezig zijn! :clap:
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 okt 2012 16:42 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Blackbox
21:30 Doors open
22:00 – 23:00 War is inevitable
23:00 – 00:00 Endymion
00:00 – 01:00 Art of Fighters ft. MC Axys
01:00 – 02:00 D-Passion
02:00 – 03:00 Promo
03:00 – 04:00 Synapse
04:00 – 05:00 Nosferatu
05:00 – 06:00 The DJ Producer
06:00 – 07:00 Unexist vs. Partyraiser
Hosted by: Nolz

Beatbox
21:30 – 22:30 Karimooo
22:30 – 23:30 Angel
23:30 – 00:30 Omkara Techichi LIVE
00:30 – 01:30 Ophidian presents: Meander
01:30 – 02:30 Dither
02:30 – 03:30 The Outside Agency
03:30 – 04:30 Sei2ure
04:30 – 05:30 Dr. Peacock
05:30 – 06:30 Thrasher vs. Limewax
Hosted by: Axys
Vorige  1 ... 5, 6, 7, 8, 9, 10, 11, 12  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten