Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8 ... 68  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 aug 2015 16:58 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Hahahahahaha :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 aug 2015 17:24 
 

jezus hahaha :lol: :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 aug 2015 17:45 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

laat headhunterz maar openen
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 aug 2015 18:16 
 

Kerel :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 aug 2015 18:18 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

hahahahaha :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 aug 2015 18:29 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Maar naast het feit dat ik in de troll Ad Mosveers ben getrapt, ben ik wel benieuwd wie het Qlimax anthem heeft gemaakt. :$
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 aug 2015 20:01 
 

ik hoop wildstylez, mag ook wel eens tijd worden
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 aug 2015 13:31 
 
Hardtraxx Veteran

100% zeker dat Bass modulators hier staan! Gok dat B-Front hier ook weer staat zelfde als Freqz. NC mag niet ontbreken, als nieuwkomer Audiotricz. Psyko Punkz, Brennan Heart & Zatox denk ik ook. Wellicht Atmozfears, Frontliner.
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 aug 2015 13:36 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Beter geen Freqz zeg. Geef B een 1,5h set en het anthem
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 aug 2015 13:38 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

TiMOTHYb schreef:
Beter geen Freqz zeg. Geef B een 1,5h set en het anthem


Alhoewel ik sowieso weer naar Qlimax wil gaan, lijkt me dit ook een prima opvulling van de line-up. B-Front met een 1.5h set en/of het anthem zal een dikke plus zijn.
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 aug 2015 14:29 
 
Hardtraxx Veteran

TiMOTHYb schreef:
Beter geen Freqz zeg. Geef B een 1,5h set en het anthem

Ben ik het met je eens. Alleen die kans is klein, Freqz staan er denk ik wel
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 aug 2015 14:30 
 
Hardtraxxer

Ja bfront is een goed idee. Zie daarnaast graag the pitcher en phuture noize. hebben allebei toch wel een gruwelijk album uitgebracht.
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 aug 2015 15:14 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Pipa schreef:
TiMOTHYb schreef:
Beter geen Freqz zeg. Geef B een 1,5h set

Ben ik het met je eens. Alleen die kans is klein, Freqz staan er denk ik wel

Ik geef Adaro ook een goede kans om in de line-up te staan.
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 aug 2015 15:43 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Doe maar meteen meer artiesten die een album uitbrengen/uitbrachten/uit willen brengen :woot:

Activator
Wildstylez
Audiofreq
Sound Rush
Noisecontrollers
Phuture Noize
Radical Redemption

En dan nog een Bass Modulators, B-Front en een Atmozfears erbij ofzo, prima!
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 aug 2015 16:35 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

Maar even terug naar realisme. Alles draait op hype bij Qlimax.

Opening zal wss freestyle/harddrop wezen sinds Qult wat aan het afsterven is in q hun ogen en de tijdmachine act wellicht de tweede is.
Daarnaast is Wildstylez de grootste kandidaat voor het anthem.

Dus krijg je zoiets

Ruthless & Darkraver (of een van de bekende andere freestyle artiesten, het zal weinig verschil maken)
Bass Modulators (in populariteit gestegen en zij zullen de nodige oudere plaatjes er wel bij doen)
Atmozfears/Festuca/Audiotricz (talent pushen)
Frontliner (2e summer of Frontliner gedoe)
Wildstylez (want anthem)
Hard Driver (er staat meestal wel 1 DWX en gezien er vorig jaar een miste en HD staat het meest in de spots)
Noisecontrollers/Brennan Heart/Max Enforcer (NC staat er vaak zat, maar is nu al 2 keer op rij geweest, BH of Max Enforcer hebben daarom een betere kans denk ik)
Zatox/TNT (er zal altijd een Italiaan staan)
Gunz 4 Hire (hebben ook al een tijdje niks laten zien)
Minus Militia/Radical Redemption (RR Album)
Angerfist/Destructive Tendencies/Riot Squad (Sinds de uptempo hype, zal een van deze drie er wel staan, Angerfist draait op het einde ook wel uptempo)
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 aug 2015 16:45 
 
Hardtraxxer

Ja het zal inderdaad eens tijd worden dat Angerfist Qlimax afsluit.
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 aug 2015 16:47 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Broken Balance schreef:
realisme

Broken Balance schreef:
Opening wss freestyle
Broken Balance schreef:
Ruthless & Darkraver
Broken Balance schreef:
Riot Squad

:lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 aug 2015 16:54 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Broken Balance schreef:
Daarnaast is Wildstylez de grootste kandidaat voor het anthem.

Ruthless & Darkraver (of een van de bekende andere freestyle artiesten, het zal weinig verschil maken)
Bass Modulators (in populariteit gestegen en zij zullen de nodige oudere plaatjes er wel bij doen)
Atmozfears/Festuca/Audiotricz (talent pushen)
Frontliner (2e summer of Frontliner gedoe)
Wildstylez (want anthem)
Hard Driver (er staat meestal wel 1 DWX en gezien er vorig jaar een miste en HD staat het meest in de spots)
Noisecontrollers/Brennan Heart/Max Enforcer (NC staat er vaak zat, maar is nu al 2 keer op rij geweest, BH of Max Enforcer hebben daarom een betere kans denk ik)
Zatox/TNT (er zal altijd een Italiaan staan)
Gunz 4 Hire (hebben ook al een tijdje niks laten zien)
Minus Militia/Radical Redemption (RR Album)
Angerfist/Destructive Tendencies/Riot Squad (Sinds de uptempo hype, zal een van deze drie er wel staan, Angerfist draait op het einde ook wel uptempo)


Denk dat B-Front en Coone ook een plaats kunnen krijgen in de line-up, alleen zal wss geen Coone worden (gelukkig).
Daarnaast nog steeds de stille droom om Kutski te laten openen, alleen ik denk dat hij te alternatief is met zijn muziekkeuze alhoewel hij wel alles door elkaar kan mixen..

29 OCTOBER 2014

We houden je niet langer in spanning!
Ga nu naar Qlimax.com voor de volledige line-up.


Nog zo'n 10/11 weken te gaan voor de line-up release dus. :$
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 aug 2015 16:57 
 
Hardtraxx Veteran

Broken Balance schreef:
Maar even terug naar realisme. Alles draait op hype bij Qlimax.

Opening zal wss freestyle/harddrop wezen sinds Qult wat aan het afsterven is in q hun ogen en de tijdmachine act wellicht de tweede is.
Daarnaast is Wildstylez de grootste kandidaat voor het anthem.

Dus krijg je zoiets

Ruthless & Darkraver (of een van de bekende andere freestyle artiesten, het zal weinig verschil maken)
Bass Modulators (in populariteit gestegen en zij zullen de nodige oudere plaatjes er wel bij doen)
Atmozfears/Festuca/Audiotricz (talent pushen)
Frontliner (2e summer of Frontliner gedoe)
Wildstylez (want anthem)
Hard Driver (er staat meestal wel 1 DWX en gezien er vorig jaar een miste en HD staat het meest in de spots)
Noisecontrollers/Brennan Heart/Max Enforcer (NC staat er vaak zat, maar is nu al 2 keer op rij geweest, BH of Max Enforcer hebben daarom een betere kans denk ik)
Zatox/TNT (er zal altijd een Italiaan staan)
Gunz 4 Hire (hebben ook al een tijdje niks laten zien)
Minus Militia/Radical Redemption (RR Album)
Angerfist/Destructive Tendencies/Riot Squad (Sinds de uptempo hype, zal een van deze drie er wel staan, Angerfist draait op het einde ook wel uptempo)

Paar heb je gelijk in. Denk alleen niet dat een MM of Radical hier staat. Q-Dance heeft meer met de jongens van Roughstate. Psyko punkz ontbrak ook al 2 jaar dus die denk ik ook. Frontliner denk ik nie
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 aug 2015 17:18 
 
Hardtraxx Crew
Avatar gebruiker

Wil opzich wel weer een keer een Qlimax bezoeken, maar ga niks kopen voordat ik de line-up weet.
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 aug 2015 17:35 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

wootum schreef:
Wil opzich wel weer een keer een Qlimax bezoeken, maar ga niks kopen voordat ik de line-up weet.


Qlimax is toch altijd een paar dagen voor de kaartverkoop met de line-up bekent?

17 SEPTEMBER 2014

Q-dancers opgelet! De kaartverkoop voor Qlimax vindt dit jaar in een ander weekend dan gebruikelijk plaats. Zaterdag 4 oktober om 13:00 uur zullen de tickets voor Qlimax via Q-dance.com in de verkoop gaan. Voorkom teleurstelling en wees er op tijd bij!

Qlimax vindt dit jaar op 22 november plaats in het Gelredome in Arnhem. We houden jullie nog even in spanning. In de komende weken zal er meer duidelijk worden omtrent het thema en de line-up van de komende editie.


29 September line-up en 4 oktober kaartverkoop (dat uitgesteld werd naar 17:00 door problemen). Maar als je pre-sale kan doen, zou ik dat zeker doen als je het geld over heb. Als je niet wilt door de line-up kan je er altijd nog andere mensen mee blij maken (bekenden of forums). Daarnaast is Qlimax niet alleen leuk om te bezoeken door de line-up, ook de hele show en podium doen iets.

Vorig jaar voor het eerst gegaan (3 weken 18 en dan gelijk Qlimax), had teveel verwachtingen voor de (gewone) prijs die ik betaald had. Op het feest allemaal speculeren wat het podium moet voorstellen en wat er nog zal veranderen aan het podium. Dus na het Q-Dance deuntje snel weg voor de drukte en met Partyraiser maar gaan zitten omdat ik het wilde zien eindigen.

Als ik kaartjes heb dit jaar met mindere verwachtingen er naartoe kwa podium, want dan erger ik mezelf daar alleen maar aan. Daarnaast paar weken geleden nog een liveset bekeken en toen zag het er wel weer ziek uit.
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 aug 2015 17:40 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

Hoezo heeft Q niks met MM. MM stond op de main van Defqon en vorig jaar stond Crypsis ook op Qlimax.
En G4H is Rough State, hoogstens staan B-Freqz er i.t.v. G4H.

En Joris.

Riot Squad is Neophyte & Tieum & Rob Gee (als vocalist) tegenwoordig en die platen van hun zijn enorm gehyped. Dus daar trek je echt wel mensen mee, valt gewoon in het zelfde straatje als Partyraiser. Gezien dat Uptempo nog steeds zo populair is zal er wss weer een staan die dit draait. En deze drie zijn het populairst naast Partyraiser. Waarbij Angerfist het meest waarschijnlijk is want hij doet wat van beiden. Q kreeg over Partyraiser al niet veel lof op Qlimax, dus een tandje omhoog met Peacock of Noisekick zal het niet worden.

En Q pusht Freestyle/Harddrop net zo hard als B2S tegenwoordig, gezien het succes van Pussylounge. Wat moet er dan openen?
Early? Nooit
Tijdmachine? wellicht maar dan doen ze dat als 2e act, net als Headhunterz vorig jaar wss.
Qult heeft z'n hoogtepunt al gehad dus wordt geskipt.

Zodra je ziet wat de grootste hype onder Q is kun je de helft van de line up al voorspellen. Dat zie je ook makkelijk aan vorig jaar.
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 aug 2015 18:38 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Kan mij het iets schelen dat het bestaat uit Neophyte, Tieum & Rob G? Gehyped of niet (wat volgens mij ook nog wel meevalt trouwens), een act met maar 5.000 likes op FB ga je écht niet als act zien op Qlimax, geloof mij maar.
En al was het gehyped, mensen gaan sowieso niet speciaal naar Qlimax voor de hardcore. (op afgelopen jaar misschien na dan met Partyraiser)

En freestyle ga je ook echt niet zien als opener op Qlimax..
Qlimax wordt al jaren geopend met harddance/trance/iets in die richting.
Afgelopen jaar was het voor het eerst iets anders met Technoboy & Audiofreq, maar zoiets vrolijks als freestyle wordt hem echt niet als opener. :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 aug 2015 19:01 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

pecola-tje schreef:
Kan mij het iets schelen dat het bestaat uit Neophyte, Tieum & Rob G? Gehyped of niet (wat volgens mij ook nog wel meevalt trouwens), een act met maar 5.000 likes op FB ga je écht niet als act zien op Qlimax, geloof mij maar.
En al was het gehyped, mensen gaan sowieso niet speciaal naar Qlimax voor de hardcore. (op afgelopen jaar misschien na dan met Partyraiser)

En freestyle ga je ook echt niet zien als opener op Qlimax..
Qlimax wordt al jaren geopend met harddance/trance/iets in die richting.
Afgelopen jaar was het voor het eerst iets anders met Technoboy & Audiofreq, maar zoiets vrolijks als freestyle wordt hem echt niet als opener. :P


Tel je bij die 5000 ook alle likes van Neophyte en Tieum op. Want de bekendste van Riot Squad is Rob Gee. Neophyte & Tieum zijn pas sinds een jaar bij Riot Squad, nog niet eens geloof ik. Je kan ook Rob Gee weghalen en alleen Neophyte & Tieum op het laatst neerzetten, zelfde resultaat. Deze mannen en Destructive Tendencies hebben dezelfde fans als die van Partyraiser grotendeels. Als je toch op Facebook likes gaat kijken. Neophyte heeft er evenveel als Partyraiser, rond de 130,000. En dan moet Tieum er nog bij.

"En freestyle ga je echt niet zien als opener"
Paar jaar terug was het, hardhouse (Qult) doen ze echt niet als opener. tot 2010, Qlimax is altijd geopend met early hardstyle/hardtrance tot Dubstyle opeens populair was, en wie stond er? Pavelow. In 2011 was er geen hype, dus stond Stana er. 2012, stond ASYS er, die al redelijk richting Qult draaide (Activator subground platen), 2013 Acti Qult, en toen begon Qult wat weg te vallen onder de hype van de tijdmachine platen. En zo openden Audiofreq en Technoboy dus.

Ditzelfde zie je bij de bij Defqon terug. Kijk de line-ups/timetables maar na. 2014? Tijdmachine. 2013? Er kwam een Qult area. 2012? Subground opener van Activator 2011? Wederom Stana (En Kutski).
Freestyle kwam dit jaar bij de pre-party erbij. (2 acts zelfs hoewel CL&MT dit in mindere mate deden). De Brown puilde het hele weekend uit van de mensen. Plus de Brown werd twee dagen.

Als Q, zoals gewoonlijk, met de hype mee gaat, is er een enorm grote kans dat Freestyle, en anders wel Harddrop de opener wordt
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 aug 2015 19:11 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Broken Balance schreef:
Tel je bij die 5000 ook alle likes van Neophyte en Tieum op. Want de bekendste van Riot Squad is Rob Gee. Neophyte & Tieum zijn pas sinds een jaar bij Riot Squad, nog niet eens geloof ik. Je kan ook Rob Gee weghalen en alleen Neophyte & Tieum op het laatst neerzetten, zelfde resultaat. Deze mannen en Destructive Tendencies hebben dezelfde fans als die van Partyraiser grotendeels. Als je toch op Facebook likes gaat kijken. Neophyte heeft er evenveel als Partyraiser, rond de 130,000. En dan moet Tieum er nog bij.

Dit is echt een bullshit-argument, sorry dat ik t zeg :P
Als Wildstylez & Radical Redemption een nieuwe act vormen en die act is echt echt waardeloos. Ondanks de hype eromheen pikt niemand het echt op en de act zelf heeft maar 5000 likes, dan worden ze nog steeds geboekt op Qlimax "want ze hebben samen 3473487 likes"?

Over het freestyle gebeuren ben ik het ook niet met je eens, maar goed..we zullen t zien eind oktober. :)
Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8 ... 68  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten