Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 29, 30, 31, 32, 33, 34, 35 ... 38  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 nov 2014 21:16 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Beelden zien er onwijs vet uit, zelf ook nog een tijdje linksachter op de decks bij die camera gestaan
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 nov 2014 21:22 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

verslagje https://partyflock.nl/report/13063:Qlimax
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 nov 2014 21:27 
 
Hardtraxx Crew
Avatar gebruiker

Wat een geniale stage/show zeg !!
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 nov 2014 21:42 
 
Hardtraxx Veteran

Jordi, dat laatste stukje, prachtig. :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 nov 2014 21:47 
 
Hardtraxxer

Jordi schreef:


Leuk verslag haha :D Moest lachen om het laatste stukje :$
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 nov 2014 21:48 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Citaat:
Ik zie een tof filmpje van Ran-D op facebook met beelden van de nacht met daar onder zijn nieuwe plaat, scroll iets naar onder naar de comments,

Dat is neem ik aan de reden dat je hier / op PF zit? Ik zag ook ergens een negatieve comment over het feit dat HHz werd begeleid door een bodyguard. Die jongen krijgt dagelijks verkapte doodsverwensingen. Ik zou ook lekker een bodyguard onder de voorwaarden in mn ryder knallen met al dat droeftoetervolk continu.
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 nov 2014 22:22 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

TiMOTHYb schreef:
Citaat:
Ik zie een tof filmpje van Ran-D op facebook met beelden van de nacht met daar onder zijn nieuwe plaat, scroll iets naar onder naar de comments,

Dat is neem ik aan de reden dat je hier / op PF zit? Ik zag ook ergens een negatieve comment over het feit dat HHz werd begeleid door een bodyguard. Die jongen krijgt dagelijks verkapte doodsverwensingen. Ik zou ook lekker een bodyguard onder de voorwaarden in mn ryder knallen met al dat droeftoetervolk continu.


precies wat ik dacht, die gozer krijgt zoveel haat over zich heen, te triest voor woorden eigenlijk want denk dat hij er zelf ook nog van baalt. Kan me nog herinneren hoe enthousiast hij in hws vertelde dat hij bij een oudere editie van hardbass een geweldige avond had gehad gewoon in het publiek (zonder security).

@Jordi genoten van je verslag haha, je manier van schrijven leest echt heel prettig. :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 nov 2014 22:25 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Haha eens. Volgens mij vertelt ie dan dattie helemaal los ging op The Resistance, terwijl die na 10 seconden in de soep draaide.
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 nov 2014 22:38 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Op twitter is iemand zo vrij geweest de volgende vraag te stellen aan het account van Q-dance zelf :thumbup:

Afbeelding
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 nov 2014 22:49 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 nov 2014 22:53 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Extreem klote dat de grote organisaties alleen nog maar kleine clips en onbewerkte live registraties uitbrengen. Die dvd's zijn juist mooi tijdloos materiaal dat je jaren later nog eens op zet als herinnering.
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 nov 2014 22:54 
 
Hardtraxx Veteran

Rick B schreef:
Op twitter is iemand zo vrij geweest de volgende vraag te stellen aan het account van Q-dance zelf :thumbup:

Afbeelding


Citaat:
Zo´n registratie doe je niet voor een Youtube filmpje. Dat kaliber camera´s gebruiken en dan het op YouTube flikkeren is zonde.

Dus ja, ik weet het beter.


:lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 nov 2014 23:53 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Officer down!
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 nov 2014 02:17 
 
Donateur

[*]Misschien ben ik de enige die dit vind, buiten dat de lasers, movingheads die er genoeg waren vond ik dat ze niet veel visuele gebruikten op de led schermen die als 4 ringen rond het gezicht waren gemaakt. Natuurlijk petje af voor de configuratie van de schermen dat alles doorliep. Ik was alleen wel op de visuals (sterretjes, streepjes, rondjes, partikels, vuur, ets) uitgekeken na een paar uur. Telkens dezelfde alleen in andere kleur of combinatie. Ik miste eigenlijk wel af en toe de namen van de DJ's of zo. Misschien bepaalde elementen uitnummers: zoals bijvoorbeeld sound of the thunder met bliksems, noisecontrolers, down at the oceaan, onder water ofzo. Kon er zoiezo nog wel veel meer bedenken pop de avond zelf, weet niet allemaal meer.

Daarnaast had ik verwacht nog dat er videomappen op het gezicht ging gebeuren, en zelfs dat die ring nog helemaal omhoog kon worden getakeld aan de achterkant en daar achter ook nog show zou zitten :P

Misschien ben ik te verwend :P -.-
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 nov 2014 10:22 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Soundscrollerz schreef:
ik ben te verwend :P -.-
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 nov 2014 10:32 
 
Hardtraxxer

Soundscrollerz schreef:
[*]Misschien ben ik de enige die dit vind, buiten dat de lasers, movingheads die er genoeg waren vond ik dat ze niet veel visuele gebruikten op de led schermen die als 4 ringen rond het gezicht waren gemaakt. Natuurlijk petje af voor de configuratie van de schermen dat alles doorliep. Ik was alleen wel op de visuals (sterretjes, streepjes, rondjes, partikels, vuur, ets) uitgekeken na een paar uur. Telkens dezelfde alleen in andere kleur of combinatie. Ik miste eigenlijk wel af en toe de namen van de DJ's of zo. Misschien bepaalde elementen uitnummers: zoals bijvoorbeeld sound of the thunder met bliksems, noisecontrolers, down at the oceaan, onder water ofzo. Kon er zoiezo nog wel veel meer bedenken pop de avond zelf, weet niet allemaal meer.

Daarnaast had ik verwacht nog dat er videomappen op het gezicht ging gebeuren, en zelfs dat die ring nog helemaal omhoog kon worden getakeld aan de achterkant en daar achter ook nog show zou zitten :P

Misschien ben ik te verwend :P -.-


Volledig mee eens.
Het was groots, maar werd op een gegeven moment gewoon eentonig..
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 nov 2014 11:00 
 
Hardtraxxer

Basshunterzz schreef:
Rick B schreef:
Op twitter is iemand zo vrij geweest de volgende vraag te stellen aan het account van Q-dance zelf :thumbup:

Afbeelding


Citaat:
Zo´n registratie doe je niet voor een Youtube filmpje. Dat kaliber camera´s gebruiken en dan het op YouTube flikkeren is zonde.

Dus ja, ik weet het beter.


:lol:


Het wachten is natuurlijk op een reactie van BB zelf..

Vind het trouwens helemaal niet zo raar.. Nu YouTube 4K video's ondersteund.. Kan je de dvd ook niet kwijtraken :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 nov 2014 11:36 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Maar betekent dat concreet dat er een film van 1,50u komt. Of een aantal kleine clipjes.
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 nov 2014 12:42 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

TiMOTHYb schreef:
Dat is neem ik aan de reden dat je hier / op PF zit?


nee jij bent natuurlijk de reden dat ik hier zit :$
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 nov 2014 14:28 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

Bekenden van mij zijn toch echt met aspecten van de blue-ray voor Qlimax bezig (Lower-thirds) en dat krijg je niet van een willekeurige freek uit het publiek als opdracht.
Maar ik hoor ook dat ze nog in onderhandeling zijn.

En hij vraagt om een DVD, niet om een Blue-Ray
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 nov 2014 14:44 
 
Hardtraxx Addict

Broken Balance schreef:
Bekenden van mij zijn toch echt met aspecten van de blue-ray voor Qlimax bezig (Lower-thirds) en dat krijg je niet van een willekeurige freek uit het publiek als opdracht.
Maar ik hoor ook dat ze nog in onderhandeling zijn.

En hij vraagt om een DVD, niet om een Blue-Ray

een pot nat, dvd lijkt me verstandiger omdat meer mensen een dvd speler hebben.
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 nov 2014 14:49 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Punthoofd schreef:

Het wachten is natuurlijk op een reactie van BB zelf..

Vind het trouwens helemaal niet zo raar.. Nu YouTube 4K video's ondersteund.. Kan je de dvd ook niet kwijtraken :thumbsup:



je moet alleen je filmpje de avond van te voren al laten laden op 4K xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 nov 2014 14:52 
 
Hardtraxxer

Jordi schreef:
Wil toch afsluiten met statement met betrekking tot punt 1 van de lijst wat ik toch heel jammer vind van de scene de laatste tijd. Waarom die haat van raw fans naar melodieus? Ik zie een tof filmpje van Ran-D op facebook met beelden van de nacht met daar onder zijn nieuwe plaat, scroll iets naar onder naar de comments, en zie daar helemaal bovenaan een comment met betrekking weer tot FUCK THE MAINSTREAM WE DEFEND THE RAW! 111! EEN! ELF! Jongens doe dit nou gewoon even niet. Stel je voor. Lig je net lekker met je meid te batsen gaat de deurbel, je springt uit bed, doet een badjas aan en er staan een paar jehova’s voor de deur die weer moedeloos je proberen te vertellen dat god het antwoord op alles is. Jij bent minstens zo kut. Focus je op muziek die je tof vind. Stop met haten op headhunterz dat hij zijn passie inmiddels ergens anders heeft gevonden. Ga niet naar Qlimax als je alleen warface en radical redemption leuk vind. Leef en laat leven.


Zo :worship: perfect :worship: verwoord :worship: dankje :worship: Jordi :worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 nov 2014 15:00 
 
Hardtraxxer

AniThing schreef:
Punthoofd schreef:

Het wachten is natuurlijk op een reactie van BB zelf..

Vind het trouwens helemaal niet zo raar.. Nu YouTube 4K video's ondersteund.. Kan je de dvd ook niet kwijtraken :thumbsup:



je moet alleen je filmpje de avond van te voren al laten laden op 4K xd


haha dat wel!
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 nov 2014 15:03 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Had trouwens totaal niet verwacht dat er zoveel leuke reacties kwamen. Misschien maar vaker een verslagje typen. Vind het ook tof om te doen om op deze manier terug te kijken op een feest.
Vorige  1 ... 29, 30, 31, 32, 33, 34, 35 ... 38  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten