Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 32, 33, 34, 35, 36, 37, 38  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 nov 2014 16:06 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Richardd schreef:
Waar vond deze controle plaats?


Lees nu pas weer het forum, het was op het CBS terrein van Arnhem dat ik me herinner.
Nu ik op het internet kijk waar dat is weet ik niet de exacte locatie alleen de volgende locatie kan het wel eens geweest zijn:

CBR Examencentrum Arnhem
Hazenkamp 10
6836 BA Arnhem

Waarom wil je dit weten? :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 nov 2014 23:54 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

MDesiqn schreef:
Richardd schreef:
Waar vond deze controle plaats?


Lees nu pas weer het forum, het was op het CBS terrein van Arnhem dat ik me herinner.
Nu ik op het internet kijk waar dat is weet ik niet de exacte locatie alleen de volgende locatie kan het wel eens geweest zijn:

CBR Examencentrum Arnhem
Hazenkamp 10
6836 BA Arnhem

Waarom wil je dit weten? :)

Nieuwsgierigheid en wil erachter komen of dit een geplande controle was of gewoon een steekproef.
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 dec 2014 11:33 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Natuurlijk gepland. :P Het CBR ligt op een steenworp afstand van het stadion, en ik denk niet dat ze elke zondagochtend om 0700 met een bak koffie staan te controleren daar.
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 dec 2014 12:01 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Het kan zijn dat hij per toeval gewoon aan wordt gehouden. Maar als ze daar daadwerkelijk zo opgesteld stonden is het idd gewoon gepland.
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 dec 2014 13:38 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Richardd schreef:
Het kan zijn dat hij per toeval gewoon aan wordt gehouden. Maar als ze daar daadwerkelijk zo opgesteld stonden is het idd gewoon gepland.


Was volgens mij gepland, anders doen ze denk niet een alcohol test én een drugs test.
Stond ook zo opgesteld dat ze 2/3 auto's tegelijk konden doen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 dec 2014 01:21 
 
Hardtraxx Newbie

Ongelezen bericht Geplaatst op 02 dec 2014 10:20 
 
Hardtraxxer

@brokenBalance is die DVD eral ?
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 dec 2014 19:06 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

Punthoofd schreef:
@brokenBalance is die DVD eral ?

Ik heb die jongens nog niet weer gesproken.
En ik neem aan dat je Google weet te gebruiken? En terwijl je dat doet, zoek ook even iets over spelling op.
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 dec 2014 20:11 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Broken Balance schreef:
Punthoofd schreef:
@brokenBalance is die DVD eral ?

Ik heb die jongens nog niet weer gesproken.
En ik neem aan dat je Google weet te gebruiken? En terwijl je dat doet, zoek ook even iets over spelling op.


schandalig inderdaad, die spatie die hij vergeet in te drukken :(
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 dec 2014 20:15 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Rickzel schreef:
Broken Balance schreef:
Punthoofd schreef:
@brokenBalance is die DVD eral ?

Ik heb die jongens nog niet weer gesproken.
En ik neem aan dat je Google weet te gebruiken? En terwijl je dat doet, zoek ook even iets over spelling op.


schandalig inderdaad, die spatie die hij vergeet in te drukken :(


Hij is vast heel leuk op feestjes..
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 dec 2014 20:53 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

Laud schreef:

Hij is vast heel leuk op feestjes..


Best wel, daar kan ik echt zien hoe iemand een spatie vergeet. :kiss:
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 dec 2014 21:18 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Broken Balance schreef:
Laud schreef:

Hij is vast heel leuk op feestjes..


Best wel, daar kan ik echt zien hoe iemand een spatie vergeet. :kiss:


Je snapt het hele idee niet :sleep:
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 dec 2014 22:28 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

Laud schreef:
Broken Balance schreef:
Laud schreef:

Hij is vast heel leuk op feestjes..


Best wel, daar kan ik echt zien hoe iemand een spatie vergeet. :kiss:


Je snapt het hele idee niet :sleep:


Vertel, lucht je hart.
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 dec 2014 22:37 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Misschien kan iemand een antwoord geven op de vraag; komt er een film (ongeveer rond de 1,5h en bewerkt + HQ audio, dus niet een onbewerkte livestream..... LOL wie kijkt dat??) op welk medium dan ook? In plaats van dit gesteggel waar niemand wijzer van wordt..
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 dec 2014 00:00 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

TiMOTHYb schreef:
Misschien kan iemand een antwoord geven op de vraag; komt er een film (ongeveer rond de 1,5h en bewerkt + HQ audio, dus niet een onbewerkte livestream..... LOL wie kijkt dat??) op welk medium dan ook? In plaats van dit gesteggel waar niemand wijzer van wordt..


Als ik zie dat er een registratie door Corrino is en maten van mij met elementen er voor bezig zijn, met daarnaast dat Q er iets over zei. Is het antwoord, ja er komt iets.

Ik gok daarbij wel dat het lang wordt, 1,5 uur weet ik niet maar in ieder geval geen 5 min of zo. Dat zou zonde zijn om daar zo'n registratie voor op te zetten.

Of het op Youtube of in Blue-Ray vorm komt zijn Corrino en Q nog over in discussie, maar als q al zegt van niet dan denk ik het niet.
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 dec 2014 00:06 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Kijk, daar hebben we wat aan. Nou nog hopen op gewoon 1,5 uur en niet van die 10min clipjes per artiest die je op youtube moet kijken.
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 dec 2014 01:15 
 
Hardtraxx Addict

Broken Balance schreef:
TiMOTHYb schreef:
Misschien kan iemand een antwoord geven op de vraag; komt er een film (ongeveer rond de 1,5h en bewerkt + HQ audio, dus niet een onbewerkte livestream..... LOL wie kijkt dat??) op welk medium dan ook? In plaats van dit gesteggel waar niemand wijzer van wordt..


Als ik zie dat er een registratie door Corrino is en maten van mij met elementen er voor bezig zijn, met daarnaast dat Q er iets over zei. Is het antwoord, ja er komt iets.

Ik gok daarbij wel dat het lang wordt, 1,5 uur weet ik niet maar in ieder geval geen 5 min of zo. Dat zou zonde zijn om daar zo'n registratie voor op te zetten.

Of het op Youtube of in Blue-Ray vorm komt zijn Corrino en Q nog over in discussie, maar als q al zegt van niet dan denk ik het niet.

In de vragen lijst die wel vaker na feesten komt stond nu wel een vraag of je liever een dvd hebt of op youtube kijkt, denk zomaar dat de uitslag daar van bepaald wat het word.
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 dec 2014 01:15 
 
Hardtraxx Addict

Broken Balance schreef:
TiMOTHYb schreef:
Misschien kan iemand een antwoord geven op de vraag; komt er een film (ongeveer rond de 1,5h en bewerkt + HQ audio, dus niet een onbewerkte livestream..... LOL wie kijkt dat??) op welk medium dan ook? In plaats van dit gesteggel waar niemand wijzer van wordt..


Als ik zie dat er een registratie door Corrino is en maten van mij met elementen er voor bezig zijn, met daarnaast dat Q er iets over zei. Is het antwoord, ja er komt iets.

Ik gok daarbij wel dat het lang wordt, 1,5 uur weet ik niet maar in ieder geval geen 5 min of zo. Dat zou zonde zijn om daar zo'n registratie voor op te zetten.

Of het op Youtube of in Blue-Ray vorm komt zijn Corrino en Q nog over in discussie, maar als q al zegt van niet dan denk ik het niet.

In de vragen lijst die wel vaker na feesten komt stond nu wel een vraag of je liever een dvd hebt of op youtube kijkt, denk zomaar dat de uitslag daar van bepaald wat het word.
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 dec 2014 10:05 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Maak een DVD een upload hem ook op youtube. Ik zou echt bij Q moeten werken.
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 dec 2014 10:14 
 
Hardtraxxer

Broken Balance schreef:
Punthoofd schreef:
@brokenBalance is die DVD eral ?

Ik heb die jongens nog niet weer gesproken.
En ik neem aan dat je Google weet te gebruiken? En terwijl je dat doet, zoek ook even iets over spelling op.


Wat is Google ? -meneer ''ik heb die jongens nog niet weer gesproken.'' :corn:
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 dec 2014 10:37 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

:lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 dec 2014 13:29 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Wordt aardig geblunderd hier xd .
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 dec 2014 14:45 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Broken Balance schreef:

Als ik zie dat er een registratie door Corrino is en maten van mij met elementen er voor bezig zijn, met daarnaast dat Q er iets over zei. Is het antwoord, ja er komt iets.

Ik gok daarbij wel dat het lang wordt, 1,5 uur weet ik niet maar in ieder geval geen 5 min of zo. Dat zou zonde zijn om daar zo'n registratie voor op te zetten.

Of het op Youtube of in Blue-Ray vorm komt zijn Corrino en Q nog over in discussie, maar als q al zegt van niet dan denk ik het niet.

Hi Tim, nee we verspreiden onze content via YouTube en SoundCloud dit jaar. Grtz!
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 dec 2014 14:49 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Broken Balance schreef:
Als ik zie dat er een registratie door Corrino is en maten van mij met elementen er voor bezig zijn, met daarnaast dat Q er iets over zei. Is het antwoord, ja er komt iets.


En dan zelf over een vergeten spatie gaan zeiken.
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 dec 2014 16:49 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker



Als je de stage op deze manier ziet is die toch echt wel supervet
Vooral rond 00:04-00:07 & 00:48.
Vorige  1 ... 32, 33, 34, 35, 36, 37, 38  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten