Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 31, 32, 33, 34, 35, 36, 37, 38  Volgende
Bericht Geplaatst op 27 nov 2014 16:44 
 
Hardtraxx Veteran

TiMOTHYb schreef:

Oh en als die gasten aan de wandel gaan wordt het helemaal gênant; met dat dwingende wijzende vingertje zo van 'ik moet daarheen, opzij opzij'. Ik zie het malloot, echter ben ik ingesloten door Wolverine uit Pisa en inspector gadget uit Rome dus als je heel ff hebt?



Tim (L)
Bericht Geplaatst op 27 nov 2014 17:27 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

TiMOTHYb schreef:

Oh en als die gasten aan de wandel gaan wordt het helemaal gênant; met dat dwingende wijzende vingertje zo van 'ik moet daarheen, opzij opzij'. Ik zie het malloot, echter ben ik ingesloten door Wolverine uit Pisa en inspector gadget uit Rome dus als je heel ff hebt?


:lol: :lol:
Bericht Geplaatst op 27 nov 2014 17:30 
 
Hardtraxx Addict

Dat roze/witte haar :worship: :surrender:
Bericht Geplaatst op 27 nov 2014 17:43 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

is wel do-able :corn:
Bericht Geplaatst op 27 nov 2014 18:24 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

AniThing schreef:
is wel do-able :corn:
Bericht Geplaatst op 27 nov 2014 18:36 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

p-stylez schreef:
Dit zijn de ergste trouwens, die nep fanboys.
Hangen hele nacht aan het hekkie, bewegen alleen hun handjes en roepen hele tijd whoooh yeaah whooooooooo yeeaa


Maak toch niet uit dat ie dat roept? Door dat masker hoor je toch alleen maar: mmmm mmmm mmmmmmmm!!!

Leuk te lezen hoe verschillend mensen het feest hebben beleefd :)
Zelf heb ik de beste Qlimax tot nu toe gehad (mijn 5e was het). We stonden rechts naast de regie en hadden zeeën van ruimte :) waren momenten dat ik zeker een ruimte aan lege ruimte voor me had :D Heb genoten van de geweldige show en toffe setjes (Atmozfears en Ran-D hebben me positief verrast), kwam er alleen pas om 03:15 achter wat het podium voor moest stellen en was gewoon nuchter xd

Veel buitenlanders gezien maar daar heerlijk mee staan feesten, de vage liepen blijkbaar bij jullie :P
Bericht Geplaatst op 27 nov 2014 19:11 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Echt weer een topavond gehad!! :clap:
Uitgebreid verslag is hier te lezen:
http://partyflock.nl/report/13064:Qlimax
Bericht Geplaatst op 27 nov 2014 19:53 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

ErikZ schreef:
p-stylez schreef:
Dit zijn de ergste trouwens, die nep fanboys.
Hangen hele nacht aan het hekkie, bewegen alleen hun handjes en roepen hele tijd whoooh yeaah whooooooooo yeeaa

We stonden rechts naast de regie en hadden zeeën van ruimte :) waren momenten dat ik zeker een ruimte aan lege ruimte voor me had :D

Daar stond ik ook maar dat zeeën van ruimte viel me wel tegen, we werden steeds verder naar achter gedrukt voor m'n gevoel.
Bericht Geplaatst op 27 nov 2014 22:09 
 
Hardtraxx Newbie

kwam er alleen pas om 03:15 achter wat het podium voor moest stellen en was gewoon nuchter xd


ik weet het nu nog steeds niet. :lol:
Bericht Geplaatst op 27 nov 2014 23:01 
 
Hardtraxx Veteran

Blasterus15 schreef:
kwam er alleen pas om 03:15 achter wat het podium voor moest stellen en was gewoon nuchter xd


ik weet het nu nog steeds niet. :lol:


Dus je kwam er om 3:15 helemaal niet achter? Liegbeest :(
Bericht Geplaatst op 28 nov 2014 00:45 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

p-stylez schreef:
Afbeelding

Dit zijn de ergste trouwens, die nep fanboys.
Hangen hele nacht aan het hekkie, bewegen alleen hun handjes en roepen hele tijd whoooh yeaah whooooooooo yeeaa

Haha laat die mensen toch lekker ipv je zo op te vreten joh. Vind het wel een geinig gezicht eerlijk gezegd :P
Bericht Geplaatst op 28 nov 2014 10:09 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

p-stylez schreef:
Dit zijn de ergste trouwens, die nep fanboys.
Hangen hele nacht aan het hekkie, bewegen alleen hun handjes en roepen hele tijd whoooh yeaah whooooooooo yeeaa


Lekker boeie. Beter toch dat ze helemaal vooraan staan? Die gasten hebben de tijd van hun leven, en als je je er aan stoort blijf je lekker weg van dat hek. Is maar net waar je je aan wilt storen van een feest van pak'm beet €75 ;)
Bericht Geplaatst op 28 nov 2014 11:05 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Prima dat ze d'r zo staan hoor, ik kan er ook wel om lachen (vooral na Tim's opmerking), maar wtf bezielt je om zo gekleed naar een feest te gaan? :lol:
Bericht Geplaatst op 28 nov 2014 11:25 
 
Aan het typen...
Avatar gebruiker

Komt denk ik door de carnavalsmuziek die het geworden is :evil:
Bericht Geplaatst op 28 nov 2014 12:07 
 
Hardtraxx Addict

Lyst schreef:
Komt denk ik door de carnavalsmuziek die het geworden is :evil:

gefeliciteerd u bent genomineerd voor meest nutteloze opmerking van de dag. U krijgt vanzelf bericht wanneer u gewonnen heeft.
Bericht Geplaatst op 28 nov 2014 12:13 
 
Aan het typen...
Avatar gebruiker

:( Snap je hem niet, verkleden -> carnaval :cry:
Bericht Geplaatst op 28 nov 2014 12:13 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Miwer schreef:
Lyst schreef:
Komt denk ik door de carnavalsmuziek die het geworden is :evil:

gefeliciteerd u bent genomineerd voor meest nutteloze opmerking van de dag. U krijgt vanzelf bericht wanneer u gewonnen heeft.

Ah de vorige titelhouder mag zijn opvolger in het zonnetje zetten zie ik.
Bericht Geplaatst op 28 nov 2014 13:47 
 

Lyst schreef:
Komt denk ik door de carnavalsmuziek die het geworden is :evil:


xd
Bericht Geplaatst op 28 nov 2014 14:03 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Ben benieuwd aangezien er geen dvd komt of ze alle live sets met beelden online gooien net als reverze
Bericht Geplaatst op 28 nov 2014 18:09 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

ErikZ schreef:
p-stylez schreef:
Dit zijn de ergste trouwens, die nep fanboys.
Hangen hele nacht aan het hekkie, bewegen alleen hun handjes en roepen hele tijd whoooh yeaah whooooooooo yeeaa


Maak toch niet uit dat ie dat roept? Door dat masker hoor je toch alleen maar: mmmm mmmm mmmmmmmm!!!


:lol:

TiMOTHYb schreef:
Miwer schreef:
Lyst schreef:
Komt denk ik door de carnavalsmuziek die het geworden is :evil:

gefeliciteerd u bent genomineerd voor meest nutteloze opmerking van de dag. U krijgt vanzelf bericht wanneer u gewonnen heeft.

Ah de vorige titelhouder mag zijn opvolger in het zonnetje zetten zie ik.


Nou :P
Sarcasme begrijpen blijkt moeilijk te zijn dezer dagen
Bericht Geplaatst op 28 nov 2014 18:58 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Had zelf een toptijd gehad, na afloop ook nog controleert door de politie op drugs/alcohol gebruik. :p
Had echt geen idee wat de stage moest voorstellen behalve het hoofd gedeelde, alleen de volgende ochtend toen ik waarvan het afgeleid zou zijn wist ik het wel en was ik meer tevreden dan dat ik al was.
Waarschijnlijk volgend jaar weer alleen dan verder naar voren gaan staan (stond rechts achter bij de laatste DNA paal) en hopelijk nog wat dj's zien volgend jaar. :p
Alleen de prijs van 75 euro vind ik best wel prijzig alleen heb ik wel voor over voor zo'n goed en gezellig feest.
Altijd wel jammer dat je om het uur wel wat drugsdeals zie gebeuren, tenminste tot 04:00 ongeveer. Daarna gingen de meeste buitenlanders met drugs op de tribune zitten of weg. :D
Bericht Geplaatst op 28 nov 2014 19:10 
 
Donateur
Avatar gebruiker

MDesiqn schreef:
Had zelf een toptijd gehad, na afloop ook nog controleert door de politie op drugs/alcohol
Als bestuurder in een auto neem ik aan?
Bericht Geplaatst op 28 nov 2014 21:00 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

TiMOTHYb schreef:
MDesiqn schreef:
Had zelf een toptijd gehad, na afloop ook nog controleert door de politie op drugs/alcohol
Als bestuurder in een auto neem ik aan?


Jep, was de enigste die gecontroleerd werd van de auto, rest had ook niks te verbergen natuurlijk :D
Helemaal nuchter en was niks gaande dus kon doorrijden, dacht eerst dat het een grap was.
Bericht Geplaatst op 29 nov 2014 11:19 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Waar vond deze controle plaats?
Bericht Geplaatst op 29 nov 2014 12:19 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Maximumraver schreef:
Dat roze/witte haar :worship: :surrender:


Kwam haar ook tegen in de Officiele Anthem show op Youtube (6:39)
Vorige  1 ... 31, 32, 33, 34, 35, 36, 37, 38  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten