Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 14, 15, 16, 17, 18
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 dec 2020 10:12 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Het is een Qlimax-stream, geen Airforce-stream.
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 dec 2020 14:51 
 
Hardtraxx Veteran

Remi schreef:
Het is een Qlimax-stream, geen Airforce-stream.


:lol:

OT: Wat onwijs tof om weer terug te zien! Zit zo onwijs goed in elkaar (snap nog steeds geen kloot van het ''verhaal'') en prachtige beelden
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 dec 2020 17:56 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

RTM93 schreef:
https://www.netflix.com/watch/81393427?trackId=13752289&tctx=0%2C0%2Ca76973bfe25218767d01fcfeaaf0d68906d160e5%3Aa0a37099b67d485f46eba9e96d7c6927e399948a%2Ca76973bfe25218767d01fcfeaaf0d68906d160e5%3Aa0a37099b67d485f46eba9e96d7c6927e399948a%2Cunknown%2C

Staat erop :D



EDIT: bij de aftiteling (credits) staat: Most loyal fans. Met een heleboel namen. Alleen RTM93 stond er niet tussen. Q-dance wat ging hier fout ?

Afbeelding
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 dec 2020 00:03 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Meer mensen problemen met het afspelen? Hij staat nog wel op Netflix maar je kunt hem niet meer afspelen?
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 dec 2020 02:30 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

tommeh schreef:
Meer mensen problemen met het afspelen? Hij staat nog wel op Netflix maar je kunt hem niet meer afspelen?


Even gekeken, klopt wat je zegt
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 dec 2020 16:51 
 
Hardtraxx Crew

Bij mij werkt ie prima, maar zie wel dat meer mensen hetzelfde probleem hebben.
Probeer je Netflix taal naar Engels te zetten.
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 dec 2020 00:23 
 
Hardtraxx Veteran

MYTZE schreef:
Bij mij werkt ie prima, maar zie wel dat meer mensen hetzelfde probleem hebben.
Probeer je Netflix taal naar Engels te zetten.

Dit werkte voor ons inderdaad zojuist
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 dec 2020 14:08 
 
Organisator
Avatar gebruiker

Er zijn inderdaad wat technische problemen, als het goed is worden deze vandaag gefixed bij Netflix!
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 dec 2020 14:51 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Q-dance schreef:
Er zijn inderdaad wat technische problemen, als het goed is worden deze vandaag gefixed bij Netflix!


(even los van de technische problemen) Hoe zijn de reacties uberhaupt vanuit Netflix? Aangezien het vrij uniek was zoiets te plaatsen.

Ik weet dat ze nooit cijfers laten weten, maar best benieuwd hoe de respons vanuit hun hierop was ^^
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 dec 2020 20:24 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Daar ben ik ook wel benieuwd naar. Vraag mijzelf ook wel af of het voor Q-Dance en bijvoorbeeld B2S aantrekkelijk is om oude DVD's (Qlimax, Hardbass, Defqon, Decibel) via Netflix te gaan uitzenden. Wie heeft er tegenwoordig eigenlijk nog een DVD/Blu Ray speler? (uitzondering daargelaten)

Voor mij en denk ook wel vele anderen zou het een heel fijn iets zijn als registraties van die DVD's online komen. De gebruikelijke videosets van de afgelopen jaren die kunnen gewoon op YT blijven uiteraard
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 dec 2020 22:30 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Bij mij is ie weer terug gelukkig. Heb hem nog niet gezien en wilde er echt even lekker voor gaan zitten op een vrije avond.
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 dec 2020 09:15 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Wel een goeie netflix & chill :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 dec 2020 14:48 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

rakkietakkie schreef:
Daar ben ik ook wel benieuwd naar. Vraag mijzelf ook wel af of het voor Q-Dance en bijvoorbeeld B2S aantrekkelijk is om oude DVD's (Qlimax, Hardbass, Defqon, Decibel) via Netflix te gaan uitzenden. Wie heeft er tegenwoordig eigenlijk nog een DVD/Blu Ray speler? (uitzondering daargelaten)

Voor mij en denk ook wel vele anderen zou het een heel fijn iets zijn als registraties van die DVD's online komen. De gebruikelijke videosets van de afgelopen jaren die kunnen gewoon op YT blijven uiteraard

Vind dit echt een tof idee, zou dit heel vet vinden als het mogelijk is!
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 dec 2020 15:12 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ja ik ook, maar is beeld/geluids kwaliteit dan niet een dingetje?
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 dec 2020 18:38 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Lijkt me ook vet!
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 dec 2020 18:43 
 
Hardtraxx Veteran

Sarabande schreef:
Lijkt me ook vet!
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 dec 2020 23:04 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Rickzel schreef:
Ja ik ook, maar is beeld/geluids kwaliteit dan niet een dingetje?


Geloof dat de laatste paar decibel dvd's op bluray kwaliteit zijn uitgekomen.
Qlimax was al UHD gefilmd (zelfde camera's als aftermovie / livesets nu)

Alleen die hele hele hele hele oude zijn wel LQ
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 jan 2021 14:23 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Heb hem gisterenavond ook voor het eerst gezien op m’n gemakje. Was best vet, vooral omdat ik de meeste tracks nog niet echt goed geluisterd had. Maar de beelden waren voor mij nu niet per se een toevoeging. Ja, ik snap dat je iemand achter een draaitafel die plaatjes draait ook niet kunt verkopen. Maar ik had halverwege wel zoiets van: Waar zit ik nu eigenlijk naar te kijken? Een paar mensen met schmink in een bos met lasers. Maar misschien ben ik te cynisch en is het wel gaaf als je het echt ‘live’ kijkt met een paar vrienden. Ik weet ook niet wat ik anders had verwacht en wat ik wel spectaculair zou vinden. KELTEK plaat wel echt gaaf, had die nog niet gehoord.
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 jan 2021 14:35 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Chroman schreef:
Maar ik had halverwege wel zoiets van: Waar zit ik nu eigenlijk naar te kijken? Een paar mensen met schmink in een bos met lasers.

Ik had een beetje hetzelfde :’)
De visuals/renders waren wel echt heel erg vet, zoals dat stukje vlak voor Transcendence waarin die stagebol langzaam vervormde. Vond dat eigenlijk vetter dan die shots met geschminkte voorspuwers en freerunners. Het lag er soms allemaal nogal dik bovenop, een beetje geforceerd mysterieus waardoor het soms nogal kinderachtig overkwam.

Verder vond ik het wel echt een geweldige productie. Ongelooflijk vette visuals en lasers. Q-dance laat hiermee alleen maar weer zien dat ze niet zonder reden de meest succesvolle organisatie zijn binnen het genre.
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 jan 2021 15:12 
 
Hardtraxx Veteran

Waar ik mij vooral aan 'irriteer' nu ik hem een paar keer heb terug gezien. De renders en de beeldbewerking lijkt niet in de allerhoogste kwaliteit te zijn gelukt. Je ziet gewoon de shots van dj's en artiesten haarscherp in 4k maar zodra er visuals zijn of als de beelden bewerkt zijn wordt het vooral een beetje een blurry geheel. Alsof je beelden op full HD afwisselt met beelden in Ultra HD.
Kleinigheidje natuurlijk en een echt luxe probleem waar ik ze niet op af ga rekenen. Maar als ze zich willen verbeteren zou ik beginnen bij de kwaliteit van de getoonde visuals.
En nee dat is zeker niet iets wat makkelijk is om goed te krijgen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 jan 2021 15:41 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Met oud en nieuw dit gezien met een spacebril op, toch wel weer vet dan die visuals xd
Vorige  1 ... 14, 15, 16, 17, 18
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten