Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 15, 16, 17, 18, 19, 20, 21 ... 38  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 okt 2014 14:28 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Waarom?
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 okt 2014 17:08 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ja, dat is dus unknown, Tim.
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 okt 2014 17:16 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

The Skribbler schreef:
Ja, dat is dus unknown, Tim.


bu dum tsss...
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 okt 2014 20:59 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

The Skribbler schreef:
Ja, dat is dus unknown, Tim.

Afbeelding
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 okt 2014 21:09 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

^ Hahaha, eindelijk eentje die goed toegepast wordt :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 okt 2014 21:17 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Frenchkicks schreef:
The Skribbler schreef:
Ja, dat is dus unknown, Tim.

Afbeelding


:lol: :lol: :lol: :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 okt 2014 21:27 
 
Hardtraxxer

Al iets bekend over een line up? Datum van verschijning wellicht?
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 okt 2014 21:51 
 
Hardtraxx Addict

Speakafreak schreef:
Al iets bekend over een line up? Datum van verschijning wellicht?

nee
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 okt 2014 22:09 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Frijolrojo schreef:
The Skribbler schreef:
Ja, dat is dus unknown, Tim.


bu dum tsss...

Afbeelding
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 okt 2014 22:10 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Hahahaha Tim (L)
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 okt 2014 22:35 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Hahahaha Tim, die is nog beter gebruikt dan mijn foto xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 okt 2014 09:15 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

hahahahaha :lol: nice
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 okt 2014 11:08 
 
Donateur
Avatar gebruiker

:yay:
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 okt 2014 12:19 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Man man man

Afbeelding
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 okt 2014 13:00 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Speakafreak schreef:
Al iets bekend over een line up? Datum van verschijning wellicht?


2012: 26-10
2013: 22-10
2014: mijn gok, deze week woensdag waarschijnlijk
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 okt 2014 00:48 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Line-Up wordt na het feest bekend gemaakt.
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 okt 2014 13:43 
 
Hardtraxxer

Wat ik nu weet is:

Atmozfears
Audiofreq
Headhunterz
Noisecontrollers
Crypsis
Partyraiser

Kan ik prima mee leven
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 okt 2014 13:46 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Murcie schreef:
Wat ik nu weet is:

Atmozfears
Audiofreq
Headhunterz
Noisecontrollers
Crypsis
Partyraiser

Kan ik prima mee leven

+1 voor openheid van informatie, maar wat is je bron? NC en Partyraiser zijn aardig bekend, maar verder?
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 okt 2014 13:53 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

Hebben allemaal geen gigs rond de 22e als je op pf kijkt, denk ik?
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 okt 2014 13:56 
 
Hardtraxxer

Steffnov schreef:
Murcie schreef:
Wat ik nu weet is:

Atmozfears
Audiofreq
Headhunterz
Noisecontrollers
Crypsis
Partyraiser

Kan ik prima mee leven

+1 voor openheid van informatie, maar wat is je bron? NC en Partyraiser zijn aardig bekend, maar verder?


Vriend van me is producer en zit wel is in de studio met bekende namen. Noem liever geen namen dat snap je wel denk ik :) .
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 okt 2014 14:02 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

Dat is dus geen bron, niet interessant gaan doen en dan niks zeggen is hier de regel.
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 okt 2014 14:13 
 
Hardtraxx Newbie

Murcie schreef:
Steffnov schreef:
Murcie schreef:
Wat ik nu weet is:

Atmozfears
Audiofreq
Headhunterz
Noisecontrollers
Crypsis
Partyraiser

Kan ik prima mee leven

+1 voor openheid van informatie, maar wat is je bron? NC en Partyraiser zijn aardig bekend, maar verder?


Vriend van me is producer en zit wel is in de studio met bekende namen. Noem liever geen namen dat snap je wel denk ik :) .

Haha, jij zit er echt het dichtste bij. Headhunterz wat doet hij nou op zn feest. :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 okt 2014 14:18 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Broken Balance schreef:
Dat is dus geen bron, niet interessant gaan doen en dan niks zeggen is hier de regel.


toch wel duidelijk een bron toch? Jij wilt gewoon namen weten en hij wil het niet zeggen. Het is natuurlijk uiteindelijk aan jou of je het wilt geloven of niet, wat hij zegt. en hij doet niet interessant, hij vermeld alleen wat hij weet. Niet zo stoer doen
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 okt 2014 14:18 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

dubbel post
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 okt 2014 14:47 
 
Hardtraxxer

Frijolrojo schreef:
Broken Balance schreef:
Dat is dus geen bron, niet interessant gaan doen en dan niks zeggen is hier de regel.


toch wel duidelijk een bron toch? Jij wilt gewoon namen weten en hij wil het niet zeggen. Het is natuurlijk uiteindelijk aan jou of je het wilt geloven of niet, wat hij zegt. en hij doet niet interessant, hij vermeld alleen wat hij weet. Niet zo stoer doen


Inderdaad, jij begrijpt het. Probeer helemaal niet interessant te doen.
Iedereen is benieuwd en kan niet wachten, dus ik dacht ik post wat ik nu weet ;) .
Vorige  1 ... 15, 16, 17, 18, 19, 20, 21 ... 38  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten