Verkoopt tegenwoordig niet meer. Het zal ze meer opbrengen als ze verspreid over enkele maanden meerdere clips uitbrengen op YT (advertenties). Moeten ze dat uiteraard wel nog gewoon doen.wrote:Gewoon een DVD!!!!!!!!!!!!!!
Who was there
Nobody has said they're going yet.
Related topics
Active topics in Feesten
Moderators
Nobody yet
Nobody has said they're going yet.
Sfeerloze bende op youtube. Straalt totaal niet hetzelfde uit als een dvd.
Een DVD zegt wel iets over een feest, dat het een dergelijk kwalitatief/goed/bekend feest is geweest om een DVD voor te maken.
Maar een DVD format op YT is wel het meest profitabel voor Q. Wat hun nu dus doen als een extended "aftermovie"/clipjes.
Maar een DVD format op YT is wel het meest profitabel voor Q. Wat hun nu dus doen als een extended "aftermovie"/clipjes.
Het is zij i.p.v. hun. Fijne dag verder.wrote:Ik heb die jongens nog niet weer gesproken.wrote:@brokenBalance is die DVD eral ?
En ik neem aan dat je Google weet te gebruiken? En terwijl je dat doet, zoek ook even iets over spelling op.
Je quote de verkeerde post. Fijne dag verder. 
Doel op het spelling stukje.wrote:Je quote de verkeerde post. Fijne dag verder.
-
PHardtraxxer
- 305 posts member since 2014
- last seen Feb 2016
wrote:Het is zij i.p.v. hun. Fijne dag verder.wrote:Ik heb die jongens nog niet weer gesproken.wrote:@brokenBalance is die DVD eral ?
En ik neem aan dat je Google weet te gebruiken? En terwijl je dat doet, zoek ook even iets over spelling op.
Haha maat ik weet niet hoor maar jij gaat nu een opmerking maken over spelling terwijl je username gewoon sonnebloem is terwijl iedereen gewoon weet dat het natuurlijk gewoon zonnebloem is met een z whahahahaha wat een goeie garpwrote:Doel op het spelling stukje.wrote:Je quote de verkeerde post. Fijne dag verder.
Ga het gelijk aanpassen!!wrote:Haha maat ik weet niet hoor maar jij gaat nu een opmerking maken over spelling terwijl je username gewoon sonnebloem is terwijl iedereen gewoon weet dat het natuurlijk gewoon zonnebloem is met een z whahahahaha wat een goeie garp
Ik ga het gelijk aanpassen!*wrote:Ga het gelijk aanpassen!!wrote:Haha maat ik weet niet hoor maar jij gaat nu een opmerking maken over spelling terwijl je username gewoon sonnebloem is terwijl iedereen gewoon weet dat het natuurlijk gewoon zonnebloem is met een z whahahahaha wat een goeie garp
Oh, trouwens, je kan het niet zelf aanpassen.
Gr.
Is de locatie al bekend?wrote:Over 10 maanden weer Qlimax!!
Ik hoop dat Freakz at Night er staan #FaN
Ik heb van iemand bij Dirty Workz gehoord dat de cd is gecanceld.
k hoorde juist weer dat ze alle setjes speciaal op cassette gaan uitbrengen voor de ekte ekte
Die hele dvd en blu-ray is gecanceld, was in een enquete voor Qlimax of feesten in het algemeen bij Q-Dance de vraag of de dvd meerwaarde had.wrote:Komt er een Blu-Ray?
Blijkbaar te vaak 'nee' gedrukt waardoor hij niet uitkomt.
We zullen het vanzelf wel zien als hij gereleased word, toch?
Niet op LP's?wrote:k hoorde juist weer dat ze alle setjes speciaal op cassette gaan uitbrengen voor de ekte ekte
Weet iemand wat je bij een VIP ticket krijgt?
Komt er wel een aftermovie???
Ga dan wel verkleed
Ga dan wel verkleed
Een pak rammel omdat je zo dom bent geweest om een VIP ticket te kopen.wrote:Weet iemand wat je bij een VIP ticket krijgt?
Ja een lekker pak rammel van Ruffian. Istie goed in naar het schijnt.