Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7 ... 68  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 jun 2015 10:17 
 

Exterkate schreef:
bloemkool schreef:
Adrenalize? :huh:


Hopen, hopen, hopen! :worship:


ik verwacht het eigenlijk nog niet
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 jun 2015 10:38 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Exterkate schreef:
Zou wel ongelofelijk gaaf zijn. Secrets of Time en Crystal door het GelreDome horen :love:

Ja, want het geluid in het GelreDome is zo ontzettend goed altijd.. xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 jun 2015 10:41 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Denk dat je eerder aan zoiets mag denken:

Luna
Audiotricz / Festuca
Bass Modulators Live
Wildstylez (Anthem)
Atmozfears Live
Noisecontrollers
Brennan Heart (45 min)
Zatox
Adaro vs Frequencerz
Radical Redemption Live
Tha Playah (45 min)

Lijkt me een stuk realistischer eigenlijk :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 jun 2015 10:46 
 
Hardtraxx Veteran

Basshunterzz schreef:
Pipa schreef:
Laat gewoon zoals in 2012 laatste 3 kwartier hardcore. Ik vind hardcore altijd zon feest verpester. Het is het laatste waar je mee naar huis gaat en dat moet gewoon goed zijn. Ik wil geen Thunder remix horen na een B-Front. Net als Supremacy was Tha Playah niks aan, z'n opening was goed maar verder. Ik kan me geen 1 hardcore set herinneren die ik enigzins leuk vond


Je vind dat ze de laatste drie kwartier hardcore moeten doen, maar vind het wel een feest verpester? Dan zou je toch liever geen hardcore willen?
Van mij mag er hardcore zijn, maar dan niet zon hitjes parade. Het leek wel of het tempo vorig jaar tijdens Endymion en The Viper veel lager lag dan Crypsis.

Liever ook geen hardcore, maar dat gaat niet gebeuren. Doe dan alleen laatste 3 kwartier. Meer dan genoeg
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 jun 2015 10:49 
 
Hardtraxx Veteran

Steffnov schreef:
Denk dat je eerder aan zoiets mag denken:

Luna
Audiotricz / Festuca
Bass Modulators Live
Wildstylez (Anthem)
Atmozfears Live
Noisecontrollers
Brennan Heart (45 min)
Zatox
Adaro vs Frequencerz
Radical Redemption Live
Tha Playah (45 min)

Lijkt me een stuk realistischer eigenlijk :P

Hoop dat je dicht in de buurt zit. Maar dan Zatox weg laten. Hoop zo dat hij er niet staat. En verwissel adaro met b-front
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 jun 2015 10:54 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Zatox staat altijd op Qlimax, vorig jaar was hij er echter niet bij, dat kan natuurlijk geen 2 keer op rij gebeuren. Hoe hard je het ook niet wilt :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 jun 2015 10:55 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Voor Qlimax geldt, een Italiaan zal er altijd staan. (door al die bezoekende leipkezen)
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 jun 2015 10:56 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

TiMOTHYb schreef:
Voor Qlimax geldt, een Italiaan zal er altijd staan. (door al die bezoekende leipkezen)


Typhoon of Kronos anders maar neerzetten?
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 jun 2015 11:01 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Zal toch een Technoboy (of TnT) of Stephanie worden.
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 jun 2015 11:03 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Eerlijk gezegd is er geen Italiaan meer over die mij kan bekoren. Zelfs Tatanka is in de opstelling waar hij tegenwoordig voor wordt gebruikt altijd kut. Misschien kan er een Italian Hardstyle half uurtje geboekt worden met al het bovenstaande. En dat we d'r dan tot de volgende editie ff vanaf zijn.
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 jun 2015 11:05 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Acti of Activator is er ook nog..
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 jun 2015 11:22 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ik ken in de harder styles sowieso nog maar 2 Italianen die mij nog steeds altijd kunnen bekoren, en die zijn beide nou niet echt geschikt voor Qlimax (Armageddon Project en Micromakine). Een handjevol maakt af en toe nog leuk spul, maar het grootste deel is echt compleet afgezakt tot een bedenkelijk niveau. Hoe anders was dat 6 jaar terug...
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 jun 2015 11:25 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Ja hoe kan dat eigenlijk? Van early heb ik niet heel veel verstand maar als ik het verval van daarna bekijk en het vergelijk met de Nederlandse artiesten is het wel heel erg. Headhunterz/Noisecontrollers/Wildstylez zijn er productie technisch wel op vooruit gegaan. Bij werkelijk iedere Italiaan is het echt vreselijk gekelderd. Wie zijn daar weggegaan achter de schermen?
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 jun 2015 11:37 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

TiMOTHYb schreef:
Ja hoe kan dat eigenlijk? Van early heb ik niet heel veel verstand maar als ik het verval van daarna bekijk en het vergelijk met de Nederlandse artiesten is het wel heel erg. Headhunterz/Noisecontrollers/Wildstylez zijn er productie technisch wel op vooruit gegaan. Bij werkelijk iedere Italiaan is het echt vreselijk gekelderd. Wie zijn daar weggegaan achter de schermen?


https://partyflock.nl/interview/220:Antonio-Dona-100-Tuneboy

Citaat:
De fans van weleer vragen hem vaak naar z'n oude aliassen.
"Waarom er geen Builder tracks meer uitkomen, of The Hose ofzo. Dat is eigenlijk heel simpel: daar zijn we gewoonweg niet aan toe gekomen. We zijn nog maar met z'n tweeen hier bij Alternative Sound Planet. Cristiano en ik hebben het veel drukker gekregen. Toen Luca vertrok, waren wij samen al voor zo'n 85% van alle muziek die uitkwam verantwoordelijk. Sinds vorig jaar doen we het volledig met z'n tweetjes. Paolino vond het na de vele jaren dat hij voor Saifam werkte tijd voor een nieuwe uitdaging: zodoende hebben Cris en ik ook alle organisatorische en administratieve taken op ons bord gekregen. Daardoor is er dus al minder tijd om puur met de muziek bezig te zijn. Onze main focus is Technoboy, Tuneboy en ons project TNT aka Technoboy 'N' Tuneboy." Voorgoed vergeten zijn die oude aliassen niet."Zeker niet! We zijn onze fans van het eerste uur niet vergeten. Ik ben en blijf zelf ook een groot fan van de muziek van weleer dus: wie weet..."


Die Paolino zal dan wel alleen administratieve dingen hebben gedaan, maar scheelt misschien ook.
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 jun 2015 11:40 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Je zou zeggen nodig een leuke Italiaanse stagiaire uit die dat allemaal oplost, maar zo werkt dat blijkbaar niet.
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 jun 2015 11:50 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Vind het een interessant onderwerp, vraag het me ook al een tijdje af. Hier verder: algemeen/discussietopic-het-verval-van-de-italiaanse-harder-styles-t50652.html ?
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 jun 2015 11:57 
 

tuneboy op qlimax en producer van het anthem zou ook best leuk kunnen worden denk ik
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 jun 2015 12:02 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Denk dat Audiotricz meer kans heeft om te openen. Stiekem hopen op Noisecult, maar gaat nog iets te vroeg zijn denk ik. The vision mag van mij ook wel komen :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 jun 2015 18:45 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

TiMOTHYb schreef:
Ja hoe kan dat eigenlijk? Van early heb ik niet heel veel verstand maar als ik het verval van daarna bekijk en het vergelijk met de Nederlandse artiesten is het wel heel erg. Headhunterz/Noisecontrollers/Wildstylez zijn er productie technisch wel op vooruit gegaan. Bij werkelijk iedere Italiaan is het echt vreselijk gekelderd. Wie zijn daar weggegaan achter de schermen?


Ongelooflijk hoe erg dat er op achteruit gegaan is. Je hoort nog fijnere dingen uit de Producer's Corner komen hier, met alle respect.. :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 aug 2015 13:23 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Qlimax anthem door Frontliner? Was gevraagd op zijn pagina, speciale actie waarbij die vragen beantwoord..
Het rare vind ik dat ik Ad Mosveers niet kan vinden op Facebook, of hij heeft de reactie verwijderd.

Blijven speculaties.

Eerste screenshot is niet van mij, maar van iemand die het heeft gereageerd. :$

Afbeelding

Afbeelding
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 aug 2015 13:28 
 
Hardtraxx Veteran

You sir, are an idiot...Voor iemand van 18

WTF Sain7: Ad Mosveers...Atmozfears...
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 aug 2015 13:41 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Luna mag van mij wel openen :D :loving:
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 aug 2015 13:43 
 
Hardtraxx Veteran

ErikZ schreef:
You sir, are an idiot...Voor iemand van 18

WTF Sain7: Ad Mosveers...Atmozfears...


xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 aug 2015 14:03 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Hahahaha Sain, kan jij je account niet gewoon verwijderen :lol:? Pijnlijk dit.
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 aug 2015 16:06 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

ErikZ schreef:
You sir, are an idiot...Voor iemand van 18

WTF Sain7: Ad Mosveers...Atmozfears...


Govvedomme. :( Zag die profielfoto ook al staan 'Atmozfears'. Laat maar dan. :(
Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7 ... 68  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten