Hier is alleen wel goed te zien dat het show element dit jaar heel zwam was.wrote:View on YouTube
Als je de stage op deze manier ziet is die toch echt wel supervet
Vooral rond 00:04-00:07 & 00:48.
Who was there
Nobody has said they're going yet.
Related topics
Active topics in Feesten
Moderators
Nobody yet
Nobody has said they're going yet.
-
MHardtraxx Addict
- 1885 posts member since 2013
- last seen Mar 2020
-
RHardtraxxer
- 744 posts member since 2011
- last seen Aug 2021
Ja op de beelden ziet het er inderdaad aardig dik uit, foto´s die ik zag waren ook echt prachtig.
Publiek was inderdaad echt dramatischhh, weet niet of ik daardoor nog ga volgend jaar.
Publiek was inderdaad echt dramatischhh, weet niet of ik daardoor nog ga volgend jaar.
Als dat de hoofdoorzaak is dat je niet naar qlimax, of uberhaupt een feest, gaat dan moet je jezelf echt gaan afvragen waar je nou voor komt? De line up, muziek, geluid en de show zijn over het algemeen toch wel de belangrijkste elementen op een feest.wrote:Ja op de beelden ziet het er inderdaad aardig dik uit, foto´s die ik zag waren ook echt prachtig.
Omring jezelf met leuke mensen en stoor je niet zo aan wat anderen doen. Tuurlijk kunnen die buitenlanders (of Nederlanders natuurlijk) vervelend zijn maar ze moeten echt m'n benen breken willen ze mijn avond verpesten (bij wijze van).
-
BHardtraxx Veteran
- 4098 posts member since 2012
- last seen 17 days ago
Dit inderdaad. Ik heb ook een scheithekel aan sommige buitenlanders, maar daar ga ik me tijdens zo'n feest echt niet heel de avond druk om zitten maken.wrote:Als dat de hoofdoorzaak is dat je niet naar qlimax, of uberhaupt een feest, gaat dan moet je jezelf echt gaan afvragen waar je nou voor komt? De line up, muziek, geluid en de show zijn over het algemeen toch wel de belangrijkste elementen op een feest.wrote:Ja op de beelden ziet het er inderdaad aardig dik uit, foto´s die ik zag waren ook echt prachtig.
Omring jezelf met leuke mensen en stoor je niet zo aan wat anderen doen. Tuurlijk kunnen die buitenlanders (of Nederlanders natuurlijk) vervelend zijn maar ze moeten echt m'n benen breken willen ze mijn avond verpesten (bij wijze van).
-
RHardtraxxer
- 744 posts member since 2011
- last seen Aug 2021
Ik vind de mensen waarmee je bent toch wel 1 van de belangrijkste punten hoor, heb me dood geërgerd aan die buitenlanders, hebben zoveeel mensen stilgestaan voor me voeten terwijl ik los wilde gaan. De lui die bij ons stonden waren echt dramatisch. Daarbij komt ook kijken dat het geluid ook echt zacht stond. Show was uiteraard dik, en line up prima voor qlimax, daar niet van. Maar t heeft dit jaar echt niet aan mijn verwachtingen voldaan, ik denk 70% omdat we gewoon omringd waren door idioten xD er zijn echt genoeg mensen die feesten vermijden i.v.m. het volk wat er rond loopt hoor.wrote:Als dat de hoofdoorzaak is dat je niet naar qlimax, of uberhaupt een feest, gaat dan moet je jezelf echt gaan afvragen waar je nou voor komt? De line up, muziek, geluid en de show zijn over het algemeen toch wel de belangrijkste elementen op een feest.wrote:Ja op de beelden ziet het er inderdaad aardig dik uit, foto´s die ik zag waren ook echt prachtig.
-
MHardtraxx Addict
- last seen Mar 2020
En hoe moeilijk is het dan om ergens anders te gaan staan?wrote:Ik vind de mensen waarmee je bent toch wel 1 van de belangrijkste punten hoor, heb me dood geërgerd aan die buitenlanders, hebben zoveeel mensen stilgestaan voor me voeten terwijl ik los wilde gaan. De lui die bij ons stonden waren echt dramatisch. Daarbij komt ook kijken dat het geluid ook echt zacht stond. Show was uiteraard dik, en line up prima voor qlimax, daar niet van. Maar t heeft dit jaar echt niet aan mijn verwachtingen voldaan, ik denk 70% omdat we gewoon omringd waren door idioten xD er zijn echt genoeg mensen die feesten vermijden i.v.m. het volk wat er rond loopt hoor.wrote:Als dat de hoofdoorzaak is dat je niet naar qlimax, of uberhaupt een feest, gaat dan moet je jezelf echt gaan afvragen waar je nou voor komt? De line up, muziek, geluid en de show zijn over het algemeen toch wel de belangrijkste elementen op een feest.wrote:Ja op de beelden ziet het er inderdaad aardig dik uit, foto´s die ik zag waren ook echt prachtig.
-
HHardtraxx Elite
- 2954 posts member since 2013
- last seen Jul 2026
Die Broken Balance

-
PHardtraxx Veteran
- 5058 posts member since 2013
- last seen 1 day ago
Nee die gaat er niet komen
Bron: Q-dance facebook
wanneer hebben ze dat gezegd? ik heb dat geen een keer voorbij zien komenwrote:Nee die gaat er niet komen
wrote:wanneer hebben ze dat gezegd? ik heb dat geen een keer voorbij zien komenwrote:Nee die gaat er niet komen

Hoe kan je als organisatie van zon groot feest nou weer op het idee komen GEEN aftermovie te maken
https://www.youtube.com/channel/UCLB-fw ... 2ymP54vwwA
Kwam dit YouTube kanaal tegen waar iemand gewoon het hele feest heeft gefilmd.
Voor de geïnteresseerde
Voor de geïnteresseerde
Heel het feest filmen, terwijl het door 100 HD camera's + 55.000 mobieltjes wordt opgenomen.wrote:https://www.youtube.com/channel/UCLB-fwXRh2pUx2ymP54vwwA
Voor de geïnteresseerde
Waar uiteindelijk geen fuck mee wordt gedaan.....wrote:Heel het feest filmen, terwijl het door 100 HD camera's + 55.000 mobieltjes wordt opgenomen.wrote:https://www.youtube.com/channel/UCLB-fwXRh2pUx2ymP54vwwA
Voor de geïnteresseerde
-
MHardtraxx Addict
- last seen Mar 2020
toch mooi dat je heel het feest terug kan kijken (op partyraiser na want de camera raakte over verhitwrote:Heel het feest filmen, terwijl het door 100 HD camera's + 55.000 mobieltjes wordt opgenomen.wrote:https://www.youtube.com/channel/UCLB-fwXRh2pUx2ymP54vwwA
Voor de geïnteresseerde
Dat dacht ik ook, inderdaad jammer van het einde had dat graag nog gezienwrote:toch mooi dat je heel het feest terug kan kijken (op partyraiser na want de camera raakte over verhitwrote:Heel het feest filmen, terwijl het door 100 HD camera's + 55.000 mobieltjes wordt opgenomen.wrote:https://www.youtube.com/channel/UCLB-fwXRh2pUx2ymP54vwwA
Voor de geïnteresseerde)
Laat Q dance anders Qlimax vanaf dit jaar lekker alles op Youtube uitzenden, wat b2s ook bij HardBass doet. En ook gewoon online houden na afloop aub.
Zie toevallig net deze tweet langskomen:
@Q_dance
@y_molodtsov no worries, the extended aftermovie of Qlimax is coming soon
Grtz
Komt dus toch een (extended) Aftermovie, of was dat al bekend?
@Q_dance
@y_molodtsov no worries, the extended aftermovie of Qlimax is coming soon
-
PHardtraxxer
- 305 posts member since 2014
- last seen Feb 2016
Broken Balance wist dit alwrote:Zie toevallig net deze tweet langskomen:
@Q_dance
@y_molodtsov no worries, the extended aftermovie of Qlimax is coming soonGrtz
Klopt, maar dat is toch vrij bekend dat er een Aftermovie komt knul?wrote:Broken Balance wist dit alwrote:Zie toevallig net deze tweet langskomen:
@Q_dance
Niet na dit:wrote:Klopt, maar dat is toch vrij bekend dat er een Aftermovie komt knul?wrote:Broken Balance wist dit alwrote:Zie toevallig net deze tweet langskomen:
@Q_dance

Ja joh lekker rauw stream data het internet op knallen. Kun je lekker 7 uur stotterend en onbewerkt beeld met kutgeluid gaan zitten kijken. Kan. Niet. Wachten.wrote:Laat Q dance anders Qlimax vanaf dit jaar lekker alles op Youtube uitzenden, wat b2s ook bij HardBass doet. En ook gewoon online houden na afloop aub.
Hard Bass heeft vorig jaar toch ook het hele event gelivestreamed? Aangezien HB & Qlimax beide in het gelredome zijn moet dit voor Qlimax dan ook mogelijk zijn. 
^Dit stond blijkbaar al in de quote.
Ik heb de volledige stream van HB14 en die is gewoon goed hoor. 
^Dit stond blijkbaar al in de quote.
Last edited by Grim on , edited 1 time in total.