Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7 ... 38  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 sep 2014 00:17 
 
Hardtraxx Veteran

Miwer schreef:
dus op een ander feest en niet op qlimax(exlusief voor de avond altijd zocer ik weet)


Als deze regel er nog steeds is staan de volgende artiesten er niet:
Chain Reaction, Deetox, Delete, Angerfist, Nosferatu, The Playah, Miss K8, D-Block & S-te-Fan, Adaro (onder voorbehoud), Minus Militia, G4H.
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 sep 2014 00:42 
 
Hardtraxx Addict

iMark schreef:
Miwer schreef:
dus op een ander feest en niet op qlimax(exlusief voor de avond altijd zocer ik weet)


Als deze regel er nog steeds is staan de volgende artiesten er niet:
Chain Reaction, Deetox, Delete, Angerfist, Nosferatu, The Playah, Miss K8, D-Block & S-te-Fan, Adaro (onder voorbehoud), Minus Militia, G4H.

buiten misschien angerfist als afsluiter zal ik ze allemaal niet missen :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 sep 2014 04:08 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Graag zie ik de line-up voor de kaartverkoop, maar zoals de voorgaande jaren zal dat wel niet zijn.

Hopelijk staan B-front, Freqeuncerz, Frontliner en Noisecontrollers op qlimax, maar ik ben erg benieuwd.
Misschien vind Headhunterz zijn weg wel een beetje terug op XQ Legends, maar ik ben er bang voor.
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 sep 2014 08:42 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Miwer schreef:
iMark schreef:
Als deze regel er nog steeds is staan de volgende artiesten er niet:
Chain Reaction, Deetox, Delete, Angerfist, Nosferatu, The Playah, Miss K8, D-Block & S-te-Fan, Adaro (onder voorbehoud), Minus Militia, G4H.

buiten misschien angerfist als afsluiter zal ik ze allemaal niet missen :P

Als je Angerfist als afsluiter vet vindt zou je Miss K8 ook niet verkeerd moeten vinden. Deetox, Delete, Nosferatu, DBSTF en Adaro vind ik persoonlijk allemaal prima ook al zullen de eerste nog in geen 5 jaar op Qlimax verschijnen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 sep 2014 09:09 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Op youtube zie je al trailers, maar zie nergens waar deze geupload zijn, als je er op klikt kom je ook alleen op de fb pagina. Iemand link naar deze trailer?
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 sep 2014 11:21 
 
Hardtraxx Addict

p-stylez schreef:
Op youtube zie je al trailers, maar zie nergens waar deze geupload zijn, als je er op klikt kom je ook alleen op de fb pagina. Iemand link naar deze trailer?

Ik zie niks op youtube anders :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 sep 2014 11:22 
 
Hardtraxx Addict

TiMOTHYb schreef:
Miwer schreef:
iMark schreef:
Als deze regel er nog steeds is staan de volgende artiesten er niet:
Chain Reaction, Deetox, Delete, Angerfist, Nosferatu, The Playah, Miss K8, D-Block & S-te-Fan, Adaro (onder voorbehoud), Minus Militia, G4H.

buiten misschien angerfist als afsluiter zal ik ze allemaal niet missen :P

Als je Angerfist als afsluiter vet vindt zou je Miss K8 ook niet verkeerd moeten vinden. Deetox, Delete, Nosferatu, DBSTF en Adaro vind ik persoonlijk allemaal prima ook al zullen de eerste nog in geen 5 jaar op Qlimax verschijnen.

hee vet is overdreven maar veel harder zal het voor qlimax niet worden.
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 sep 2014 11:31 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ik denk dat Qlimax nog altijd een feest is wat het populairste op het gebied van hardstyle moet vertegenwoordigen. Vanwege de "raw" (haat aan die term maar kan nu even niet anders) hype wat er tegenwoordig is zie ik de drempel naar een Deetox bijvoorbeeld steeds kleiner worden.
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 sep 2014 12:32 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Waarom dan Deetox? In mijn ogen is dat niet iemand die ze zomaar voor 40000 mensen neer zouden zetten en bijvoorbeeld Crypsis nog steeds niet. Of om het meer in hetzelfde straatje te houden; Thera?

Wat mij wel heerlijk lijkt; een hardcore act boeken die een boeiende live set neerzet. Het is toch altijd 30 minuten en in die tijd ben je zo beperkt indien je gewoon platen moet gaan draaien.
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 sep 2014 12:53 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ik denk terug aan mijn enige Qlimax: 2009. Noize Suppressor presents zijn rare Sonar apparaat :loving:
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 sep 2014 13:17 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Jordi schreef:
.... zie ik de drempel naar een Deetox bijvoorbeeld steeds kleiner worden.


Was puur voorbeeld. Deetox zou je ook kunnen vervangen voor een Thera of crypsis zoals je zelf al aangeeft.
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 sep 2014 13:24 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Miwer schreef:
p-stylez schreef:
Op youtube zie je al trailers, maar zie nergens waar deze geupload zijn, als je er op klikt kom je ook alleen op de fb pagina. Iemand link naar deze trailer?

Ik zie niks op youtube anders :P

Jawel, advertenties voor filmpjes, heb het nu 2x gehad, maar kan het niet linken omdat hij verwijst naar de fb pagina en niet naar het filmpje op youtube.
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 sep 2014 13:32 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

als thera afsluit ga ik
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 sep 2014 13:40 
 
Hardtraxx Veteran

Ik hoop op z'n line up: :drool: :love:
Dromen mag natuurlijk.

Scope DJ
Showtek
JDX
Bioweapon
Noisecontrollers
Project One
E-force & Crypsis
Radical Redemption
Angerfist
MC Ruffian

:innocent:
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 sep 2014 13:49 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Wildstylerz schreef:
Ik hoop op z'n line up: :drool: :love:
Dromen mag natuurlijk.

Scope DJ
Showtek
JDX
Bioweapon
Noisecontrollers
Project One
E-force & Crypsis
Radical Redemption
Angerfist
MC Ruffian

:innocent:

Valse hoop is nog een understatement xd

AniThing schreef:
als thera afsluit ga ik

Niet aanwezig dus
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 sep 2014 14:27 
 

Half uurtje Delete teken ik ook wel voor :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 sep 2014 15:23 
 
Hardtraxxer

Zou me niks verbazen als Minus Milita er staat.
Al hoop ik zelf graag op B-Freqz en E-Force vs Digital Punk daarvoor.
Verder Hard Driver, Frontliner, The Pitcher. De rest maakt niet zo veel uit.
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 sep 2014 15:27 
 
Hardtraxx Veteran

Stephan_NL schreef:
Zou me niks verbazen als Minus Milita er staat.

Mij wel. Misschien hele kleine kans dat Crypsis hier staat. Maar een Minus Militia past neit bij Qlimax
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 sep 2014 16:09 
 
Hardtraxx Veteran

't Is zowat de meest gehypte act van dit jaar, dus het zou me idd verbazen moesten zij er niet staan.
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 sep 2014 16:23 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Qlown schreef:
't Is zowat de meest gehypte act van dit jaar, dus het zou me idd verbazen moesten zij er niet staan.


Precies, net zoals Gunz 4 Hire er vorig jaar stond.
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 sep 2014 17:37 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ik kreeg net op een TNT plaat een Qlimax reclame, maar zie hem nog niet bij het youtube-kanaal van Q-Dance staan. Werd verder niets gezegd, alleen wanneer en kaarverkoopdatum.
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 sep 2014 17:58 
 
Hardtraxx Addict

p-stylez schreef:
Miwer schreef:
p-stylez schreef:
Op youtube zie je al trailers, maar zie nergens waar deze geupload zijn, als je er op klikt kom je ook alleen op de fb pagina. Iemand link naar deze trailer?

Ik zie niks op youtube anders :P

Jawel, advertenties voor filmpjes, heb het nu 2x gehad, maar kan het niet linken omdat hij verwijst naar de fb pagina en niet naar het filmpje op youtube.

WTF reclame voor qlimax op youtube? moet niet erger worden.
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 sep 2014 18:02 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Wat is hier zo raar aan dan?
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 sep 2014 18:09 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Stiekem wel zin om hierheen te gaan, maarja, week ervoor Loudness.......
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 sep 2014 18:10 
 
Hardtraxx Addict

HardstyleForEvah schreef:
Wat is hier zo raar aan dan?

Dat het ondertussen zo triest gesteld is dat er reclame filmpjes voor qlimax voor andere random filmpjes zitten.
Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7 ... 38  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten