Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8 ... 38  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 sep 2014 18:22 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Miwer schreef:
HardstyleForEvah schreef:
Wat is hier zo raar aan dan?

Dat het ondertussen zo triest gesteld is dat er reclame filmpjes voor qlimax voor andere random filmpjes zitten.

Q-Dance gebruikt moderne promotiekanalen. Vlug bel de pers!!!!!

En 'random' gebruiken als het om reclame op youtube/fb/google gaat hahahahahaha
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 sep 2014 18:24 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Wat opvallend is is dat ik nog geen trailer kan vinden (of niet kan zoeken) op de youtube pagina van Q-Dance terwijl er al een advertentie is. Niet verboden, maar opvallend. Niets meer.
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 sep 2014 18:36 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Anonymous schreef:
Half uurtje Delete teken ik ook wel voor :P


onvoorstelbaar wat een verkeerd beeld sommige mensen van Qlimax hebben :P dit gaat gewoon een avond met de populairste/grootste dj's worden.

Als we dan toch reëel moeten speculeren hoop ik gewoon op B-front, dan kan Crypsis daarna en afsluiten met Miss K8, zoiets zou het wel worden qua raw/hardcore... de dj's daarvoor zullen gewoon gevuld worden met de Atmozfears, Max Enforcers en CodeBlacks van deze wereld...

Headhunterz zou nog wel een goeie stunt zijn, benieuwd of ze dat gaan proberen :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 sep 2014 18:46 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Qua raw zet ik mijn (realistische) hoop op B-Front en Crypsis. (Eventueel B-Freqz)
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 sep 2014 19:13 
 
Hardtraxx Crew
Avatar gebruiker

The Skribbler schreef:
Ik denk terug aan mijn enige Qlimax: 2009. Noize Suppressor presents zijn rare Sonar apparaat :loving:

Mijn enige Qlimax in 2008, met Project One en Zany & Vince als afsluiter :loving:
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 sep 2014 19:49 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Waarschijnlijk wel weer aanwezig, 8e keer alweer
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 sep 2014 20:12 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ik ga dit jaar gewoon weer proberen kaartjes te bestellen.
Hoe prijzig en commercieel het ook is, ik vermaak me er elke keer weer prima.
Dit wordt alweer mijn 6e editie dan.

Deze intro was genieten :love:

Ongelezen bericht Geplaatst op 23 sep 2014 20:13 
 

Rickzel schreef:
Anonymous schreef:
Half uurtje Delete teken ik ook wel voor :P


onvoorstelbaar wat een verkeerd beeld sommige mensen van Qlimax hebben :P dit gaat gewoon een avond met de populairste/grootste dj's worden.

Als we dan toch reëel moeten speculeren hoop ik gewoon op B-front, dan kan Crypsis daarna en afsluiten met Miss K8, zoiets zou het wel worden qua raw/hardcore... de dj's daarvoor zullen gewoon gevuld worden met de Atmozfears, Max Enforcers en CodeBlacks van deze wereld...

Headhunterz zou nog wel een goeie stunt zijn, benieuwd of ze dat gaan proberen :P


Ging meer door over wie er zou moete zijn om een kaartje te hale
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 sep 2014 20:22 
 
Hardtraxx Elite

Als er maar een betere raw artiest staat ipv Alpha 2, wat een drama was dat.. Jaar ervoor 50 x meer vermaakt met B-Front en Adaro.. Alpha 2 had het ook totaal niet verdient vorig jaar en nog steeds niet :/
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 sep 2014 20:28 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Delete en Vazard als afsluiter pls. Ga echt huilen van geluk als het uitkomt
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 sep 2014 21:00 
 
Hardtraxx Veteran

martieboy schreef:
Delete en Vazard als afsluiter pls. Ga echt huilen van geluk als het uitkomt



Nooit maar ook nooit zullen zij dit feest afsluiten. Nooit dat Vazard hier komt te staan en als Delete zo blijft producen zal hij oook nooit hier komen te staan
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 sep 2014 21:29 
 
Hardtraxx Veteran

Khadber schreef:
Ik kreeg net op een TNT plaat een Qlimax reclame, maar zie hem nog niet bij het youtube-kanaal van Q-Dance staan. Werd verder niets gezegd, alleen wanneer en kaarverkoopdatum.


Welke dan? Want ik kan niks vinden?
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 sep 2014 21:46 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

pecola-tje schreef:
Ik ga dit jaar gewoon weer proberen kaartjes te bestellen.
Hoe prijzig en commercieel het ook is, ik vermaak me er elke keer weer prima.
Dit wordt alweer mijn 6e editie dan.

Deze intro was genieten :love:




Wat was dat genieten!
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 sep 2014 22:07 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Hahaha wat een geblaat weer zeg. Delete en Vazard die Qlimax afsluiten, wat een grap :lol: Ondanks dat dat natuurlijk gruwelijk vet zou zijn

Ik denk dat je Theracords en Spoontech wel uit je hoofd kan zetten. Ik gok op Minus Militia of Crypsis voor het wat hardere werk.
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 sep 2014 22:10 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Rawbin schreef:
Hahaha wat een geblaat weer zeg. Delete en Vazard die Qlimax afsluiten, wat een grap :lol: Ondanks dat dat natuurlijk gruwelijk vet zou zijn

Ik denk dat je Theracords en Spoontech wel uit je hoofd kan zetten. Ik gok op Minus Militia of Crypsis voor het wat hardere werk.


chain reaction is die avond al geboekt toch, dan kan minus militia toch niet?
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 sep 2014 22:13 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Anonymous schreef:
Rickzel schreef:
Anonymous schreef:
Half uurtje Delete teken ik ook wel voor :P


onvoorstelbaar wat een verkeerd beeld sommige mensen van Qlimax hebben :P dit gaat gewoon een avond met de populairste/grootste dj's worden.

Als we dan toch reëel moeten speculeren hoop ik gewoon op B-front, dan kan Crypsis daarna en afsluiten met Miss K8, zoiets zou het wel worden qua raw/hardcore... de dj's daarvoor zullen gewoon gevuld worden met de Atmozfears, Max Enforcers en CodeBlacks van deze wereld...

Headhunterz zou nog wel een goeie stunt zijn, benieuwd of ze dat gaan proberen :P


Ging meer door over wie er zou moete zijn om een kaartje te hale


dan is het gewoon een loze uitspraak omdat dat gewoon never nooit gaat gebeuren :p

verder geen commentaar op jou, maar valt me wel weer op dat mensen weer erg moeten laten blijken hoe gaaf ze de raw wel niet vinden en dat ze anders Qlimax het kaartje niet waard vinden... dan zit je gewoon echt aan het verkeerde feest te denken. Qlimax heeft gewoon een bepaald format, dat gaan ze niet in een keer veranderen dit jaar.

overigens Minus Militia zou echt wel voor kunnen komen, maar dan noem je ook de populairste nieuwe act van het afgelopen jaar...
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 sep 2014 23:01 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

provehito schreef:
Rawbin schreef:
Hahaha wat een geblaat weer zeg. Delete en Vazard die Qlimax afsluiten, wat een grap :lol: Ondanks dat dat natuurlijk gruwelijk vet zou zijn

Ik denk dat je Theracords en Spoontech wel uit je hoofd kan zetten. Ik gok op Minus Militia of Crypsis voor het wat hardere werk.


chain reaction is die avond al geboekt toch, dan kan minus militia toch niet?


Boeking in Eclipse Rotterdam zie ik inderdaad, maar Chain Reaction is geen Minus Militia, maar een onderdeel van. Geen idee hoe dat is in dit geval geregeld eigenlijk, omdat een dj op Qlimax normaal gesproken inderdaad niet op andere feesten mag draaien.
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 sep 2014 01:21 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

Ik denk eerder dat B-Freqz er dan zal staan.

hotymoty schreef:
Als er maar een betere raw artiest staat ipv Alpha 2, wat een drama was dat.. Jaar ervoor 50 x meer vermaakt met B-Front en Adaro.. Alpha 2 had het ook totaal niet verdient vorig jaar en nog steeds niet :/


Gezien hoelang A2 al bezig was zeker wel. Goed label, over het algemeen goede tracks. Zeker wel verdiend en ze zetten daarbij ook, toen de tijd, een heerlijk setje neer.
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 sep 2014 02:00 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Rawbin schreef:
provehito schreef:
Rawbin schreef:
Hahaha wat een geblaat weer zeg. Delete en Vazard die Qlimax afsluiten, wat een grap :lol: Ondanks dat dat natuurlijk gruwelijk vet zou zijn
Ik denk dat je Theracords en Spoontech wel uit je hoofd kan zetten. Ik gok op Minus Militia of Crypsis voor het wat hardere werk.

chain reaction is die avond al geboekt toch, dan kan minus militia toch niet?

Boeking in Eclipse Rotterdam zie ik inderdaad, maar Chain Reaction is geen Minus Militia, maar een onderdeel van. Geen idee hoe dat is in dit geval geregeld eigenlijk, omdat een dj op Qlimax normaal gesproken inderdaad niet op andere feesten mag draaien.


Ik weet het, maar zullen ze als minus militia optreden zonder chain reaction?
Dat verwacht ik dan weer niet.

Voorkeur gaat uit naar B-front & freqeuncerz als raw, maar b-freqz is ook vet.
Minus Militia op qlimax zie ik niet snel gebeuren,
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 sep 2014 08:36 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

provehito schreef:
zullen ze als minus militia optreden zonder chain reaction?

Jeetje ik verbaas me keer op keer weer over de denkwijze van sommige mensen hier xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 sep 2014 09:18 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Broken Balance schreef:
Gezien hoelang A2 al bezig was zeker wel. Goed label, over het algemeen goede tracks. Zeker wel verdiend en ze zetten daarbij ook, toen de tijd, een heerlijk setje neer.

Maar wel een intense kutset.
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 sep 2014 09:33 
 
Hardtraxxer

pecola-tje schreef:
Ik ga dit jaar gewoon weer proberen kaartjes te bestellen.
Hoe prijzig en commercieel het ook is, ik vermaak me er elke keer weer prima.
Dit wordt alweer mijn 6e editie dan.

Deze intro was genieten :love:


Beste intro die ik in ieder geval ooit heb gezien, kippenvel :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 sep 2014 12:03 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ik kreeg ook een qlimax reclame ja. Eindelijk iets wat wel op de doelgroep aansluit, normaal krijg ik altijd reclames met: wordt sneller zwanger met "product" :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 sep 2014 13:10 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

De kans dat ik ga is heel klein, maar als ik dan ook een gokje mag doen, dan zeg ik Digital Punk en Frequencerz als de hardere namen.
Verder gewoon 'mainstream' namen zoals onze geliefde Atmozfears, Wildstylez, Frontliner... En Hardcore afsluiten met The Viper ofzo.
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 sep 2014 18:35 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Broken Balance schreef:
Ik denk eerder dat B-Freqz er dan zal staan.

hotymoty schreef:
Als er maar een betere raw artiest staat ipv Alpha 2, wat een drama was dat.. Jaar ervoor 50 x meer vermaakt met B-Front en Adaro.. Alpha 2 had het ook totaal niet verdient vorig jaar en nog steeds niet :/


Gezien hoelang A2 al bezig was zeker wel. Goed label, over het algemeen goede tracks. Zeker wel verdiend en ze zetten daarbij ook, toen de tijd, een heerlijk setje neer.


Het was een hitjesparade met A2 toen, maar daar hoeft opzich ook niet echt iets mis mee te zijn.

Is het trouwens niet mogelijk dan Ran-D komt draaien op Qlimax? Tussen de euforie en raw in (zegmaar als 'vervanger' van Zatox)..
Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8 ... 38  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten