Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 27, 28, 29, 30, 31, 32, 33 ... 38  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 nov 2014 18:33 

Hardtraxx Veteran

bloemkool schreef:
-Geluid, echt verschrikkelijk in dat stadion.

Je hebt zeker geen oordoppen? Tip, gebruik deze, dat filtert een hoop troep waardoor de muziek overblijft! Ik wil iig nooit meer zonder, vond het geluid perfect! :thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 nov 2014 18:35 

hurricane schreef:
bloemkool schreef:

Je hebt zeker geen oordoppen? Tip, gebruik deze, dat filtert een hoop troep waardoor de muziek overblijft! Ik wil iig nooit meer zonder, vond het geluid perfect! :thumbup:

Heb ik wel maar was ze vergeten, echt heel dom van me, baalde daar ook echt van :(
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 nov 2014 18:40 

Hardtraxx Veteran

Kwam tijdens het einde van TBY & AF binnen, vet om o.a. nog even 'Technoboy - Next Dimensional World' meegemaakt te hebben. Toen werd Qlimax geopend.

Echt een vette opening van het feest en dan drukt Headhunterz op play en dan begint er een 'house' (of EDM, weet niet precies bij welk genre het thuis hoort) nummer. Ik respecteer de nieuwe weg die Headhunterz heeft ingeslagen en ik kan zijn nieuwe muziek zeker ook waarderen, maar ik kom niet naar een hardstyle feest om die muziek te horen. Een aantal 'out of the box' nummers kan ik altijd wel waarderen, maar dit vond ik niet vet meer. Natuurlijk ging ik er ook van uit dat hij niet alleen Hardstyle zou gaan draaien, maar het viel me des ondanks mijn aangepaste verwachtingen zwaar tegen. Steeds als er een hardstyle plaat, of oudere (hardstyle) plaat werd gedraaid, werd deze weer opgevolgd door 'house' en dit haalde keer op keer de vaart er uit voor mij.

Vervolgens ging het tempo dan eindelijk wat omhoog tijdens Atmozfears en dan komt Frontliner weer nummers draaien die grotendeels al op Qlimax 2012 waren te horen. Natuurlijk slaat dat bij de grote menigte aan en komen veel mensen juist voor die nummers van ver en ik begrijp dan ook volkomen dat hij zn set neerzet, meer dan logisch. Voor mij haalde dit wederom de vaart er weer kompleet uit.

Ondanks de vette sets van Noisecontrollers, Ran-D en Crypsis was dit voor mij een matige editie van Qlimax. Het duurde voor mij (door de boven genoemde redenen) veel te lang voordat het feest voor mij echt op gang kwam en toen er dan eindelijk wat meer vaart in kwam was ik al helemaal uit de stemming. Natuurlijk verwacht ik van Qlimax dat het meer commercieel en euforisch is dan andere feesten en dat vind ik ook helemaal niet erg. De verloop van de avond zat er bij mij gewoon helemaal niet lekker meer en dat heb ik bij de vorige edities nooit gehad. Al met al veel gelachen, veel vette nummers mogen horen en een leuke avond gehad met me maten.

++++ Ran-D; Vet mixwerk, veel (kick) Edits en Mash-Up's en een dikke tracklist).
++++ Crypsis; Openen met Strike :worship: , een aantal oude tracks, dikke tracklist en lekker vlot gemixed.
+++ Atmozfears; Lekkere afwisseling tussen euforie en hard, vette nieuwe tracks gehoord.
++ Noisecontrollers; Aantal vette Edits en een lekkere opbouw naar 'de hardere Hardstyle'.
++ Veel tracks gehoord van artiesten die niet zelf draaiden op de avond. :worship:

-- Mega warm, i.m.o. warmer dan de voorgaande jaren (kan ook tussen me oren zitten! xd ).
-- Frontliner; Zijn set is wat je kan verwachten en ook helemaal niet slecht, alleen vond ik hem slecht getimed in de line-up. Had hem gewoon liever voor Atmozfears gezien. De rest van de volghorde was trouwens wel gewoon super.
---- (Te) veel 'House' in een Hardstyle set, op een Hardstyle feest (Headhunterz).
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 nov 2014 18:42 

Hardtraxx Veteran

bloemkool schreef:
hurricane schreef:
bloemkool schreef:

Heb ik wel maar was ze vergeten, echt heel dom van me, baalde daar ook echt van :(

Hmm ja das wel kut idd
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 nov 2014 19:10 

Hardtraxx Veteran

Qlimax 2014, eerst de drukte in om binnen te komen. Met vip ging het opzich wel snel, alleen daar muntjes halen wat een drama. Uiteindelijk gewoon in de zaal gehaald.

Hierna de intro van Audiofreq + Technoboy, vond die intro heel erg tegenvallen. Maar de set daarin tegen was wel oke. Leuk dat ze next dimensional world draaide.

Hierna headhunterz, hoopte op oude tracks, maar verwachte veelal zijn nieuwe gebeuren. Leuk dat het zo doormekaar ging. De intro rondom de stage was wel gaaf gedaan, moest alleen ff kijken wat het was. Toen ik hem van de zijkant zag viel het me pas echt goed op dat het een gezicht was.
Ook leuk met fus-ro-dah!

Frontliner live was wel leuk, leuke tracks gehoord. Maar ondertussen wezen eten. Space warrior klonk wel echt gaaf! :thumbsup: Maar waarom sluit die af met melodyman hardcore remix, doe gewoon magic ofso. :thumbdown:

Atmozfears draaide een erg leuke set, verrassend want ik verwachte er totaal niets van. Leuke tracks gehoord, zoals accelerate. F#cking jump, bounce & break remix en madman. :love:

Hierna de anthem & intro van Noisecontrollers. Wat was dit gaaf, leuke set, leuke edits. Die scantraxx roots remix :thumbsup: Ik denk toch wel dat dit de set van de avond is.

Ran-D niet verwacht dat hij zoon set zou neer zetten. Leuke tracks, zoals godcore, dont touch the stereo, magic (leek op een mashup) alleen geen immortal, had deze toch wel verwacht. :thumbsup:

Crypsis zetten een leuke set neer, veel beter dan zijn loudness set, maar persoonlijk vind ik dat hij teveel mim collega's in zen set gooit, en zijn eigen bijv. oudere tracks niet draait.
Strike in de intro :thumbsup: , torture :love:

Hierna de hard ending, endymion zette een opzich leuke set naar van raw hardstyle, en geen hardcore.
Vind dat ze wel leuke tracks draaide, zoals the kill bootleg/remix, en de phuture noize colab. Maar ook gewoon de intro :love:

Verder was de laatste 2 acts wel leuk, maar ik heb niet zo heel veel met hardcore. Ik vond de kicks bij partyraiser niet goed overkomen waar we stonden, maar dat kan ook aan me elacin liggen. (Had 25filters erin, had denk ik wel 15 gekund.)

+++Noisecontrollers Set
++ Ran-D - Atmozfears - Crypsis - Endymion
+ Lichtshow & Stage (moest wel ff kijken in het begin wat het was)
+ Ruimte op de decks, links achterin bij de camera.
+ Headhunterz had wel een leuke set, alleen de oude nummers waren vet,

- Geluid, vond het af en toe te zacht. (sowieso heb ik problemen met me elacin/filters, want de kicks komen de helft van de tijd niet eens door)
- Irritante VDK mensen
- Drukte in het algemeen, op de decks was het wel uit te houden.
- Jammer dat er geen onaangekondigde acts waren zoals in 2012.

Ik miste een qlimax logo op de stage, behalve die kleine bij de dj booth. Maar in het midden ofso.
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 nov 2014 20:18 

Hardtraxxer

Niemand beroerd geweest van die broodjes kroket? Niet te vreten. :sick:
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 nov 2014 20:48 

Hardtraxx Elite

Bushman schreef:
Niemand beroerd geweest van die broodjes kroket? Niet te vreten. :sick:

De frikandellen waren ook niet geweldig. Verder heb ik een mooi avondje gehad. :)

Technoboy en Audiofreq erg fijne tracks uitgekozen, goede opbouw en early is alleszins beter dan sets van bijvoorbeeld een Acti of Geck-e.

Headhunterz stelde me wel een beetje teleur. Ik had toch wat meer invloeden verwacht van vroeger. Wel een paar leuke edits die me wel boeiden.

Frontliner en Noisecontrollers hadden een prima set neergezet. Van Atmozfears heb ik niet heel veel meegekregen.

Vanaf Ran-D begon ik lekker te draaien. Wat een lekkere set zette hij neer! Paar eigen platen die erg goed klinken, zoals I Am Legion, Fck EDM en Wolf Child. Vooral een erg fijn mixwerk waardoor het tempo continu hoog bleef.

Crypsis draaide veel platen die ik vooraf al kon voorspellen. Veel RR en MM materiaal, doet het altijd goed voor het publiek. Zat vooraf al te hopen dat hij Every Fucking Day ging draaien en dat deed hij ook. :drool:

Endymion vond ik niet veel. Draaide ontzettend mainstream en soft (welke kant willen ze nou op?) We besloten onze krachten te sparen voor Partyraiser, want dat moest en zou dé knaller van de avond worden. The Viper wist me ook niet echt te overtuigen, paar bekende nummer gehoord die ik wel waardeer.

En ja... Partyraiser. Wat een bruutheid, dacht eerst dat hij zich zou aanpassen aan het toch wat commerciëlere feest als Qlimax. Niets bleek minder waar, sloot gewoon snoeihard af waar hij ook voor staat. Dik compliment voor hem.
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 nov 2014 21:23 

Hardtraxxer

Miwer schreef:
Basxt schreef:
Hoe ging die kick van Sound of the Hardbouncer of Voel Je Die Bass tijdens partyraiser daar in het geldredome? :D

Over beter gezegt, hoe was dat zo'n uptempo act? Veel rustiger qua mensen, lichtshow etc?

https://www.youtube.com/watch?v=6BxaZ54g0EI
moet genoeg zeggen :P

Haha iedereen stilstaan bij Zanzibar - Horror on the mind... zonde!
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 nov 2014 21:26 

Hardtraxx Addict

Frenchkicks schreef:
Miwer schreef:
Basxt schreef:
Hoe ging die kick van Sound of the Hardbouncer of Voel Je Die Bass tijdens partyraiser daar in het geldredome? :D

Over beter gezegt, hoe was dat zo'n uptempo act? Veel rustiger qua mensen, lichtshow etc?

https://www.youtube.com/watch?v=6BxaZ54g0EI
moet genoeg zeggen :P

nou ik in ieder geval niet :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 nov 2014 21:40 

Hardtraxx Veteran

kan een beetje partyraiser nog wel waarderen, altijd lachen hoe lomp dat is. Maar wat ik nu terug zie van die filmpjes... kan ik echt helemaal niks mee :P

Wel respect dat hij zich niet al te erg heeft aangepast en gewoon z'n eigen ding doet, je weet namelijk wat je krijgt als je hem boekt.
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 nov 2014 21:43 

Hardtraxx Addict

Mijn eerste keer Qlimax. Was eigenlijk nog één van de weinige feesten waar ik niet was geweest.

De ingang, kluisjes, munten etc. verliep, tegen m'n verwachting in, allemaal wel lekker snel.. Zo waren we al iets na 10:00 binnen.

Technoboy / Audiofreq
Was eigenlijk al best wel onder de indruk van de verlichting / aankleding bij de set van Technoboy / Audiofreq. Dit beloofde veel goeds! Het was alleen lastig om een beetje redelijke plek te vinden om je te kunnen bewegen. Daarom maar naar de tribune gegaan op de korte zijde. Nadeel daar was dat je alleen maar bass hoorde, dus nadat we een broodje gegeten hadden, toch maar weer naar beneden voor de opening. In de set zelf werden wel wat leuke plaatjes gedraaid. The KGB's - Yerba Diabolika (Technoboy Mix) vind ik wel een erg lekkere track.

Opening / Headhunterz
Dan de opening.. leuk gedaan. Ik moest wel even 3 keer kijken voordat ik nou zag wat het podium voorstelde. Ik vond het wel gaaf dat er in de loop van de avond steeds meer met de stage gebeurde (had dit natuurlijk wel al gehoord, maar toch leuk om het dan echt zelf te zien:)). Alleen de drukte zeg, niet normaal! Had het toch niet zó extreem verwacht. De set van Headhunterz begon erg leuk met wat oudere platen, maar daarna werd het toch wel wat minder door z'n wat nieuwere tracks. Het haalde de rode draad in de set er een beetje uit. Na ongeveer drie kwartier, met name door de drukte, toch maar weer besloten naar de tribune te gaan. We verkozen de overkill aan bass toch boven de drukte op de dansvloer: Niet echt een luxekeuze dus.. -.-

Atmozfears
Eerste half uur van Atmozfears vanaf de tribune aanschouwd. Daarna naar beneden gegaan.. Nog steeds druk (het was nu 1:00 ofzo), maar Atmozfears draaide toch wel een paar hele fijne tracks. Vooral Madman op het einde :bomb:

Frontliner
Dan Frontliner.. ik heb niets met zijn nieuwe platen en had hier dan ook geen verwachtingen van. Maar het viel alles behalve tegen! De stage zag er ondertussen al stukken vetter uit, waardoor de beleving sowieso misschien wel anders was. Ook kwam er langzamerhand iets meer ruimte :thumbsup:. Ik heb me vermaakt met deze set.

Noisecontrollers
Het anthem is toch wel ongelooflijk vet! Klonk heerlijk door het Geldredome. :) Noisecontrollers draaide sowieso heerlijk. Veel oude platen gecombineerd met heel fijn nieuw werk.. All Around the World, So high, Samara, What?! en de nieuwe plaat waar 'ie mee afsloot, heerlijk gewoon! Ruimte was er ondertussen wel op de dansvloer en de setjes werden beter en beter.. en hierna nog meer dan 3 uur te gaan! :clap:

Ran-D
Set van de avond! Ik heb de afgelopen jaren behoorlijk wat sets van Ran-D bijgewoond, waar hij verviel in traag mixwerk en meestal dezelfde platen. Dit keer was alles anders! :) Super mixwerk, tempo lag heerlijk hoog, trackkeuze was goed en die nieuwe platen van hem .. FCK EDM, I Am Legion :bomb: Pounding Senses (Remix) ook altijd lekker! En die plaat waar 'ie mee afsloot :bomb: Edits en mash-ups waren ook super. Alles klopte gewoon aan deze set! :D

Crypsis
Bij deze set besloten om helemaal naar voren te gaan.. kijken hoe de sfeer hier zou zijn, want ik moet zeggen dat de sfeer er overal toch wel behoorlijk inzat (had het niet verwacht). Sfeer vooraan was niet anders dan de rest van de zaal.. Crypsis vond ik wel lekker draaien.. trackkeuze was niet heel erg spectaculair, maar z'n mixwerk en de hele beleving met de stage maakte een hoop goed. Ik heb me wederom prima vermaakt tijdens deze set! Tegen het einde van de set besloten om weer ergens halverwege de zaal te gaan staan, waar ook nog wat vrienden van ons stonden.

Hard Ending
Van mij had de hardstyle nog wel even door mogen gaan eigenlijk, en ik werd met Endymion eigenlijk toch wel op m'n wenken bediend. Is toch wel de ideale overgang van het hardere werk van de hardstyle naar de Hardcore. De collab van Phuture Noize en Endymion :) Vervolgens The Viper.. erg goed! Melodieuzere hardcore afgewisseld met heerlijk doorrammen. Ik heb toch wel erg staan te genieten.. de stage met al die kleuren draaide op volle toeren, heerlijk :) En de ruimte die je had.. denk dat veel mensen het toch wel zat zijn met de hardcore. Het laatste halfuur was voor Partyraiser, begon heel erg fijn, alleen ik moet zeggen dat de laatste 2 á 3 platen die hij draaide toch niet echt voor mij zijn weggelegd.. is toch wel erg lomp :innocent: Tijdens de laatste anderhalf uur hardcore vond ik de opbouw in artiesten toch wel heel goed!

Ondanks dat het in het begin een beetje moeilijk inkomen was door de drukte, heb ik achteraf toch een geweldige avond gehad! :yay: Mooie stage en heerlijke setjes gehoord! Het was mijn eerste Qlimax, maar zeker voor herhaling vatbaar. Geen last gehad van (vervelende) buitenlanders (op het hee-hoo tijdens de eerste paar setjes na) en uiteindelijk was er meer dan genoeg ruimte! Fijn ook dat je je water gewoon in de Wc kon bijvullen (munten van 2,60 zijn immers al duur zat). Tot volgend jaar! :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 nov 2014 21:44 

Hardtraxxer

Geluid stond best vaak nogal zacht :/
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 nov 2014 22:32 

Kraak... Piep...

Ik had vorig jaar juist last van het geluid op de tribunes. Daar hoorde je alleen maar bass. Zelfs met doppen in.
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 nov 2014 01:04 

Hardtraxx Veteran

50/50 Nederlands-Buitenlands? Al denk ik misschien zelfs meer buitenlanders, wat een kut volk.
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 nov 2014 01:30 

Broken Balance schreef:
Daar hoorde je alleen maar bass. Zelfs met doppen in.

Best wel logisch als je bedenkt dat oordoppen de hoge frequenties wegfilteren ;).
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 nov 2014 10:54 

Hardtraxxer

Deze keer de avond nuchter mee gemaakt (was de bob) en achteraf gezien totaal geen spijt van gehad. Qlimax was oke maar niet meer dan dat vond ik.

Kwam binnen op het moment dat Breathe werd gedraaid dus nog mee even een aantal oude plaatjes mee kunnen pakken. Stond toen beneden op de vloer vlakbij die Redbull stand links achterin. Man man wat kut plek, daar word je zo moe van als mensen van 6 kanten tegelijk langs lopen.. en dat constant! Ben toen gaan plassen en uiteindelijk links halverwege de decks opgezocht, net als vorig jaar. Hier stonden we super! Niet te druk, alle ruimte en je liep zo boven naar de bar waar ik geen enkele keer heb hoeven wachten.

Headhunterz: Magere 6, alleen vanwege een aantal oudere platen die hij draaide
Atmozfears: 7.5, in het begin beetje kaasachtig maar naar mate de set vorderde werd het steeds beter en beter!
Frontliner: 4, heb totaal niks meer met die gozer en dat bevestigde Qlimax maar weer fijntjes
Noisecontrollers: 8, leuk gedaan al die edits en die Scantraxx Roots deed het hem helemaal voor mij!
Ran-D: 8, lekker tempo, goed mixwerk en leuke nieuwe platen!

Vlak voordat Crypsis begon zijn we naar huis gegaan, wilde eigenlijk nog wel wat langer blijven maar mijn wederhelft was het een beetje zat en als ik heel heerlijk ben werkte mijn benen ook niet echt meer mee.

Weet niet of het weer Qlimax gaat worden volgend jaar, heb me wel prima vermaakt en het was gezellig met de mensen om mij heen maar eigenlijk ook niet meer dan dat.
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 nov 2014 13:02 

Hardtraxx Veteran

dennisje030 schreef:
Vlak voordat Crypsis begon zijn we naar huis gegaan, wilde eigenlijk nog wel wat langer blijven maar mijn wederhelft was het een beetje zat en als ik heel heerlijk ben werkte mijn benen ook niet echt meer mee.

Weet niet of het weer Qlimax gaat worden volgend jaar, heb me wel prima vermaakt en het was gezellig met de mensen om mij heen maar eigenlijk ook niet meer dan dat.

Is zonde van je geld als je al om half 5 vertrekt! Zou dit nooit doen, ook al ben ik kapot dan maar genieten van de show op de tribune.
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 nov 2014 13:31 

Hardtraxxer

Pipa schreef:
dennisje030 schreef:

Is zonde van je geld als je al om half 5 vertrekt! Zou dit nooit doen, ook al ben ik kapot dan maar genieten van de show op de tribune.

Ieder zijn ding toch :) .
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 nov 2014 14:25 

Hardtraxxer

lag het aan mij of was het dit jaar tering druk ???? dit was mijn 10e editie of zo maar nog nooit zo vol gezien. Zelfs helemaal achterin waar wij altijd staan was het een mierenhoop (in tegenstelling tot voorgaande jaren). Hierdoor dus weinig ruimte om lekker los te gaan .......

Hierdoor was het voor mij wel OK maar 1 van de mindere edities. Ik heb het idee dat q-dance er dit jaar nog meer mensen in heeft gepropt
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 nov 2014 14:26 

Hardtraxx Veteran

provehito schreef:

Crypsis zetten een leuke set neer, veel beter dan zijn loudness set, maar persoonlijk vind ik dat hij teveel mim collega's in zen set gooit, en zijn eigen bijv. oudere tracks niet draait.
Strike in de intro :thumbsup: , torture :love:

1/3de van zn set waren tracks van artiesten buiten MiM
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 nov 2014 14:27 

Hardtraxx Veteran

Jay schreef:
lag het aan mij of was het dit jaar tering druk ???? dit was mijn 10e editie of zo maar nog nooit zo vol gezien. Zelfs helemaal achterin waar wij altijd staan was het een mierenhoop (in tegenstelling tot voorgaande jaren). Hierdoor dus weinig ruimte om lekker los te gaan .......

Hierdoor was het voor mij wel OK maar 1 van de mindere edities. Ik heb het idee dat q-dance er dit jaar nog meer mensen in heeft gepropt

Frontliner volgens mij zei op zn facebook dat er 40.000 man voor hem stonden. Dat klinkt als meer dan afgelopen jaren
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 nov 2014 14:42 

Hardtraxxer

Allereerst wil ik even opmerken voor de zure haringen onder ons, dat HHZ geen houseplaten heeft gedraaid. De houseplaten die hij gemaakt heeft had hij ge-edit naar een sneller tempo en andere opbouw.. Dus opmerkingen over house muziek zijn totaal overbodig. Daarbij komt dat audiofreq en technoboy al zo een lekkere sfeer neer hadden gezet als opening dat als hhz house had gedraaid het voor mij niet echt uit had gemaakt..
Atmozfears had een fijn setje, alleen boeit hij mij totaal niet..
Frontliner ook aardig teleurgesteld naar mijn mening.. Vooral omdat het bij hem meer breaks waren dan power.. Neemt niet weg dat zijn muzikale kwaliteit enorm is, maar vond het toch jammer.
Noisecontrollers lekkere set niets op aan te merken.
Ran-d kwartiertje meegemaakt daarna weggegaan en de rest op de terug weg geluisterd..

Over de tribunes, het was drama.. Hoop echt dat Q hier iets aan doet.. ze hadden wel dit keer een extra rij speakers opgehangen waardoor het op de lange zijdes qua beleving iets beter was.. maar mét oordoppen was er niks van te volgen.. De achter/korte zijde sloeg weer nergens op.. Ik begrijp dat je met weerkaatsing van geluid zit, maar er moet toch iets op te vinden zijn om ook hier beter geluid én een betere beleving te hebben..

Frikadellen niet geprobeerd maar omdat ik ze overal met 1 hap eruit zag liggen zal het wel niet lekker geweest zijn xd De loempia's daarentegen waren top!

Al met al een super qlimax, qua show enorm en ook de sets waren prima!
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 nov 2014 14:56 

Hardtraxxer

Punthoofd schreef:
Allereerst wil ik even opmerken voor de zure haringen onder ons, dat HHZ geen houseplaten heeft gedraaid. De houseplaten die hij gemaakt heeft had hij ge-edit naar een sneller tempo en andere opbouw.. Dus opmerkingen over house muziek zijn totaal overbodig. Daarbij komt dat audiofreq en technoboy al zo een lekkere sfeer neer hadden gezet als opening dat als hhz house had gedraaid het voor mij niet echt uit had gemaakt..
Atmozfears had een fijn setje, alleen boeit hij mij totaal niet..
Frontliner ook aardig teleurgesteld naar mijn mening.. Vooral omdat het bij hem meer breaks waren dan power.. Neemt niet weg dat zijn muzikale kwaliteit enorm is, maar vond het toch jammer.
Noisecontrollers lekkere set niets op aan te merken.
Ran-d kwartiertje meegemaakt daarna weggegaan en de rest op de terug weg geluisterd..

Over de tribunes, het was drama.. Hoop echt dat Q hier iets aan doet.. ze hadden wel dit keer een extra rij speakers opgehangen waardoor het op de lange zijdes qua beleving iets beter was.. maar mét oordoppen was er niks van te volgen.. De achter/korte zijde sloeg weer nergens op.. Ik begrijp dat je met weerkaatsing van geluid zit, maar er moet toch iets op te vinden zijn om ook hier beter geluid én een betere beleving te hebben..

Frikadellen niet geprobeerd maar omdat ik ze overal met 1 hap eruit zag liggen zal het wel niet lekker geweest zijn xd De loempia's daarentegen waren top!

Al met al een super qlimax, qua show enorm en ook de sets waren prima!

Heet dat die krengen waren!!
Verder topfeest gehad!
Vond alle setjes wel lekker eigenlijk!

Zelfs nog een half uur bij de First Aid kunnen genieten hoe mensen zichzelf zo erg kunnen toe takelen. Gewoon bizar om te zien..
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 nov 2014 15:09 

Hardtraxx Veteran

Frenchkicks schreef:

Wat een baas dat ie daar mee eindigt :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 nov 2014 15:23 

Hardtraxx Veteran

@Punthoofd zoals hierboven gezegd iedereen z'n ding... maar een na een kwartier Ran-D al weg gegaan ja? dan heb je dus 75(?) euro betaald voor de helft van het feest?

Weet de reden dat je weg ging natuurlijk niet, maar lijkt me behoorlijk zonde toch.
Vorige  1 ... 27, 28, 29, 30, 31, 32, 33 ... 38  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten