Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
1, 2, 3, 4, 5 ... 18  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 okt 2020 15:21 
 
Organisator
Avatar gebruiker

Feest: Qlimax - The Source
Datum: 28-11-2020
Tijd: 20:00 to 01:00 CET
Locatie: Online (https://live.q-dance.com)
Leeftijd: -
Ticketsale: https://shop.q-dance.com (start 31 Oktober 2020, 1300 CET)
Prijs: €9,95

Line-up:
TBA

Citaat:
A new Qlimax experience awaits on November 28th. Not an event, not a livestream, but an audiovisual journey. This is Qlimax The Source.

Qlimax The Source immerses you into the mystical world of Qlimax through an audiovisual online experience that transforms your home into the temple of hardstyle. A full-on Qlimax night featuring The Ritual, The Source and The Afterparty - including all the signature elements that define the world’s leading indoor hardstyle event. The combination of the biggest hardstyle acts, brand-new music and groundbreaking visuals make The Source a unique cinematic harder styles trip.

The Source is a six-chapter story that welcomes you on a journey into sound as you follow the ways of an ancient power. A journey that will let you discover new realms and rituals, each containing their own soundtrack created by seven legendary priests of Qlimax.
Do you have what it takes to become one with The Source?

Qlimax The Source concludes with The Afterparty. At The Afterparty, the chosen priests will gather once more to perform the symphony of Qlimax: a 3-hour psychedelic party experience that engages all senses. The identity of these priests remains a secret, one that will be revealed later.

Join the journey. Tickets for the one night only world premiere of Qlimax The Source will go on sale this Saturday (October 31st, 13:00 CET) at https://shop.q-dance.com, together with the limited The Source Mask. For more info, head over to https://live.q-dance.com.


FAQ van Q-dance: https://support.q-dance.com/support/sol ... 6000061077
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 okt 2020 15:25 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Heb de trailer effe van dichtbij zitten bekijken en ik meen B-Front, Devin Wild, Sefa en Rebelion langs te zien komen. De rest heb ik niet zo goed kunnen zien.
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 okt 2020 15:32 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Je ziet ook iemand met synthesizers live spelen, neem aan dat dit Phuture Noize is?

Weet overigens niet of ik 10 euro wil betalen voor een livestream zonder dat ik weet wie het zijn.

edit: quote van Q-Dance in vorige Qlimax topic:
Q-dance schreef:
ErikZ schreef:
Word er niet heel veel wijzer van, er staat geen livestream en je kan een ticket kopen.

Dus een betaalde stream dan? Geloof nooit dat het een bios ding wordt

We noemen het bewust geen livestream omdat het eerder een Qlimax thuisbioscoopervaring is. Voor 9,95 krijg je toegang tot de eenmalige premiere van Qlimax The Source, met als bonus nog een 3-uur durende Afterparty en The Ritual (voorafgaand aan The Source).
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 okt 2020 15:37 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

De trailer ziet er heel vet uit! Lekker mysterieuze Qlimax vibes en opzich een leuk concept. Heb alleen nog niet echt de drang om direct een ticket te gaan kopen. Tegen die tijd even kijken of we nog vrienden over de vloer mogen hebben om het samen te kijken, maakt het toch wel iets leuker.

Een betaalde stream is voor mij het probleem niet, alleen (nog) niet zeker weten wie er gaan draaien wel. Op een feest als Qlimax betaal je ook voor de sfeer en de show, en dat zit bij een stream toch wel even wat anders.
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 okt 2020 15:41 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Q-Dance kennende trekken ze hiervoor alles uit de kast. Ik vind het daarom ook wel zeker de moeite om daar een tientje voor neer te leggen en ga het ook zeker doen :) Hopelijk gaat het rondom corona dan ook ietsjes beter zodat ik het wellicht met 2-3 vrienden kan kijken wat het nog een stuk gezelliger maakt natuurlijk.
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 okt 2020 15:43 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

"Qlimax The Source takes place on November 28th from 20:00 till 01:00 CET at live.q-dance.com."
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 okt 2020 15:43 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

David_ schreef:
Een betaalde stream is voor mij het probleem niet, alleen (nog) niet zeker weten wie er gaan draaien wel. Op een feest als Qlimax betaal je ook voor de sfeer en de show, en dat zit bij een stream toch wel even wat anders.

Ja, want de prijs staat ook echt in verhouding... Die 10 euries kenne me niks schelen, Q-Dance kennende wordt het super vet, origineel en kwalitatief. Geen idee of ik tegen die tijd ga kijken, maar voor zo'n klein bedrag maakt het me ook niks uit. Dit jaar toch al genoeg bespaard op feesten :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 okt 2020 15:45 
 
Organisator
Avatar gebruiker

Overigens hebben we ook een FAQ gemaakt voor Qlimax The Source: http://q-dance.link/QL20-FAQ.

Uiteraard zijn vragen altijd welkom!
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 okt 2020 15:50 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Heb de updates ook meegenomen in de eerste post nu.

Interessant puntje uit de FAQ: er komt geen rebroadcast, dus het is exclusief voor die nacht.
Ook uit de FAQ: het is een 8 chapter story. Gezien de trailer is het dus waarschijnlijk The Qreator met dan 7 andere artiesten.
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 okt 2020 15:51 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Gelukkig geen stress dit jaar om een kaartje te halen voor het uitverkocht is. :D

Ziet er heel vet uit. Wel jammer dat het niet "live" is. Begrijp die keuze natuurlijk wel.
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 okt 2020 15:59 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

THArdstyler schreef:
David_ schreef:
Een betaalde stream is voor mij het probleem niet, alleen (nog) niet zeker weten wie er gaan draaien wel. Op een feest als Qlimax betaal je ook voor de sfeer en de show, en dat zit bij een stream toch wel even wat anders.

Ja, want de prijs staat ook echt in verhouding... Die 10 euries kenne me niks schelen, Q-Dance kennende wordt het super vet, origineel en kwalitatief. Geen idee of ik tegen die tijd ga kijken, maar voor zo'n klein bedrag maakt het me ook niks uit. Dit jaar toch al genoeg bespaard op feesten :P


Die 10 euro valt inderdaad reuze mee, de keuze om wel of niet te kijken hangt daar voor mij ook niet vanaf. Maar de lineup van de stream is voor mij wel een grote factor om te kijken of niet, of het nou gratis is of betaald.
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 okt 2020 16:04 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Q-dance schreef:
Overigens hebben we ook een FAQ gemaakt voor Qlimax The Source: http://q-dance.link/QL20-FAQ.

Uiteraard zijn vragen altijd welkom!


Zijn er ook honden aanwezig? Vraag het voor een vriend die allergisch is.
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 okt 2020 16:06 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Heel vet! Ik ga zeker een ticket kopen vind de tijd ook erg schappelijk en goed te doen! :)
Trailer ziet er top uit, kan de dj's er nu niet echt uit halen maar hoop wel op B Front, Phuture Noize oid.

Ik ben hyped iig!
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 okt 2020 16:19 
 
Hardtraxx Newbie

https://www.instagram.com/p/CG2STJ4H1xQ ... rh3co25d7f

:innocent:
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 okt 2020 16:47 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Eindelijk weer iets om naar uit te kijken. Mooi met mannetje of 10 er een huis feestje van maken
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 okt 2020 16:50 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

David_ schreef:
THArdstyler schreef:
David_ schreef:
Een betaalde stream is voor mij het probleem niet, alleen (nog) niet zeker weten wie er gaan draaien wel. Op een feest als Qlimax betaal je ook voor de sfeer en de show, en dat zit bij een stream toch wel even wat anders.

Ja, want de prijs staat ook echt in verhouding... Die 10 euries kenne me niks schelen, Q-Dance kennende wordt het super vet, origineel en kwalitatief. Geen idee of ik tegen die tijd ga kijken, maar voor zo'n klein bedrag maakt het me ook niks uit. Dit jaar toch al genoeg bespaard op feesten :P


Die 10 euro valt inderdaad reuze mee, de keuze om wel of niet te kijken hangt daar voor mij ook niet vanaf. Maar de lineup van de stream is voor mij wel een grote factor om te kijken of niet, of het nou gratis is of betaald.

Anderzijds: wat heb je anders te doen? :P Voor mij zullen ook vast niet alle artiesten op de LU even interessant zijn, maar tbh hoe het aangekondigd is ben ik juist des te meer benieuwd hoe het audiovisuele is.
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 okt 2020 17:02 
 
Hardtraxx Veteran

Hype is real :corn:
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 okt 2020 17:16 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

The pitcher liked instapost; confirmed dus
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 okt 2020 17:27 
 
Hardtraxx Crew

rakkietakkie schreef:
The pitcher liked instapost; confirmed dus

sta ik ook op de lineup dan? :o :yay:
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 okt 2020 17:45 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Afbeelding

Devin Wild? Shot daarvoor is duidelijk B-Front, in dat gele licht met die rook.
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 okt 2020 17:54 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Martin Waus schreef:
Eindelijk weer iets om naar uit te kijken. Mooi met mannetje of 10 er een huis feestje van maken


Aso
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 okt 2020 18:14 
 
Hardtraxx Veteran

Spalken schreef:
Martin Waus schreef:
Eindelijk weer iets om naar uit te kijken. Mooi met mannetje of 10 er een huis feestje van maken


Aso


Jankerd
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 okt 2020 18:24 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Pedaalemre schreef:
Martin Waus schreef:
Eindelijk weer iets om naar uit te kijken. Mooi met mannetje of 10 er een huis feestje van maken

Jankerd


Types als jij en Martin Waus zijn precies wat er mis is met Nederland. asociale dombo's.

OT, heel tof dat ze toch een Qlimax experience gaan neerzetten en het niet zomaar voorbij laten gaan, ben erg benieuwd :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 okt 2020 18:30 
 
Hardtraxx Veteran

Citaat:
Types als jij en Martin Waus zijn precies wat er mis is met Nederland. asociale dombo's


:kiss:
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 okt 2020 18:47 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

GEPOLARISEERD :whistle:
1, 2, 3, 4, 5 ... 18  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten