p-stylez schreef:
Dit zijn de ergste trouwens, die nep fanboys.
Hangen hele nacht aan het hekkie, bewegen alleen hun handjes en roepen hele tijd whoooh yeaah whooooooooo yeeaa
Maak toch niet uit dat ie dat roept? Door dat masker hoor je toch alleen maar: mmmm mmmm mmmmmmmm!!!
Leuk te lezen hoe verschillend mensen het feest hebben beleefd

Zelf heb ik de beste Qlimax tot nu toe gehad (mijn 5e was het). We stonden rechts naast de regie en hadden zeeën van ruimte

waren momenten dat ik zeker een ruimte aan lege ruimte voor me had

Heb genoten van de geweldige show en toffe setjes (Atmozfears en Ran-D hebben me positief verrast), kwam er alleen pas om 03:15 achter wat het podium voor moest stellen en was gewoon nuchter
Veel buitenlanders gezien maar daar heerlijk mee staan feesten, de vage liepen blijkbaar bij jullie
