Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 34, 35, 36, 37, 38  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 jan 2015 12:08 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

TiMOTHYb schreef:
Gewoon een DVD!!!!!!!!!!!!!!


Verkoopt tegenwoordig niet meer. Het zal ze meer opbrengen als ze verspreid over enkele maanden meerdere clips uitbrengen op YT (advertenties). Moeten ze dat uiteraard wel nog gewoon doen. :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 jan 2015 12:16 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Sfeerloze bende op youtube. Straalt totaal niet hetzelfde uit als een dvd.
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 jan 2015 06:55 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

Een DVD zegt wel iets over een feest, dat het een dergelijk kwalitatief/goed/bekend feest is geweest om een DVD voor te maken.

Maar een DVD format op YT is wel het meest profitabel voor Q. Wat hun nu dus doen als een extended "aftermovie"/clipjes.
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 jan 2015 16:32 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Broken Balance schreef:
Punthoofd schreef:
@brokenBalance is die DVD eral ?

Ik heb die jongens nog niet weer gesproken.
En ik neem aan dat je Google weet te gebruiken? En terwijl je dat doet, zoek ook even iets over spelling op.


Het is zij i.p.v. hun. Fijne dag verder. :kiss:
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 jan 2015 16:35 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Je quote de verkeerde post. Fijne dag verder. -.-
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 jan 2015 16:37 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Richardd schreef:
Je quote de verkeerde post. Fijne dag verder. -.-


Doel op het spelling stukje. ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 jan 2015 16:38 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Waar bemoei ik me ook mee...
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 jan 2015 12:35 
 
Hardtraxxer

sonnebloem schreef:
Broken Balance schreef:
Punthoofd schreef:
@brokenBalance is die DVD eral ?

Ik heb die jongens nog niet weer gesproken.
En ik neem aan dat je Google weet te gebruiken? En terwijl je dat doet, zoek ook even iets over spelling op.


Het is zij i.p.v. hun. Fijne dag verder. :kiss:


:thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 jan 2015 16:33 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

sonnebloem schreef:
Richardd schreef:
Je quote de verkeerde post. Fijne dag verder. -.-


Doel op het spelling stukje. ;)

Haha maat ik weet niet hoor maar jij gaat nu een opmerking maken over spelling terwijl je username gewoon sonnebloem is terwijl iedereen gewoon weet dat het natuurlijk gewoon zonnebloem is met een z whahahahaha wat een goeie garp
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 jan 2015 20:26 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

The Skribbler schreef:
Haha maat ik weet niet hoor maar jij gaat nu een opmerking maken over spelling terwijl je username gewoon sonnebloem is terwijl iedereen gewoon weet dat het natuurlijk gewoon zonnebloem is met een z whahahahaha wat een goeie garp


Ga het gelijk aanpassen!!
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 jan 2015 00:39 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

sonnebloem schreef:
The Skribbler schreef:
Haha maat ik weet niet hoor maar jij gaat nu een opmerking maken over spelling terwijl je username gewoon sonnebloem is terwijl iedereen gewoon weet dat het natuurlijk gewoon zonnebloem is met een z whahahahaha wat een goeie garp


Ga het gelijk aanpassen!!


Ik ga het gelijk aanpassen!*
Oh, trouwens, je kan het niet zelf aanpassen.

Gr.
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 jan 2015 00:47 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Over 10 maanden weer Qlimax!!
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 jan 2015 00:49 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

TiMOTHYb schreef:
Over 10 maanden weer Qlimax!!


Is de locatie al bekend?
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 jan 2015 01:17 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

Zijn er kluisjes?
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 jan 2015 17:43 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ik hoop dat Freakz at Night er staan #FaN
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 jan 2015 17:44 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Komt er een Blu-Ray?
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 jan 2015 18:31 
 
Hardtraxx Crew
Avatar gebruiker

Ik heb van iemand bij Dirty Workz gehoord dat de cd is gecanceld.
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 jan 2015 19:17 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

k hoorde juist weer dat ze alle setjes speciaal op cassette gaan uitbrengen voor de ekte ekte
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 jan 2015 19:18 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

TiMOTHYb schreef:
Komt er een Blu-Ray?


Die hele dvd en blu-ray is gecanceld, was in een enquete voor Qlimax of feesten in het algemeen bij Q-Dance de vraag of de dvd meerwaarde had.
Blijkbaar te vaak 'nee' gedrukt waardoor hij niet uitkomt.
We zullen het vanzelf wel zien als hij gereleased word, toch?

AniThing schreef:
k hoorde juist weer dat ze alle setjes speciaal op cassette gaan uitbrengen voor de ekte ekte


Niet op LP's?
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 jan 2015 19:25 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Weet iemand wat je bij een VIP ticket krijgt?
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 jan 2015 20:31 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Komt er wel een aftermovie???
Ga dan wel verkleed :clap:
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 jan 2015 21:32 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Trajanusch schreef:
Weet iemand wat je bij een VIP ticket krijgt?

Een pak rammel omdat je zo dom bent geweest om een VIP ticket te kopen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 jan 2015 10:22 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Ja een lekker pak rammel van Ruffian. Istie goed in naar het schijnt.
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 jun 2015 17:12 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Ongelezen bericht Geplaatst op 01 jun 2015 17:22 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Helemaal vergeten dat Partysjeezer afsloot, de tering zeg :lol:
Vorige  1 ... 34, 35, 36, 37, 38  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten