Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 30, 31, 32, 33, 34, 35, 36 ... 38  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 nov 2014 15:21 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

tpr schreef:
Jordi schreef:
Wil toch afsluiten met statement met betrekking tot punt 1 van de lijst wat ik toch heel jammer vind van de scene de laatste tijd. Waarom die haat van raw fans naar melodieus? Ik zie een tof filmpje van Ran-D op facebook met beelden van de nacht met daar onder zijn nieuwe plaat, scroll iets naar onder naar de comments, en zie daar helemaal bovenaan een comment met betrekking weer tot FUCK THE MAINSTREAM WE DEFEND THE RAW! 111! EEN! ELF! Jongens doe dit nou gewoon even niet. Stel je voor. Lig je net lekker met je meid te batsen gaat de deurbel, je springt uit bed, doet een badjas aan en er staan een paar jehova’s voor de deur die weer moedeloos je proberen te vertellen dat god het antwoord op alles is. Jij bent minstens zo kut. Focus je op muziek die je tof vind. Stop met haten op headhunterz dat hij zijn passie inmiddels ergens anders heeft gevonden. Ga niet naar Qlimax als je alleen warface en radical redemption leuk vind. Leef en laat leven.


Zo :worship: perfect :worship: verwoord :worship: dankje :worship: Jordi :worship:

Ontzettend eens. Prima dat je iets niet leuk vindt, maar om dan een soort alleenrecht voor feesten op jouw smaak wilt hebben.. Een beetje verdraagzaamheid naar beide kanten zou prima zijn :).
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 nov 2014 10:31 
 
Hardtraxx Veteran

Jordi schreef:
Had trouwens totaal niet verwacht dat er zoveel leuke reacties kwamen. Misschien maar vaker een verslagje typen. Vind het ook tof om te doen om op deze manier terug te kijken op een feest.


Ik schrijf ook altijd verslagjes op Partyflock. Lekkere bezigheid op stage haha
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 nov 2014 11:06 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Iemand Nederlanders gezien op dit feest?
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 nov 2014 11:13 
 
Hardtraxxer

p-stylez schreef:
Iemand Nederlanders gezien op dit feest?

Heb er volgens mij wel 1 zien lopen
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 nov 2014 12:25 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Foto van gemaakt? Waren heel zeldzaam.
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 nov 2014 12:28 
 
Hardtraxx Addict

Ik heb wel een anti hee hoo belg weten te vinden. Ook best een prestatie :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 nov 2014 12:29 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Jij hebt het er wel moeilijk mee he om een feest met mensen vanuit de wereld te delen he? Wat maakt het in godsnaam uit?
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 nov 2014 12:34 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Khadber schreef:
Jij hebt het er wel moeilijk mee he om een feest met mensen vanuit de wereld te delen he? Wat maakt het in godsnaam uit?


Omdat die buitenlanders schijtirritant zijn op zo'n feest.
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 nov 2014 12:40 
 
Hardtraxx Addict

chas1n schreef:
Khadber schreef:
Jij hebt het er wel moeilijk mee he om een feest met mensen vanuit de wereld te delen he? Wat maakt het in godsnaam uit?


Omdat die buitenlanders schijtirritant zijn op zo'n feest.

heb nergens last van gehad op een nederlander na die net ff teveel op had.
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 nov 2014 12:42 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Waarom zijn al die Italianen zo tyfusvies. Allemaal zo'n smerig Qlimax/Q-rugzakkie, paar ringen door hun gezicht en het liefst zoveel mogelijk zichtbaar lichaamshaar. BAH :sick: :sick:
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 nov 2014 13:16 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Miwer schreef:
chas1n schreef:
Khadber schreef:
Jij hebt het er wel moeilijk mee he om een feest met mensen vanuit de wereld te delen he? Wat maakt het in godsnaam uit?


Omdat die buitenlanders schijtirritant zijn op zo'n feest.

heb nergens last van gehad op een nederlander na die net ff teveel op had.

Dit :).

Als je je best doet om jezelf ergens aan te storen lukt dat je prima. Als je gewoon lekker van een feest gaat genieten zul je merken dat het echt wel mee valt. Ik vind hetzelfde gelden voor wat Jordi in zijn verslag zei: focus op hetgene wat je leuk vindt.
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 nov 2014 13:21 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Ik heb eigenlijk het hele feest geen last gehad van buitenlanders. Daar moet ik wel bij zeggen dat ik eigenlijk de hele avond op de decks heb gestaan.
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 nov 2014 13:37 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Vriendin van mij heeft een gescheurde achillespees door z'n klote fransman omdat die met veel te veel drugs op stond te spacen als een idioot en iedereen opzij beukte.

Andere vriendin is meerdere keren betast, wat normaal gesproken ook nooit gebeurd.
En wat Thimoty zegt, die lelijke maskers, pakken, vlaggen, oorbellen, rugzakken, etc, rot lekker op.
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 nov 2014 13:47 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Dat betasten etcetera is natuurlijk niet goed te praten, maar daar weet je ook niet van waar deze mensen vandaan komen. Qlimax trekt nou eenmaal meer en ander volk ook in Nederland. (sowieso, waarom moet ik het nou weer zo brengen, dit zou helemaal geen issue moeten zijn..)
Over wat je aanhaalt hoe ze eruit zien: lekker interessant. Alsof je een bepaalde dresscode nodig hebt om naar Qlimax te mogen. Die mensen hebben de avond van hun leven, daar kun je onmogelijk wat tegen hebben.

Wel heel lullig voor die vriendin van je. Zonde als zoiets je overkomt.
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 nov 2014 13:53 
 
Hardtraxx Veteran

Dresscode is ook geen probleem wat je aan hebt. Maar die tassen die ze op de grond leggen en boos worden als je er perongeluk op staat ofzo. Die mensen houden geen rekening met medefeeestgangers
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 nov 2014 14:44 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Exact. Het zal me een rotzorg zijn hoe m'n buurman op een feest eruit ziet. Alleen als hij de godganse avond met z'n rugzakkie tegen je aan staat te rijden, ben ik het op een gegeven moment wel zat.

Oh en als die gasten aan de wandel gaan wordt het helemaal gênant; met dat dwingende wijzende vingertje zo van 'ik moet daarheen, opzij opzij'. Ik zie het malloot, echter ben ik ingesloten door Wolverine uit Pisa en inspector gadget uit Rome dus als je heel ff hebt?
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 nov 2014 14:47 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

TiMOTHYb schreef:
Ik zie het malloot, echter ben ik ingesloten door Wolverine uit Pisa en inspector gadget uit Rome dus als je heel ff hebt?


hahaha, vertel me alsjeblieft dat er iemand met een lange grijze jas en bijpassende hoed op Qlimax stond >.<

eerlijk is eerlijk, ik kijk nergens meer van op.
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 nov 2014 14:48 
 
Hardtraxx Crew
Avatar gebruiker

TiMOTHYb schreef:
Oh en als die gasten aan de wandel gaan wordt het helemaal gênant; met dat dwingende wijzende vingertje zo van 'ik moet daarheen, opzij opzij'. Ik zie het malloot, echter ben ik ingesloten door Wolverine uit Pisa en inspector gadget uit Rome dus als je heel ff hebt?

:lol: :worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 nov 2014 14:50 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Nee wel een figuur met een lange zwarte jas (lengte wel als IG) en dan LEDstrips hangend op die jas geborduurd. Uiteraard een accu in z'n jas, waardoor het geheel vooral overkwam als een overjarige kerstboom. Wat 'n publiek. xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 nov 2014 15:03 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

TiMOTHYb schreef:
Nee wel een figuur met een lange zwarte jas (lengte wel als IG) en dan LEDstrips hangend op die jas geborduurd. Uiteraard een accu in z'n jas, waardoor het geheel vooral overkwam als een overjarige kerstboom. Wat 'n publiek. xd


Haha prachtig die lui, ik moet zeggen dat ik altijd wel erg met/om die mensen kan lachen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 nov 2014 15:42 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

p-stylez schreef:
Vriendin van mij heeft een gescheurde achillespees door z'n klote fransman omdat die met veel te veel drugs op stond te spacen als een idioot en iedereen opzij beukte.

Andere vriendin is meerdere keren betast, wat normaal gesproken ook nooit gebeurd.
En wat Thimoty zegt, die lelijke maskers, pakken, vlaggen, oorbellen, rugzakken, etc, rot lekker op.



jij stampt op tenen en beukt mensen en dan ben je nuchter :corn: :corn:
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 nov 2014 16:09 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

AniThing schreef:
p-stylez schreef:
Vriendin van mij heeft een gescheurde achillespees door z'n klote fransman omdat die met veel te veel drugs op stond te spacen als een idioot en iedereen opzij beukte.

Andere vriendin is meerdere keren betast, wat normaal gesproken ook nooit gebeurd.
En wat Thimoty zegt, die lelijke maskers, pakken, vlaggen, oorbellen, rugzakken, etc, rot lekker op.



jij stampt op tenen en beukt mensen en dan ben je nuchter :corn: :corn:

Ja das alleen bij jou, omdat je in de weg staat :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 nov 2014 16:12 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

p-stylez schreef:
AniThing schreef:
p-stylez schreef:
Vriendin van mij heeft een gescheurde achillespees door z'n klote fransman omdat die met veel te veel drugs op stond te spacen als een idioot en iedereen opzij beukte.

Andere vriendin is meerdere keren betast, wat normaal gesproken ook nooit gebeurd.
En wat Thimoty zegt, die lelijke maskers, pakken, vlaggen, oorbellen, rugzakken, etc, rot lekker op.



jij stampt op tenen en beukt mensen en dan ben je nuchter :corn: :corn:

Ja das alleen bij jou, omdat je in de weg staat :P



1x gebeurd :P je stond altijd op axe z'n voetjes xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 nov 2014 16:24 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

TiMOTHYb schreef:
Oh en als die gasten aan de wandel gaan wordt het helemaal gênant; met dat dwingende wijzende vingertje zo van 'ik moet daarheen, opzij opzij'. Ik zie het malloot, echter ben ik ingesloten door Wolverine uit Pisa en inspector gadget uit Rome dus als je heel ff hebt?

Hahahahaha wat goed :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 nov 2014 16:41 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Afbeelding

Dit zijn de ergste trouwens, die nep fanboys.
Hangen hele nacht aan het hekkie, bewegen alleen hun handjes en roepen hele tijd whoooh yeaah whooooooooo yeeaa
Vorige  1 ... 30, 31, 32, 33, 34, 35, 36 ... 38  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten