Basshunterzz schreef:
De Decibel stage stond anders vol de keren toen ik daar langs kwam en ook op Defqon stond het ook vrij vol, dan gaat daar toch niet meer man bij staan. Denk jij dat heel de zaal leegloopt wanneer D-Block & S-Te-Fan met een tijdmachine set begint. Dat boeit dat volk wat daar staat niks hoor, die springen toch wel.
Zou je niet denken dat er vooraf is gekeken naar hoeveel animo er is voordat ze de grote van zo'n stage bepalen. Of dacht je dat ze dit jaar de loudness maar weer eens groter hadden gemaakt omdat het tentzeil in de aanbieding was?
1000 man is wat anders dan 40000. En daarnaast wat Steffnov zegt, en wat ik net ook al heb gezegd.
Hopen op artiesten die wat oude plaatjes draaien is het enige wat je kunt doen vrees ik. Wat dat betreft zou ik Bass Modulators wel een boeking gunnen.