MisterR schreef:
Eerste keer Qlimax! Is er om 21:00uur al direct de opnening of worden we eerst beetje ''opgewarmd''?
En hoe zit het met de drukte? Is er nog wel ruimte om te bewegen?
tussen 21:00 en ongeveer 22:00 zijn er vage geluidjes (soort achtergrond geluid geen muziek) er gebeurt dan nog niks
22:00 normaal gesproken eerste dj (subground de laatste jaren) met een klein showtje
23:00 openings show
maar weet natuurlijk niet of het nu weer zo gaat omdat er geen subground ofzo dj in de line up staat (dj's draaien normaal gesproken in de volgorde op de site)
het is het gelredome dus achterlijk druk maar je vind altijd wel een plekje waar je kan bewegen
