Bij ons duurt de afterparty tot maandagochtend.wrote:Ik was ook in de veronderstelling dat de afterparty van 01:00 tot 04:00 zou zijn, maar dat heb ik dan toch verkeerd begrepen. Desalniettemin nog steeds enorm nieuwsgierig hoe Q ons deze keer weer gaat verassen!![]()
Na 01:00 uur gewoon lekker door gaan met het terugkijken van oude Qlimax setjes, ook heel leuk.
Nobody yet
Nobody has said they're watching yet.
Heel sterk, met die instelling ga ik het weekend ook in!wrote:Bij ons duurt de afterparty tot maandagochtend.wrote:Ik was ook in de veronderstelling dat de afterparty van 01:00 tot 04:00 zou zijn, maar dat heb ik dan toch verkeerd begrepen. Desalniettemin nog steeds enorm nieuwsgierig hoe Q ons deze keer weer gaat verassen!![]()
Na 01:00 uur gewoon lekker door gaan met het terugkijken van oude Qlimax setjes, ook heel leuk.
wrote: Desalniettemin nog steeds enorm nieuwsgierig hoe Q ons deze keer weer gaat verassen!![]()

-
A

Verrassen*wrote:wrote: Desalniettemin nog steeds enorm nieuwsgierig hoe Q ons deze keer weer gaat verassen!![]()
B-Front ook toegevoegd aan de line-up!
Welcome to the shadow world. In this realm, B-Front will let you become one with The Light of Darkness. Ready to face your shadows during Qlimax The Source?
Bron
Welcome to the shadow world. In this realm, B-Front will let you become one with The Light of Darkness. Ready to face your shadows during Qlimax The Source?
Bron
-
UHardtraxx Addict
- 1518 posts member since 2011
- last seen Aug 2026
Koning Bob! 
-
PHardtraxx Veteran
- 13099 posts member since 2015
- last seen Jan 2025
Hoe laat komt de reveal van vandaag? Gisteren was het om 13uwrote:Vanaf morgen gaan we dagelijks de line-up bekend maken
Het is weekend, kom maandag terug.wrote:Hoe laat komt de reveal van vandaag? Gisteren was het om 13uwrote:Vanaf morgen gaan we dagelijks de line-up bekend maken
Ja dat dacht ik ook, beetje een antiQlimax dit..wrote:Ik was ook in de veronderstelling dat de afterparty van 01:00 tot 04:00 zou zijn, maar dat heb ik dan toch verkeerd begrepen. Desalniettemin nog steeds enorm nieuwsgierig hoe Q ons deze keer weer gaat verassen!![]()
-
UHardtraxx Addict
- last seen Aug 2026
Erg fijn dat KELTEK er staat ipv Ran-D. Nu krijg je toch wat meer variatie qua stijlen.
Had ik niet uit de foto gehaald (al is Keltek inderdaad ook heel lang inderdaad). Blij dat Ran-D er niet staat. Met SZP, B-front heb je op zich al best wel wat meer stevig werk qua hardstyle.
edit: filmpje ziet er uit als een hele grootse stage voor hem, tof!
edit: filmpje ziet er uit als een hele grootse stage voor hem, tof!
Jaa erg benieuwd naar Keltek, past ook goed in het Qlimax thema!
Zet nog redelijk vaak zijn 2019 set aan!
Dus dan hebben we nog over, wat ik denk vanaf de foto te zien, Sefa!
Zet nog redelijk vaak zijn 2019 set aan!
Dus dan hebben we nog over, wat ik denk vanaf de foto te zien, Sefa!
-
PHardtraxx Veteran
- last seen Jan 2025
Had toch liever Ran-D gehad want vind KELTEK pittig saai laatste tijd. Mja desalniettemin gewoon snoeimaaien.
Kan je mooi wat gaan eten en op de trap zittenwrote:Had toch liever Ran-D gehad want vind KELTEK pittig saai laatste tijd. Mja desalniettemin gewoon snoeimaaien.
Fijn om te lezen dat het KELTEK is ipv Ran-D. Laatsgenoemde weet mij op een één of andere manier nooit echt te raken met zijn tracks 
Ben benieuwd naar de tracks van B-Front en Phuture Noize
Mee eens. Tijdens zijn set op Qlimax heb ik me vorig jaar ook veel meer vermaakt dan tijdens Ran-D zijn set.wrote:Fijn om te lezen dat het KELTEK is ipv Ran-D. Laatsgenoemde weet mij op een één of andere manier nooit echt te raken met zijn tracks
-
MHardtraxx Veteran
- 14193 posts member since 2013
Ditwrote:Erg fijn dat KELTEK er staat ipv Ran-D.
-
PHardtraxx Veteran
- last seen Jan 2025
Eem op de tribune chilln.wrote:Kan je mooi wat gaan eten en op de trap zittenwrote:Had toch liever Ran-D gehad want vind KELTEK pittig saai laatste tijd. Mja desalniettemin gewoon snoeimaaien.
-
UHardtraxx Addict
- last seen Aug 2026
Volgt er in de komende weken nog een personalisatielink van Paylogic? Heb mijn 'ticket' wel binnen inmiddels, maar nog niet gelinkt aan mijn Q-dance account.
Als het goed is heb je je ticket gekocht met een q-dance account. Een ticket is namelijk persoonlijk gebonden aan dat account.wrote:Volgt er in de komende weken nog een personalisatielink van Paylogic? Heb mijn 'ticket' wel binnen inmiddels, maar nog niet gelinkt aan mijn Q-dance account.