Punthoofd schreef:
Miwer schreef:
Broken Balance schreef:
Zo´n registratie doe je niet voor een Youtube filmpje. Dat kaliber camera´s gebruiken en dan het op YouTube flikkeren is zonde.
kijk naar defqon.1 dan, komt ook geen dvd en daar liepen ze ook met een shitload aan cameras rond
daarom, maar BB weet het altijd beter hoe het zit..
Dat komt omdat ik het bedrijf ken dat de registratie doet, Corrino, met hetzelfde bedrijf heb ik eerder gewerkt voor Serieus request. Plus ik doe er een opleiding voor. JVDM zou je hetzelfde verhaal vertellen want hij zit op dezelfde opleiding.
De aftermovie van Qlimax wordt zoals voorgaande jaren gedaan door Stijn.
En op Defqon waren alleen camera's op de Red als je goed oplette. De overige camera's zijn daar om clips te schieten voor de desbetreffende artiesten. Zoals bij Miss K8 op de black.
Dus ja, ik weet het beter.