Hardtraxxer

:corn:
Hardtraxxer

TiMOTHYb schreef:
Op het gebied van feestvolk prima gevoelens. :P

Juist door zo te reageren verlaag je jezelf juist naar een zeikcultuur hehe.

Maar goed, gaat ook nergens over dit.

hee-hoo stop ermee, uit welk land je ook komt.
Donateur

Ik zeik niet, maar als je het als bevolking voor elkaar weet te krijgen om het belangrijkste (de muziek) op een dancefeest keer op keer massaal te overstemmen ben je gewoon niet goed snik. Oh en tyfusvervelend.
Hardtraxx Veteran

TiMOTHYb schreef:
Ontken eens dat Belgen met die hee/hoo onzin begonnen zijn?

Nee, maar om daar nu in elk topic over te gaan janken gaat er wel over.
Kraak... Piep...

TiMOTHYb schreef:
Ik zeik niet, maar als je het als bevolking voor elkaar weet te krijgen om het belangrijkste (de muziek) op een dancefeest keer op keer massaal te overstemmen ben je gewoon niet goed snik. Oh en tyfusvervelend.

elke belg doet dat ook echt -.-
Donateur

Broken Balance schreef:
TiMOTHYb schreef:

elke belg doet dat ook echt -.-

Nee niet elke belg doet dat, net zoals dat niet iedere mainstream fan een dagjesmens is en net zoals dat niet iedere raw artiest 13/12 produceert. Feit is wel dat het door Belgen is ontstaan, en frequent wordt uitgevoerd én dat je het nergens zoveel hoort als op Vlaamse feesten.

Maar goed als jij lekker taalkundig wil discussiëren kan dat ook hoor BB. Je hebt zelfs helemaal gelijk, niet elke belg doet dat. Goed dat je het zegt, het was me in alle hitte van de discussie ontschoten.
Hardtraxx Addict

Ik blijf dit toch echt zo'n fucking nutteloze discussie vinden, hoe meer er hier over gediscussieerd word en hoe meer iedereen zich erover opfokt hoe meer iedereen zich eraan gaat ergeren
Hardtraxx Veteran

Er zijn meer als genoeg Belgen die er ook een schijthekel aan hebben. ;)
Hardtraxx Veteran

Lekker boeie
Hardtraxxer

Gewoon negeren, is beter voor de gezondheid.

Het geheee-hooo viel mij nooit op tot ik hier het geklaag erover las. Verdomme.
Hardtraxx Veteran

algemeen/heee-hooo-en-ander-buitenlands-onzin-op-feesten-t44927.html
Hardtraxx Addict

Idd Duke
Hardtraxxer

zin in! Dat er maar een hoop ge-hee-hoo-ed mag worden!
Hardtraxx Veteran

Ik verkoop mijn ticket omdat ik niet kan gaan vanwege een blessure :(
https://www.ticketswap.nl/tickets/15100 ... limax-2014

Edit: verkocht!
Hardtraxx Addict

Heb 2 kaarten over(afzeggers -__-) normale prijs 75,- per stuk (liefst per 2 verkocht)
Hardtraxx Newbie

Iemand die al wat jaartjes gaat kan die geen mij misschien vertellen als je het weet waar de bussen ongeveer aankomen bij het Gelredome ? of is dit elk jaar anders ?
Hardtraxx Addict

Hardsummernl schreef:
Iemand die al wat jaartjes gaat kan die geen mij misschien vertellen als je het weet waar de bussen ongeveer aankomen bij het Gelredome ? of is dit elk jaar anders ?

Zoals ik ook op partyflock zei spreek gewoon een bepaalde plaats af die duidelijk herkenbaar is (stuur hem desnoods een foto via whatsapp waar je staat)
Hardtraxxer

Hardsummernl schreef:

Komen iig bij bussen van Eventtravel 15-30min aan voordat de eerste act begint.
Je zal niets missen van het feest ;)

Denk dat die bedoelt bij welke ingang :P Maar ik weet het ook niet helemaal zeker, het staat wel heel groot aangegeven welke ingang waar is ;)
Hardtraxxer

Zijn er nog verwachtingen dat er surprise acts komen draaien?
Donateur

rwd schreef:

Haha goed bezig!! Olie op 't vuur op de maandagmorgen. :loving: :loving:
Hardtraxx Veteran

rwd schreef:

nou... nee? Misschien als ze Freakz at Night niet bekendmaken van te voren, maar dat kan ik me haast niet voorstellen :P
Donateur

Rickzel schreef:
rwd schreef:

nou... nee? Misschien als ze Freakz at Night niet bekendmaken van te voren, maar dat kan ik me haast niet voorstellen :P

Goed kijken Rickzel.
Hardtraxx Veteran

TiMOTHYb schreef:
Rickzel schreef:
rwd schreef:

Goed kijken Rickzel.

wauw..., jezus wat is het weer maandagochtend hee :P
Hardtraxx Addict

Speakafreak schreef:
Hardsummernl schreef:

Komen iig bij bussen van Eventtravel 15-30min aan voordat de eerste act begint.
Je zal niets missen van het feest ;)

behalve als die bussen te laat komen(wat vaak gebeurt) of als er een achterlijke rij staat(wat ook best vaak voor komt)
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten