Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8 ... 18  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 nov 2020 16:37 
 
Hardtraxxer

Martin Waus schreef:
Wel irritant dat de stream via q-dance.com gaat. Dat wordt puzzelen voor mij hoe ik dat via de tv full screen ga kijken en dan ook nog hoge kwaliteit ga houden. Heb wel smart tv maar via browser was met defqon ook geen succes helaas


Laptop aan je TV hangen
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 nov 2020 17:04 
 
Hardtraxx Veteran

Martin Waus schreef:
Wel irritant dat de stream via q-dance.com gaat. Dat wordt puzzelen voor mij hoe ik dat via de tv full screen ga kijken en dan ook nog hoge kwaliteit ga houden. Heb wel smart tv maar via browser was met defqon ook geen succes helaas


Heb je een Android telefoon en Chromecast? Je kan namelijk je telefoon casten in Full HD, dus open een browser op je telefoon, cast naar de TV en kantel je telefoon (moet ik doen althans) voor full screen.

Laptop met HDMI kabel ook een goede optie natuurlijk
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 nov 2020 17:09 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

B-Front had in zijn facebook story ook 2 keer gezet dat die de hele nacht op pad moest om iets op te nemen. Lijkt me wel dit.
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 nov 2020 17:17 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

ErikZ schreef:
Heb je een Android telefoon en Chromecast?

Casten kan vanaf elk device met de Chrome browser.. dus ook een Laptop, PC of 'zelfs' een iPhone.. haha
Of Apps die Casten ondersteunen.. Maar dat kan dus nu niet omdat je via live.q-dance.com moet kijken..
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 nov 2020 17:30 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Martin Waus schreef:
The Light of Darkness.

The journey to enlightenment often leads to the darkest path. During this chapter, you’ll enter a realm that is feared by many. This is where your dark side roams freely. Do you have what it takes to embrace your shadows?

Afbeelding


De achterste is volgens mij ook B-front maar die twee ervoor lijken volgens mij op frequencerz dus misschien roughstate alliance?
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 nov 2020 17:33 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

YWalen schreef:
B-Front had in zijn facebook story ook 2 keer gezet dat die de hele nacht op pad moest om iets op te nemen. Lijkt me wel dit.


Ja idd. Moet dit wel zijn geweest :)

Bedankt voor meedenken allemaal. Toch maar eens proberen hdmi kabel met laptop aan de tv te hangen
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 nov 2020 08:38 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Snoeien schreef:
Martin Waus schreef:
The Light of Darkness.

The journey to enlightenment often leads to the darkest path. During this chapter, you’ll enter a realm that is feared by many. This is where your dark side roams freely. Do you have what it takes to embrace your shadows?

Afbeelding


De achterste is volgens mij ook B-front maar die twee ervoor lijken volgens mij op frequencerz dus misschien roughstate alliance?



Hmm ik moet zeggen dat ik vrij weinig uit de foto kan halen.. Maar zou wat mij betreft top zijn!
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 nov 2020 16:19 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

The Alignment.

The fulfillment of destiny draws closer. In The Alignment, everything you’ve learned during your journey will be tested for one last time. Will you be able to truly awaken yourself?

Afbeelding
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 nov 2020 16:23 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Lang, mogelijk kaal? --> Ran-D?
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 nov 2020 16:23 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ran-d?

Edit: Khadber was me al voor :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 nov 2020 16:29 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Als die vorige Roughstate Alliance is, dan denk (en hoop) ik niet dat Ran-D er ook nog solo staat..
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 nov 2020 16:40 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Keltek - Awaken?
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 nov 2020 16:56 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Heb in de wandelgangen gehoord dat de volgende hint Sefa wordt (nee grapje ik heb een foto gezien en ze laten weinig aan de verbeelding over). Dat maakt de lineup obv de hints dan (waarschijnlijk):
1: Devin Wild
2: Phuture Noize
3: HHZ & JDX
4: B-Front
5: ?? (Vandaag)
6: Sefa

Ik denk dat het vandaag inderdaad Ran-D is, aangezien we een foto van een kale meneer hebben en hij op een logische plek in de lineup zou staan. Kan niet zeggen dat ik erg uitkijk naar de drie kwartier aan breaks in z'n setje, maar het is niet anders.
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 nov 2020 17:07 
 
Hardtraxx Veteran

Khadber schreef:
Lang, mogelijk kaal? --> Ran-D?


Dacht zelf aan NC eigenlijk
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 nov 2020 17:08 
 
Hardtraxx Veteran

ErikZ schreef:
Khadber schreef:
Lang, mogelijk kaal? --> Ran-D?


Dacht zelf aan NC eigenlijk


ja bitta
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 nov 2020 17:14 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Zou ik toejuichen, maar volgens mij heeft Noisecontrollers vaker dit jaar gezegd te hebben tijd vrijaf te nemen en aan zijn sound te werken. But then again, Noisecontrollers heeft wel vaker op Qlimax een hele rits nieuwe muziek in premiere gedaan, dus ik hoop het van harte!
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 nov 2020 17:29 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

De tekst suggereert dat deze artiest laat staat, dan lijkt mij NC niet logisch.
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 nov 2020 22:09 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Martin Waus schreef:
The Alignment.

The fulfillment of destiny draws closer. In The Alignment, everything you’ve learned during your journey will be tested for one last time. Will you be able to truly awaken yourself?

Afbeelding

Duidelijk Ran-D ja

Afbeelding
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 nov 2020 22:23 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

1: Devin Wild
2: Phuture Noize
3: HHZ & JDX
4: B-Front
5: Ran-D
6: Sefa

Dat was me wel een dikke qlimax geweest als je dit nog tot volledige line up ombouwt.
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 nov 2020 23:30 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ik mis dan wel een leuke euforische naam eigenlijk. Je hebt alleen Headhunterz en daar heb ik persoonlijk niet zoveel mee. Verder wel zeker tevreden mocht het dit zijn :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 nov 2020 23:51 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ik vind alle 4 de euforische namen wel leuk.
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 nov 2020 14:01 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

The Omega.

The concluding chapter. This is where you’ll either become one with your destiny, or fade into oblivion. The future is in your hands, will you illuminate the world?


Afbeelding
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 nov 2020 15:53 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Pfoe wie zou dat nou zijn
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 nov 2020 16:07 
 
Hardtraxx Veteran

S E F A
E
F
A
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 nov 2020 16:09 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Mark With A Tarrel schreef:
Pfoe wie zou dat nou zijn

Het uurtje waar ik zeg, truste!
Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8 ... 18  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten