Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 21, 22, 23, 24, 25, 26, 27 ... 38  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 nov 2014 04:17 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

hotymoty schreef:
Crypsis is ook geen entertainer, lijkt altijd net alsof hij geen plezier in heeft


Geen entertainer?? :lol: Jij bent duidelijk niet bij zijn set op Q-Base geweest. En of deze man kan entertainen!

Geen verkeerde line-up, vind het nou toch wel een beetje jammer dat ik niet ga.
Er moet een verjaardag gevierd worden met de family en helaas was dit het enige weekend dat mogelijk was..

Ik zal gewoon geduldig moeten zijn en uitkijken naar mijn 6e editie van IMO HET indoorfeest van het jaar: Reverze! ^^
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 nov 2014 11:22 
 
Hardtraxxer

Nog 2 weekies te gaan! :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 nov 2014 12:39 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

ShadowLX schreef:
hotymoty schreef:
Crypsis is ook geen entertainer, lijkt altijd net alsof hij geen plezier in heeft


Geen entertainer?? :lol: Jij bent duidelijk niet bij zijn set op Q-Base geweest. En of deze man kan entertainen!

Geen verkeerde line-up, vind het nou toch wel een beetje jammer dat ik niet ga.
Er moet een verjaardag gevierd worden met de family en helaas was dit het enige weekend dat mogelijk was..

Ik zal gewoon geduldig moeten zijn en uitkijken naar mijn 6e editie van IMO HET indoorfeest van het jaar: Reverze! ^^

Belg zeker?

Anders kan i kme niet voorstellen dat je dat heehoo feest boven qlimax of iets anders kiest.
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 nov 2014 15:48 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

p-stylez schreef:
ShadowLX schreef:
hotymoty schreef:
Crypsis is ook geen entertainer, lijkt altijd net alsof hij geen plezier in heeft


Geen entertainer?? :lol: Jij bent duidelijk niet bij zijn set op Q-Base geweest. En of deze man kan entertainen!

Geen verkeerde line-up, vind het nou toch wel een beetje jammer dat ik niet ga.
Er moet een verjaardag gevierd worden met de family en helaas was dit het enige weekend dat mogelijk was..

Ik zal gewoon geduldig moeten zijn en uitkijken naar mijn 6e editie van IMO HET indoorfeest van het jaar: Reverze! ^^

Belg zeker?

Anders kan i kme niet voorstellen dat je dat heehoo feest boven qlimax of iets anders kiest.


op Bassleader geen hee hoo gehoord..
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 nov 2014 16:36 
 

Niet gehoord wil niet zeggen dat het niet geroepen is. Kijk maar bij "nieuwe tracks" en dan die van Da Tweekaz.
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 nov 2014 16:52 
 
Hardtraxx Veteran

Heehoo hoor je overal tegenwoordig, zelfs tot in Australië.
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 nov 2014 17:04 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Zelfs tijdens een setje van RR gehoord, bedroevend.
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 nov 2014 17:23 
 
Hardtraxx Addict

Qlown schreef:
Heehoo hoor je overal tegenwoordig, zelfs tot in Australië.

En helaas gestart door de buitenlanders (kuch belgen)
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 nov 2014 17:35 
 
Hardtraxx Veteran

Ja je kan er over zeiken tot in het oneindige maar het gaat niet zomaar stoppen. >.<
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 nov 2014 18:10 
 
Hardtraxxer

p-stylez schreef:
ShadowLX schreef:
hotymoty schreef:

Ik zal gewoon geduldig moeten zijn en uitkijken naar mijn 6e editie van IMO HET indoorfeest van het jaar: Reverze! ^^

Belg zeker?

Anders kan i kme niet voorstellen dat je dat heehoo feest boven qlimax of iets anders kiest.


Oke laten we een feest daarop beoordelen. Nee ik slaat mij erbij aan reverze is echt wel beter en Lotto arena is geluid +1000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 nov 2014 18:33 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Je hebt de layout verneukt met je +honderdduizendmiljardmiljoen :list:
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 nov 2014 18:45 
 
Hardtraxx Addict

Qlown schreef:
Ja je kan er over zeiken tot in het oneindige maar het gaat niet zomaar stoppen. >.<

Nee helaas niet nee, zou fijn zijn alleen als die onzin weg bleef.
Maar het begint bij jou en mij, hoeveel mensen er wel niet zijn die zeggen er een hekel aan te hebben maar toch vrolijk mee staan te schreeuwen :thumbdown:
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 nov 2014 22:53 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Miwer schreef:
Qlown schreef:
Ja je kan er over zeiken tot in het oneindige maar het gaat niet zomaar stoppen. >.<

Nee helaas niet nee, zou fijn zijn alleen als die onzin weg bleef.
Maar het begint bij jou en mij, hoeveel mensen er wel niet zijn die zeggen er een hekel aan te hebben maar toch vrolijk mee staan te schreeuwen :thumbdown:


Volgens mij ligt het er ook veel aan of je het wilt horen of niet.
Zoals hierboven al gezegd, op Bassleader heb ik ook geen heehoo gehoord.
Maar het kan ook zijn dat ik gewoon doof ben. :thumbup:

Miwer schreef:
(kuch belgen)


Scheer eens niet alle belgen over dezelfde kam ,
Deze zomer ben ik bijvoorbeeld de eerste keer Defqon geweest , en daar ook wel af en toe heehoo gehoord. Je gaat me niet wijsmaken dat het enkel belgen zijn die ermee beginnen.
Groetjes van een belg :thumbup:

ONTOPIC : Laat Qlimax maar snel komen ! :love:
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 nov 2014 22:58 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Hard Invasion schreef:
Scheer eens niet alle belgen over dezelfde kam ,
Deze zomer ben ik bijvoorbeeld de eerste keer Defqon geweest , en daar ook wel af en toe heehoo gehoord. Je gaat me niet wijsmaken dat het enkel belgen zijn die ermee beginnen.
Groetjes van een belg :thumbup:


Die zijn de algehele hype wel begonnen. Werd er op Defqon op het moment dat ik op HS stages (niet al te vaak) stond ook helemaal gek van
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 nov 2014 23:00 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Steffnov schreef:
Hard Invasion schreef:
Scheer eens niet alle belgen over dezelfde kam ,
Deze zomer ben ik bijvoorbeeld de eerste keer Defqon geweest , en daar ook wel af en toe heehoo gehoord. Je gaat me niet wijsmaken dat het enkel belgen zijn die ermee beginnen.
Groetjes van een belg :thumbup:


Die zijn de algehele hype wel begonnen. Werd er op Defqon op het moment dat ik op HS stages (niet al te vaak) stond ook helemaal gek van


Gelukkig komt er aan elke hype een einde ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 nov 2014 03:01 
 
Hardtraxxer

Hard Invasion schreef:
Steffnov schreef:
Hard Invasion schreef:
Scheer eens niet alle belgen over dezelfde kam ,
Deze zomer ben ik bijvoorbeeld de eerste keer Defqon geweest , en daar ook wel af en toe heehoo gehoord. Je gaat me niet wijsmaken dat het enkel belgen zijn die ermee beginnen.
Groetjes van een belg :thumbup:


Die zijn de algehele hype wel begonnen. Werd er op Defqon op het moment dat ik op HS stages (niet al te vaak) stond ook helemaal gek van


Gelukkig komt er aan elke hype een einde ;)

Gelukkig aan elke belg ook.
Dat hele overdreven gehypte gedoe van Belgen voor het podium altijd...
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 nov 2014 10:47 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Interessante info over Qlimax trouwens :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 nov 2014 18:40 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

mrbubble456 schreef:
Gelukkig aan elke belg ook.
Dat hele overdreven gehypte gedoe van Belgen voor het podium altijd...


Vent doe eeeeeeeeeven normaal.. Alsof de hele Belgische bevolking daar vooraan het podium staat.
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 nov 2014 18:46 
 
Hardtraxx Beheerder
Avatar gebruiker

Miwer schreef:
Qlown schreef:
Heehoo hoor je overal tegenwoordig, zelfs tot in Australië.

En helaas gestart door de buitenlanders (kuch belgen)


:nono:
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 nov 2014 18:51 
 
Hardtraxx Addict

The Venator schreef:
Miwer schreef:
Qlown schreef:
Heehoo hoor je overal tegenwoordig, zelfs tot in Australië.

En helaas gestart door de buitenlanders (kuch belgen)


:nono:

Ik val niemand persoonlijk aan hoor, maar daar komt het wel vandaan zover ik weet.
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 nov 2014 18:55 
 
Hardtraxx Beheerder
Avatar gebruiker

Miwer schreef:
Ik val niemand persoonlijk aan hoor, maar daar komt het wel vandaan zover ik weet.


Niet alle belgen zijn slecht he :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 nov 2014 15:14 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

lekker met zn allen janken op de belgen.. >.<
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 nov 2014 15:20 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Ontken eens dat Belgen met die hee/hoo onzin begonnen zijn?
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 nov 2014 15:22 
 
Hardtraxxer

TiMOTHYb schreef:
Ontken eens dat Belgen met die hee/hoo onzin begonnen zijn?

Nee hoor, maar die gevoelens van superioriteit van onze landgenoten zijn ook nergens voor nodig toch?

over hee-hoo: heel vervelend :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 nov 2014 15:28 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Op het gebied van feestvolk prima gevoelens. :P
Vorige  1 ... 21, 22, 23, 24, 25, 26, 27 ... 38  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten