Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 33, 34, 35, 36, 37, 38  Volgende
Bericht Geplaatst op 04 dec 2014 18:19 
 
Hardtraxx Addict

provehito schreef:


Als je de stage op deze manier ziet is die toch echt wel supervet
Vooral rond 00:04-00:07 & 00:48.

Hier is alleen wel goed te zien dat het show element dit jaar heel zwam was.
Bericht Geplaatst op 04 dec 2014 20:13 
 
Hardtraxxer

Ja op de beelden ziet het er inderdaad aardig dik uit, foto´s die ik zag waren ook echt prachtig.
Publiek was inderdaad echt dramatischhh, weet niet of ik daardoor nog ga volgend jaar.
Bericht Geplaatst op 04 dec 2014 22:33 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

robin92 schreef:
Ja op de beelden ziet het er inderdaad aardig dik uit, foto´s die ik zag waren ook echt prachtig.
Publiek was inderdaad echt dramatischhh, weet niet of ik daardoor nog ga volgend jaar.

Als dat de hoofdoorzaak is dat je niet naar qlimax, of uberhaupt een feest, gaat dan moet je jezelf echt gaan afvragen waar je nou voor komt? De line up, muziek, geluid en de show zijn over het algemeen toch wel de belangrijkste elementen op een feest.
Omring jezelf met leuke mensen en stoor je niet zo aan wat anderen doen. Tuurlijk kunnen die buitenlanders (of Nederlanders natuurlijk) vervelend zijn maar ze moeten echt m'n benen breken willen ze mijn avond verpesten (bij wijze van).
Bericht Geplaatst op 04 dec 2014 23:36 
 
Hardtraxx Veteran

Richardd schreef:
robin92 schreef:
Ja op de beelden ziet het er inderdaad aardig dik uit, foto´s die ik zag waren ook echt prachtig.
Publiek was inderdaad echt dramatischhh, weet niet of ik daardoor nog ga volgend jaar.

Als dat de hoofdoorzaak is dat je niet naar qlimax, of uberhaupt een feest, gaat dan moet je jezelf echt gaan afvragen waar je nou voor komt? De line up, muziek, geluid en de show zijn over het algemeen toch wel de belangrijkste elementen op een feest.
Omring jezelf met leuke mensen en stoor je niet zo aan wat anderen doen. Tuurlijk kunnen die buitenlanders (of Nederlanders natuurlijk) vervelend zijn maar ze moeten echt m'n benen breken willen ze mijn avond verpesten (bij wijze van).


Dit inderdaad. Ik heb ook een scheithekel aan sommige buitenlanders, maar daar ga ik me tijdens zo'n feest echt niet heel de avond druk om zitten maken.
Bericht Geplaatst op 05 dec 2014 01:28 
 
Hardtraxxer

Richardd schreef:
robin92 schreef:
Ja op de beelden ziet het er inderdaad aardig dik uit, foto´s die ik zag waren ook echt prachtig.
Publiek was inderdaad echt dramatischhh, weet niet of ik daardoor nog ga volgend jaar.

Als dat de hoofdoorzaak is dat je niet naar qlimax, of uberhaupt een feest, gaat dan moet je jezelf echt gaan afvragen waar je nou voor komt? De line up, muziek, geluid en de show zijn over het algemeen toch wel de belangrijkste elementen op een feest.
Omring jezelf met leuke mensen en stoor je niet zo aan wat anderen doen. Tuurlijk kunnen die buitenlanders (of Nederlanders natuurlijk) vervelend zijn maar ze moeten echt m'n benen breken willen ze mijn avond verpesten (bij wijze van).


Ik vind de mensen waarmee je bent toch wel 1 van de belangrijkste punten hoor, heb me dood geërgerd aan die buitenlanders, hebben zoveeel mensen stilgestaan voor me voeten terwijl ik los wilde gaan. De lui die bij ons stonden waren echt dramatisch. Daarbij komt ook kijken dat het geluid ook echt zacht stond. Show was uiteraard dik, en line up prima voor qlimax, daar niet van. Maar t heeft dit jaar echt niet aan mijn verwachtingen voldaan, ik denk 70% omdat we gewoon omringd waren door idioten xD er zijn echt genoeg mensen die feesten vermijden i.v.m. het volk wat er rond loopt hoor.
Bericht Geplaatst op 06 dec 2014 12:59 
 
Hardtraxx Addict

robin92 schreef:
Richardd schreef:
robin92 schreef:
Ja op de beelden ziet het er inderdaad aardig dik uit, foto´s die ik zag waren ook echt prachtig.
Publiek was inderdaad echt dramatischhh, weet niet of ik daardoor nog ga volgend jaar.

Als dat de hoofdoorzaak is dat je niet naar qlimax, of uberhaupt een feest, gaat dan moet je jezelf echt gaan afvragen waar je nou voor komt? De line up, muziek, geluid en de show zijn over het algemeen toch wel de belangrijkste elementen op een feest.
Omring jezelf met leuke mensen en stoor je niet zo aan wat anderen doen. Tuurlijk kunnen die buitenlanders (of Nederlanders natuurlijk) vervelend zijn maar ze moeten echt m'n benen breken willen ze mijn avond verpesten (bij wijze van).


Ik vind de mensen waarmee je bent toch wel 1 van de belangrijkste punten hoor, heb me dood geërgerd aan die buitenlanders, hebben zoveeel mensen stilgestaan voor me voeten terwijl ik los wilde gaan. De lui die bij ons stonden waren echt dramatisch. Daarbij komt ook kijken dat het geluid ook echt zacht stond. Show was uiteraard dik, en line up prima voor qlimax, daar niet van. Maar t heeft dit jaar echt niet aan mijn verwachtingen voldaan, ik denk 70% omdat we gewoon omringd waren door idioten xD er zijn echt genoeg mensen die feesten vermijden i.v.m. het volk wat er rond loopt hoor.

En hoe moeilijk is het dan om ergens anders te gaan staan? :P
Bericht Geplaatst op 06 dec 2014 18:01 
 
Hardtraxx Elite

Die Broken Balance :cry: :lol:
Bericht Geplaatst op 07 jan 2015 14:18 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

komt er nog een aftermovie???
Bericht Geplaatst op 07 jan 2015 14:19 
 
Hardtraxx Veteran

Nee die gaat er niet komen

Bron: Q-dance facebook
Bericht Geplaatst op 07 jan 2015 14:31 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Pipa schreef:
Nee die gaat er niet komen

Bron: Q-dance facebook


wanneer hebben ze dat gezegd? ik heb dat geen een keer voorbij zien komen
Bericht Geplaatst op 07 jan 2015 14:34 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Frijolrojo schreef:
Pipa schreef:
Nee die gaat er niet komen

Bron: Q-dance facebook


wanneer hebben ze dat gezegd? ik heb dat geen een keer voorbij zien komen


Afbeelding
Bericht Geplaatst op 09 jan 2015 08:17 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Hoe kan je als organisatie van zon groot feest nou weer op het idee komen GEEN aftermovie te maken
Bericht Geplaatst op 11 jan 2015 00:57 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

https://www.youtube.com/channel/UCLB-fw ... 2ymP54vwwA

Kwam dit YouTube kanaal tegen waar iemand gewoon het hele feest heeft gefilmd.
Voor de geïnteresseerde
Bericht Geplaatst op 11 jan 2015 03:05 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Daniel schreef:
https://www.youtube.com/channel/UCLB-fwXRh2pUx2ymP54vwwA

Kwam dit YouTube kanaal tegen waar iemand gewoon het hele feest heeft gefilmd.
Voor de geïnteresseerde


Heel het feest filmen, terwijl het door 100 HD camera's + 55.000 mobieltjes wordt opgenomen.
Bericht Geplaatst op 11 jan 2015 06:16 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Kevin-Raw schreef:
Daniel schreef:
https://www.youtube.com/channel/UCLB-fwXRh2pUx2ymP54vwwA

Kwam dit YouTube kanaal tegen waar iemand gewoon het hele feest heeft gefilmd.
Voor de geïnteresseerde


Heel het feest filmen, terwijl het door 100 HD camera's + 55.000 mobieltjes wordt opgenomen.


Waar uiteindelijk geen fuck mee wordt gedaan.....
Bericht Geplaatst op 11 jan 2015 16:31 
 
Hardtraxx Addict

Kevin-Raw schreef:
Daniel schreef:
https://www.youtube.com/channel/UCLB-fwXRh2pUx2ymP54vwwA

Kwam dit YouTube kanaal tegen waar iemand gewoon het hele feest heeft gefilmd.
Voor de geïnteresseerde


Heel het feest filmen, terwijl het door 100 HD camera's + 55.000 mobieltjes wordt opgenomen.

toch mooi dat je heel het feest terug kan kijken (op partyraiser na want de camera raakte over verhit :P )
Bericht Geplaatst op 11 jan 2015 17:24 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Miwer schreef:
Kevin-Raw schreef:
Daniel schreef:
https://www.youtube.com/channel/UCLB-fwXRh2pUx2ymP54vwwA

Kwam dit YouTube kanaal tegen waar iemand gewoon het hele feest heeft gefilmd.
Voor de geïnteresseerde


Heel het feest filmen, terwijl het door 100 HD camera's + 55.000 mobieltjes wordt opgenomen.

toch mooi dat je heel het feest terug kan kijken (op partyraiser na want de camera raakte over verhit :P )


Dat dacht ik ook, inderdaad jammer van het einde had dat graag nog gezien ^^
Bericht Geplaatst op 11 jan 2015 17:58 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Laat Q dance anders Qlimax vanaf dit jaar lekker alles op Youtube uitzenden, wat b2s ook bij HardBass doet. En ook gewoon online houden na afloop aub.
Bericht Geplaatst op 21 jan 2015 16:40 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Zie toevallig net deze tweet langskomen:

@Q_dance
@y_molodtsov no worries, the extended aftermovie of Qlimax is coming soon ;) Grtz

Komt dus toch een (extended) Aftermovie, of was dat al bekend?
Bericht Geplaatst op 21 jan 2015 17:25 
 
Hardtraxxer

Rickzel schreef:
Zie toevallig net deze tweet langskomen:

@Q_dance
@y_molodtsov no worries, the extended aftermovie of Qlimax is coming soon ;) Grtz

Komt dus toch een (extended) Aftermovie, of was dat al bekend?


Broken Balance wist dit al :x
Bericht Geplaatst op 22 jan 2015 07:07 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

Punthoofd schreef:
Rickzel schreef:
Zie toevallig net deze tweet langskomen:

@Q_dance
@y_molodtsov no worries, the extended aftermovie of Qlimax is coming soon ;) Grtz

Komt dus toch een (extended) Aftermovie, of was dat al bekend?


Broken Balance wist dit al :x


Klopt, maar dat is toch vrij bekend dat er een Aftermovie komt knul? :kiss:
Bericht Geplaatst op 22 jan 2015 10:10 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Broken Balance schreef:
Punthoofd schreef:
Rickzel schreef:
Zie toevallig net deze tweet langskomen:

@Q_dance
@y_molodtsov no worries, the extended aftermovie of Qlimax is coming soon ;) Grtz

Komt dus toch een (extended) Aftermovie, of was dat al bekend?


Broken Balance wist dit al :x


Klopt, maar dat is toch vrij bekend dat er een Aftermovie komt knul? :kiss:


Niet na dit:

Afbeelding
Bericht Geplaatst op 22 jan 2015 10:23 
 
Donateur
Avatar gebruiker

hurricane schreef:
Laat Q dance anders Qlimax vanaf dit jaar lekker alles op Youtube uitzenden, wat b2s ook bij HardBass doet. En ook gewoon online houden na afloop aub.

Ja joh lekker rauw stream data het internet op knallen. Kun je lekker 7 uur stotterend en onbewerkt beeld met kutgeluid gaan zitten kijken. Kan. Niet. Wachten.
Bericht Geplaatst op 22 jan 2015 12:01 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Hard Bass heeft vorig jaar toch ook het hele event gelivestreamed? Aangezien HB & Qlimax beide in het gelredome zijn moet dit voor Qlimax dan ook mogelijk zijn. ;)

^Dit stond blijkbaar al in de quote. :D Ik heb de volledige stream van HB14 en die is gewoon goed hoor. :thumbup:
Bericht Geplaatst op 22 jan 2015 12:02 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Gewoon een DVD!!!!!!!!!!!!!!
Vorige  1 ... 33, 34, 35, 36, 37, 38  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten