Voor t eerst sinds jaren dat er geen Ran-D staat op qlimax dan?
Iedereen heeft recht op zijn eigen problemenwrote:Voor t eerst sinds jaren dat er geen Ran-D staat op qlimax dan?
Iedereen heeft recht op zijn eigen problemenwrote:Voor t eerst sinds jaren dat er geen Ran-D staat op qlimax dan?
Het is ontzettende tegen beter weten in, maar toch niet geschoten is altijd mis:wrote:Mochten jullie nog iets onduidelijk vinden, let us know!
En het leven is op dit moment kut. Dus trek je conclusiewrote:Sefa is leven
Leven is Lijdenwrote:Sefa is leven
Jaa ik ook dikke hype, nu we het ook met wat meer mensen thuis mogen vieren!wrote:Ze waren al bekend, maar nu compleet in 1 video.
Begin er ook wel zin in te krijgen!![]()
View on YouTube
Er mag inderdaad 1 heel persoon extra over de vloer komen...wrote:nu we het ook met wat meer mensen thuis mogen vieren!
Een beetje undercover vrienden op bezoek ontvangen en er voor zorgen dat de buren de kliklijn niet bellenwrote:Er mag inderdaad 1 heel persoon extra over de vloer komen...wrote:nu we het ook met wat meer mensen thuis mogen vieren!
Maar wel eens hoor, beter 1 meer dan 1 minder
Kan wel kloppen. Ik heb ze ingelicht.wrote:Uit zeer betrouwbare bronnen vernomen dat de politie hier op Hardtraxx ip-adressen traceert van mensen die aangeven een feestje te organiseren om op de avond van Qlimax invallen te doen...
grapje
Komt dan ook de Belgische polies?wrote:Kan wel kloppen. Ik heb ze ingelicht.wrote:Uit zeer betrouwbare bronnen vernomen dat de politie hier op Hardtraxx ip-adressen traceert van mensen die aangeven een feestje te organiseren om op de avond van Qlimax invallen te doen...
grapje
Hiejel zeker. Zie ma dage ouwe pas bij hed.wrote:Komt dan ook de Belgische polies?wrote:Kan wel kloppen. Ik heb ze ingelicht.wrote:Uit zeer betrouwbare bronnen vernomen dat de politie hier op Hardtraxx ip-adressen traceert van mensen die aangeven een feestje te organiseren om op de avond van Qlimax invallen te doen...
grapje
Ah gelukkig, die hebben al een lekke band voor ze bij de grens zijn. Geen zorgenwrote:Hiejel zeker. Zie ma dage ouwe pas bij hed.wrote:Komt dan ook de Belgische polies?wrote:[
Kan wel kloppen. Ik heb ze ingelicht.
View on YouTube
Qlimax The Source concludes with The Afterparty. At The Afterparty, the chosen priests will gather once more to perform the symphony of Qlimax: a 3-hour psychedelic party experience that engages all senses. Check out the line-up of The Afterparty now.