Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 26, 27, 28, 29, 30, 31, 32 ... 38  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 nov 2014 03:14 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

hardstylboy schreef:
ik vindt :
:whistle:
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 nov 2014 03:16 
 
Hardtraxx Veteran

Steffnov schreef:
iMark schreef:
Je mening uiten en willen dat artiesten het doen zoals in de 'ouwe goede tijd'. Stop met dromen. En trouwens, 10 jaar geleden was hardstyle ongeveer 140 bpm, exact hetzelfde tempo zoals HHZ tegenwoordig zijn muziek maakt. Heb je nog meer te vertellen of ga je het opvullen met emoticons?

Hoe kut zijn argumentatie ook is, wil je nu echt beweren dat bpm de enige graadmeter in deze kwestie is?


Voor het publiek met de gedachte "Fuck the mainstream, we defend the raw" wel ja.
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 nov 2014 03:19 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

iMark schreef:
Je mening uiten en willen dat artiesten het doen zoals in de 'ouwe goede tijd'. Stop met dromen. En trouwens, 10 jaar geleden was hardstyle ongeveer 140 bpm, exact hetzelfde tempo zoals HHZ tegenwoordig zijn muziek maakt. Heb je nog meer te vertellen of ga je het opvullen met emoticons?


ik stop met dromen ik vindt gewoon een schande hoe het nu is geworden hardstyle anno 2014, hier en daar nog wel lekkere nummers tussen daar in tegen wat nu raw is dat is te minste zoals het hoort. kun je niet tegen kritiek, geef gewoon mijn mening hier
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 nov 2014 03:20 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Steffnov schreef:
iMark schreef:
Je mening uiten en willen dat artiesten het doen zoals in de 'ouwe goede tijd'. Stop met dromen. En trouwens, 10 jaar geleden was hardstyle ongeveer 140 bpm, exact hetzelfde tempo zoals HHZ tegenwoordig zijn muziek maakt. Heb je nog meer te vertellen of ga je het opvullen met emoticons?

Hoe kut zijn argumentatie ook is, wil je nu echt beweren dat bpm de enige graadmeter in deze kwestie is?



bpm heeft hier niks mee te maken kan heel verschillend zijn
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 nov 2014 03:23 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

iMark schreef:
Steffnov schreef:
iMark schreef:
Je mening uiten en willen dat artiesten het doen zoals in de 'ouwe goede tijd'. Stop met dromen. En trouwens, 10 jaar geleden was hardstyle ongeveer 140 bpm, exact hetzelfde tempo zoals HHZ tegenwoordig zijn muziek maakt. Heb je nog meer te vertellen of ga je het opvullen met emoticons?

Hoe kut zijn argumentatie ook is, wil je nu echt beweren dat bpm de enige graadmeter in deze kwestie is?


Voor het publiek met de gedachte "Fuck the mainstream, we defend the raw" wel ja.

Maar je gaat je beargumentering toch niet aanpassen tot op zo'n niveau, dat wat je zegt bullshit is? xd

hardstylboy schreef:
bpm heeft hier niks mee te maken kan heel verschillend zijn

Wordt er nog één wakker xd Ik wens je buren succes ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 nov 2014 04:50 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Qlimax blijft gewoon een speciaal feest! ben echt benieuwd naar de reacties morgen :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 nov 2014 06:01 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

iMark schreef:
Je mening uiten en willen dat artiesten het doen zoals in de 'ouwe goede tijd'. Stop met dromen. En trouwens, 10 jaar geleden was hardstyle ongeveer 140 bpm, exact hetzelfde tempo zoals HHZ tegenwoordig zijn muziek maakt. Heb je nog meer te vertellen of ga je het opvullen met emoticons?


En headhunterz heeft ook reverse basses in die platen? Of uberhaupt een punch? Of uberhaupt diepe lage frequenties?
En niet een olijk riedeltje dat al in 100000 dezelfde nummers zitten met iets andere noten? Wat toch weer wegvalt in de climax om het anti deuntje te horen wat ook nog nooit gedaan is?

hardstylboy schreef:
hier en daar nog wel lekkere nummers tussen daar in tegen wat nu raw is dat is te minste zoals het hoort.


Midnight, In Full Effect, Dark Symphony, Fuck It, Annihaliting... Dat is hoe het hoort. Niet die halve hardcore kicks en dezelfde screech patronen wat raw tegewoordig moet voorstellen. Daarbij teert 3/4 op de sounds en stijl van MiM die weer Angerfist proberen na te doen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 nov 2014 10:57 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Boven verwachting naar mijn zin gehad.

Het feest begon goed met een heerlijke set van Technoboy & Audiofreq. Headhunterz was iets minder maar draaide tussen de house platen soms wel wat leuke nummers, was wel super tof gedaan met Hhz die Dragon ball Z achtig Fus ro dah op de DNA lampen deed, mensen die er waren snappen wel wat ik bedoel, beetje lastig om het uit te leggen. :P

Ik verwachtte niet veel van de set van Atmozfears maar hij draaide eigenlijk best wel goed. Tijdens Frontliner wezen eten maar de nieuwe track van B-Front & Frontliner klonk behoorlijk dik. Noisecontrollers set was heel tof maar vorig jaar was wel beter en specialer vind ik, maar dat is ook niet zo raar. Ran-D draaide tegen verwachting in ook best leuk, had een meer standaard lijst verwacht, of misschien is mijn standaard gewoon veel lager omdat ik sowieso niet heel veel verwachtte van de meeste namen. :P

Ik heb eigenlijk geen zin meer om nog verder te schrijven dus ik houd het nog korter:
Crypsis draaide volgens verwachting best leuk, in ieder geval beter dan op loudness vorige week. Endymion draaide gewoon een half uur hardstyle. The Viper was wel leuk. Partyraiser ging van wel grappig naar kut. (mijn mening, het is gewoon niet mijn ding)

Hele nacht op de decks gestaan trouwens, genoeg ruimte gehad de hele avond. Vdk gehalte was hoog.
De show was trouwens heel tof, stage was ook vet, ik weet niet precies wat het was, een man/robot met een sombrero/ufo hoed? xd Deed me denken aan Yoshimitsu van Tekken:
Afbeelding

Maar nu ik dat zo zie valt dat wel mee :lol: Had hem iets anders in mijn geheugen.

Groetjes.
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 nov 2014 11:49 
 
Hardtraxx Addict

de tering wat sloot partyraiser heerlijk af zeg (L)
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 nov 2014 14:39 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Woon hemelsbreed iets van 10km van het Gelredome maar de wind stond zo goed dat ik de lage tonen kon horen in bed. xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 nov 2014 15:13 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Raven schreef:
Woon hemelsbreed iets van 10km van het Gelredome maar de wind stond zo goed dat ik de lage tonen kon horen in bed. xd


Beter heb je een hele goede reden waarom je er niet was dan ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 nov 2014 15:13 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ik vind 70euro een beetje veel geld voor een matig feest. :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 nov 2014 15:34 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

mr_vertigo schreef:
hardstylboy schreef:
ik vindt :
:whistle:


je kan dat hele bericht van hem wel quoten joh, is dit het enige wat je eruit haalt >.<
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 nov 2014 15:57 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Hoe ging die kick van Sound of the Hardbouncer of Voel Je Die Bass tijdens partyraiser daar in het geldredome? :D

Over beter gezegt, hoe was dat zo'n uptempo act? Veel rustiger qua mensen, lichtshow etc?
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 nov 2014 16:16 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Vond het qua beleving minder dan 2 jaar geleden. Om half 12 ook al bij de EHBO kunnen melden omdat een dronken buitenlander het fijn vond om al in mijn zwakke rug een paar stompen te verkopen. Dus dat was geen lekker begin. Op de tribune genoten dan van de set van Atmozfears. En om half 2 dus weer gekeken of het wat beter ging. En dat ging het ook tot half 3 weer een buitenlander 10 meter nodig was om los te gaan en zo weer een stomp in mijn rug te krijgen. Dus dat was de 2e ronde naar de EHBO. Uiteindelijk dus niet meer besloten de zaal in te gaan om geen zin te hebben om een 3e keer een stomp in mijn rug te krijgen. Dus daarna vanaf de tribune genoten van de show wat er wel heel erg indrukwekkend uitzag.
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 nov 2014 16:44 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Fluxion schreef:
was wel super tof gedaan met Hhz die Dragon ball Z achtig Fus ro dah op de DNA lampen deed, mensen die er waren snappen wel wat ik bedoel, beetje lastig om het uit te leggen. :P


http://instagram.com/p/vua744jaKD/
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 nov 2014 18:02 
 

Opzich wel een prima feestje gehad, alleen wat zijn die vdk buitenlanders toch stront irritant zeg...
Kwam binnen tijdens Power of The Mind van Headhunterz, was een hele leuke binnenkomer natuurlijk :) Daarna tijdens Atmozfears m'n vriendengroep gaan zoeken. Vond Atmozfears opzich niet verkeerd draaien maar kon er nog niet zo veel mee. Frontliner had paar leuke oude plaatjes en daar hield het dan ook echt mee op -.- Was weer een uur zelfverheerlijking. Toen Noisecontrollers, hier had ik echt naar uitgekeken! helaas de show rond het Anthem gemist omdat ik naar het toilet moest :( maar wat een fantastische set was dat zeg :D meters kippenvel tijdens Radiance :loving: Ook die Anthem edit was briljant! zo veel gave platen gehoord :) Ran-D ook een hele gave set zeg! die nieuwe tracks van hem zijn zo veel verbeterd! nieuwe G4H plaat deed me nog niet zo veel en ook die Evolutionz remix had niet gehoeven. Voor de rest draaide hij echt een hele dikke set!
Van Crypsis wist ik eigenlijk niet wat ik kon verwachten, de ene keer draait hij echt een standaard kut set en de andere keer weer een lijst vol oude klappers. Hij opende met de originele Strike, ik ging net naar de wc en wist niet hoe hard ik terug moest rennen xd Wat geweldig om die eindelijk weer eens live te horen :D Kreeg daarna m'n inkakker maar heb mezelf nog even gemotiveerd om door te gaan, maar tracks zoals Fuck That en The Rush hielpen daar niet echt bij mee >.< gelukkig ging daarna t tempo weer wat omhoog met dat heerlijke mixwerk van hem, puur genieten :D Meridian, Torture en Main Motherfucker edit zijn t meest bij me gebleven, echt genoten :D
Tijdens de hardcore wilde ik naar huis want ik was tenslotte bob. Maar daar krijg je het, een vriend van me was een rondje gaan lopen... Na een uur zoeken pas teruggevonden...

+Lichtshow
+Veel ruimte op de decks
+Ran-D
++Crypsis en Strike
+++Noisecontrollers, set van de avond voor mij!

-Geluid, echt verschrikkelijk in dat stadion.
-Irritante VDK buitenlanders
-Belachelijk warm
-Endymion, alleen maar hardstyle gehoord (ook al was dat te verwachten).

Al met al een prima feestje gehad maar denk dat ik volgend jaar oversla. Vind het Gelredome echt een kut locatie.
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 nov 2014 18:04 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Eerste en laatste keer Qlimax. Ongezond druk, geen tot zeer weinig bewegingsruimte in de zaal. Ook op de deks was het schouder tegen schouder op veel plaatsen. Geluid welke voor mijn beleving toch iets te zacht stond en belabberd was van kwaliteit. En dan nog niet te spreken over het hoge vdk niveau.
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 nov 2014 18:06 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

@ bloemkool

Je wou maar huis omdat er hardcore was, maar vind Endymion een nadeel omdat het toch vooral hardstyle was? Because fuck logic...
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 nov 2014 18:08 
 

Steffnov schreef:
@ bloemkool

Je wou maar huis omdat er hardcore was, maar vind Endymion een nadeel omdat het toch vooral hardstyle was? Because fuck logic...


In m'n tekst lees je dat ik naar huis wou toen Endymion kwam maar een vriend kwijt was. Tijdens het zoeken dus gewoon Endymion en The Viper meegemaakt
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 nov 2014 18:09 
 
Hardtraxx Addict

Basxt schreef:
Hoe ging die kick van Sound of the Hardbouncer of Voel Je Die Bass tijdens partyraiser daar in het geldredome? :D

Over beter gezegt, hoe was dat zo'n uptempo act? Veel rustiger qua mensen, lichtshow etc?

https://www.youtube.com/watch?v=6BxaZ54g0EI
moet genoeg zeggen :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 nov 2014 18:11 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

bloemkool schreef:
Steffnov schreef:
@ bloemkool

Je wou maar huis omdat er hardcore was, maar vind Endymion een nadeel omdat het toch vooral hardstyle was? Because fuck logic...


In m'n tekst lees je dat ik naar huis wou toen Endymion kwam maar een vriend kwijt was. Tijdens het zoeken dus gewoon Endymion en The Viper meegemaakt

Ik bedoel meer dat je blijkbaar weg wou omdat er hardcore (hokjes enzo) was, blijkt het hardstyle, is het nog niet goed
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 nov 2014 18:22 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Miwer schreef:
Basxt schreef:
Hoe ging die kick van Sound of the Hardbouncer of Voel Je Die Bass tijdens partyraiser daar in het geldredome? :D

Over beter gezegt, hoe was dat zo'n uptempo act? Veel rustiger qua mensen, lichtshow etc?

https://www.youtube.com/watch?v=6BxaZ54g0EI
moet genoeg zeggen :P

Jezus wat verschrikkelijk
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 nov 2014 18:27 
 

Steffnov schreef:
bloemkool schreef:
Steffnov schreef:
@ bloemkool

Je wou maar huis omdat er hardcore was, maar vind Endymion een nadeel omdat het toch vooral hardstyle was? Because fuck logic...


In m'n tekst lees je dat ik naar huis wou toen Endymion kwam maar een vriend kwijt was. Tijdens het zoeken dus gewoon Endymion en The Viper meegemaakt

Ik bedoel meer dat je blijkbaar weg wou omdat er hardcore (hokjes enzo) was, blijkt het hardstyle, is het nog niet goed


Was toen al goed ingekakt en als je onderdeel bent van de Hard Ending vind ik wel dat ze gewoon hardcore mogen draaien. Maar over dat hokjes, valt wel mee hoor. Ik heb echt geen hekel aan hardcore of iets dergelijks, integendeel zelfs, luister het ook gewoon. Maar op een feest wil ik of alleen hardstyle of alleen hardcore, als ik een hele avond hardstyle hoor en daarna hardcore dan kan ik er niets meer mee.
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 nov 2014 18:32 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Miwer schreef:
Basxt schreef:
Hoe ging die kick van Sound of the Hardbouncer of Voel Je Die Bass tijdens partyraiser daar in het geldredome? :D

Over beter gezegt, hoe was dat zo'n uptempo act? Veel rustiger qua mensen, lichtshow etc?

https://www.youtube.com/watch?v=6BxaZ54g0EI
moet genoeg zeggen :P


Allemachtig, dat klapt er goed op zeg :loving:
Vorige  1 ... 26, 27, 28, 29, 30, 31, 32 ... 38  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten