Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 28, 29, 30, 31, 32, 33, 34 ... 38  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 nov 2014 15:53 
 
Hardtraxxer

Pipa schreef:
dennisje030 schreef:
Vlak voordat Crypsis begon zijn we naar huis gegaan, wilde eigenlijk nog wel wat langer blijven maar mijn wederhelft was het een beetje zat en als ik heel heerlijk ben werkte mijn benen ook niet echt meer mee.

Weet niet of het weer Qlimax gaat worden volgend jaar, heb me wel prima vermaakt en het was gezellig met de mensen om mij heen maar eigenlijk ook niet meer dan dat.


Is zonde van je geld als je al om half 5 vertrekt! Zou dit nooit doen, ook al ben ik kapot dan maar genieten van de show op de tribune.



Als je naar de prijs kijkt kan ik je geen ongelijk geven inderdaad.. 75 euro is dan een hoop geld.
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 nov 2014 15:54 
 
Hardtraxxer

Rickzel schreef:
@Punthoofd zoals hierboven gezegd iedereen z'n ding... maar een na een kwartier Ran-D al weg gegaan ja? dan heb je dus 75(?) euro betaald voor de helft van het feest?

Weet de reden dat je weg ging natuurlijk niet, maar lijkt me behoorlijk zonde toch.



Mijn wederhelft had last van een lichtelijke migraine aanval, ik heb wel voorgesteld om nog even op de tribune te gaan zitten maar ze kon d'r ogen nog amper open houden. Dan houd het helaas al snel op.
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 nov 2014 16:29 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

dennisje030 schreef:
Rickzel schreef:
@Punthoofd zoals hierboven gezegd iedereen z'n ding... maar een na een kwartier Ran-D al weg gegaan ja? dan heb je dus 75(?) euro betaald voor de helft van het feest?

Weet de reden dat je weg ging natuurlijk niet, maar lijkt me behoorlijk zonde toch.



Mijn wederhelft had last van een lichtelijke migraine aanval, ik heb wel voorgesteld om nog even op de tribune te gaan zitten maar ze kon d'r ogen nog amper open houden. Dan houd het helaas al snel op.


aah logisch dan man, mijn moeder heeft regelmatig migraine, volgensmij onmogelijk om dan op zo'n feest te blijven ! ontzettend balen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 nov 2014 16:37 
 
Hardtraxx Veteran

dennisje030 schreef:
Rickzel schreef:
@Punthoofd zoals hierboven gezegd iedereen z'n ding... maar een na een kwartier Ran-D al weg gegaan ja? dan heb je dus 75(?) euro betaald voor de helft van het feest?

Weet de reden dat je weg ging natuurlijk niet, maar lijkt me behoorlijk zonde toch.



Mijn wederhelft had last van een lichtelijke migraine aanval, ik heb wel voorgesteld om nog even op de tribune te gaan zitten maar ze kon d'r ogen nog amper open houden. Dan houd het helaas al snel op.


Dan snap ik het heel goed. Maar als bijvoorbeeld iemand moe is ofzoiets, om dan naar huis te gaan zou ik vet zonde vinden. Ben ook benieuwd naar Punthoofd zijn beweegreden.
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 nov 2014 16:51 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

haha, moet hij even verantwoording bij je afleggen :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 nov 2014 18:53 
 
Hardtraxx Veteran

Geholpen met de registratie, dus Qlimax dit jaar van een hele andere kant beleefd. Toch nog redelijk veel van het feest meegekregen. Stage was supervet, net zoals de 'swirl' die boven het publiek hing; mega vet gedaan. Van wat ik heb gehoord was Atmozfears errug fijn, net zoals Ran-D. Van Frontliner nog het meest mee kunnen krijgen, helaas..
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 nov 2014 20:12 
 
Hardtraxx Veteran

Rickzel schreef:
haha, moet hij even verantwoording bij je afleggen :P


Haha ja dat eis ik indd! :evil:
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 nov 2014 20:47 
 
Hardtraxx Elite

JVDM schreef:
Geholpen met de registratie, dus Qlimax dit jaar van een hele andere kant beleefd. Toch nog redelijk veel van het feest meegekregen. Stage was supervet, net zoals de 'swirl' die boven het publiek hing; mega vet gedaan. Van wat ik heb gehoord was Atmozfears errug fijn, net zoals Ran-D. Van Frontliner nog het meest mee kunnen krijgen, helaas..

Komt er nog een Bluray? weet jij dat toevallig?
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 nov 2014 21:19 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Wat een feest :love: Audiofreq vs Technoboy, Atmozfears, Headhunterz & Noisecontrollers :love:
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 nov 2014 21:33 
 
Hardtraxxer

Flink genoten
Ran-D, crypsis en partyraiser staken er voor mij bovenuit
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 nov 2014 10:22 
 
Hardtraxxer

Rickzel schreef:
@Punthoofd zoals hierboven gezegd iedereen z'n ding... maar een na een kwartier Ran-D al weg gegaan ja? dan heb je dus 75(?) euro betaald voor de helft van het feest?

Weet de reden dat je weg ging natuurlijk niet, maar lijkt me behoorlijk zonde toch.


Haha 85€ zelfs!
Maar ik kom eigenlijk voor de show. En daarbij heb ik een godgruwelijke hekel aan raw :x
Dus mij interesseerde die laatste dj's gewoon niet haha..
@pipa Ook dat idd, vrijwel nuchter het feest genoten.. en dan 6/7 uur vlammen eist op een moment ze tol.
En na het verbranden van me kanes aan die loempia's was het voor mij klaar :whistle:
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 nov 2014 12:26 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

hotymoty schreef:
JVDM schreef:
Geholpen met de registratie, dus Qlimax dit jaar van een hele andere kant beleefd. Toch nog redelijk veel van het feest meegekregen. Stage was supervet, net zoals de 'swirl' die boven het publiek hing; mega vet gedaan. Van wat ik heb gehoord was Atmozfears errug fijn, net zoals Ran-D. Van Frontliner nog het meest mee kunnen krijgen, helaas..

Komt er nog een Bluray? weet jij dat toevallig?


Ja die komt, zo'n registratie zetten ze niet op voor een aftermovie.
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 nov 2014 13:20 
 
Hardtraxxer

Broken Balance schreef:
hotymoty schreef:
JVDM schreef:
Geholpen met de registratie, dus Qlimax dit jaar van een hele andere kant beleefd. Toch nog redelijk veel van het feest meegekregen. Stage was supervet, net zoals de 'swirl' die boven het publiek hing; mega vet gedaan. Van wat ik heb gehoord was Atmozfears errug fijn, net zoals Ran-D. Van Frontliner nog het meest mee kunnen krijgen, helaas..

Komt er nog een Bluray? weet jij dat toevallig?


Ja die komt, zo'n registratie zetten ze niet op voor een aftermovie.


Ik denk dat hij bedoelt of hij op bluray disc komt of alleen op YouTube wordt geupload..
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 nov 2014 15:10 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

Zo´n registratie doe je niet voor een Youtube filmpje. Dat kaliber camera´s gebruiken en dan het op YouTube flikkeren is zonde.
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 nov 2014 15:51 
 
Hardtraxx Addict

Broken Balance schreef:
Zo´n registratie doe je niet voor een Youtube filmpje. Dat kaliber camera´s gebruiken en dan het op YouTube flikkeren is zonde.

kijk naar defqon.1 dan, komt ook geen dvd en daar liepen ze ook met een shitload aan cameras rond
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 nov 2014 16:05 
 
Hardtraxxer

Miwer schreef:
Broken Balance schreef:
Zo´n registratie doe je niet voor een Youtube filmpje. Dat kaliber camera´s gebruiken en dan het op YouTube flikkeren is zonde.

kijk naar defqon.1 dan, komt ook geen dvd en daar liepen ze ook met een shitload aan cameras rond


daarom, maar BB weet het altijd beter hoe het zit..
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 nov 2014 16:41 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

Punthoofd schreef:
Miwer schreef:
Broken Balance schreef:
Zo´n registratie doe je niet voor een Youtube filmpje. Dat kaliber camera´s gebruiken en dan het op YouTube flikkeren is zonde.

kijk naar defqon.1 dan, komt ook geen dvd en daar liepen ze ook met een shitload aan cameras rond


daarom, maar BB weet het altijd beter hoe het zit..


Dat komt omdat ik het bedrijf ken dat de registratie doet, Corrino, met hetzelfde bedrijf heb ik eerder gewerkt voor Serieus request. Plus ik doe er een opleiding voor. JVDM zou je hetzelfde verhaal vertellen want hij zit op dezelfde opleiding.
De aftermovie van Qlimax wordt zoals voorgaande jaren gedaan door Stijn.

En op Defqon waren alleen camera's op de Red als je goed oplette. De overige camera's zijn daar om clips te schieten voor de desbetreffende artiesten. Zoals bij Miss K8 op de black.

Dus ja, ik weet het beter.
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 nov 2014 16:56 
 
Hardtraxxer

zei toch al dat je het beter wist?
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 nov 2014 16:59 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

Punthoofd schreef:
zei toch al dat je het beter wist?


Punthoofd schreef:
daarom, maar BB weet het altijd beter hoe het zit..


Way to cover the damage m8. :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 nov 2014 17:09 
 
Hardtraxx Addict

Broken Balance schreef:

Dat komt omdat ik het bedrijf ken dat de registratie doet, Corrino, met hetzelfde bedrijf heb ik eerder gewerkt voor Serieus request. Plus ik doe er een opleiding voor. JVDM zou je hetzelfde verhaal vertellen want hij zit op dezelfde opleiding.
De aftermovie van Qlimax wordt zoals voorgaande jaren gedaan door Stijn.

En op Defqon waren alleen camera's op de Red als je goed oplette. De overige camera's zijn daar om clips te schieten voor de desbetreffende artiesten. Zoals bij Miss K8 op de black.

Dus ja, ik weet het beter.

Heb op de camping toch echt een camera voor me neus gehad en de gehele vrijdag tijdens de pre party.

Maar geloof je wel hoor :P

mooi dat er gewoon een dvd komt.
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 nov 2014 17:09 
 
Hardtraxxer

Broken Balance schreef:
Punthoofd schreef:
zei toch al dat je het beter wist?


Punthoofd schreef:
daarom, maar BB weet het altijd beter hoe het zit..


Way to cover the damage m8. :lol:


oh okay..
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 nov 2014 17:12 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

Miwer schreef:
Broken Balance schreef:

Dat komt omdat ik het bedrijf ken dat de registratie doet, Corrino, met hetzelfde bedrijf heb ik eerder gewerkt voor Serieus request. Plus ik doe er een opleiding voor. JVDM zou je hetzelfde verhaal vertellen want hij zit op dezelfde opleiding.
De aftermovie van Qlimax wordt zoals voorgaande jaren gedaan door Stijn.

En op Defqon waren alleen camera's op de Red als je goed oplette. De overige camera's zijn daar om clips te schieten voor de desbetreffende artiesten. Zoals bij Miss K8 op de black.

Dus ja, ik weet het beter.

Heb op de camping toch echt een camera voor me neus gehad en de gehele vrijdag tijdens de pre party.

Maar geloof je wel hoor :P

mooi dat er gewoon een dvd komt.


Aftermovie he. Willen ze ook wat shots van het gehele feest. Maar als je de aftermovie terug kijkt zie je een overvloed van beelden van de Red.
Alleen een Blue-Ray komt er, vanwege de kwaliteit en verkoopcijfers e.d., DVD komt er niet.
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 nov 2014 17:37 
 
Hardtraxx Addict

Broken Balance schreef:
Miwer schreef:
Broken Balance schreef:

Dat komt omdat ik het bedrijf ken dat de registratie doet, Corrino, met hetzelfde bedrijf heb ik eerder gewerkt voor Serieus request. Plus ik doe er een opleiding voor. JVDM zou je hetzelfde verhaal vertellen want hij zit op dezelfde opleiding.
De aftermovie van Qlimax wordt zoals voorgaande jaren gedaan door Stijn.

En op Defqon waren alleen camera's op de Red als je goed oplette. De overige camera's zijn daar om clips te schieten voor de desbetreffende artiesten. Zoals bij Miss K8 op de black.

Dus ja, ik weet het beter.

Heb op de camping toch echt een camera voor me neus gehad en de gehele vrijdag tijdens de pre party.

Maar geloof je wel hoor :P

mooi dat er gewoon een dvd komt.


Aftermovie he. Willen ze ook wat shots van het gehele feest. Maar als je de aftermovie terug kijkt zie je een overvloed van beelden van de Red.
Alleen een Blue-Ray komt er, vanwege de kwaliteit en verkoopcijfers e.d., DVD komt er niet.

Ze hadden gemeld dat er ook nog een registratie op youtube kwam in ieder geval.

blue-ray/dvd een pot nat, tot nu toe altijd beide in het doosje daarom zei ik dvd ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 nov 2014 17:48 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ongelezen bericht Geplaatst op 25 nov 2014 20:18 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

echt een heel heel vette show :oh:
Vorige  1 ... 28, 29, 30, 31, 32, 33, 34 ... 38  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten