Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 22, 23, 24, 25, 26, 27, 28 ... 38  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 nov 2014 15:28 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

:corn:
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 nov 2014 15:30 
 
Hardtraxxer

TiMOTHYb schreef:
Op het gebied van feestvolk prima gevoelens. :P

Juist door zo te reageren verlaag je jezelf juist naar een zeikcultuur hehe.

Maar goed, gaat ook nergens over dit.

hee-hoo stop ermee, uit welk land je ook komt.
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 nov 2014 15:33 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Ik zeik niet, maar als je het als bevolking voor elkaar weet te krijgen om het belangrijkste (de muziek) op een dancefeest keer op keer massaal te overstemmen ben je gewoon niet goed snik. Oh en tyfusvervelend.
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 nov 2014 15:56 
 
Hardtraxx Veteran

TiMOTHYb schreef:
Ontken eens dat Belgen met die hee/hoo onzin begonnen zijn?

Nee, maar om daar nu in elk topic over te gaan janken gaat er wel over.
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 nov 2014 16:23 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

TiMOTHYb schreef:
Ik zeik niet, maar als je het als bevolking voor elkaar weet te krijgen om het belangrijkste (de muziek) op een dancefeest keer op keer massaal te overstemmen ben je gewoon niet goed snik. Oh en tyfusvervelend.


elke belg doet dat ook echt -.-
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 nov 2014 16:37 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Broken Balance schreef:
TiMOTHYb schreef:
Ik zeik niet, maar als je het als bevolking voor elkaar weet te krijgen om het belangrijkste (de muziek) op een dancefeest keer op keer massaal te overstemmen ben je gewoon niet goed snik. Oh en tyfusvervelend.


elke belg doet dat ook echt -.-

Nee niet elke belg doet dat, net zoals dat niet iedere mainstream fan een dagjesmens is en net zoals dat niet iedere raw artiest 13/12 produceert. Feit is wel dat het door Belgen is ontstaan, en frequent wordt uitgevoerd én dat je het nergens zoveel hoort als op Vlaamse feesten.

Maar goed als jij lekker taalkundig wil discussiëren kan dat ook hoor BB. Je hebt zelfs helemaal gelijk, niet elke belg doet dat. Goed dat je het zegt, het was me in alle hitte van de discussie ontschoten.
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 nov 2014 16:38 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Ik blijf dit toch echt zo'n fucking nutteloze discussie vinden, hoe meer er hier over gediscussieerd word en hoe meer iedereen zich erover opfokt hoe meer iedereen zich eraan gaat ergeren
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 nov 2014 17:18 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Er zijn meer als genoeg Belgen die er ook een schijthekel aan hebben. ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 nov 2014 17:20 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Lekker boeie
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 nov 2014 23:23 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Gewoon negeren, is beter voor de gezondheid.

Het geheee-hooo viel mij nooit op tot ik hier het geklaag erover las. Verdomme.
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 nov 2014 23:25 
 
Hardtraxx Veteran

algemeen/heee-hooo-en-ander-buitenlands-onzin-op-feesten-t44927.html
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 nov 2014 00:59 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Idd Duke
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 nov 2014 10:50 
 
Hardtraxxer

zin in! Dat er maar een hoop ge-hee-hoo-ed mag worden!
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 nov 2014 19:21 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ik verkoop mijn ticket omdat ik niet kan gaan vanwege een blessure :(
https://www.ticketswap.nl/tickets/15100 ... limax-2014

Edit: verkocht!
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 nov 2014 23:22 
 
Hardtraxx Addict

Heb 2 kaarten over(afzeggers -__-) normale prijs 75,- per stuk (liefst per 2 verkocht)
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 nov 2014 20:58 
 
Hardtraxx Newbie
Avatar gebruiker

Iemand die al wat jaartjes gaat kan die geen mij misschien vertellen als je het weet waar de bussen ongeveer aankomen bij het Gelredome ? of is dit elk jaar anders ?
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 nov 2014 22:39 
 
Hardtraxx Addict

Hardsummernl schreef:
Iemand die al wat jaartjes gaat kan die geen mij misschien vertellen als je het weet waar de bussen ongeveer aankomen bij het Gelredome ? of is dit elk jaar anders ?

Zoals ik ook op partyflock zei spreek gewoon een bepaalde plaats af die duidelijk herkenbaar is (stuur hem desnoods een foto via whatsapp waar je staat)
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 nov 2014 10:19 
 
Hardtraxxer

Hardsummernl schreef:
Iemand die al wat jaartjes gaat kan die geen mij misschien vertellen als je het weet waar de bussen ongeveer aankomen bij het Gelredome ? of is dit elk jaar anders ?


Komen iig bij bussen van Eventtravel 15-30min aan voordat de eerste act begint.
Je zal niets missen van het feest ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 nov 2014 10:26 
 

Denk dat die bedoelt bij welke ingang :P Maar ik weet het ook niet helemaal zeker, het staat wel heel groot aangegeven welke ingang waar is ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 nov 2014 11:23 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Zijn er nog verwachtingen dat er surprise acts komen draaien?
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 nov 2014 11:26 
 
Donateur
Avatar gebruiker

rwd schreef:
Zijn er nog verwachtingen dat er surprise acts komen draaien?

Haha goed bezig!! Olie op 't vuur op de maandagmorgen. :loving: :loving:
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 nov 2014 11:30 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

rwd schreef:
Zijn er nog verwachtingen dat er surprise acts komen draaien?


nou... nee? Misschien als ze Freakz at Night niet bekendmaken van te voren, maar dat kan ik me haast niet voorstellen :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 nov 2014 11:36 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Rickzel schreef:
rwd schreef:
Zijn er nog verwachtingen dat er surprise acts komen draaien?


nou... nee? Misschien als ze Freakz at Night niet bekendmaken van te voren, maar dat kan ik me haast niet voorstellen :P

Goed kijken Rickzel.
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 nov 2014 12:04 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

TiMOTHYb schreef:
Rickzel schreef:
rwd schreef:
Zijn er nog verwachtingen dat er surprise acts komen draaien?


nou... nee? Misschien als ze Freakz at Night niet bekendmaken van te voren, maar dat kan ik me haast niet voorstellen :P

Goed kijken Rickzel.


wauw..., jezus wat is het weer maandagochtend hee :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 nov 2014 13:54 
 
Hardtraxx Addict

Speakafreak schreef:
Hardsummernl schreef:
Iemand die al wat jaartjes gaat kan die geen mij misschien vertellen als je het weet waar de bussen ongeveer aankomen bij het Gelredome ? of is dit elk jaar anders ?


Komen iig bij bussen van Eventtravel 15-30min aan voordat de eerste act begint.
Je zal niets missen van het feest ;)

behalve als die bussen te laat komen(wat vaak gebeurt) of als er een achterlijke rij staat(wat ook best vaak voor komt)
Vorige  1 ... 22, 23, 24, 25, 26, 27, 28 ... 38  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten