Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 23, 24, 25, 26, 27, 28, 29 ... 38  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 nov 2014 14:49 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

hmmz nog ff vervoer zien te regelen voor zaterdag.....met bus wordt m niet......openbaar vervoer is echt de laatste optie :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 nov 2014 16:40 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Met pijn in het hart verkoop ik m'n kaartje.. geen vervoer.

Normale prijs.

Ik regel iig nooit meer kaarten voor anderen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 nov 2014 16:42 
 
Hardtraxx Veteran

Basxt schreef:
Met pijn in het hart verkoop ik m'n kaartje.. geen vervoer.

Normale prijs.

Ik regel iig nooit meer kaarten voor anderen.


Trein?
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 nov 2014 15:36 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Hoe laat begint dit jaar de opening? (moment dat het doek valt zeg maar)
Normaal was dat altijd na het openingsuurtje van 10 tot 11 maar nu is het niet bekend of Audiofreq & Technoboy een uur draaien of langer..
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 nov 2014 15:38 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Basxt schreef:
Met pijn in het hart verkoop ik m'n kaartje.. geen vervoer.

Normale prijs.

Ik regel iig nooit meer kaarten voor anderen.

http://www.eventtravel.nl/evenement/1154/1/qlimax/
Ik zie dat je uit Alkmaar komt, er staan er voor daar nog een paar bij?
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 nov 2014 16:11 
 
Hardtraxx Addict

Richardd schreef:
Hoe laat begint dit jaar de opening? (moment dat het doek valt zeg maar)
Normaal was dat altijd na het openingsuurtje van 10 tot 11 maar nu is het niet bekend of Audiofreq & Technoboy een uur draaien of langer..

wie zegt dat er een doek valt :P 2010/2012 hing er geen doek voor

maar dat gebeurde normaal om 11 wat ze nu doen kan je niet echt weten he.
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 nov 2014 16:20 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Bedankt voor je nuttige aanvulling, het was als voorbeeld en stond daarom tussen haakjes.
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 nov 2014 16:48 
 
Hardtraxx Addict

Richardd schreef:
Bedankt voor je nuttige aanvulling, het was als voorbeeld en stond daarom tussen haakjes.

Ik geef je anders precies de info die je wil.
niemand weet precies wanneer de opening is ;) dus ja het was nuttig :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 nov 2014 16:55 
 
Hardtraxx Veteran

Miwer schreef:
Richardd schreef:
Bedankt voor je nuttige aanvulling, het was als voorbeeld en stond daarom tussen haakjes.

Ik geef je anders precies de info die je wil.
niemand weet precies wanneer de opening is ;) dus ja het was nuttig :P


9 uur vage geluidjes 10 uur opening Qult of early om 11 uur begint het pas echt. Kan je ook keer normaal reageren Miwer? Die man stelt gewoon een vraag en jij gaat er als een kleinkind op in
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 nov 2014 16:57 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Bedankt voor de info, die tweede comment van je komt niet meer zo betweterig over.
Misschien had iemand er al wat over opgevangen of was het bekend gemaakt via social media van de DJ's, volg ze niet actief.
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 nov 2014 17:01 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Richardd schreef:
Bedankt voor de info, die tweede comment van je komt niet meer zo betweterig over.
Misschien had iemand er al wat over opgevangen of was het bekend gemaakt via social media van de DJ's, volg ze niet actief.


als er over 1 feest geheimzinnig wordt gedaan is het wel qlimax...
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 nov 2014 17:02 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Pipa schreef:
Miwer schreef:
Richardd schreef:
Bedankt voor je nuttige aanvulling, het was als voorbeeld en stond daarom tussen haakjes.

Ik geef je anders precies de info die je wil.
niemand weet precies wanneer de opening is ;) dus ja het was nuttig :P


9 uur vage geluidjes 10 uur opening Qult of early om 11 uur begint het pas echt. Kan je ook keer normaal reageren Miwer? Die man stelt gewoon een vraag en jij gaat er als een kleinkind op in

Ja denk je dat het dit jaar ook weer zo gaat? Aangezien er op de Qlimax website bij de line-up nummers staan geplaatst van de betreffende artiesten en daar zit maar 1 (?) echt Qult nummertje bij en voor de rest gewoon hardstyle.
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 nov 2014 17:25 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

FB Q-dance
Citaat:
Zaterdag openen de poorten van GelreDome voor ‪#‎Qlimax‬. Lees onze ‘All You Need To Know’ om ervoor te zorgen dat je goed voorbereid op pad gaat.

http://www.q-dance.com/netherlands/en/n ... an-qlimax/



Kan niet meer wachten :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 nov 2014 18:50 
 

Ook aanwezig samen met vriendin :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 nov 2014 22:31 
 
Hardtraxx Veteran

Pipa schreef:
Miwer schreef:
Richardd schreef:
Bedankt voor je nuttige aanvulling, het was als voorbeeld en stond daarom tussen haakjes.

Ik geef je anders precies de info die je wil.
niemand weet precies wanneer de opening is ;) dus ja het was nuttig :P


9 uur vage geluidjes 10 uur opening Qult of early om 11 uur begint het pas echt. Kan je ook keer normaal reageren Miwer? Die man stelt gewoon een vraag en jij gaat er als een kleinkind op in


Wat is er nou zo kinderachtig aan die reactie? Hij geeft toch gewoon antwoord >.<
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 nov 2014 10:34 
 
Hardtraxxer

Denk dat Audiofreq en Technoboy rond 11 beginnen, 12 uur HHZ, 1 uur Atmozfears, 2 uur Frontliner, 3 uur Noisecontrollers, 4 uur Ran-D, en dan 5 tot half 6 Crypsis en dan 1,5 uur Hard ending..
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 nov 2014 10:49 
 
Hardtraxxer

Frontliner was live volgens mij. Dus dat zal een half uurtje zijn. En dan denk ik Audiofreq en Technoboy anderhalf uur.
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 nov 2014 12:47 
 
Hardtraxx Veteran

Stephan_NL schreef:
Frontliner was live volgens mij. Dus dat zal een half uurtje zijn. En dan denk ik Audiofreq en Technoboy anderhalf uur.


Frontliner doet ook wel is een uur live. Geloof trouwens niet dat Crypsis anderhalf uur gaat draaien. Dat laten ze dan eerder Headhunterz of Noisecontrollers doen. Of Partyraiser en The Viper draaien drie kwartier en Endymion half uur. We zien het vanzelf wel
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 nov 2014 13:16 
 
Hardtraxx Addict

Basshunterzz schreef:
Stephan_NL schreef:
Frontliner was live volgens mij. Dus dat zal een half uurtje zijn. En dan denk ik Audiofreq en Technoboy anderhalf uur.


Frontliner doet ook wel is een uur live. Geloof trouwens niet dat Crypsis anderhalf uur gaat draaien. Dat laten ze dan eerder Headhunterz of Noisecontrollers doen. Of Partyraiser en The Viper draaien drie kwartier en Endymion half uur. We zien het vanzelf wel

de laatste 3 acts vullen 90 min, dat staat aangegeven op de site van qlimax. had het ook liever anders gezien maar helaas :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 nov 2014 14:37 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

wss ook nog kaartjes tekoop....pm maar
zouden met 4 man gaan...zijn er nu 2 geworden
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 nov 2014 15:20 
 
Hardtraxxer

Miwer schreef:
Basshunterzz schreef:
Stephan_NL schreef:
Frontliner was live volgens mij. Dus dat zal een half uurtje zijn. En dan denk ik Audiofreq en Technoboy anderhalf uur.


Frontliner doet ook wel is een uur live. Geloof trouwens niet dat Crypsis anderhalf uur gaat draaien. Dat laten ze dan eerder Headhunterz of Noisecontrollers doen. Of Partyraiser en The Viper draaien drie kwartier en Endymion half uur. We zien het vanzelf wel

de laatste 3 acts vullen 90 min, dat staat aangegeven op de site van qlimax. had het ook liever anders gezien maar helaas :P


Dan ben ik toch al weer ervandoor :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 nov 2014 15:51 
 
Hardtraxxer

Krijg er nu steeds meer zin in, ondanks dat het vorig jaar té druk was heb ik me super vermaakt! Gaat deze keer ook lukken denk ik zo! :cool:
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 nov 2014 16:25 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

dennisje030 schreef:
Krijg er nu steeds meer zin in, ondanks dat het vorig jaar té druk was heb ik me super vermaakt! Gaat deze keer ook lukken denk ik zo! :cool:


Dan stond je verkeerd, vorig jaar prima de ruimte gehad. ^^
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 nov 2014 18:27 
 
Hardtraxxer

stanlesz schreef:
dennisje030 schreef:
Krijg er nu steeds meer zin in, ondanks dat het vorig jaar té druk was heb ik me super vermaakt! Gaat deze keer ook lukken denk ik zo! :cool:


Dan stond je verkeerd, vorig jaar prima de ruimte gehad. ^^


Ik ook uiteindelijk, wel op de decks links halverwege. Beneden op de vloer vond ik het om half 12 al niet te harden zo druk het was :x
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 nov 2014 19:15 
 
Hardtraxx Crew
Avatar gebruiker

Basshunterzz schreef:
Stephan_NL schreef:
Frontliner was live volgens mij. Dus dat zal een half uurtje zijn. En dan denk ik Audiofreq en Technoboy anderhalf uur.


Frontliner doet ook wel is een uur live.

Dit is een inkoppertje voor een hele originele grap.
Vorige  1 ... 23, 24, 25, 26, 27, 28, 29 ... 38  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten