Mcvk schreef:
AudioFreq
Bass Modulators
Code Black
Atmozfears
Brennan Heart (grote kans bij Q na 2 maanden afwezigheid)
Wild Motherfuckers of TNT
Frequencerz
Adaro
Miss K8 of Evil Activities
Niet dat dit voor mij een ideale line-up zou zijn maar verwacht wel zoiets
Audiofreq denk ik ook, Bass Modulators nog niet denk ik, te klein.
Code Black stond er vorig jaar ook. Atmozfears heeft ook een grote kans.
Brennan zal er ook wel staan denk ik. ivm Zatox al die vorige keren komt WMF ook niet denk ik. Freqz ook wel bijna zeker. Adaro weet ik niet, het is denk ik Adaro of Frequencerz en ik denk eerder Freqz vanwege G4H vorig jaar. EA heeft er al een keer gestaan en Miss K8 zou eerder Angerfist worden.
Ik denk zelf dit.
Geck-O/Audiofreq (Openingsset)
Brennan Heart
Atmozfears
Wildstylez of NC (Altijd een grote headliner)
Frequencerz of Crypsis
TNT of Technoboy
Frontliner
The Pitcher/Zany/Omegatypez iets van Fusion
Angerfist of iets in de richting van de Neophyte Records kant (Neophyte/Tha Playah/Kasparov/Allstars)
Geck-O en Audiofreq zouden goeie openers zijn voor Q, gezien de Tijdmachine hype, want Qult deden ze vorig jaar al. Als ze het weer zouden doen zou ik ASYS of Organ Donors zeggen.
Brennan lijkt me wel duidelijk, 2 jaar niet gehad en gewoon vaste klant van Q.
Atmozfears lijkt me ook duidelijk, wellicht met Energyzed of Audiotricz, lijkt me sterk.
Wildstylez of NC, beiden stonden er vorig jaar maar er zal altijd een hoofdact zijn en gezien dat Heady een andere weg heeft ingeslagen denk ik dat ze hem overslaan.
Frequencerz en Crypsis lijkt me ook vrij duidelijk, een andere kandidaat er voor zou Ran-D of Adaro zijn. Maar die hadden de vorige keer G4H. Gezien de hype om Crypsis en MiM lijkt het ook mogelijk dat hij er staat maarja, Most Wanted liefhebbertje dus zal niet snel gebeuren en RR lijkt me wel heel sterk ondanks de hype, dan eerder Minus Militia.
TNT of Technoboysinds een italiaan erbij altijd een must lijkt. En gezien dat Zatox de vorige 4 jaar er ook stond en niet zo veel aandacht trekt op het moment zal een van hun het wel worden.
FrontlinerTrekt op het moment veel aandacht en lijkt me ook vrij duidelijk, een andere kandidaat zou nog Psyko Punkz kunnen wezen.
The Pitcher/Zany/Omegatypez iets van FusionEen jaar zonder fusion (Bob in 2012). Dus zal er nu wel een staan denk ik. Dan meer The Pitcher vanwege z'n album.
Angerfist of iets in de richting van de Neophyte Records kant Angerfist moet er nog staan en is toch wel een van de grootsten, maar gezien de hype om TiH en de vorige keer de italianen van die kant er stonden en Neophyte Records net over nummer 100 is qua releases is het ook goed mogelijk dat hun er staan.