Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 24, 25, 26, 27, 28, 29, 30 ... 38  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 nov 2014 21:17 
 
Hardtraxxer

Weet iemand wtf er aan de hand is met de intercity Roosendaal Zwolle?

Vanaf Breda nemen wij deze trein al 5 jaar naar Qlimax en nu bestaat die route plots niet ?
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 nov 2014 21:41 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Volgens mij zijn er in ieder geval een aantal treinen vervallen. Moest maandag ook in diezelfde intercity (dan wel Zwolle Roosendaal) en die reed inderdaad niet. Kan het zijn dat de dienstregeling is veranderd?
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 nov 2014 22:18 
 
Hardtraxxer

Heb het opgezocht, alleen op zaterdag 22 november rijden er tussen Nijmegen en zo'n dorp daar geen treinen....

Mooi kut :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 nov 2014 17:52 
 
Hardtraxx Newbie

Eerste keer Qlimax! Is er om 21:00uur al direct de opnening of worden we eerst beetje ''opgewarmd''?
En hoe zit het met de drukte? Is er nog wel ruimte om te bewegen?
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 nov 2014 17:59 
 
Hardtraxx Addict

MisterR schreef:
Eerste keer Qlimax! Is er om 21:00uur al direct de opnening of worden we eerst beetje ''opgewarmd''?
En hoe zit het met de drukte? Is er nog wel ruimte om te bewegen?

tussen 21:00 en ongeveer 22:00 zijn er vage geluidjes (soort achtergrond geluid geen muziek) er gebeurt dan nog niks
22:00 normaal gesproken eerste dj (subground de laatste jaren) met een klein showtje
23:00 openings show

maar weet natuurlijk niet of het nu weer zo gaat omdat er geen subground ofzo dj in de line up staat (dj's draaien normaal gesproken in de volgorde op de site)

het is het gelredome dus achterlijk druk maar je vind altijd wel een plekje waar je kan bewegen :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 nov 2014 17:59 
 
Hardtraxx Addict

sorry dubbel
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 nov 2014 20:31 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Is Qlimax te volgen voor de thuisblijvers?

Livestream via Q-Dance Radio of live-channel op youtube toevallig?
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 nov 2014 20:34 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Econz schreef:
Is Qlimax te volgen voor de thuisblijvers?

Livestream via Q-Dance Radio of live-channel op youtube toevallig?

Q-dance Radio ja :thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 nov 2014 21:06 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Hmm. Dit was vorig jaar toch ook te volgen via youtube live?
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 nov 2014 22:01 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Econz schreef:
Hmm. Dit was vorig jaar toch ook te volgen via youtube live?


nee, dat was hardbass:P
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 nov 2014 22:02 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

iemand die ik hier blij kan maken met 1 kaartje? maat van mij kan niet meer wegens familie omstandigheden.
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 nov 2014 09:15 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ik had ff een vraagje, aangezien je maar 1 keer bij je kluisje kan vroeg ik me af of je voordat je bij je kluisje bent al muntjes kan halen of dat het pas erna kan. Als het pas erna kan dan wil iik ook graag weten hoeveel de muntjes kosten, weet iemand dit?
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 nov 2014 09:51 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

2,80 gok ik
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 nov 2014 11:18 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

MisterR schreef:
Eerste keer Qlimax! Is er om 21:00uur al direct de opnening of worden we eerst beetje ''opgewarmd''?
En hoe zit het met de drukte? Is er nog wel ruimte om te bewegen?

Vorig jaar begon er een opening om 21:50. De vorige jaren (2012, 2013) ging de entree heel vlot als je gewoon rond half 10 aan komt. Nergens hoeven wachten!
Muntjes waren vorig jaar 2,60 trouwens :).
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 nov 2014 12:53 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

MisterR schreef:
Eerste keer Qlimax! Is er om 21:00uur al direct de opnening of worden we eerst beetje ''opgewarmd''?
En hoe zit het met de drukte? Is er nog wel ruimte om te bewegen?


van 12 tot 02 is naar mijn ervaring altijd het drukste moment (veel mensen op de dansvloer, veel lopen).
daarvoor heb je meestal genoeg ruimte omdat niet iedereen aanwezig is. Daarna gaan mensen op tribunes zitten/uit rusten.
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 nov 2014 14:14 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Paultheone schreef:
Ik had ff een vraagje, aangezien je maar 1 keer bij je kluisje kan vroeg ik me af of je voordat je bij je kluisje bent al muntjes kan halen of dat het pas erna kan. Als het pas erna kan dan wil iik ook graag weten hoeveel de muntjes kosten, weet iemand dit?

Je kan zowel bij de kluisjes als na het fouilleren munten halen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 nov 2014 14:28 
 
Hardtraxx Addict

Richardd schreef:
Paultheone schreef:
Ik had ff een vraagje, aangezien je maar 1 keer bij je kluisje kan vroeg ik me af of je voordat je bij je kluisje bent al muntjes kan halen of dat het pas erna kan. Als het pas erna kan dan wil iik ook graag weten hoeveel de muntjes kosten, weet iemand dit?

Je kan zowel bij de kluisjes als na het fouilleren munten halen.

al raad ik het je aan om het na het fouilleren te doen(als je vroeg bent)
in de zaal staat er dan geen rij terwijl je bij de kluisje een chaos hebt.
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 nov 2014 14:42 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Miwer schreef:
in de zaal staat er dan geen rij terwijl je bij de kluisje een chaos hebt.
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 nov 2014 15:04 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Voor 10 uur was er inderdaad in de zaal achterin in het midden een aantal automaten. Tip: neem contant geld mee! Dan kun je alle pinners ontwijken en ben je meestal sneller weg.
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 nov 2014 15:58 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ik kom met Event Travel al aan om 20:45, dus tijd heb ik zat. Het gaat mij meer om dat ik alvast muntjes kan halen zodat ik daarna me portemonnee in me kluisje kan doen. Vind dat altijd maar kut om met me portemonnee in me broekzak te lopen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 nov 2014 19:16 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Is er eigenlijk nog wel een VIP gedeelte? Kan me dat altijd nog wel herinneren van oude edities.
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 nov 2014 00:29 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Kepro schreef:
Is er eigenlijk nog wel een VIP gedeelte? Kan me dat altijd nog wel herinneren van oude edities.


vorig jaar alleen links boven zo'n skybox volgens mij
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 nov 2014 10:34 
 
Hardtraxxer



Zin in! :yay:
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 nov 2014 12:57 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Vandaag is het dan eindelijk zo ver! :woot: Om alvast in de stemming te komen heb ik een Warm-Up Mix gemaakt!

hardstyle/repeller-qlimax-2014-warm-up-mix-t47387.html
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 nov 2014 13:46 
 
Hardtraxx Veteran

Ik hoorde dat het eerste uurtje dit jaar voor Donnie Darko is, maar een bron of iets heb ik niet.
Vorige  1 ... 24, 25, 26, 27, 28, 29, 30 ... 38  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten