Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10 ... 12  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 okt 2012 10:36 
 

Mellow schreef:
Het is verdorie tijd om kaartjes te kopen, maar mensen zijn luiiii

BIJNAAAAA
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 okt 2012 08:37 
 
Hardtraxx Addict

KSwoosh schreef:
Mellow schreef:
Het is verdorie tijd om kaartjes te kopen, maar mensen zijn luiiii

BIJNAAAAA


En ja hoor, Qore 3.0 is een feit met KSwooooosh :D !
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 okt 2012 09:12 
 

Ritsurt schreef:
KSwoosh schreef:
Mellow schreef:
Het is verdorie tijd om kaartjes te kopen, maar mensen zijn luiiii

BIJNAAAAA


En ja hoor, Qore 3.0 is een feit met KSwooooosh :D !

jawohl!!!!
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 okt 2012 09:52 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Vrijdag OST previews.
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 okt 2012 11:00 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Dakpan schreef:
Vrijdag OST previews.

Yeps.
Citaat:
Ophidian ‏@djOphidian

Getting ready to release the official QORE 3.0 OST previews!
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 okt 2012 14:33 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Hier ook aanwezig :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 okt 2012 16:11 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Mr Lellebel schreef:
Hier ook aanwezig :)

:yay:
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 okt 2012 16:17 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Olijfboompje schreef:
Mr Lellebel schreef:
Hier ook aanwezig :)

:yay:

Samen tanzen dushi :kiss2:
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 okt 2012 16:48 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Lijkt me een super dik feest, die tweede zaal ook. :love: Heb er helaas geen geld voor.
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 okt 2012 20:17 
 
Hardtraxxer

Super veel zin in dit partijtje!
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 okt 2012 22:06 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Nando schreef:
Lijkt me een super dik feest, die tweede zaal ook. :love: Heb er helaas geen geld voor.
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 okt 2012 01:35 
 

geld sparen dus
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 okt 2012 12:23 
 
Donateur
Avatar gebruiker

2 kaartjes binnen :cool:
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 okt 2012 12:55 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

roberttt schreef:
2 kaartjes binnen :cool:


zijn het niet dezelde als vorig jaar? :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 okt 2012 12:57 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Nope :cool:

Afbeelding
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 okt 2012 13:10 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

en dan toch sneaky die van vorig jaar plaatsen :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 okt 2012 14:33 
 

is er animo voor een meeting?
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 okt 2012 23:21 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Sowieso in de 2e eentje met TOA, daar is wss iedereen wel bij denk ik zo. Tenzij die echt tegelijk valt met D-Passion of Promo dan zal ik wat heen en weer rennen xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 okt 2012 23:52 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

dawasiknie schreef:
Sowieso in de 2e eentje met TOA, daar is wss iedereen wel bij denk ik zo. Tenzij die echt tegelijk valt met D-Passion of Promo dan zal ik wat heen en weer rennen xd

Dan tijdens Meander
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 okt 2012 00:54 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

dawasiknie schreef:
Sowieso in de 2e eentje met TOA, daar is wss iedereen wel bij denk ik zo. Tenzij die echt tegelijk valt met D-Passion of Promo dan zal ik wat heen en weer rennen xd

Trage kutmuziek dat TOA.
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 okt 2012 10:34 
 

toa dpassion en djprodjoes meeting
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 okt 2012 22:38 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Toch maar kaartje vast gehaald...wou last-minute maar fuck dat xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 okt 2012 23:20 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ik meet in zaal twee de hele avond.
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 okt 2012 23:23 
 

dawasiknie schreef:
Sowieso in de 2e eentje met TOA, daar is wss iedereen wel bij denk ik zo. Tenzij die echt tegelijk valt met D-Passion of Promo dan zal ik wat heen en weer rennen xd

goed idee ^^

Olijfboompje schreef:
Ik meet in zaal twee de hele avond.

goed om te weten hehe
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 okt 2012 23:24 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Hoezo is dat goed om te weten? :D
Vorige  1 ... 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10 ... 12  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten