Opzich wel een prima feestje gehad, alleen wat zijn die vdk buitenlanders toch stront irritant zeg...
Kwam binnen tijdens Power of The Mind van Headhunterz, was een hele leuke binnenkomer natuurlijk

Daarna tijdens Atmozfears m'n vriendengroep gaan zoeken. Vond Atmozfears opzich niet verkeerd draaien maar kon er nog niet zo veel mee. Frontliner had paar leuke oude plaatjes en daar hield het dan ook echt mee op

Was weer een uur zelfverheerlijking. Toen Noisecontrollers, hier had ik echt naar uitgekeken! helaas de show rond het Anthem gemist omdat ik naar het toilet moest

maar wat een fantastische set was dat zeg

meters kippenvel tijdens Radiance

Ook die Anthem edit was briljant! zo veel gave platen gehoord

Ran-D ook een hele gave set zeg! die nieuwe tracks van hem zijn zo veel verbeterd! nieuwe G4H plaat deed me nog niet zo veel en ook die Evolutionz remix had niet gehoeven. Voor de rest draaide hij echt een hele dikke set!
Van Crypsis wist ik eigenlijk niet wat ik kon verwachten, de ene keer draait hij echt een standaard kut set en de andere keer weer een lijst vol oude klappers. Hij opende met de originele Strike, ik ging net naar de wc en wist niet hoe hard ik terug moest rennen

Wat geweldig om die eindelijk weer eens live te horen

Kreeg daarna m'n inkakker maar heb mezelf nog even gemotiveerd om door te gaan, maar tracks zoals Fuck That en The Rush hielpen daar niet echt bij mee

gelukkig ging daarna t tempo weer wat omhoog met dat heerlijke mixwerk van hem, puur genieten

Meridian, Torture en Main Motherfucker edit zijn t meest bij me gebleven, echt genoten
Tijdens de hardcore wilde ik naar huis want ik was tenslotte bob. Maar daar krijg je het, een vriend van me was een rondje gaan lopen... Na een uur zoeken pas teruggevonden...
+Lichtshow
+Veel ruimte op de decks
+Ran-D
++Crypsis en Strike
+++Noisecontrollers, set van de avond voor mij!
-Geluid, echt verschrikkelijk in dat stadion.
-Irritante VDK buitenlanders
-Belachelijk warm
-Endymion, alleen maar hardstyle gehoord (ook al was dat te verwachten).
Al met al een prima feestje gehad maar denk dat ik volgend jaar oversla. Vind het Gelredome echt een kut locatie.