Richardd schreef:
robin92 schreef:
Ja op de beelden ziet het er inderdaad aardig dik uit, foto´s die ik zag waren ook echt prachtig.
Publiek was inderdaad echt dramatischhh, weet niet of ik daardoor nog ga volgend jaar.
Als dat de hoofdoorzaak is dat je niet naar qlimax, of uberhaupt een feest, gaat dan moet je jezelf echt gaan afvragen waar je nou voor komt? De line up, muziek, geluid en de show zijn over het algemeen toch wel de belangrijkste elementen op een feest.
Omring jezelf met leuke mensen en stoor je niet zo aan wat anderen doen. Tuurlijk kunnen die buitenlanders (of Nederlanders natuurlijk) vervelend zijn maar ze moeten echt m'n benen breken willen ze mijn avond verpesten (bij wijze van).
Ik vind de mensen waarmee je bent toch wel 1 van de belangrijkste punten hoor, heb me dood geërgerd aan die buitenlanders, hebben zoveeel mensen stilgestaan voor me voeten terwijl ik los wilde gaan. De lui die bij ons stonden waren echt dramatisch. Daarbij komt ook kijken dat het geluid ook echt zacht stond. Show was uiteraard dik, en line up prima voor qlimax, daar niet van. Maar t heeft dit jaar echt niet aan mijn verwachtingen voldaan, ik denk 70% omdat we gewoon omringd waren door idioten xD er zijn echt genoeg mensen die feesten vermijden i.v.m. het volk wat er rond loopt hoor.