Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1, 2, 3, 4, 5 ... 38  Volgende
Bericht Geplaatst op 17 sep 2014 23:15 
 
Hardtraxx Veteran

kevin-field schreef:
Basshunterzz schreef:
Hoe komen mensen dan ineens op The Pitcher? Dat is wel een van de weinigen die ik er verwacht.


Gerucht gaat dat hij een album showcase heeft. Zou het ook niet terecht vinden, want er zijn artiesten die het meer verdienen.


Q-Dance zet al 5 jaar op rij Zatox daar neer, die kijken niet naar verdienen ;) Zolang ze die dit jaar maar lekker weglaten
Bericht Geplaatst op 17 sep 2014 23:17 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

kevin-field schreef:
Basshunterzz schreef:
Hoe komen mensen dan ineens op The Pitcher? Dat is wel een van de weinigen die ik er verwacht.


Gerucht gaat dat hij een album showcase heeft. Zou het ook niet terecht vinden, want er zijn artiesten die het meer verdienen.


Waar slaat dat dan weer op? The Pitcher zit al jaren in de scene en komt nu nog met een album van topkwaliteit (waarschijnlijk, weet ik haast wel zeker). Die man verdiend het net zoveel als de mensen waarvan jij denkt dat die het verdienen imo.
Bericht Geplaatst op 17 sep 2014 23:42 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Zin schreef:
kevin-field schreef:
Basshunterzz schreef:
Hoe komen mensen dan ineens op The Pitcher? Dat is wel een van de weinigen die ik er verwacht.


Gerucht gaat dat hij een album showcase heeft. Zou het ook niet terecht vinden, want er zijn artiesten die het meer verdienen.


Waar slaat dat dan weer op? The Pitcher zit al jaren in de scene en komt nu nog met een album van topkwaliteit (waarschijnlijk, weet ik haast wel zeker). Die man verdiend het net zoveel als de mensen waarvan jij denkt dat die het verdienen imo.


Zeker, afgelopen Q-Base weer een heerlijk set neergezet met JOS. Jammer dat hij op weinig grote feesten terug te vinden is..

Als ik een gokje moet doen denk ik het volgende in volgorde:

AudioFreq
Bass Modulators
Code Black
Atmozfears
Brennan Heart (grote kans bij Q na 2 maanden afwezigheid)
Wild Motherfuckers of TNT
Frequencerz
Adaro
Miss K8 of Evil Activities

Niet dat dit voor mij een ideale line-up zou zijn maar verwacht wel zoiets
Bericht Geplaatst op 18 sep 2014 00:24 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

Mcvk schreef:

AudioFreq
Bass Modulators
Code Black
Atmozfears
Brennan Heart (grote kans bij Q na 2 maanden afwezigheid)
Wild Motherfuckers of TNT
Frequencerz
Adaro
Miss K8 of Evil Activities

Niet dat dit voor mij een ideale line-up zou zijn maar verwacht wel zoiets


Audiofreq denk ik ook, Bass Modulators nog niet denk ik, te klein.
Code Black stond er vorig jaar ook. Atmozfears heeft ook een grote kans.
Brennan zal er ook wel staan denk ik. ivm Zatox al die vorige keren komt WMF ook niet denk ik. Freqz ook wel bijna zeker. Adaro weet ik niet, het is denk ik Adaro of Frequencerz en ik denk eerder Freqz vanwege G4H vorig jaar. EA heeft er al een keer gestaan en Miss K8 zou eerder Angerfist worden.

Ik denk zelf dit.

Geck-O/Audiofreq (Openingsset)
Brennan Heart
Atmozfears
Wildstylez of NC (Altijd een grote headliner)
Frequencerz of Crypsis
TNT of Technoboy
Frontliner
The Pitcher/Zany/Omegatypez iets van Fusion
Angerfist of iets in de richting van de Neophyte Records kant (Neophyte/Tha Playah/Kasparov/Allstars)

Geck-O en Audiofreq zouden goeie openers zijn voor Q, gezien de Tijdmachine hype, want Qult deden ze vorig jaar al. Als ze het weer zouden doen zou ik ASYS of Organ Donors zeggen.
Brennan lijkt me wel duidelijk, 2 jaar niet gehad en gewoon vaste klant van Q.
Atmozfears lijkt me ook duidelijk, wellicht met Energyzed of Audiotricz, lijkt me sterk.
Wildstylez of NC, beiden stonden er vorig jaar maar er zal altijd een hoofdact zijn en gezien dat Heady een andere weg heeft ingeslagen denk ik dat ze hem overslaan.
Frequencerz en Crypsis lijkt me ook vrij duidelijk, een andere kandidaat er voor zou Ran-D of Adaro zijn. Maar die hadden de vorige keer G4H. Gezien de hype om Crypsis en MiM lijkt het ook mogelijk dat hij er staat maarja, Most Wanted liefhebbertje dus zal niet snel gebeuren en RR lijkt me wel heel sterk ondanks de hype, dan eerder Minus Militia.
TNT of Technoboysinds een italiaan erbij altijd een must lijkt. En gezien dat Zatox de vorige 4 jaar er ook stond en niet zo veel aandacht trekt op het moment zal een van hun het wel worden.
FrontlinerTrekt op het moment veel aandacht en lijkt me ook vrij duidelijk, een andere kandidaat zou nog Psyko Punkz kunnen wezen.
The Pitcher/Zany/Omegatypez iets van FusionEen jaar zonder fusion (Bob in 2012). Dus zal er nu wel een staan denk ik. Dan meer The Pitcher vanwege z'n album.
Angerfist of iets in de richting van de Neophyte Records kant Angerfist moet er nog staan en is toch wel een van de grootsten, maar gezien de hype om TiH en de vorige keer de italianen van die kant er stonden en Neophyte Records net over nummer 100 is qua releases is het ook goed mogelijk dat hun er staan.
Bericht Geplaatst op 18 sep 2014 00:32 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Broken Balance schreef:
Mcvk schreef:

AudioFreq
Bass Modulators
Code Black
Atmozfears
Brennan Heart (grote kans bij Q na 2 maanden afwezigheid)
Wild Motherfuckers of TNT
Frequencerz
Adaro
Miss K8 of Evil Activities

Niet dat dit voor mij een ideale line-up zou zijn maar verwacht wel zoiets


Audiofreq denk ik ook, Bass Modulators nog niet denk ik, te klein.
Code Black stond er vorig jaar ook. Atmozfears heeft ook een grote kans.
Brennan zal er ook wel staan denk ik. ivm Zatox al die vorige keren komt WMF ook niet denk ik. Freqz ook wel bijna zeker. Adaro weet ik niet, het is denk ik Adaro of Frequencerz en ik denk eerder Freqz vanwege G4H vorig jaar. EA heeft er al een keer gestaan en Miss K8 zou eerder Angerfist worden.

Ik denk zelf dit.

Geck-O/Audiofreq (Openingsset)
Brennan Heart
Atmozfears
Wildstylez of NC (Altijd een grote headliner)
Frequencerz of Crypsis
TNT of Technoboy
Frontliner
The Pitcher/Zany/Omegatypez iets van Fusion
Angerfist of iets in de richting van de Neophyte Records kant (Neophyte/Tha Playah/Kasparov/Allstars)

Geck-O en Audiofreq zouden goeie openers zijn voor Q, gezien de Tijdmachine hype, want Qult deden ze vorig jaar al. Als ze het weer zouden doen zou ik ASYS of Organ Donors zeggen.
Brennan lijkt me wel duidelijk, 2 jaar niet gehad en gewoon vaste klant van Q.
Atmozfears lijkt me ook duidelijk, wellicht met Energyzed of Audiotricz, lijkt me sterk.
Wildstylez of NC, beiden stonden er vorig jaar maar er zal altijd een hoofdact zijn en gezien dat Heady een andere weg heeft ingeslagen denk ik dat ze hem overslaan.
Frequencerz en Crypsis lijkt me ook vrij duidelijk, een andere kandidaat er voor zou Ran-D of Adaro zijn. Maar die hadden de vorige keer G4H. Gezien de hype om Crypsis en MiM lijkt het ook mogelijk dat hij er staat maarja, Most Wanted liefhebbertje dus zal niet snel gebeuren en RR lijkt me wel heel sterk ondanks de hype, dan eerder Minus Militia.
TNT of Technoboysinds een italiaan erbij altijd een must lijkt. En gezien dat Zatox de vorige 4 jaar er ook stond en niet zo veel aandacht trekt op het moment zal een van hun het wel worden.
FrontlinerTrekt op het moment veel aandacht en lijkt me ook vrij duidelijk, een andere kandidaat zou nog Psyko Punkz kunnen wezen.
The Pitcher/Zany/Omegatypez iets van FusionEen jaar zonder fusion (Bob in 2012). Dus zal er nu wel een staan denk ik. Dan meer The Pitcher vanwege z'n album.
Angerfist of iets in de richting van de Neophyte Records kant Angerfist moet er nog staan en is toch wel een van de grootsten, maar gezien de hype om TiH en de vorige keer de italianen van die kant er stonden en Neophyte Records net over nummer 100 is qua releases is het ook goed mogelijk dat hun er staan.


Ben benieuwd man! Als het in ieder geval in de richting van jouw line-up is, ben ik al dik tevreden :thumbsup:
Bericht Geplaatst op 18 sep 2014 01:01 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

We zijn in de shout toch tot de conclusie gekomen dat Q-Dance voor de favorieten gaat en dit hem wordt

Festuca
Festuca
Festuca
Festuca
Festuca
Festuca
Festuca
Festuca
Festuca
Bericht Geplaatst op 18 sep 2014 01:07 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

:lol: :lol:
Bericht Geplaatst op 18 sep 2014 02:35 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Hahahaha godsamme xD

Denk dat ik hem oversla dit jaar, laatste 2 jaar geweest en op de 1 of andere manier pakt Qlimax me niet echt.
Bericht Geplaatst op 18 sep 2014 09:37 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Mwa wildstylez en noisecontrollers waren er vorig jaar natuurlijk ook en brennan heart zien ze wel als hoofdact hoor bij Q. Maar als ik moet kiezen zet dan Noisecontrollers maar neer.

Crypsis gun ik het zwaar, maar ik verwacht dat dit de Frequencerz worden.

Frontliner inderdaad ook een grote kans met wellicht een live set.

Angerfist zie ook wel staan als afsluiteren had het imo al veel eerder verdient.
Bericht Geplaatst op 18 sep 2014 10:06 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

uiteindelijk is er toch altijd gezeik over de line-up als ie bekend is....

laat ze maar niks bekend maken en dan zieje maar wie ze omroepen in de intro's :D

lijkt me veel leuker
Bericht Geplaatst op 18 sep 2014 10:50 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

AniThing schreef:
uiteindelijk is er toch altijd gezeik over de line-up als ie bekend is....

laat ze maar niks bekend maken en dan zieje maar wie ze omroepen in de intro's :D

lijkt me veel leuker


zou wel passen bij het Qlimax sfeertje
Bericht Geplaatst op 18 sep 2014 11:15 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Brennan Heart is al een keer 'hoofdact' geweest toch. En artiesten achterhouden hebben we ook al een keer meegemaakt.
Bericht Geplaatst op 18 sep 2014 11:21 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Dit zou wel een mooie zijn:

- Geck-O vs BRK3 (Qult & Classics)
- Scope DJ (Tijdmachine)
- Brennan Heart (Openingshow)
- Frontliner LIVE
- Atmozfears & Audiotricz
- Bass Modulators
- Hard Driver
- Frequencerz & E-Force
- B-Front vs Titan
- Nosferatu

Al verwacht ik wel één van Minus is More, en ik hoop op helemaal geen Frontliner.
Bericht Geplaatst op 18 sep 2014 11:30 
 
Artiest
Avatar gebruiker

Broken Balance schreef:
We zijn in de shout toch tot de conclusie gekomen dat Q-Dance voor de favorieten gaat en dit hem wordt

Festuca
Festuca
Festuca
Festuca
Festuca
Festuca
Festuca
Festuca
Festuca

Afbeelding
Bericht Geplaatst op 18 sep 2014 11:35 
 
Hardtraxx Elite

Hahah held
Bericht Geplaatst op 18 sep 2014 11:36 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Noisecontrollers anthem, gokje.
Bericht Geplaatst op 18 sep 2014 11:38 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Raven schreef:
Noisecontrollers anthem, gokje.


dat dacht ik vorig jaar ook, maar toen gunz 4 hire :thumbdown:
Bericht Geplaatst op 18 sep 2014 12:01 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

Festuca schreef:
Broken Balance schreef:
We zijn in de shout toch tot de conclusie gekomen dat Q-Dance voor de favorieten gaat en dit hem wordt

Festuca
Festuca
Festuca
Festuca
Festuca
Festuca
Festuca
Festuca
Festuca

Afbeelding


Geintje natuurlijk Jesse :P
Bericht Geplaatst op 18 sep 2014 12:17 
 
Hardtraxx Veteran

Dit zou ook een hele mooie vinden. D-block & S-te-fan rond half 1 uur waardoor de sfeer heerlijk wordt opgekrikt

22:00 23:00 Geck-O vs Audiofreq (Qult)
23:00 00:00Coone
00:00 00:30 Frontliner LIVE
00:30 01:30 D-block & S-te-Fan(Tijdmachine)
01:30 02:30 Noisecontrollers
02:30 03:00 Audiofreq Live
03:00 04:00 Hard Driver
04:00 05:00 B-front
05:00 06:15 E-Force & Crypsis
06:15 07:00 Angerfist
Bericht Geplaatst op 18 sep 2014 12:25 
 
Donateur
Avatar gebruiker

(Tijdmachine set) op Qlimax xd Er stonden max 500 man op en rond die stage op Decibel en DefQon. Hier zullen we nog wel een aantal jaren voor moeten wachten als het ooit nog aanslaat. Qlimax is trouwens over het algemeen juist het podium waar alle promo's ten gehore worden gebracht.
Bericht Geplaatst op 18 sep 2014 12:29 
 
Hardtraxx Veteran

TiMOTHYb schreef:
(Tijdmachine set) op Qlimax xd Er stonden max 500 man op en rond die stage op Decibel en DefQon. Hier zullen we nog wel een aantal jaren voor moeten wachten als het ooit nog aanslaat. Qlimax is trouwens over het algemeen juist het podium waar alle promo's ten gehore worden gebracht.


Ja maar ik denk neit dat mensen zullen klagen wanneer er een tijdmachine set komt. Zeker niet van D-block & S-te-fan. Zou goede zet zijn van Q-dance. Zeker omdat iedereen wel music made addict, sound of the thunder kent. En de helft wat daar staat boeit toch niet wat voor hardstyle er op komt. Ik zou het goed idee vinden en zal de sfeer ten goede komen
Bericht Geplaatst op 18 sep 2014 12:32 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

sinds wanneer luistert Q naar de mensen xd
Bericht Geplaatst op 18 sep 2014 13:09 
 
Hardtraxx Veteran

Festuca schreef:
Broken Balance schreef:
We zijn in de shout toch tot de conclusie gekomen dat Q-Dance voor de favorieten gaat en dit hem wordt

Festuca
Festuca
Festuca
Festuca
Festuca
Festuca
Festuca
Festuca
Festuca

Afbeelding


Zie geen plaatje?
Bericht Geplaatst op 18 sep 2014 13:11 
 
Hardtraxx Veteran

TiMOTHYb schreef:
(Tijdmachine set) op Qlimax xd Er stonden max 500 man op en rond die stage op Decibel en DefQon. Hier zullen we nog wel een aantal jaren voor moeten wachten als het ooit nog aanslaat. Qlimax is trouwens over het algemeen juist het podium waar alle promo's ten gehore worden gebracht.


Wat verwacht jij dan? Dat daar 30.000 man op zo'n kleine stage staat
Bericht Geplaatst op 18 sep 2014 13:14 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Basshunterzz schreef:
Wat verwacht jij dan? Dat daar 30.000 man op zo'n kleine stage staat

Nando schreef:
Jezus wat dom.
Vorige  1, 2, 3, 4, 5 ... 38  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten