Who was there

Nobody yet
Nobody has said they're going yet.

Active topics in Feesten

Moderators

• Bouke Bouke Hardtraxxer
  • Jor-D Jor-D Hardtraxx Beheerder · 25 minutes ago
  • Magnetron Magnetron Hardtraxx Crew · Jun 2026
  • The Venator The Venator Hardtraxx Beheerder · 12 days ago
  • wootum wootum Hardtraxx Crew · 12 hours ago
  • Zenda Zenda Hardtraxx Crew · 5 days ago
Poster: Qlimax 2014
Past

Qlimax 2014

Time
(Sun)
Nobody yet
Nobody has said they're going yet.
D
Hardtraxxer
643 posts member since 2012
last seen 21 days ago
Pipa wrote:
dennisje030 wrote: Vlak voordat Crypsis begon zijn we naar huis gegaan, wilde eigenlijk nog wel wat langer blijven maar mijn wederhelft was het een beetje zat en als ik heel heerlijk ben werkte mijn benen ook niet echt meer mee.

Weet niet of het weer Qlimax gaat worden volgend jaar, heb me wel prima vermaakt en het was gezellig met de mensen om mij heen maar eigenlijk ook niet meer dan dat.
Is zonde van je geld als je al om half 5 vertrekt! Zou dit nooit doen, ook al ben ik kapot dan maar genieten van de show op de tribune.

Als je naar de prijs kijkt kan ik je geen ongelijk geven inderdaad.. 75 euro is dan een hoop geld.
Last edited by dennisje030 on , edited 1 time in total.
D
Hardtraxxer
643 posts member since 2012
last seen 21 days ago
Rickzel wrote:@Punthoofd zoals hierboven gezegd iedereen z'n ding... maar een na een kwartier Ran-D al weg gegaan ja? dan heb je dus 75(?) euro betaald voor de helft van het feest?

Weet de reden dat je weg ging natuurlijk niet, maar lijkt me behoorlijk zonde toch.

Mijn wederhelft had last van een lichtelijke migraine aanval, ik heb wel voorgesteld om nog even op de tribune te gaan zitten maar ze kon d'r ogen nog amper open houden. Dan houd het helaas al snel op.
Hardtraxx Veteran
17572 posts member since 2010
last seen 23 hours ago
dennisje030 wrote:
Rickzel wrote:@Punthoofd zoals hierboven gezegd iedereen z'n ding... maar een na een kwartier Ran-D al weg gegaan ja? dan heb je dus 75(?) euro betaald voor de helft van het feest?

Weet de reden dat je weg ging natuurlijk niet, maar lijkt me behoorlijk zonde toch.

Mijn wederhelft had last van een lichtelijke migraine aanval, ik heb wel voorgesteld om nog even op de tribune te gaan zitten maar ze kon d'r ogen nog amper open houden. Dan houd het helaas al snel op.
aah logisch dan man, mijn moeder heeft regelmatig migraine, volgensmij onmogelijk om dan op zo'n feest te blijven ! ontzettend balen.
P
Hardtraxx Veteran
5058 posts member since 2013
last seen 23 minutes ago
dennisje030 wrote:

Dan snap ik het heel goed. Maar als bijvoorbeeld iemand moe is ofzoiets, om dan naar huis te gaan zou ik vet zonde vinden. Ben ook benieuwd naar Punthoofd zijn beweegreden.
Hardtraxx Veteran
last seen 23 hours ago
haha, moet hij even verantwoording bij je afleggen :P
J
Hardtraxx Veteran
6527 posts member since 2011
last seen May 2021
Geholpen met de registratie, dus Qlimax dit jaar van een hele andere kant beleefd. Toch nog redelijk veel van het feest meegekregen. Stage was supervet, net zoals de 'swirl' die boven het publiek hing; mega vet gedaan. Van wat ik heb gehoord was Atmozfears errug fijn, net zoals Ran-D. Van Frontliner nog het meest mee kunnen krijgen, helaas..
P
Hardtraxx Veteran
5058 posts member since 2013
last seen 23 minutes ago
Rickzel wrote:haha, moet hij even verantwoording bij je afleggen :P
Haha ja dat eis ik indd! :evil:
H
Hardtraxx Elite
2169 posts member since 2011
last seen Jun 2025
JVDM wrote:Geholpen met de registratie, dus Qlimax dit jaar van een hele andere kant beleefd. Toch nog redelijk veel van het feest meegekregen. Stage was supervet, net zoals de 'swirl' die boven het publiek hing; mega vet gedaan. Van wat ik heb gehoord was Atmozfears errug fijn, net zoals Ran-D. Van Frontliner nog het meest mee kunnen krijgen, helaas..
Komt er nog een Bluray? weet jij dat toevallig?
Hardtraxx Elite
2474 posts member since 2009
last seen Apr 2016
Wat een feest :love: Audiofreq vs Technoboy, Atmozfears, Headhunterz & Noisecontrollers :love:
N
Hardtraxxer
62 posts member since 2014
last seen Apr 2015
Flink genoten
Ran-D, crypsis en partyraiser staken er voor mij bovenuit
P
Hardtraxxer
305 posts member since 2014
last seen Feb 2016

Haha 85€ zelfs!
Maar ik kom eigenlijk voor de show. En daarbij heb ik een godgruwelijke hekel aan raw :x
Dus mij interesseerde die laatste dj's gewoon niet haha..
@pipa Ook dat idd, vrijwel nuchter het feest genoten.. en dan 6/7 uur vlammen eist op een moment ze tol.
En na het verbranden van me kanes aan die loempia's was het voor mij klaar :whistle:
Kraak... Piep...
29099 posts member since 2011
last seen Feb 2026
hotymoty wrote:
JVDM wrote:Geholpen met de registratie, dus Qlimax dit jaar van een hele andere kant beleefd. Toch nog redelijk veel van het feest meegekregen. Stage was supervet, net zoals de 'swirl' die boven het publiek hing; mega vet gedaan. Van wat ik heb gehoord was Atmozfears errug fijn, net zoals Ran-D. Van Frontliner nog het meest mee kunnen krijgen, helaas..
Ja die komt, zo'n registratie zetten ze niet op voor een aftermovie.
P
Hardtraxxer
last seen Feb 2016
Broken Balance wrote:
hotymoty wrote:
Ja die komt, zo'n registratie zetten ze niet op voor een aftermovie.
Ik denk dat hij bedoelt of hij op bluray disc komt of alleen op YouTube wordt geupload..
Kraak... Piep...
last seen Feb 2026
Zo´n registratie doe je niet voor een Youtube filmpje. Dat kaliber camera´s gebruiken en dan het op YouTube flikkeren is zonde.
M
Hardtraxx Addict
1885 posts member since 2013
last seen Mar 2020
Broken Balance wrote:Zo´n registratie doe je niet voor een Youtube filmpje. Dat kaliber camera´s gebruiken en dan het op YouTube flikkeren is zonde.
kijk naar defqon.1 dan, komt ook geen dvd en daar liepen ze ook met een shitload aan cameras rond
P
Hardtraxxer
last seen Feb 2016
Miwer wrote:
Broken Balance wrote:Zo´n registratie doe je niet voor een Youtube filmpje. Dat kaliber camera´s gebruiken en dan het op YouTube flikkeren is zonde.
kijk naar defqon.1 dan, komt ook geen dvd en daar liepen ze ook met een shitload aan cameras rond
daarom, maar BB weet het altijd beter hoe het zit..
Kraak... Piep...
last seen Feb 2026
Punthoofd wrote:
Miwer wrote:
daarom, maar BB weet het altijd beter hoe het zit..
Dat komt omdat ik het bedrijf ken dat de registratie doet, Corrino, met hetzelfde bedrijf heb ik eerder gewerkt voor Serieus request. Plus ik doe er een opleiding voor. JVDM zou je hetzelfde verhaal vertellen want hij zit op dezelfde opleiding.
De aftermovie van Qlimax wordt zoals voorgaande jaren gedaan door Stijn.

En op Defqon waren alleen camera's op de Red als je goed oplette. De overige camera's zijn daar om clips te schieten voor de desbetreffende artiesten. Zoals bij Miss K8 op de black.

Dus ja, ik weet het beter.
P
Hardtraxxer
last seen Feb 2016
zei toch al dat je het beter wist?
Kraak... Piep...
last seen Feb 2026
Punthoofd wrote:zei toch al dat je het beter wist?
Punthoofd wrote:daarom, maar BB weet het altijd beter hoe het zit..

Way to cover the damage m8. :lol:
M
Hardtraxx Addict
last seen Mar 2020
Broken Balance wrote:
Dat komt omdat ik het bedrijf ken dat de registratie doet, Corrino, met hetzelfde bedrijf heb ik eerder gewerkt voor Serieus request. Plus ik doe er een opleiding voor. JVDM zou je hetzelfde verhaal vertellen want hij zit op dezelfde opleiding.

En op Defqon waren alleen camera's op de Red als je goed oplette. De overige camera's zijn daar om clips te schieten voor de desbetreffende artiesten. Zoals bij Miss K8 op de black.

Heb op de camping toch echt een camera voor me neus gehad en de gehele vrijdag tijdens de pre party.

Maar geloof je wel hoor :P

mooi dat er gewoon een dvd komt.
P
Hardtraxxer
last seen Feb 2016
Broken Balance wrote:
Punthoofd wrote:zei toch al dat je het beter wist?
Punthoofd wrote:daarom, maar BB weet het altijd beter hoe het zit..

Way to cover the damage m8. :lol:
oh okay..
Kraak... Piep...
last seen Feb 2026
Miwer wrote:
Broken Balance wrote:

Heb op de camping toch echt een camera voor me neus gehad en de gehele vrijdag tijdens de pre party.

Aftermovie he. Willen ze ook wat shots van het gehele feest. Maar als je de aftermovie terug kijkt zie je een overvloed van beelden van de Red.
Alleen een Blue-Ray komt er, vanwege de kwaliteit en verkoopcijfers e.d., DVD komt er niet.
M
Hardtraxx Addict
last seen Mar 2020
Broken Balance wrote:
Miwer wrote:
Broken Balance wrote:

Aftermovie he. Willen ze ook wat shots van het gehele feest. Maar als je de aftermovie terug kijkt zie je een overvloed van beelden van de Red.
Alleen een Blue-Ray komt er, vanwege de kwaliteit en verkoopcijfers e.d., DVD komt er niet.
Ze hadden gemeld dat er ook nog een registratie op youtube kwam in ieder geval.

blue-ray/dvd een pot nat, tot nu toe altijd beide in het doosje daarom zei ik dvd ;)
Hardtraxx Veteran
5671 posts member since 2013
last seen Aug 2024
View on YouTube
Hardtraxx Veteran
last seen 23 hours ago
echt een heel heel vette show :oh: