BIJNAAAAAwrote:Het is verdorie tijd om kaartjes te kopen, maar mensen zijn luiiii
Nobody yet
Nobody has said they're going yet.
G
R
Hardtraxx Addict
1951 posts member since 2012
last seen Jan 2014
En ja hoor, Qore 3.0 is een feit met KSwoooooshwrote:BIJNAAAAAwrote:Het is verdorie tijd om kaartjes te kopen, maar mensen zijn luiiii
G
jawohl!!!!wrote:En ja hoor, Qore 3.0 is een feit met KSwoooooshwrote:BIJNAAAAAwrote:Het is verdorie tijd om kaartjes te kopen, maar mensen zijn luiiii!
Yeps.wrote:Vrijdag OST previews.
Ophidian @djOphidian
Getting ready to release the official QORE 3.0 OST previews!
Samen tanzen dushiwrote:wrote:Hier ook aanwezig
Lijkt me een super dik feest, die tweede zaal ook.
Heb er helaas geen geld voor.
M
Hardtraxxer
304 posts member since 2011
last seen Nov 2013
Super veel zin in dit partijtje!
wrote:Lijkt me een super dik feest, die tweede zaal ook.Heb er helaas geen geld voor.
K
geld sparen dus
zijn het niet dezelde als vorig jaar?wrote:2 kaartjes binnen
en dan toch sneaky die van vorig jaar plaatsen 
G
is er animo voor een meeting?
Sowieso in de 2e eentje met TOA, daar is wss iedereen wel bij denk ik zo. Tenzij die echt tegelijk valt met D-Passion of Promo dan zal ik wat heen en weer rennen 
Dan tijdens Meanderwrote:Sowieso in de 2e eentje met TOA, daar is wss iedereen wel bij denk ik zo. Tenzij die echt tegelijk valt met D-Passion of Promo dan zal ik wat heen en weer rennen
Trage kutmuziek dat TOA.wrote:Sowieso in de 2e eentje met TOA, daar is wss iedereen wel bij denk ik zo. Tenzij die echt tegelijk valt met D-Passion of Promo dan zal ik wat heen en weer rennen
K
toa dpassion en djprodjoes meeting
Toch maar kaartje vast gehaald...wou last-minute maar fuck dat 
Ik meet in zaal twee de hele avond.
G
goed ideewrote:Sowieso in de 2e eentje met TOA, daar is wss iedereen wel bij denk ik zo. Tenzij die echt tegelijk valt met D-Passion of Promo dan zal ik wat heen en weer rennen
goed om te weten hehewrote:Ik meet in zaal twee de hele avond.
Who was there
Nobody has said they're going yet.