Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9 ... 12  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 sep 2012 08:20 
 

Mellow schreef:
jRn schreef:
En toen begon onze helse tocht met Melanie naar de main toe. :lol:

Hahaha wat nou helse tocht, het ging van een leien dakje totdat Kasper wilde kletsen en lopen tegelijk. Ja dat moet je niet doen :lol: xd

Helse tocht, helemaaal niet :P
ik vond het een hardstikke gezellige wandeltocht hehe
lekker eventjes een goed lange wandeling gemaakt daar xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 sep 2012 16:28 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Ja, en ik had 4-fmp in de benen zitten dus wilde snel lopen.. En jullie maar treuzelen. xd xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 sep 2012 21:36 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Kasper stond idd tegen beter weten in aardig lang bij de industrial stage idd xd

Hier ga ik ook zeker weten heen :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 sep 2012 22:38 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

El Mare schreef:
Kasper stond idd tegen beter weten in aardig lang bij de industrial stage idd xd

Hier ga ik ook zeker weten heen :D

Oh, zo genoten van jou!
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 sep 2012 07:45 
 
Hardtraxx Newbie

Ongelezen bericht Geplaatst op 18 sep 2012 08:43 
 

Aftermtf schreef:




Wat moet ik hier mee?
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 sep 2012 10:31 
 
Hardtraxx Newbie

Hmm een video, wat zou je daar toch mee moeten?

Nee, maar doet me denken aan trailer van qore 3.0 vandaar ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 sep 2012 19:37 
 
Hardtraxxer

Word steeds meer zekerheidje :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 sep 2012 19:46 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Mellow schreef:
Word steeds meer zekerheidje :D

Mit dein Freunde?
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 sep 2012 19:58 
 
Hardtraxxer

Olijfboompje schreef:
Mellow schreef:
Word steeds meer zekerheidje :D

Mit dein Freunde?


Was ist das den für Deutsch bitte?

.. Mit Nikki natürlich :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 sep 2012 20:03 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Aaaah, aber wie meinst du das?

Das ist wirklich Töll!
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 sep 2012 20:09 
 
Hardtraxxer

Weet je wat, we gaan volgende feest wel gewoon Duits praten. Is best grappig denk ik.
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 sep 2012 20:15 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Mellow schreef:
Weet je wat, we gaan volgende feest wel gewoon Duits praten. Is best grappig denk ik.

Ik denk dat we dan best wel krom gaan. :P
Altijd leuk.

Wij zijn gezellig.
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 sep 2012 20:19 
 
Hardtraxxer

Je gaat ook naar Qore neem ik aan?
En ik accepteer geen grammatica fouten trouwens xd Das wird bestimmt lustig!
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 sep 2012 20:21 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Mellow schreef:
Je gaat ook naar Qore neem ik aan?
En ik accepteer geen grammatica fouten trouwens xd Das wird bestimmt lustig!

Ik ben dat wel van plan, haha. Industrial is altijd mooi. MoH was namelijk ook zeer geslaagd.

Haha, fok zeg. De vervoegingen zijn juist mijn zwakke punt. :(
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 sep 2012 20:27 
 
Hardtraxxer

Alrighty! :D gezellug

Stiekem lul ik meestal maar wat goed klinkt in mijn oren, geen idee of het klopt xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 okt 2012 22:36 
 

wss toch aanwezig ^^
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 okt 2012 22:45 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ik schrok een beetje dat dit 3 november is, denk dat het em toch niet gaat worden, heb wel even zat geld uitgegeven, de week ervoor ook al Thrillogy, dus wordt me te gortig :(
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 okt 2012 23:05 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

De zaterdag voordat ik naar de Ardennen ga met school. Misschien toch een goed moment om te gaan. Als een lief boompje dat toestaat.
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 okt 2012 06:57 
 
Hardtraxx Addict

KSwoosh schreef:
wss toch aanwezig ^^
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 okt 2012 20:43 
 
Hardtraxxer

KSwoosh schreef:
wss toch aanwezig ^^


Jaaaaaa Swoosh! :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 okt 2012 20:44 
 

Dan is er toch nog iemand die voor peakots komt
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 okt 2012 20:48 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Chukkels schreef:
De zaterdag voordat ik naar de Ardennen ga met school. Misschien toch een goed moment om te gaan. Als een lief boompje dat toestaat.

Je bent altijd welkom in huize Boom.
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 okt 2012 22:35 
 

nu het toa album geleaked is, duurt dit echt te lang.
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 okt 2012 23:57 
 
Hardtraxxer

Het is verdorie tijd om kaartjes te kopen, maar mensen zijn luiiii
Vorige  1 ... 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9 ... 12  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten