Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6 ... 68  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 jun 2015 17:29 
 

Zeker proberen om aan kaartjes te komen :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 jun 2015 19:20 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Vorig jaar niet kunnen gaan, dus dan dit jaar maar de eerste keer Qlimax. Hopen op wat minder hardcore dit keer, hoef dat zelf niet zo nodig anderhalf uur lang te horen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 jun 2015 10:13 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Pannenkoek schreef:
Vorig jaar niet kunnen gaan, dus dan dit jaar maar de eerste keer Qlimax. Hopen op wat minder hardcore dit keer, hoef dat zelf niet zo nodig anderhalf uur lang te horen.

Vind ik ook niet echt nodig nee. Net of er niet genoeg interessante hardstyle/-dance is om zon event tot op een half uur na te vullen. Gewoon een keer Angerfist Live of desnoods Sonar nog een keer boeken. Gewoon een interessante live act om een half uur te knallen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 jun 2015 12:07 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Geloof ook wel dat Q het als promotie van het hardcore genre ziet om op een feest als Qlimax altijd met een hardcore artiest te eindigen... mensen die er normaal nooit naartoe zouden gaan komen er zo wel mee in aanmerking :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 jun 2015 12:27 
 
Hardtraxx Veteran

Laat gewoon zoals in 2012 laatste 3 kwartier hardcore. Ik vind hardcore altijd zon feest verpester. Het is het laatste waar je mee naar huis gaat en dat moet gewoon goed zijn. Ik wil geen Thunder remix horen na een B-Front. Net als Supremacy was Tha Playah niks aan, z'n opening was goed maar verder. Ik kan me geen 1 hardcore set herinneren die ik enigzins leuk vond
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 jun 2015 12:33 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Bij supremacy vond ik tha playah misplaatst, ik denk dat een n-vitral al veel beter tot zn recht had gekomen daar.. Maar met zo'n naam lok je weinig mensen..
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 jun 2015 12:50 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

zou zo vet zijn om hierbij te zijn :love: . Even groep overtuigen dat we beter naar Qlimax als naar HardBass kunnen
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 jun 2015 13:13 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Norther66 schreef:
Bij supremacy vond ik tha playah misplaatst, ik denk dat een n-vitral al veel beter tot zn recht had gekomen daar.. Maar met zo'n naam lok je weinig mensen..

Nee als je de hele avond naar raw moet luisteren trek je mensen speciaal voor die ene hardcore act.
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 jun 2015 14:42 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Repulze schreef:
Norther66 schreef:
Bij supremacy vond ik tha playah misplaatst, ik denk dat een n-vitral al veel beter tot zn recht had gekomen daar.. Maar met zo'n naam lok je weinig mensen..

Nee als je de hele avond naar raw moet luisteren trek je mensen speciaal voor die ene hardcore act.


Toevallig ken ik wel mensen bij wie tha playah net ff dat laatste zetje heeft gegeven om naar supremacy te gaan. Natuurlijk komen ze niet alleen voor dat ene uurtje hardcore, maar in het totaal plaatje wel de doorslaggeven factor
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 jun 2015 15:01 
 
Hardtraxx Addict

Pipa schreef:
Laat gewoon zoals in 2012 laatste 3 kwartier hardcore. Ik vind hardcore altijd zon feest verpester. Het is het laatste waar je mee naar huis gaat en dat moet gewoon goed zijn. Ik wil geen Thunder remix horen na een B-Front. Net als Supremacy was Tha Playah niks aan, z'n opening was goed maar verder. Ik kan me geen 1 hardcore set herinneren die ik enigzins leuk vond


zo als in 2012 is qua lengte goed maar dan liever wel iets minder comercieel. Het einde moet idd goed zijn dus hardcore laten afsluiten op een opbouwend feest is juist top.
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 jun 2015 18:32 
 
Hardtraxx Veteran

Miwer schreef:
Pipa schreef:
Laat gewoon zoals in 2012 laatste 3 kwartier hardcore. Ik vind hardcore altijd zon feest verpester. Het is het laatste waar je mee naar huis gaat en dat moet gewoon goed zijn. Ik wil geen Thunder remix horen na een B-Front. Net als Supremacy was Tha Playah niks aan, z'n opening was goed maar verder. Ik kan me geen 1 hardcore set herinneren die ik enigzins leuk vond


zo als in 2012 is qua lengte goed maar dan liever wel iets minder comercieel. Het einde moet idd goed zijn dus hardcore laten afsluiten op een opbouwend feest is juist top.

Ik vind dat hardcore altijd een deel van het feest verpest. Zelfde als hardstyle dj afsluit met kwartier hardcore.
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 jun 2015 20:54 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Mee eens. Als er op een hardstyle feest met hardcore wordt afgesloten is het 99% keer mainstream hardcore. De muziek wordt dan sneller maar wel een stuk minder "hard" dan de raw hardstyle van ervoor.
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 jun 2015 22:33 
 
Hardtraxx Veteran

Pipa schreef:
Laat gewoon zoals in 2012 laatste 3 kwartier hardcore. Ik vind hardcore altijd zon feest verpester. Het is het laatste waar je mee naar huis gaat en dat moet gewoon goed zijn. Ik wil geen Thunder remix horen na een B-Front. Net als Supremacy was Tha Playah niks aan, z'n opening was goed maar verder. Ik kan me geen 1 hardcore set herinneren die ik enigzins leuk vond


Je vind dat ze de laatste drie kwartier hardcore moeten doen, maar vind het wel een feest verpester? Dan zou je toch liever geen hardcore willen?
Van mij mag er hardcore zijn, maar dan niet zon hitjes parade. Het leek wel of het tempo vorig jaar tijdens Endymion en The Viper veel lager lag dan Crypsis.
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 jun 2015 22:55 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Endymion was dan ook duidelijk geen hardcore, geen idee waar hun mee bezig waren
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 jun 2015 23:18 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Norther66 schreef:
Endymion was dan ook duidelijk geen hardcore, geen idee waar hun mee bezig waren


Die wisten allang dat ze de stap naar raw gingen maken, alleen toen hadden ze hun sound nog niet zo te pakken (die gare 30 seconds to mars bootleg bijvoorbeeld >.< )

Maar wat ze nu doen met Nightbreed vind ik echt wel een toevoeging... Alleen sommige mensen snappen nog steeds niet dat ze geen hardcore meer maken (die reacties op facebook soms :lol: )
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 jun 2015 23:34 
 
Hardtraxx Veteran

Opening :
Josh en wesz
Daarna :
Adrenalize
Da tweekaz
Wildstylez live
Noise controllers
Phuture noize live
Ran-d
B-front Anthem
Radical redemption
Angerfist live OF destructive tendencies.

Denk dat ik ik aardig in de buurt zit met een aantal namen :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 jun 2015 23:41 
 

Adrenalize? :huh:
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 jun 2015 23:54 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

RTM93 schreef:
Opening :
Josh en wesz
Daarna :
Adrenalize
Da tweekaz
Wildstylez live
Noise controllers
Phuture noize live
Ran-d
B-front Anthem
Radical redemption
Angerfist live OF destructive tendencies.

Denk dat ik ik aardig in de buurt zit met een aantal namen :)


Ik denk het niet :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 jun 2015 00:01 
 
Hardtraxx Veteran

Vorige jaar atmosfearz, Adrenalize zit ook bij next. Zal me niets verbazen als die, al dan niet een beetje gepusht, er staat.
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 jun 2015 01:46 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

RTM93 schreef:
Vorige jaar atmosfearz, Adrenalize zit ook bij next. Zal me niets verbazen als die, al dan niet een beetje gepusht, er staat.

Atmozfears is 10x zo groot als Adrenalize, ook voor de Release hype. Lijkt me heel sterk.
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 jun 2015 07:35 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Da Tweekaz. :lol: aub zeg
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 jun 2015 08:34 
 

stiekem hoop ik wel een beetje opeen josh & wesz anthem
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 jun 2015 08:36 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Die bizarre speculaties waar mensen soms mee aan komen... :lol:

oja en:

TiMOTHYb schreef:
Da Tweekaz. :lol: aub zeg
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 jun 2015 09:34 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Kan B-Front nu eindelijk een keer het anthem maken?
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 jun 2015 09:38 
 

tjakevladze schreef:
Kan B-Front nu eindelijk een keer het anthem maken?


of wildstylez
Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6 ... 68  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten