Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6 ... 38  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 sep 2014 13:20 
 
Hardtraxx Veteran

TiMOTHYb schreef:
Basshunterzz schreef:
Wat verwacht jij dan? Dat daar 30.000 man op zo'n kleine stage staat

Nando schreef:
Jezus wat dom.


De Decibel stage stond anders vol de keren toen ik daar langs kwam en ook op Defqon stond het ook vrij vol, dan gaat daar toch niet meer man bij staan. Denk jij dat heel de zaal leegloopt wanneer D-Block & S-Te-Fan met een tijdmachine set begint. Dat boeit dat volk wat daar staat niks hoor, die springen toch wel.
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 sep 2014 13:23 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ondanks dat het toch niet verwacht dat het gebeurt, de Back In Time op Q-Base stond ook de hele avond uit te puilen. Geen idee hoeveel man er stond, maar de animo is er echt wel.

Daarnaast blijft Qlimax gewoon hét feest waar alle nieuwe plaatjes gedraaid worden, dus kans lijkt me minimaal.
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 sep 2014 13:27 
 
Hardtraxx Veteran

Steffnov schreef:
Ondanks dat het toch niet verwacht dat het gebeurt, de Back In Time op Q-Base stond ook de hele avond uit te puilen. Geen idee hoeveel man er stond, maar de animo is er echt wel.

Daarnaast blijft Qlimax gewoon hét feest waar alle nieuwe plaatjes gedraaid worden, dus kans lijkt me minimaal.


Van mij hoeft er ook niet persé een volledige 'tijdmachine' set te zijn. Gewoon een combinatie van oud met nieuw is al goed genoeg :thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 sep 2014 13:47 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Basshunterzz schreef:
De Decibel stage stond anders vol de keren toen ik daar langs kwam en ook op Defqon stond het ook vrij vol, dan gaat daar toch niet meer man bij staan. Denk jij dat heel de zaal leegloopt wanneer D-Block & S-Te-Fan met een tijdmachine set begint. Dat boeit dat volk wat daar staat niks hoor, die springen toch wel.

Zou je niet denken dat er vooraf is gekeken naar hoeveel animo er is voordat ze de grote van zo'n stage bepalen. Of dacht je dat ze dit jaar de loudness maar weer eens groter hadden gemaakt omdat het tentzeil in de aanbieding was?

1000 man is wat anders dan 40000. En daarnaast wat Steffnov zegt, en wat ik net ook al heb gezegd.

Hopen op artiesten die wat oude plaatjes draaien is het enige wat je kunt doen vrees ik. Wat dat betreft zou ik Bass Modulators wel een boeking gunnen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 sep 2014 14:41 
 
Hardtraxx Elite

Q-Dance
Citaat:
Qlimax vindt dit jaar op 22 november plaats in het Gelredome in Arnhem. De kaartverkoop start dit jaar in een ander weekend dan gebruikelijk. Zaterdag 4 oktober om 13:00 uur zullen de tickets voor Qlimax via q-dance.com in de verkoop gaan. Voorkom teleurstelling en wees er op tijd bij!

We houden jullie nog even in spanning. In de komende weken zal er meer duidelijk worden omtrent het thema en de line-up van de komende editie.


Misschien line-up toch voor de kaartverkoop?
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 sep 2014 14:41 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

TiMOTHYb schreef:
Basshunterzz schreef:
De Decibel stage stond anders vol de keren toen ik daar langs kwam en ook op Defqon stond het ook vrij vol, dan gaat daar toch niet meer man bij staan. Denk jij dat heel de zaal leegloopt wanneer D-Block & S-Te-Fan met een tijdmachine set begint. Dat boeit dat volk wat daar staat niks hoor, die springen toch wel.

Zou je niet denken dat er vooraf is gekeken naar hoeveel animo er is voordat ze de grote van zo'n stage bepalen. Of dacht je dat ze dit jaar de loudness maar weer eens groter hadden gemaakt omdat het tentzeil in de aanbieding was?

Back in time op q-base was veels te klein terwijl makkelijk te bedenken was dat daar meer mensen op af zouden komen, ook door de bekendheid van de namen die er stonden. Dat valt me dan wel weer tegen van Q-dance hoor.
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 sep 2014 15:17 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ben zelf amper op de back in time geweest omdat het daar steeds zo druk was. Want had daar wel af en toe wel heen willen gaan.

Denk dat er wel meer mensen waren zoals mij, als de stage (=bunker) groter was had er zeker meer volk gestaan.
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 sep 2014 15:29 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Qlimax is al sinds 2003 hét podium voor de nieuwste plaatjes, en er is nog nooit, in de historie van heel het feest niet, een early set gedraaid (op een halfuurtje Pavelow in 2010 na).

Qlimax bestaat bovendien tegenwoordig vooral uit buitenlands publiek, en dat publiek heeft helemaal niks met al die oude nummers.
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 sep 2014 16:30 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Wel jammer dat ze dat niet doen, al is het maar een uurtje in de begin van de avond ofzo. Zou voor heel veel variatie zorgen :D

En die Lineup/timetable van Pipa :surrender: Laat hem zo maar worden dit jaar :woot:
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 sep 2014 20:05 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

dawasiknie schreef:
Qlimax is al sinds 2003 hét podium voor de nieuwste plaatjes, en er is nog nooit, in de historie van heel het feest niet, een early set gedraaid (op een halfuurtje Pavelow in 2010 na).

Qlimax bestaat bovendien tegenwoordig vooral uit buitenlands publiek, en dat publiek heeft helemaal niks met al die oude nummers.

hardstyle/isaac-qlimax-2009-t4674.html
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 sep 2014 10:09 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Doe mij maar Bass Modulators, D-Block & S-te-Fan en Noisecontrollers als mainstream. Voor het 'stevigere' werk geef ik Frequencerz, Ran-D en Digital Punk t meest kansen, het is natuurlijk hopen op Crypsis.
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 sep 2014 10:15 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Technoboy had in 2012 anders aardig wat klassiekers gedraaid in zijn set en dat beviel mij prima! :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 sep 2014 13:30 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Leonidas schreef:
dawasiknie schreef:
Qlimax is al sinds 2003 hét podium voor de nieuwste plaatjes, en er is nog nooit, in de historie van heel het feest niet, een early set gedraaid (op een halfuurtje Pavelow in 2010 na).

Qlimax bestaat bovendien tegenwoordig vooral uit buitenlands publiek, en dat publiek heeft helemaal niks met al die oude nummers.

hardstyle/isaac-qlimax-2009-t4674.html


:lol: :lol: :lol: zak jij ff door de mand

Heb de set van Isaac nog regelmatig opstaan en dan voornamelijk voor de openingsplaat :drool:
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 sep 2014 18:15 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Door de mand zakken?
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 sep 2014 20:08 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

ErikZ schreef:
:lol: :lol: :lol: zak jij ff door de mand


:whistle:
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 sep 2014 21:36 
 
Hardtraxx Addict

oke door deze plaat hoop ik wel op tuneboy in de line-up
https://www.youtube.com/watch?v=xWhHf1E0Wts
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 sep 2014 21:59 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ben je de rest van heel z'n meuk die die tegenwoordig heeft geproduceerd vergeten? Z'n set zal alsnog zaaddodend saai zijn waarschijnlijk, waarbij je het gevoel hebt heel de tijd naar dezelfde anti te luisteren.
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 sep 2014 00:16 
 
Hardtraxx Veteran

Zolang hij solo staat krijg je een totaal andere set.
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 sep 2014 11:10 
 
Hardtraxx Veteran

Firetrap schreef:
Zolang hij solo staat krijg je een totaal andere set.


Had hem solo meegemaakt op Unleashed. En kwamen alleen maar die tnt nummers langs. Makkelijk scorende hitjes die zal die dan zeker op Qlimax draaien
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 sep 2014 17:58 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Mweh
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 sep 2014 12:11 
 
Hardtraxx Veteran

Geen DBSTF op Qlimax, staan op "It's The Ship" in Singapore :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 sep 2014 12:19 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Mitzinator schreef:
Geen DBSTF op Qlimax, staan op "It's The Ship" in Singapore :P


Speedboot. Lukt wel.
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 sep 2014 13:38 
 
Hardtraxx Veteran

Isaac ook niet op qlimax.
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 sep 2014 15:49 
 
Hardtraxx Addict

Zin schreef:
Mitzinator schreef:
Geen DBSTF op Qlimax, staan op "It's The Ship" in Singapore :P


Speedboot. Lukt wel.

dus op een ander feest en niet op qlimax(exlusief voor de avond altijd zocer ik weet)
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 sep 2014 00:06 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Klinkt vreemd maar ik heb het idee dat Mind Hunterz op Qlimax staat.. Zou wel gruwelijk vet zijn.

Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6 ... 38  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten