Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 25, 26, 27, 28, 29, 30, 31 ... 38  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 nov 2014 13:48 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

JVDM schreef:
Ik hoorde dat het eerste uurtje dit jaar voor Donnie Darko is, maar een bron of iets heb ik niet.

Een bron heb je altijd, anders zou je het niet 'gehoord' hebben. Of de bron valide is, is wat anders. Laten we bij het begin beginnen: waar heb je het gehoord of van wie? :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 nov 2014 13:52 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

Had wel de optie om hier heen te gaan (ticket aangeboden) maar laat hem toch schieten wegens geld/verjaardag.

Vorig jaar viel het me ook tegen. En in principe zou ik alleen voor Noisecontrollers, Heady (Als hij classic draait) en Audiofreq & Technoboy komen.
Ik zou echt opkijken tegen Atmozfears, Endymion en Frontliner
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 nov 2014 14:04 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Veel plezier iedereen, om alvast in de stemming te komen:



Beste stuk zit op 2:32
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 nov 2014 14:22 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Delt-A schreef:
Veel plezier iedereen, om alvast in de stemming te komen:



Beste stuk zit op 2:32

Hahahaha ik ga helemaal stuk! Staat ie dan in zn achtertuin! :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 nov 2014 17:53 
 
Hardtraxxer

Ik hoop zooo dat Headhunterz een setje draait ala XQ
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 nov 2014 17:59 
 
Hardtraxxer

robin92 schreef:
Ik hoop zooo dat Headhunterz een setje draait ala XQ


Dat zou heeeel vet zijn!
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 nov 2014 19:07 
 

robin92 schreef:
Ik hoop zooo dat Headhunterz een setje draait ala XQ
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 nov 2014 19:35 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

robin92 schreef:
Ik hoop zooo dat Headhunterz een setje draait ala XQ

Ik zou er alleen niet vanuit gaan :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 nov 2014 21:48 
 
Hardtraxxer

Zolang ie maar geen housetroep/bende gaat draaien! Om 21.15 weg.. dan moet ik de openingsshow wel redden denk ik! :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 nov 2014 23:54 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Die set van audiofreq & technoboy klinkt wel heerlijk op de stream :loving: :loving:
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 nov 2014 01:09 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

was inderdaad niet slechte set audiofreq & technoboy
daarin tegen Headhunterz vindt ik wel heel slecht oude tracks :thumbsup: tegen de nieuwe klinkt voor geen meter :cry: is toch geen qlimax gevoel gewoon trance :thumbdown:
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 nov 2014 01:10 
 
Hardtraxx Veteran

HUILENG JONGE.
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 nov 2014 01:10 
 
Hardtraxx Veteran

-
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 nov 2014 01:12 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Qlown schreef:
HUILENG JONGE.


Haattraxx in het kwadraat weer! If you can do better, laat horen dan! Zo niet, shut up!
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 nov 2014 01:13 
 
Hardtraxx Veteran

Ik haat niet, hij haat.
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 nov 2014 01:14 
 
Hardtraxx Veteran

Unknown schreef:
Qlown schreef:
HUILENG JONGE.


Haattraxx in het kwadraat weer! If you can do better, laat horen dan! Zo niet, shut up!


Jij bent toch Mr. Haattraxx? :$
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 nov 2014 02:19 
 
Hardtraxx Veteran

hardstylboy schreef:
was inderdaad niet slechte set audiofreq & technoboy
daarin tegen Headhunterz vindt ik wel heel slecht oude tracks :thumbsup: tegen de nieuwe klinkt voor geen meter :cry: is toch geen qlimax gevoel gewoon trance :thumbdown:


Of je respecteer gewoon een keer iemand zn smaakt. Stop met janken, pak een bak met chips en ga genieten van de dingen die je wel leuk vindt.
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 nov 2014 02:20 
 
Hardtraxx Addict

Liveset momenteel van Atmozfears. Jezus wat dik! Erg strak mixwerk en dikke nieuwe platen!
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 nov 2014 02:32 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

ik vindt Atmozfears. helemaal niks aan afbraak aan qlimax hier en daar nog wel lekkere tracks tussen vooral het laatste is wel heel vet :yay: en trouwens is absuluut geen haat, kan gewoon niet uit staan die nieuwe meuk draaien en ik kom al 10 jaar op qlimax :loving: straks wordt alleen maar beter met de dj,s Ran-D
Crypsis
Endymion
The Viper
Partyraiser :love:
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 nov 2014 02:34 
 
Hardtraxx Veteran

hardstylboy schreef:
ik vindt Atmozfears. helemaal niks aan afbraak aan qlimax hier en daar nog wel lekkere tracks tussen vooral het laatste is wel heel vet :yay: en trouwens is absuluut geen haat, kan gewoon niet uit staan die nieuwe meuk draaien en ik kom al 10 jaar op qlimax :loving: straks wordt alleen maar beter met de dj,s :love:


Blijf vooral in het verleden leven. Stilstand is achteruitgang.
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 nov 2014 02:36 
 
Hardtraxx Veteran

Verander je leeftijd eens in 10 ofzo, jezus.
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 nov 2014 02:45 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

iMark schreef:
hardstylboy schreef:
ik vindt Atmozfears. helemaal niks aan afbraak aan qlimax hier en daar nog wel lekkere tracks tussen vooral het laatste is wel heel vet :yay: en trouwens is absuluut geen haat, kan gewoon niet uit staan die nieuwe meuk draaien en ik kom al 10 jaar op qlimax :loving: straks wordt alleen maar beter met de dj,s :love:


Blijf vooral in het verleden leven. Stilstand is achteruitgang.


ik was er te minste bij dat ze echte hardstyle draaien. ik leef niet in het verleden, zeg gewoon mij mening klaar
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 nov 2014 02:47 
 
Hardtraxx Veteran

Is dit namaak hardstyle dan? Made in China?
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 nov 2014 02:49 
 
Hardtraxx Veteran

Je mening uiten en willen dat artiesten het doen zoals in de 'ouwe goede tijd'. Stop met dromen. En trouwens, 10 jaar geleden was hardstyle ongeveer 140 bpm, exact hetzelfde tempo zoals HHZ tegenwoordig zijn muziek maakt. Heb je nog meer te vertellen of ga je het opvullen met emoticons?
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 nov 2014 03:13 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

iMark schreef:
Je mening uiten en willen dat artiesten het doen zoals in de 'ouwe goede tijd'. Stop met dromen. En trouwens, 10 jaar geleden was hardstyle ongeveer 140 bpm, exact hetzelfde tempo zoals HHZ tegenwoordig zijn muziek maakt. Heb je nog meer te vertellen of ga je het opvullen met emoticons?

Hoe kut zijn argumentatie ook is, wil je nu echt beweren dat bpm de enige graadmeter in deze kwestie is?
Vorige  1 ... 25, 26, 27, 28, 29, 30, 31 ... 38  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten