Who was there

Nobody yet
Nobody has said they're going yet.

Active topics in Feesten

Moderators

• Bouke Bouke Hardtraxxer
  • Jor-D Jor-D Hardtraxx Beheerder · 3 hours ago
  • Magnetron Magnetron Hardtraxx Crew · Jun 2026
  • The Venator The Venator Hardtraxx Beheerder · 12 days ago
  • wootum wootum Hardtraxx Crew · 8 hours ago
  • Zenda Zenda Hardtraxx Crew · 5 days ago
Poster: Qlimax 2014
Past

Qlimax 2014

Time
(Sun)
Nobody yet
Nobody has said they're going yet.
Hardtraxx Addict
1506 posts member since 2014
last seen Oct 2016
Richardd wrote:Waar vond deze controle plaats?
Lees nu pas weer het forum, het was op het CBS terrein van Arnhem dat ik me herinner.
Nu ik op het internet kijk waar dat is weet ik niet de exacte locatie alleen de volgende locatie kan het wel eens geweest zijn:

CBR Examencentrum Arnhem
Hazenkamp 10
6836 BA Arnhem

Waarom wil je dit weten? :)
Hardtraxx Addict
1244 posts member since 2012
last seen Jan 2018
MDesiqn wrote:
Richardd wrote:Waar vond deze controle plaats?
Lees nu pas weer het forum, het was op het CBS terrein van Arnhem dat ik me herinner.
Nu ik op het internet kijk waar dat is weet ik niet de exacte locatie alleen de volgende locatie kan het wel eens geweest zijn:

CBR Examencentrum Arnhem
Hazenkamp 10
6836 BA Arnhem

Waarom wil je dit weten? :)
Nieuwsgierigheid en wil erachter komen of dit een geplande controle was of gewoon een steekproef.
Hardtraxx Veteran
7269 posts member since 2013
last seen 25 days ago
Natuurlijk gepland. :P Het CBR ligt op een steenworp afstand van het stadion, en ik denk niet dat ze elke zondagochtend om 0700 met een bak koffie staan te controleren daar.
Hardtraxx Addict
last seen Jan 2018
Het kan zijn dat hij per toeval gewoon aan wordt gehouden. Maar als ze daar daadwerkelijk zo opgesteld stonden is het idd gewoon gepland.
Hardtraxx Addict
1506 posts member since 2014
last seen Oct 2016
Richardd wrote:Het kan zijn dat hij per toeval gewoon aan wordt gehouden. Maar als ze daar daadwerkelijk zo opgesteld stonden is het idd gewoon gepland.
Was volgens mij gepland, anders doen ze denk niet een alcohol test én een drugs test.
Stond ook zo opgesteld dat ze 2/3 auto's tegelijk konden doen.
S
Hardtraxx Newbie
30 posts member since 2010
last seen Nov 2018
View on YouTube
P
Hardtraxxer
305 posts member since 2014
last seen Feb 2016
@brokenBalance is die DVD eral ?
Kraak... Piep...
29099 posts member since 2011
last seen Feb 2026
Punthoofd wrote:@brokenBalance is die DVD eral ?
Ik heb die jongens nog niet weer gesproken.
En ik neem aan dat je Google weet te gebruiken? En terwijl je dat doet, zoek ook even iets over spelling op.
Hardtraxx Veteran
17572 posts member since 2010
last seen 19 hours ago
Broken Balance wrote:
En ik neem aan dat je Google weet te gebruiken? En terwijl je dat doet, zoek ook even iets over spelling op.
schandalig inderdaad, die spatie die hij vergeet in te drukken :(
Hardtraxxer
593 posts member since 2014
last seen Dec 2020
Rickzel wrote:
Broken Balance wrote:
schandalig inderdaad, die spatie die hij vergeet in te drukken :(
Hij is vast heel leuk op feestjes..
Kraak... Piep...
last seen Feb 2026
Laud wrote:
Best wel, daar kan ik echt zien hoe iemand een spatie vergeet. :kiss:
Hardtraxxer
593 posts member since 2014
last seen Dec 2020
Broken Balance wrote:
Laud wrote:
Je snapt het hele idee niet :sleep:
Kraak... Piep...
last seen Feb 2026
Laud wrote:
Broken Balance wrote:
Laud wrote:
Je snapt het hele idee niet :sleep:
Vertel, lucht je hart.
Donateur
15013 posts member since 2010
last seen Aug 2024
Misschien kan iemand een antwoord geven op de vraag; komt er een film (ongeveer rond de 1,5h en bewerkt + HQ audio, dus niet een onbewerkte livestream..... LOL wie kijkt dat??) op welk medium dan ook? In plaats van dit gesteggel waar niemand wijzer van wordt..
Kraak... Piep...
last seen Feb 2026
TiMOTHYb wrote:Misschien kan iemand een antwoord geven op de vraag; komt er een film (ongeveer rond de 1,5h en bewerkt + HQ audio, dus niet een onbewerkte livestream..... LOL wie kijkt dat??) op welk medium dan ook? In plaats van dit gesteggel waar niemand wijzer van wordt..
Als ik zie dat er een registratie door Corrino is en maten van mij met elementen er voor bezig zijn, met daarnaast dat Q er iets over zei. Is het antwoord, ja er komt iets.

Ik gok daarbij wel dat het lang wordt, 1,5 uur weet ik niet maar in ieder geval geen 5 min of zo. Dat zou zonde zijn om daar zo'n registratie voor op te zetten.

Of het op Youtube of in Blue-Ray vorm komt zijn Corrino en Q nog over in discussie, maar als q al zegt van niet dan denk ik het niet.
Donateur
last seen Aug 2024
Kijk, daar hebben we wat aan. Nou nog hopen op gewoon 1,5 uur en niet van die 10min clipjes per artiest die je op youtube moet kijken.
M
Hardtraxx Addict
1885 posts member since 2013
last seen Mar 2020
Broken Balance wrote:
TiMOTHYb wrote:Misschien kan iemand een antwoord geven op de vraag; komt er een film (ongeveer rond de 1,5h en bewerkt + HQ audio, dus niet een onbewerkte livestream..... LOL wie kijkt dat??) op welk medium dan ook? In plaats van dit gesteggel waar niemand wijzer van wordt..
Als ik zie dat er een registratie door Corrino is en maten van mij met elementen er voor bezig zijn, met daarnaast dat Q er iets over zei. Is het antwoord, ja er komt iets.

Ik gok daarbij wel dat het lang wordt, 1,5 uur weet ik niet maar in ieder geval geen 5 min of zo. Dat zou zonde zijn om daar zo'n registratie voor op te zetten.

Of het op Youtube of in Blue-Ray vorm komt zijn Corrino en Q nog over in discussie, maar als q al zegt van niet dan denk ik het niet.
In de vragen lijst die wel vaker na feesten komt stond nu wel een vraag of je liever een dvd hebt of op youtube kijkt, denk zomaar dat de uitslag daar van bepaald wat het word.
M
Hardtraxx Addict
1885 posts member since 2013
last seen Mar 2020
Broken Balance wrote:

In de vragen lijst die wel vaker na feesten komt stond nu wel een vraag of je liever een dvd hebt of op youtube kijkt, denk zomaar dat de uitslag daar van bepaald wat het word.
Donateur
last seen Aug 2024
Maak een DVD een upload hem ook op youtube. Ik zou echt bij Q moeten werken.
P
Hardtraxxer
305 posts member since 2014
last seen Feb 2016
Broken Balance wrote:
Wat is Google ? -meneer ''ik heb die jongens nog niet weer gesproken.'' :corn:
Hardtraxx Addict
last seen Jan 2018
:lol:
Hardtraxxer
994 posts member since 2013
last seen Aug 2021
Wordt aardig geblunderd hier xd .
Donateur
last seen Aug 2024
Broken Balance wrote:

Hi Tim, nee we verspreiden onze content via YouTube en SoundCloud dit jaar. Grtz!
Hardtraxx Veteran
7211 posts member since 2009
last seen Mar 2026
Broken Balance wrote:Als ik zie dat er een registratie door Corrino is en maten van mij met elementen er voor bezig zijn, met daarnaast dat Q er iets over zei. Is het antwoord, ja er komt iets.
En dan zelf over een vergeten spatie gaan zeiken.
Hardtraxx Veteran
5333 posts member since 2012
last seen 15 hours ago
View on YouTube

Als je de stage op deze manier ziet is die toch echt wel supervet
Vooral rond 00:04-00:07 & 00:48.