Een bron heb je altijd, anders zou je het niet 'gehoord' hebben. Of de bron valide is, is wat anders. Laten we bij het begin beginnen: waar heb je het gehoord of van wie?wrote:Ik hoorde dat het eerste uurtje dit jaar voor Donnie Darko is, maar een bron of iets heb ik niet.
Who was there
Nobody has said they're going yet.
Related topics
Active topics in Feesten
Moderators
Nobody yet
Nobody has said they're going yet.
Had wel de optie om hier heen te gaan (ticket aangeboden) maar laat hem toch schieten wegens geld/verjaardag.
Vorig jaar viel het me ook tegen. En in principe zou ik alleen voor Noisecontrollers, Heady (Als hij classic draait) en Audiofreq & Technoboy komen.
Ik zou echt opkijken tegen Atmozfears, Endymion en Frontliner
Vorig jaar viel het me ook tegen. En in principe zou ik alleen voor Noisecontrollers, Heady (Als hij classic draait) en Audiofreq & Technoboy komen.
Ik zou echt opkijken tegen Atmozfears, Endymion en Frontliner
Hahahaha ik ga helemaal stuk! Staat ie dan in zn achtertuin!wrote:Veel plezier iedereen, om alvast in de stemming te komen:
View on YouTube
Beste stuk zit op 2:32
-
RHardtraxxer
- 744 posts member since 2011
- last seen Aug 2021
Ik hoop zooo dat Headhunterz een setje draait ala XQ
-
BHardtraxxer
- 403 posts member since 2014
- last seen Sep 2017
Dat zou heeeel vet zijn!wrote:Ik hoop zooo dat Headhunterz een setje draait ala XQ
-
B
wrote:Ik hoop zooo dat Headhunterz een setje draait ala XQ
Ik zou er alleen niet vanuit gaanwrote:Ik hoop zooo dat Headhunterz een setje draait ala XQ
-
DHardtraxxer
- 643 posts member since 2012
- last seen 22 days ago
Zolang ie maar geen housetroep/bende gaat draaien! Om 21.15 weg.. dan moet ik de openingsshow wel redden denk ik! 
Die set van audiofreq & technoboy klinkt wel heerlijk op de stream

was inderdaad niet slechte set audiofreq & technoboy
daarin tegen Headhunterz vindt ik wel heel slecht oude tracks
tegen de nieuwe klinkt voor geen meter
is toch geen qlimax gevoel gewoon trance 
daarin tegen Headhunterz vindt ik wel heel slecht oude tracks
-
QHardtraxx Veteran
- 6154 posts member since 2012
HUILENG JONGE.
-
QHardtraxx Veteran
-
Haattraxx in het kwadraat weer! If you can do better, laat horen dan! Zo niet, shut up!wrote:HUILENG JONGE.
-
QHardtraxx Veteran
Ik haat niet, hij haat.
-
LHardtraxx Veteran
- 3475 posts member since 2013
- last seen Feb 2024
Jij bent toch Mr. Haattraxx?wrote:Haattraxx in het kwadraat weer! If you can do better, laat horen dan! Zo niet, shut up!wrote:HUILENG JONGE.
-
IHardtraxx Veteran
- 4391 posts member since 2012
- last seen Jun 2017
Of je respecteer gewoon een keer iemand zn smaakt. Stop met janken, pak een bak met chips en ga genieten van de dingen die je wel leuk vindt.wrote:was inderdaad niet slechte set audiofreq & technoboy
daarin tegen Headhunterz vindt ik wel heel slecht oude trackstegen de nieuwe klinkt voor geen meter
is toch geen qlimax gevoel gewoon trance
-
BHardtraxx Addict
- 1401 posts member since 2012
- last seen Jan 2021
Liveset momenteel van Atmozfears. Jezus wat dik! Erg strak mixwerk en dikke nieuwe platen!
ik vindt Atmozfears. helemaal niks aan afbraak aan qlimax hier en daar nog wel lekkere tracks tussen vooral het laatste is wel heel vet
en trouwens is absuluut geen haat, kan gewoon niet uit staan die nieuwe meuk draaien en ik kom al 10 jaar op qlimax
straks wordt alleen maar beter met de dj,s Ran-D
Crypsis
Endymion
The Viper
Partyraiser
Crypsis
Endymion
The Viper
Partyraiser
-
IHardtraxx Veteran
- last seen Jun 2017
Blijf vooral in het verleden leven. Stilstand is achteruitgang.wrote:ik vindt Atmozfears. helemaal niks aan afbraak aan qlimax hier en daar nog wel lekkere tracks tussen vooral het laatste is wel heel veten trouwens is absuluut geen haat, kan gewoon niet uit staan die nieuwe meuk draaien en ik kom al 10 jaar op qlimax
straks wordt alleen maar beter met de dj,s
-
QHardtraxx Veteran
Verander je leeftijd eens in 10 ofzo, jezus.
ik was er te minste bij dat ze echte hardstyle draaien. ik leef niet in het verleden, zeg gewoon mij mening klaarwrote:Blijf vooral in het verleden leven. Stilstand is achteruitgang.wrote:ik vindt Atmozfears. helemaal niks aan afbraak aan qlimax hier en daar nog wel lekkere tracks tussen vooral het laatste is wel heel veten trouwens is absuluut geen haat, kan gewoon niet uit staan die nieuwe meuk draaien en ik kom al 10 jaar op qlimax
straks wordt alleen maar beter met de dj,s
-
QHardtraxx Veteran
Is dit namaak hardstyle dan? Made in China?
-
IHardtraxx Veteran
- last seen Jun 2017
Je mening uiten en willen dat artiesten het doen zoals in de 'ouwe goede tijd'. Stop met dromen. En trouwens, 10 jaar geleden was hardstyle ongeveer 140 bpm, exact hetzelfde tempo zoals HHZ tegenwoordig zijn muziek maakt. Heb je nog meer te vertellen of ga je het opvullen met emoticons?
Hoe kut zijn argumentatie ook is, wil je nu echt beweren dat bpm de enige graadmeter in deze kwestie is?wrote:Je mening uiten en willen dat artiesten het doen zoals in de 'ouwe goede tijd'. Stop met dromen. En trouwens, 10 jaar geleden was hardstyle ongeveer 140 bpm, exact hetzelfde tempo zoals HHZ tegenwoordig zijn muziek maakt. Heb je nog meer te vertellen of ga je het opvullen met emoticons?