Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 14, 15, 16, 17, 18, 19, 20 ... 38  Volgende
Bericht Geplaatst op 20 okt 2014 21:09 
 
Hardtraxxer

Bericht Geplaatst op 21 okt 2014 13:11 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Kan hier niet echt heel veel uit opmaken :P
Bericht Geplaatst op 21 okt 2014 13:33 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

ThaBomba. schreef:
pecola-tje schreef:
Ik vind hem wel fijn eigenlijk. Zal sowieso een flinke show omheen gebouwd worden met de sounds die je hoort.
Kicks op 1:00 zijn ook erg fijn, en lekkere melodie in de climax. :)
Enige minpuntje is dat ik een 2e climax mis, maar die komt misschien nog wel.


Afgeluisterd? Op 3:30 komt de 2e climax, die ook nog eens heerlijk klinkt (L)

Dat is meer een Outro of een tussenstuk naar een 2e climax. :thumbup:
Bericht Geplaatst op 21 okt 2014 14:27 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

wie kan ik blij maken met 1 kaarrtje? voor 75 is die van jou
Bericht Geplaatst op 21 okt 2014 23:07 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Maximum schreef:
Dat is meer een Outro of een tussenstuk naar een 2e climax. :thumbup:


De outro komt daarna dus dat is wel de tweede climax ;)
Bericht Geplaatst op 22 okt 2014 14:57 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Gokje

AudiofreQ
Bass Modulators & Atmozfears
Brennan Heart
TNT
Noisecontrollers
Hard Driver
Frequencerz
Partyraiser
MC Ruffian

Eigenlijk verwacht ik Zatox wel gezien zijn nieuwe album, maar aangezien hij er al 5 keer achter elkaar gestaan heeft kan het ook zo maar niet zo zijn.
Bericht Geplaatst op 22 okt 2014 14:59 
 
Hardtraxxer

Mcvk schreef:
Gokje

AudiofreQ
Bass Modulators & Atmozfears
Brennan Heart
TNT
Noisecontrollers
Hard Driver
Frequencerz
Partyraiser
MC Ruffian

Eigenlijk verwacht ik Zatox wel gezien zijn nieuwe album, maar aangezien hij er al 5 keer achter elkaar gestaan heeft kan het ook zo maar niet zo zijn.


Waar kan ik tekenen?
Bericht Geplaatst op 22 okt 2014 15:07 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Misschien vandaag wel de line up? Aangezien het nog precies een maand is tot aan het feest
Bericht Geplaatst op 22 okt 2014 15:21 
 

Stephan_NL schreef:

Waar kan ik tekenen?


op papier :'D

als me sport niet doorgaat en de lineup ok is ben ik erbij :D
Bericht Geplaatst op 22 okt 2014 17:56 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

mij boeit die hele line-up niet :D :D

volg hs al een paar jaar niet meer echt dus voor mij klinkt alles 'zo goed als nieuw' straks :D :D
Bericht Geplaatst op 23 okt 2014 10:42 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

AniThing schreef:
mij boeit die hele line-up niet :D :D

volg hs al een paar jaar niet meer echt dus voor mij klinkt alles 'zo goed als nieuw' straks :D :D


Wat ben je toch een dagjesmens pff... xd
Bericht Geplaatst op 23 okt 2014 12:24 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Stephan_NL schreef:
Mcvk schreef:
Gokje

AudiofreQ
Bass Modulators & Atmozfears
Brennan Heart
TNT
Noisecontrollers
Hard Driver
Frequencerz
Partyraiser
MC Ruffian

Eigenlijk verwacht ik Zatox wel gezien zijn nieuwe album, maar aangezien hij er al 5 keer achter elkaar gestaan heeft kan het ook zo maar niet zo zijn.


Ik verwacht ook wel iets zoals dit inderdaad
Bericht Geplaatst op 23 okt 2014 15:52 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

ErikZ schreef:
AniThing schreef:
mij boeit die hele line-up niet :D :D

volg hs al een paar jaar niet meer echt dus voor mij klinkt alles 'zo goed als nieuw' straks :D :D


Wat ben je toch een dagjesmens pff... xd


mag het een keer :D
Bericht Geplaatst op 23 okt 2014 16:05 
 
Hardtraxx Addict

AniThing schreef:
ErikZ schreef:
AniThing schreef:
mij boeit die hele line-up niet :D :D

volg hs al een paar jaar niet meer echt dus voor mij klinkt alles 'zo goed als nieuw' straks :D :D


Wat ben je toch een dagjesmens pff... xd


mag het een keer :D

oke als het bij een keer blijft ben je een dag mens :P
Bericht Geplaatst op 23 okt 2014 16:09 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

me enige HS feestje van dit jaar :D :D

maar wel me 8ste keer qlimax xd
Bericht Geplaatst op 23 okt 2014 16:47 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

AniThing schreef:
me enige HS feestje van dit jaar :D :D

maar wel me 8ste keer qlimax xd

Ga je ook nog naar EDC dan?
Bericht Geplaatst op 23 okt 2014 16:48 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Die Las Vegas editie schijnt dik te zijn. :thumbup:
Bericht Geplaatst op 23 okt 2014 16:59 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

nu moet ik happen zeker :$
Bericht Geplaatst op 23 okt 2014 17:03 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Gaat El Mare eigenlijk op de fiets hierheen?
Bericht Geplaatst op 24 okt 2014 01:59 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

TiMOTHYb schreef:
Gaat El Mare eigenlijk op de fiets hierheen?

:lol: xd
Bericht Geplaatst op 24 okt 2014 12:58 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Jezus wat een kut vraag zeg :lol:
Bericht Geplaatst op 24 okt 2014 20:44 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

TiMOTHYb schreef:
Gaat El Mare eigenlijk op de fiets hierheen?

:lol: :lol:
Bericht Geplaatst op 26 okt 2014 18:10 
 
Hardtraxx Newbie

http://www.youtube.com/watch?v=olBwIm-S ... e=youtu.be
Bericht Geplaatst op 26 okt 2014 21:50 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Unknown schreef:
Jezus wat een kut vraag zeg :lol:

Ben jij het? Waarom dit?
Bericht Geplaatst op 26 okt 2014 21:52 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

TiMOTHYb schreef:
Unknown schreef:
Jezus wat een kut vraag zeg :lol:

Ben jij het? Waarom dit?

Ja, dat is Mares
Vorige  1 ... 14, 15, 16, 17, 18, 19, 20 ... 38  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten