Who was there

Nobody yet
Nobody has said they're going yet.

Active topics in Feesten

Moderators

• Bouke Bouke Hardtraxxer
  • Jor-D Jor-D Hardtraxx Beheerder · 2 hours ago
  • Magnetron Magnetron Hardtraxx Crew · Jun 2026
  • The Venator The Venator Hardtraxx Beheerder · 12 days ago
  • wootum wootum Hardtraxx Crew · 7 hours ago
  • Zenda Zenda Hardtraxx Crew · 5 days ago
Poster: Qlimax 2014
Past

Qlimax 2014

Time
(Sun)
Nobody yet
Nobody has said they're going yet.
M
Hardtraxx Addict
1885 posts member since 2013
last seen Mar 2020
provehito wrote:View on YouTube

Als je de stage op deze manier ziet is die toch echt wel supervet
Vooral rond 00:04-00:07 & 00:48.
Hier is alleen wel goed te zien dat het show element dit jaar heel zwam was.
R
Hardtraxxer
744 posts member since 2011
last seen Aug 2021
Ja op de beelden ziet het er inderdaad aardig dik uit, foto´s die ik zag waren ook echt prachtig.
Publiek was inderdaad echt dramatischhh, weet niet of ik daardoor nog ga volgend jaar.
Hardtraxx Addict
1244 posts member since 2012
last seen Jan 2018
robin92 wrote:Ja op de beelden ziet het er inderdaad aardig dik uit, foto´s die ik zag waren ook echt prachtig.
Publiek was inderdaad echt dramatischhh, weet niet of ik daardoor nog ga volgend jaar.
Als dat de hoofdoorzaak is dat je niet naar qlimax, of uberhaupt een feest, gaat dan moet je jezelf echt gaan afvragen waar je nou voor komt? De line up, muziek, geluid en de show zijn over het algemeen toch wel de belangrijkste elementen op een feest.
Omring jezelf met leuke mensen en stoor je niet zo aan wat anderen doen. Tuurlijk kunnen die buitenlanders (of Nederlanders natuurlijk) vervelend zijn maar ze moeten echt m'n benen breken willen ze mijn avond verpesten (bij wijze van).
B
Hardtraxx Veteran
4098 posts member since 2012
last seen 17 days ago
Richardd wrote:
robin92 wrote:Ja op de beelden ziet het er inderdaad aardig dik uit, foto´s die ik zag waren ook echt prachtig.
Als dat de hoofdoorzaak is dat je niet naar qlimax, of uberhaupt een feest, gaat dan moet je jezelf echt gaan afvragen waar je nou voor komt? De line up, muziek, geluid en de show zijn over het algemeen toch wel de belangrijkste elementen op een feest.
Omring jezelf met leuke mensen en stoor je niet zo aan wat anderen doen. Tuurlijk kunnen die buitenlanders (of Nederlanders natuurlijk) vervelend zijn maar ze moeten echt m'n benen breken willen ze mijn avond verpesten (bij wijze van).
Dit inderdaad. Ik heb ook een scheithekel aan sommige buitenlanders, maar daar ga ik me tijdens zo'n feest echt niet heel de avond druk om zitten maken.
R
Hardtraxxer
744 posts member since 2011
last seen Aug 2021
Richardd wrote:
Ik vind de mensen waarmee je bent toch wel 1 van de belangrijkste punten hoor, heb me dood geërgerd aan die buitenlanders, hebben zoveeel mensen stilgestaan voor me voeten terwijl ik los wilde gaan. De lui die bij ons stonden waren echt dramatisch. Daarbij komt ook kijken dat het geluid ook echt zacht stond. Show was uiteraard dik, en line up prima voor qlimax, daar niet van. Maar t heeft dit jaar echt niet aan mijn verwachtingen voldaan, ik denk 70% omdat we gewoon omringd waren door idioten xD er zijn echt genoeg mensen die feesten vermijden i.v.m. het volk wat er rond loopt hoor.
M
Hardtraxx Addict
last seen Mar 2020
robin92 wrote:
Richardd wrote:
Ik vind de mensen waarmee je bent toch wel 1 van de belangrijkste punten hoor, heb me dood geërgerd aan die buitenlanders, hebben zoveeel mensen stilgestaan voor me voeten terwijl ik los wilde gaan. De lui die bij ons stonden waren echt dramatisch. Daarbij komt ook kijken dat het geluid ook echt zacht stond. Show was uiteraard dik, en line up prima voor qlimax, daar niet van. Maar t heeft dit jaar echt niet aan mijn verwachtingen voldaan, ik denk 70% omdat we gewoon omringd waren door idioten xD er zijn echt genoeg mensen die feesten vermijden i.v.m. het volk wat er rond loopt hoor.
En hoe moeilijk is het dan om ergens anders te gaan staan? :P
H
Hardtraxx Elite
2954 posts member since 2013
last seen Jul 2026
Die Broken Balance :cry: :lol:
Hardtraxxer
758 posts member since 2013
last seen Sep 2024
komt er nog een aftermovie???
P
Hardtraxx Veteran
5058 posts member since 2013
last seen 1 day ago
Nee die gaat er niet komen

Bron: Q-dance facebook
Hardtraxxer
last seen Sep 2024
Pipa wrote:Nee die gaat er niet komen

wanneer hebben ze dat gezegd? ik heb dat geen een keer voorbij zien komen
Hardtraxx Veteran
6775 posts member since 2014
last seen 3 days ago
Frijolrojo wrote:
Pipa wrote:Nee die gaat er niet komen

wanneer hebben ze dat gezegd? ik heb dat geen een keer voorbij zien komen
Qlimax 2014 (22-11-2014, GelreDome, Arnhem)
Hardtraxx Veteran
3045 posts member since 2014
last seen 25 days ago
Hoe kan je als organisatie van zon groot feest nou weer op het idee komen GEEN aftermovie te maken
Hardtraxxer
59 posts member since 2013
last seen Apr 2017
https://www.youtube.com/channel/UCLB-fw ... 2ymP54vwwA

Kwam dit YouTube kanaal tegen waar iemand gewoon het hele feest heeft gefilmd.
Voor de geïnteresseerde
Donateur
6513 posts member since 2010
last seen Oct 2023
Daniel wrote:https://www.youtube.com/channel/UCLB-fwXRh2pUx2ymP54vwwA

Voor de geïnteresseerde
Heel het feest filmen, terwijl het door 100 HD camera's + 55.000 mobieltjes wordt opgenomen.
Hardtraxxer
last seen Sep 2024
Kevin-Raw wrote:

Voor de geïnteresseerde
Heel het feest filmen, terwijl het door 100 HD camera's + 55.000 mobieltjes wordt opgenomen.
Waar uiteindelijk geen fuck mee wordt gedaan.....
M
Hardtraxx Addict
last seen Mar 2020
Kevin-Raw wrote:

Voor de geïnteresseerde
toch mooi dat je heel het feest terug kan kijken (op partyraiser na want de camera raakte over verhit :P )
Hardtraxxer
59 posts member since 2013
last seen Apr 2017
Miwer wrote:
Kevin-Raw wrote:

Voor de geïnteresseerde
toch mooi dat je heel het feest terug kan kijken (op partyraiser na want de camera raakte over verhit :P )
Dat dacht ik ook, inderdaad jammer van het einde had dat graag nog gezien ^^
Hardtraxx Veteran
5519 posts member since 2010
Laat Q dance anders Qlimax vanaf dit jaar lekker alles op Youtube uitzenden, wat b2s ook bij HardBass doet. En ook gewoon online houden na afloop aub.
Hardtraxx Veteran
17572 posts member since 2010
last seen 18 hours ago
Zie toevallig net deze tweet langskomen:

@Q_dance
@y_molodtsov no worries, the extended aftermovie of Qlimax is coming soon ;) Grtz

Komt dus toch een (extended) Aftermovie, of was dat al bekend?
P
Hardtraxxer
305 posts member since 2014
last seen Feb 2016
Rickzel wrote:Zie toevallig net deze tweet langskomen:

@Q_dance
@y_molodtsov no worries, the extended aftermovie of Qlimax is coming soon ;) Grtz

Broken Balance wist dit al :x
Kraak... Piep...
29099 posts member since 2011
last seen Feb 2026
Punthoofd wrote:

@Q_dance

Klopt, maar dat is toch vrij bekend dat er een Aftermovie komt knul? :kiss:
Hardtraxx Veteran
12898 posts member since 2011
last seen 1 day ago
Broken Balance wrote:
Punthoofd wrote:

@Q_dance

Klopt, maar dat is toch vrij bekend dat er een Aftermovie komt knul? :kiss:
Niet na dit:

Qlimax 2014 (22-11-2014, GelreDome, Arnhem)
Donateur
15013 posts member since 2010
last seen Aug 2024
hurricane wrote:Laat Q dance anders Qlimax vanaf dit jaar lekker alles op Youtube uitzenden, wat b2s ook bij HardBass doet. En ook gewoon online houden na afloop aub.
Ja joh lekker rauw stream data het internet op knallen. Kun je lekker 7 uur stotterend en onbewerkt beeld met kutgeluid gaan zitten kijken. Kan. Niet. Wachten.
Hardtraxx Veteran
5475 posts member since 2013
last seen 19 days ago
Hard Bass heeft vorig jaar toch ook het hele event gelivestreamed? Aangezien HB & Qlimax beide in het gelredome zijn moet dit voor Qlimax dan ook mogelijk zijn. ;)

^Dit stond blijkbaar al in de quote. :D Ik heb de volledige stream van HB14 en die is gewoon goed hoor. :thumbup:
Last edited by Grim on , edited 1 time in total.
Donateur
15013 posts member since 2010
last seen Aug 2024
Gewoon een DVD!!!!!!!!!!!!!!