Eerst nog aangegeven geen code te halen en na een app’je van Spitta vlot weer overstag gegaan
En verdomd...ben gewoon weer hyped!
En verdomd...ben gewoon weer hyped!
Tot het uitverkocht iswrote:Hoelang duurt de verkoop eigenlijk?
Gaat weer ouderwets gezellig wordenwrote:Ook kaartjes binnen! Mooi met herr UrbanDesigner een keer een stream vanaf de huiskamer volgen.
Ik verwacht wel Decibel 2013 praktijken he!wrote:Gaat weer ouderwets gezellig wordenwrote:Ook kaartjes binnen! Mooi met herr UrbanDesigner een keer een stream vanaf de huiskamer volgen.

JDX (weet niet precies hoe hij eruit ziet)? Zag laatst wel een foto op Instagram van hun samen.wrote:Heady met ?
Denk het ook, vind z'n gezicht er ook best op lijken op die foto.wrote:JDX (weet niet precies hoe hij eruit ziet)? Zag laatst wel een foto op Instagram van hun samen.wrote:Heady met ?

85% van de huidige ''scene'' heeft geen idee wie dat zijnwrote:Terugkeer van Moridin zou wel dope zijn, jwt.
Lijkt mij ook.wrote:Lijkt me B-Front toch?
Ik zoeken zoeken en kijken naar de maskers...Staat ie helemaal achteraanwrote:Lijkt me B-Front toch?
Was met de defqon stream toch niet anders indd.. gewoon op de telefoon of laptop inloggen op die live.q-dance.com en daarna lekker casten naar je TV?wrote:Wel irritant dat de stream via q-dance.com gaat. Dat wordt puzzelen voor mij hoe ik dat via de tv full screen ga kijken en dan ook nog hoge kwaliteit ga houden. Heb wel smart tv maar via browser was met defqon ook geen succes helaas