Miwer schreef:
Qlown schreef:
Ja je kan er over zeiken tot in het oneindige maar het gaat niet zomaar stoppen.

Nee helaas niet nee, zou fijn zijn alleen als die onzin weg bleef.
Maar het begint bij jou en mij, hoeveel mensen er wel niet zijn die zeggen er een hekel aan te hebben maar toch vrolijk mee staan te schreeuwen

Volgens mij ligt het er ook veel aan of je het wilt horen of niet.
Zoals hierboven al gezegd, op Bassleader heb ik ook geen heehoo gehoord.
Maar het kan ook zijn dat ik gewoon doof ben.
Miwer schreef:
(kuch belgen)
Scheer eens niet alle belgen over dezelfde kam ,
Deze zomer ben ik bijvoorbeeld de eerste keer Defqon geweest , en daar ook wel af en toe heehoo gehoord. Je gaat me niet wijsmaken dat het enkel belgen zijn die ermee beginnen.
Groetjes van een belg
ONTOPIC : Laat Qlimax maar snel komen !
