Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10 ... 18  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 nov 2020 01:39 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Spobbertiet schreef:
Je zou zeggen dat met Deep Voice en alle audio die zij hebben de originele stem makkelijk nagemaakt kan worden (wil ik wel proberen als Q meeleest)


Wel een vet idee, maar ik denk dat over een jaar iedereen al weer is gewend aan de nieuwe stem. Beetje zoals dat je sommige tracks vaker moet horen voor ze echt goed gaan klinken.
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 nov 2020 07:56 
 
Hardtraxx Veteran

YWalen schreef:
Spobbertiet schreef:
Je zou zeggen dat met Deep Voice en alle audio die zij hebben de originele stem makkelijk nagemaakt kan worden (wil ik wel proberen als Q meeleest)


Wel een vet idee, maar ik denk dat over een jaar iedereen al weer is gewend aan de nieuwe stem. Beetje zoals dat je sommige tracks vaker moet horen voor ze echt goed gaan klinken.


Ja das wel waar, net als toen met het B2S logo xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 nov 2020 09:46 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Als ik er echt op ga letten hoor ik meer Qlimehh
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 nov 2020 10:29 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Ach, zou niet de eerste keer wezen. In 2014 had je met het Noisecontrollers anthem ook al dat ie Klei-mes zei ipv Qlimax
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 nov 2020 11:01 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Wat zijn nu de tijden voor deze stream? Ik was in eerste instantie in de veronderstelling dat The Source van 20:00 tot 01:00 zou duren, met dan The Afterparty van 1:00 tot 4:00. Zeker gezien de tijden van bijvoorbeeld de Defqon stream leek me dat niet onlogisch. Op Reddit lijkt iedereen er echter heilig van overtuigd dat 20:00 tot 01:00 de tijden zijn inclusief de afterparty. Dit leek mij wat gek, aangezien dat zou betekenen dat het centrale deel van dit evenement slechts twee uur zou duren (en dan moet The Ritual er ook nog bij). Iedere artiest heeft dan tijdens The Source slechts 20 minuten (zelfs nog minder met The Qreator erbij), da's wel erg kort toch? Wie kan hier wat opheldering over geven?
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 nov 2020 11:24 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Pannenkoek schreef:
Wat zijn nu de tijden voor deze stream? Ik was in eerste instantie in de veronderstelling dat The Source van 20:00 tot 01:00 zou duren, met dan The Afterparty van 1:00 tot 4:00. Zeker gezien de tijden van bijvoorbeeld de Defqon stream leek me dat niet onlogisch. Op Reddit lijkt iedereen er echter heilig van overtuigd dat 20:00 tot 01:00 de tijden zijn inclusief de afterparty. Dit leek mij wat gek, aangezien dat zou betekenen dat het centrale deel van dit evenement slechts twee uur zou duren (en dan moet The Ritual er ook nog bij). Iedere artiest heeft dan tijdens The Source slechts 20 minuten (zelfs nog minder met The Qreator erbij), da's wel erg kort toch? Wie kan hier wat opheldering over geven?


Q-Dance
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 nov 2020 11:51 
 
Organisator
Avatar gebruiker

Het complete programma (inclusief The Afterparty) duurt van 20:00 tot 01:00 en moet je eigenlijk zien als een 3-gangen menu (genaamd Qlimax The Source). Het begint met The Ritual, wat een korte 'ceremonie' is om iedereen in de stemming te krijgen, waarna Qlimax The Source begint. Dit duurt ongeveer een uur en moet je eigenlijk zien als het hoofdgerecht van de avond, ondanks de duur. Daarna switchen we naar The Afterparty tot 01:00, waar de artiesten op een van de dikke filmlocaties van The Source sets draaien (die we op een visueel innoverende manier hebben vastgelegd). Het toetje :P .

Alle info over Qlimax The Source kan je hier vinden: https://support.q-dance.com/support/sol ... 6000061077

Mochten jullie nog iets onduidelijk vinden, let us know!
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 nov 2020 12:04 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Niet het antwoord waar ik op hoopte, maar dat is in ieder geval duidelijk zo! Dan maar hopen dat die vijf uur gewoon ontzettend goed in elkaar steken :) .
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 nov 2020 12:05 
 
Hardtraxx Veteran

Dat het een uur duurt schept wel verwachtingen :drool:
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 nov 2020 12:15 
 
Organisator
Avatar gebruiker

Pannenkoek schreef:
Niet het antwoord waar ik op hoopte, maar dat is in ieder geval duidelijk zo! Dan maar hopen dat die vijf uur gewoon ontzettend goed in elkaar steken :) .


Tijdens The Source zullen de artiesten geen sets draaien, maar zijn ze onderdeel van een groter verhaal als priests waarbij ze zelf de soundtrack van hun chapter hebben gemaakt. Door dit te combineren met onze showtechnieken en visuals is dit een uur dat qua spektakel eer doet aan Qlimax. Het zal je niet teleurstellen :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 nov 2020 13:09 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Gewoon vanaf 01:00 een Spitnoise setje op knallen en we zijn vertrokken
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 nov 2020 14:11 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Heady en JDX toegevoegd aan The Source

Bron: socials
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 nov 2020 15:08 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Naam van het muziekstuk is in ieder geval bekend.

JDX op facebook:
Citaat:
I'm proud to announce a collaboration with Headhunterz, 'Transcendence' specially composed and produced for Qlimax The Source.
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 nov 2020 15:20 
 
Organisator
Avatar gebruiker

De naam van het chapter is altijd gelijk aan de track die hiervoor gecreerd is door de desbetreffende artiest(en). Het is namelijk onlosmakelijk met elkaar verbonden :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 nov 2020 15:41 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Revolting Against schreef:
Heady en JDX toegevoegd aan The Source

Bron: socials



Ongelezen bericht Geplaatst op 12 nov 2020 16:07 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Heel benieuwd naar deze combinatie! Hoop veel melodieuze knallers! ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 nov 2020 18:30 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Is the qreator nou 1 van die 6 plaatjes? of is het 7 acts:

Qreator
Sub Zero Project
Phuture Noize
Headhunterz & JDX
B-Front
Ran-D
Sefa

Waarvan die laatste 3 niet zeker zijn natuurlijk.
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 nov 2020 18:40 
 
Organisator
Avatar gebruiker

YWalen schreef:
Is the qreator nou 1 van die 6 plaatjes? of is het 7 acts:

Qreator
Sub Zero Project
Phuture Noize
Headhunterz & JDX
B-Front
Ran-D
Sefa

Waarvan die laatste 3 niet zeker zijn natuurlijk.

7 acts, onderaan deze pagina vind je hoeveel er nog moeten: https://live.q-dance.com/qlimax-the-source
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 nov 2020 21:46 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Wie is the Qreator nou ookalweer? Ik las eerder ergens een bericht dat dat Geck-o is?
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 nov 2020 22:28 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Volgens mij helemaal niet bekend gemaakt
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 nov 2020 22:45 
 
Hardtraxxer

ULTIMO schreef:
Wie is the Qreator nou ookalweer? Ik las eerder ergens een bericht dat dat Geck-o is?


Ze hebben bij een post gezet.. the one who pulls the strings, dus ik zou bijna zeggen dat het dit jaar psykopunkz is?
Maar misschien denk ik te ver door
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 nov 2020 22:47 
 
Hardtraxxer

Q-dance schreef:
Tijdens The Source zullen de artiesten geen sets draaien, maar zijn ze onderdeel van een groter verhaal als priests waarbij ze zelf de soundtrack van hun chapter hebben gemaakt. Door dit te combineren met onze showtechnieken en visuals is dit een uur dat qua spektakel eer doet aan Qlimax. Het zal je niet teleurstellen :)



Dat klinkt wel super vet :loving: !!!
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 nov 2020 10:18 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Uitleg van Q wat te verwachten is wel heel vet en uniek, wel benieuwd naar hoe het uiteindelijk gaat worden, vond de opzet van Defqon juist vet omdat je nog een beetje een feest idee krijgt.
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 nov 2020 11:09 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Door die uitleg van Q alleen maar meer hype gekregen hiervoor! :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 nov 2020 11:40 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Ik was ook in de veronderstelling dat de afterparty van 01:00 tot 04:00 zou zijn, maar dat heb ik dan toch verkeerd begrepen. Desalniettemin nog steeds enorm nieuwsgierig hoe Q ons deze keer weer gaat verassen! :woot:

Na 01:00 uur gewoon lekker door gaan met het terugkijken van oude Qlimax setjes, ook heel leuk.
Vorige  1 ... 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10 ... 18  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten