Dit!wrote:No brainer. Wordt gewoon de complete stream kijken
Nobody yet
Nobody has said they're watching yet.
Denk dat dit echt wel vet kan worden.
Ga dit zeker met een groep vrienden kijken.
Hoop alleen niet dat het teveel computer animaties worden. Maar dat er ook setjes zijn ook opgenomen zoals dat met Defqon ook is gedaan.
Ga dit zeker met een groep vrienden kijken.
Hoop alleen niet dat het teveel computer animaties worden. Maar dat er ook setjes zijn ook opgenomen zoals dat met Defqon ook is gedaan.
Lijkt er wel op dat dit het geval is.wrote:Hoop alleen niet dat het teveel computer animaties worden. Maar dat er ook setjes zijn ook opgenomen zoals dat met Defqon ook is gedaan.
Als ik de trailer bekijk zijn er in ieder geval ook opnames gemaakt in het bos en gebouwen.
Ticket binnen, uitgeprint en boven mijn bed gehangen
Benieuwd wat ze ervan gemaakt hebben
Mooi om weer eens een e-mail van Paylogic te krijgen met de knop 'DOWNLOAD E-TICKET' erin.. haha
Benieuwd wat ze ervan gemaakt hebben
Mooi om weer eens een e-mail van Paylogic te krijgen met de knop 'DOWNLOAD E-TICKET' erin.. haha
Vanaf 31 okt. Toch?wrote:Ticket binnen, uitgeprint en boven mijn bed gehangen![]()
Benieuwd wat ze ervan gemaakt hebben![]()
Er zijn weer van die Loyalty mails uitgegaan, die konden nu bestellen. Imo de grootste onzin ooit want dit kan natuurlijk niet uitverkocht raken, mogelijk is het om de servers morgen te ontlastenwrote:Vanaf 31 okt. Toch?wrote:Ticket binnen, uitgeprint en boven mijn bed gehangen![]()
Edit.. ErikZ was me voorwrote:Vanaf 31 okt. Toch?wrote:Ticket binnen, uitgeprint en boven mijn bed gehangen![]()
Vond ik ook top ja hahawrote:Mooi om weer eens een e-mail van Paylogic te krijgen met de knop 'DOWNLOAD E-TICKET' erin.. haha
-
BHardtraxxer
- 134 posts member since 2018
- last seen Oct 2025
Ticket ook al binnen! Hopen dat we rond die tijd meer mensen mogen hebben in huis dan max 3 gasten
-
THardtraxxer
- 266 posts member since 2017
- last seen Jun 2024
kun je dit ook volgen op youtube ??
Nee, wellicht enkel via de site van Q-Dance (live).wrote:kun je dit ook volgen op youtube ??
Kaarten waren vanaf 30 oktober beschikbaar voor mensen die xqlusive wandelgangen toegang hebben bij Q.wrote:Vanaf 31 okt. Toch?wrote:Ticket binnen, uitgeprint en boven mijn bed gehangen![]()
Als je kaarten koopt in de 'loyalty sale' wordt je naam bij de aftiteling op beeld gezet. Dat is dan wel een leuke extra.
Je moet tickets kopen, hoe zou dit te zien zijn dan op YouTubewrote:kun je dit ook volgen op youtube ??
Dat word dan morgen 1300 uur veel F5-en. Of kom je dan weer achterin de wachtrij te staan?wrote:Er zijn weer van die Loyalty mails uitgegaan, die konden nu bestellen. Imo de grootste onzin ooit want dit kan natuurlijk niet uitverkocht raken, mogelijk is het om de servers morgen te ontlastenwrote:Vanaf 31 okt. Toch?wrote:Ticket binnen, uitgeprint en boven mijn bed gehangen![]()
-
THardtraxxer
- last seen Jun 2024
ja net als met defqon en bijv. decibel weet ik veelwrote:Je moet tickets kopen, hoe zou dit te zien zijn dan op YouTubewrote:kun je dit ook volgen op youtube ??
@thunder voor beide streams hoefde je toen niks te kopen, waren gratis livestreams. Q heeft volgens mij expres gezegd dat dit geen livestream is, ik las dat als: We hebben daarom meer budget kunnen gebruiken voor locaties om iets meer/specialer te geven en dus is het nu betaalt (mijn mening!)
Vond het daarom een wat vreemde vraag sorry
-
THardtraxxer
- last seen Jun 2024
wrote:@thunder voor beide streams hoefde je toen niks te kopen, waren gratis livestreams. Q heeft volgens mij expres gezegd dat dit geen livestream is, ik las dat als: We hebben daarom meer budget kunnen gebruiken voor locaties om iets meer/specialer te geven en dus is het nu betaalt (mijn mening!)
ja geen probleem bedankt voor de uitleg !
De Loyal Sale was voor een select groepje trouwe fans beschikbaar. Door een ticket te kopen tijdens deze sale konden zij zich verzekeren van een plekje in de aftitelingwrote:Er zijn weer van die Loyalty mails uitgegaan, die konden nu bestellen. Imo de grootste onzin ooit want dit kan natuurlijk niet uitverkocht raken, mogelijk is het om de servers morgen te ontlastenwrote:Vanaf 31 okt. Toch?wrote:Ticket binnen, uitgeprint en boven mijn bed gehangen![]()
Hoelang duurt de verkoop eigenlijk?
Haha alsof ik weer in de que stond voor een echt feest..
Fijn dat in deze barre tijd er toch nog lichtpuntjes bestaan
Ben benieuwd, gaan iig mooie avond van maken
Fijn dat in deze barre tijd er toch nog lichtpuntjes bestaan
Ben benieuwd, gaan iig mooie avond van maken
Heb ook een kaartje maar denk niet dat ik ga kijken.
Ook kaartjes binnen! Mooi met herr UrbanDesigner een keer een stream vanaf de huiskamer volgen.