Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 13, 14, 15, 16, 17, 18, 19 ... 38  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 okt 2014 15:56 
 
Hardtraxx Veteran

AniThing schreef:
ohnooooooo

stel je voor een uurtje minder hardstyle!!!!!
ik zou gelijk me kaartje verkopen

zeik niet zo man....kom dan lekker een uurtje later


Waarom is dat gelijk weer zeiken? Ik zeg alleen dat zij er de eerste editie stonden en het toen nog niet echt het plaatje Hard Dance feest had. Wat ik daarna zeg is een mening, en geen zeiken ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 okt 2014 13:06 
 
Hardtraxx Elite

Ik hoop dat ze dit jaar wel wat meer show in de intro's stoppen en in de sets van de Dj's zelf, vorig jaar vond ik dat maar karig. 2012 was heel vet kwa show. ook met die LED schermen en mega veel lasers.
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 okt 2014 15:08 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Ik hoop op

ACTI
Geck-o
Alphaverb
Headhunterz vs Wildstylez (pre 2010 set)
Trance Generators vs Tuneboy
Degos & Re-Done
Warface
Wavolizer
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 okt 2014 15:27 
 
Hardtraxx Veteran

Qz. schreef:
Ik hoop op

ACTI
Geck-o
Alphaverb
Headhunterz vs Wildstylez (pre 2010 set)
Trance Generators vs Tuneboy
Degos & Re-Done
Warface
Wavolizer


Jij zit er volgens mij het dichtstbij met de lineup!
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 okt 2014 15:48 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Pipa schreef:
Qz. schreef:
Ik hoop op

ACTI
Geck-o
Alphaverb
Headhunterz vs Wildstylez (pre 2010 set)
Trance Generators vs Tuneboy
Degos & Re-Done
Warface
Wavolizer


Jij zit er volgens mij het dichtstbij met de lineup!


xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 okt 2014 09:02 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

hotymoty schreef:
Ik hoop dat ze dit jaar wel wat meer show in de intro's stoppen en in de sets van de Dj's zelf, vorig jaar vond ik dat maar karig. 2012 was heel vet kwa show. ook met die LED schermen en mega veel lasers.


Precies! ik vond de show in 2012 ook veel vetter dan 2013. Ik hoop ook dat ze weer een bredere stage maken zoiets als in 2012 dus of zoals 2009!
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 okt 2014 09:32 
 
Hardtraxx Addict

chichi schreef:
hotymoty schreef:
Ik hoop dat ze dit jaar wel wat meer show in de intro's stoppen en in de sets van de Dj's zelf, vorig jaar vond ik dat maar karig. 2012 was heel vet kwa show. ook met die LED schermen en mega veel lasers.


Precies! ik vond de show in 2012 ook veel vetter dan 2013. Ik hoop ook dat ze weer een bredere stage maken zoiets als in 2012 dus of zoals 2009!

Ik verwacht niet dat het iets word als 2009. Die van vorig jaar had wel een beetje dat zelfde sfeertje namelijk.
Met wat we tot nu toe gezien hebben verwacht ik iets als 2010.persoonlijk.
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 okt 2014 09:55 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Miwer schreef:
chichi schreef:
hotymoty schreef:
Ik hoop dat ze dit jaar wel wat meer show in de intro's stoppen en in de sets van de Dj's zelf, vorig jaar vond ik dat maar karig. 2012 was heel vet kwa show. ook met die LED schermen en mega veel lasers.


Precies! ik vond de show in 2012 ook veel vetter dan 2013. Ik hoop ook dat ze weer een bredere stage maken zoiets als in 2012 dus of zoals 2009!

Ik verwacht niet dat het iets word als 2009. Die van vorig jaar had wel een beetje dat zelfde sfeertje namelijk.
Met wat we tot nu toe gezien hebben verwacht ik iets als 2010.persoonlijk.


als ze maar niet weer met zo'n overdwars stage aankomen.. dat was wel echt het slechtste idee ooit
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 okt 2014 12:34 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Miwer schreef:
chichi schreef:
hotymoty schreef:
Ik hoop dat ze dit jaar wel wat meer show in de intro's stoppen en in de sets van de Dj's zelf, vorig jaar vond ik dat maar karig. 2012 was heel vet kwa show. ook met die LED schermen en mega veel lasers.


Precies! ik vond de show in 2012 ook veel vetter dan 2013. Ik hoop ook dat ze weer een bredere stage maken zoiets als in 2012 dus of zoals 2009!

Ik verwacht niet dat het iets word als 2009. Die van vorig jaar had wel een beetje dat zelfde sfeertje namelijk.
Met wat we tot nu toe gezien hebben verwacht ik iets als 2010.persoonlijk.


Nee ik verwacht het ook niet maar zou wel gaaf zijn. :) 2010 vond ik wat tegenvallen dus hoop het niet. We gaan het zien Qlimax is toch altijd een groot spektakel daarom viel vorig jaar mij de show wat tegen. In tegenstelling tot de stage!
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 okt 2014 12:52 
 
Hardtraxxer

Miwer schreef:
chichi schreef:
hotymoty schreef:
Ik hoop dat ze dit jaar wel wat meer show in de intro's stoppen en in de sets van de Dj's zelf, vorig jaar vond ik dat maar karig. 2012 was heel vet kwa show. ook met die LED schermen en mega veel lasers.


Precies! ik vond de show in 2012 ook veel vetter dan 2013. Ik hoop ook dat ze weer een bredere stage maken zoiets als in 2012 dus of zoals 2009!

Ik verwacht niet dat het iets word als 2009. Die van vorig jaar had wel een beetje dat zelfde sfeertje namelijk.
Met wat we tot nu toe gezien hebben verwacht ik iets als 2010.persoonlijk.


Ik denk niet dat ze iets als 2010 gaan doen. Werd niet goed ontvangen en q-dance heeft daar het jaar erop werk van gemaakt.
"In 2010 wilde Q-dance het publiek verrassen met een andere opzet van Qlimax. Het podium was op de lange zijde geplaatst zodat er meer dansruimte was en iedereen de show van dichtbij kon meemaken. Ook was ervoor gekozen om de show gelijkmatig te verdelen over de DJ introducties en hun sets. Achteraf bleek een deel van de bezoekers de show en de dansruimte minder goed te beoordelen dan voorgaande jaren.

Q-dance beschouwt daarom Qlimax 2011 als payback. Terug naar de oude opzet, met een duistere en harde Qlimax show zoals je dat van Q-dance gewend bent. Met genoeg ruimte om te feesten, honderden speakers die zorgen voor een goede geluidsdruk op elk deel van de dansvloer en natuurlijk een mystieke show zoals de kenners van Qlimax mogen verwachten."
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 okt 2014 13:36 
 
Hardtraxx Addict

niek1991 schreef:

Ik denk niet dat ze iets als 2010 gaan doen. Werd niet goed ontvangen en q-dance heeft daar het jaar erop werk van gemaakt.
"In 2010 wilde Q-dance het publiek verrassen met een andere opzet van Qlimax. Het podium was op de lange zijde geplaatst zodat er meer dansruimte was en iedereen de show van dichtbij kon meemaken. Ook was ervoor gekozen om de show gelijkmatig te verdelen over de DJ introducties en hun sets. Achteraf bleek een deel van de bezoekers de show en de dansruimte minder goed te beoordelen dan voorgaande jaren.

Q-dance beschouwt daarom Qlimax 2011 als payback. Terug naar de oude opzet, met een duistere en harde Qlimax show zoals je dat van Q-dance gewend bent. Met genoeg ruimte om te feesten, honderden speakers die zorgen voor een goede geluidsdruk op elk deel van de dansvloer en natuurlijk een mystieke show zoals de kenners van Qlimax mogen verwachten."

Ik bedoel qua stage/thema niet qua plaatsing van de stage
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 okt 2014 13:36 
 
Hardtraxx Addict

niek1991 schreef:

Ik denk niet dat ze iets als 2010 gaan doen. Werd niet goed ontvangen en q-dance heeft daar het jaar erop werk van gemaakt.
"In 2010 wilde Q-dance het publiek verrassen met een andere opzet van Qlimax. Het podium was op de lange zijde geplaatst zodat er meer dansruimte was en iedereen de show van dichtbij kon meemaken. Ook was ervoor gekozen om de show gelijkmatig te verdelen over de DJ introducties en hun sets. Achteraf bleek een deel van de bezoekers de show en de dansruimte minder goed te beoordelen dan voorgaande jaren.

Q-dance beschouwt daarom Qlimax 2011 als payback. Terug naar de oude opzet, met een duistere en harde Qlimax show zoals je dat van Q-dance gewend bent. Met genoeg ruimte om te feesten, honderden speakers die zorgen voor een goede geluidsdruk op elk deel van de dansvloer en natuurlijk een mystieke show zoals de kenners van Qlimax mogen verwachten."

Ik bedoel qua stage/thema niet qua plaatsing van de stage
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 okt 2014 13:38 
 
Hardtraxxer

Miwer schreef:
niek1991 schreef:

Ik denk niet dat ze iets als 2010 gaan doen. Werd niet goed ontvangen en q-dance heeft daar het jaar erop werk van gemaakt.
"In 2010 wilde Q-dance het publiek verrassen met een andere opzet van Qlimax. Het podium was op de lange zijde geplaatst zodat er meer dansruimte was en iedereen de show van dichtbij kon meemaken. Ook was ervoor gekozen om de show gelijkmatig te verdelen over de DJ introducties en hun sets. Achteraf bleek een deel van de bezoekers de show en de dansruimte minder goed te beoordelen dan voorgaande jaren.

Q-dance beschouwt daarom Qlimax 2011 als payback. Terug naar de oude opzet, met een duistere en harde Qlimax show zoals je dat van Q-dance gewend bent. Met genoeg ruimte om te feesten, honderden speakers die zorgen voor een goede geluidsdruk op elk deel van de dansvloer en natuurlijk een mystieke show zoals de kenners van Qlimax mogen verwachten."

Ik bedoel qua stage/thema niet qua plaatsing van de stage

Ook het thema werd niet goed ontvangen niet alleen de plaatsing van de stage. "Terug naar de oude opzet, met een duistere en harde Qlimax show zoals je dat van Q-dance gewend bent. en natuurlijk een mystieke show zoals de kenners van Qlimax mogen verwachten"
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 okt 2014 16:36 
 
Hardtraxx Addict

niek1991 schreef:
Miwer schreef:
niek1991 schreef:

Ik denk niet dat ze iets als 2010 gaan doen. Werd niet goed ontvangen en q-dance heeft daar het jaar erop werk van gemaakt.
"In 2010 wilde Q-dance het publiek verrassen met een andere opzet van Qlimax. Het podium was op de lange zijde geplaatst zodat er meer dansruimte was en iedereen de show van dichtbij kon meemaken. Ook was ervoor gekozen om de show gelijkmatig te verdelen over de DJ introducties en hun sets. Achteraf bleek een deel van de bezoekers de show en de dansruimte minder goed te beoordelen dan voorgaande jaren.

Q-dance beschouwt daarom Qlimax 2011 als payback. Terug naar de oude opzet, met een duistere en harde Qlimax show zoals je dat van Q-dance gewend bent. Met genoeg ruimte om te feesten, honderden speakers die zorgen voor een goede geluidsdruk op elk deel van de dansvloer en natuurlijk een mystieke show zoals de kenners van Qlimax mogen verwachten."

Ik bedoel qua stage/thema niet qua plaatsing van de stage

Ook het thema werd niet goed ontvangen niet alleen de plaatsing van de stage. "Terug naar de oude opzet, met een duistere en harde Qlimax show zoals je dat van Q-dance gewend bent. en natuurlijk een mystieke show zoals de kenners van Qlimax mogen verwachten"

Daar las ik dus totaal overheen(handig :P )

maar nog steeds kan je met dat thema iets duisters neer zetten. Ach we zien het vanzelf
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 okt 2014 12:28 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker


Mehhh.. :(

EDIT: Ik heb misschien toch iets te snel geoordeeld, zit lekker in elkaar en de kick @ 01:00 klinkt echt super dik op eerste gehoor en NC kennende zal dat het in HQ ook doen! :D Ik mis wel de mysterieuze, duistere sfeer en dat is waarom ik in eerste instantie 'mehhh..' zei. De melodie vind ik (ongeacht hoe vet die is) iets wat aan de blije kant voor Qlimax.
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 okt 2014 12:56 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ik vind hem wel fijn eigenlijk. Zal sowieso een flinke show omheen gebouwd worden met de sounds die je hoort.
Kicks op 1:00 zijn ook erg fijn, en lekkere melodie in de climax. :)
Enige minpuntje is dat ik een 2e climax mis, maar die komt misschien nog wel.
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 okt 2014 13:34 
 
Hardtraxx Addict

Ik kreeg kippenvel tijdens de break met die melodie, alleen ik hoop zo enorm dat er nog een 2e climax achteraankomt. Zou zo enorm episch zijn :worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 okt 2014 13:45 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

WAT een vet anthem... :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 okt 2014 14:47 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Rickzel schreef:
WAT een vet anthem... :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 okt 2014 21:26 
 
Hardtraxx Elite

Zatox staat niet op Qlimax, ik zag tijdje geleden in een reactie op FB iets in het italiaans(Google Translate) dat hij niet in de lineup staat. Kan het alleen ff niet vinden.
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 okt 2014 23:50 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

hotymoty schreef:
Zatox staat niet op Qlimax, ik zag tijdje geleden in een reactie op FB iets in het italiaans(Google Translate) dat hij niet in de lineup staat. Kan het alleen ff niet vinden.


Ik verwacht wel iets Italiaans, misschien Wild Motherfuckers. Hoop het niet.
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 okt 2014 23:54 
 
Hardtraxx Elite

kevin-field schreef:
hotymoty schreef:
Zatox staat niet op Qlimax, ik zag tijdje geleden in een reactie op FB iets in het italiaans(Google Translate) dat hij niet in de lineup staat. Kan het alleen ff niet vinden.


Ik verwacht wel iets Italiaans, misschien Wild Motherfuckers. Hoop het niet.

Ik hoop Tuneboy, technoboy of TNT. 1 van die 3!
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 okt 2014 13:14 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

pecola-tje schreef:
Ik vind hem wel fijn eigenlijk. Zal sowieso een flinke show omheen gebouwd worden met de sounds die je hoort.
Kicks op 1:00 zijn ook erg fijn, en lekkere melodie in de climax. :)
Enige minpuntje is dat ik een 2e climax mis, maar die komt misschien nog wel.


Afgeluisterd? Op 3:30 komt de 2e climax, die ook nog eens heerlijk klinkt (L)
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 okt 2014 19:09 
 
Donateur

Video niet beschikbaar in jouw land.... staat bij video... :mad:
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 okt 2014 19:20 
 
Donateur

Als ik vorige edities bekijk qua trailer / aftermovie krijg ik wel het gevoel dat dit thema weer meer op 2010 (brennan heart) lijkt. Vanwege tekst gebruik en spacy kleuren (blauw paars) etc. Al zijn ze wel andere weg ingeslagen met 2011 tot 2013...

Binnenkort gaan we het allemaal beleven :)
Vorige  1 ... 13, 14, 15, 16, 17, 18, 19 ... 38  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten