Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 12, 13, 14, 15, 16, 17, 18 ... 38  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 okt 2014 23:37 
 
Hardtraxx Veteran

iMark schreef:
johnnie schreef:
Qlimax Genre = Hardstyle


Waarom hebben Armin van Buuren en Ferry Corsten dan op Qlimax gestaan? Denk eens wat breder dan in je eeuwige hardstyle hokje...


Ja dus, dat was de allereerste editie? Wie zegt dat ze toen al het Hard Dance feest uit wilde stralen. Aan die line-up te zien niet in ieder geval.
Een House DJ op Qlimax vind ik hetzelfde als een hardstyle DJ op Sensation White. Dat past gewoon niet.
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 okt 2014 23:40 
 
Hardtraxx Veteran

Yves de Ruijter, ACTI, Stana, ASYS, Pavelaw (ookal draaide hij HS tracks) en Mark Sherry zijn toch ook geen hardstyle artiesten?
Qlimax wordt altijd geopend met een andere muzieksoort. Deal with it. Iets met opwarmen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 okt 2014 23:48 
 
Hardtraxx Veteran

iMark schreef:
Yves de Ruijter, ACTI, Stana, ASYS, Pavelaw (ookal draaide hij HS tracks) en Mark Sherry zijn toch ook geen hardstyle artiesten?
Qlimax wordt altijd geopend met een andere muzieksoort. Deal with it. Iets met opwarmen.


Die opende alle vijf met Hard Trance, dus een Hard Dance genre. Sowieso zal eerder Geck-O openen dan Headhunterz met House.
Daarnaast zoals ik net al zei. Het is een feest voor alle stijlen in de Harder Styles zoals ze het noemen en daar hoort gewoon geen House bij klaar.
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 okt 2014 23:56 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Niemand heeft t toch over een complete house set?! :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 okt 2014 01:16 
 
Hardtraxxer

plot twist!

Yoji Biomehanica opent qlimax!
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 okt 2014 02:21 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

zolang noisecontrollers er maar staat is het al gedeeltelijk goed ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 okt 2014 08:19 
 
Donateur
Avatar gebruiker

provehito schreef:
zolang noisecontrollers er maar staat is het al gedeeltelijk goed ;)

Dan is het dus gedeeltelijk goed.

Moet inderdaad toegeven dat 2011 en 2013 echt meesterlijke (en verreweg de vetste) sets waren. Dat lag echter wel aan het aantal promo's, en daarop volgde een album release. Ik neem aan dat hij dat dit jaar niet meer rond gaat krijgen en dat is op zich wel jammer.
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 okt 2014 09:41 
 
Hardtraxx Veteran

TiMOTHYb schreef:
provehito schreef:
zolang noisecontrollers er maar staat is het al gedeeltelijk goed ;)

Dan is het dus gedeeltelijk goed.

Moet inderdaad toegeven dat 2011 en 2013 echt meesterlijke (en verreweg de vetste) sets waren. Dat lag echter wel aan het aantal promo's, en daarop volgde een album release. Ik neem aan dat hij dat dit jaar niet meer rond gaat krijgen en dat is op zich wel jammer.


Van Bas hoor je het hele jaar niks qua nieuwe muziek. Misschien 1 track ofso. Dus ik denk dat hij wel weer met handvol promo's komt
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 okt 2014 10:16 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Inderdaad nu je het zegt. Vet!
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 okt 2014 10:29 
 
Hardtraxx Veteran

Heeft toch al een paar liggen? + hij zit in de studio met die gast die kanker heeft om hem het te draaien en zo te leren, dus daar kruipt de laatste weken ook veel tijd in.
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 okt 2014 10:35 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Welke dan?

Edit: heb het even opgezocht.

Noisecontrollers - The Day (release op 10-11)
Noisecontrollers - All Night Long
Noisecontrollers - TBA1
Noisecontrollers - TBA2

Met het anthem erbij geeft dus 5. Het meerendeel van die platen is echter al van deze zomer, en zullen dus wel bijna afgerond zijn. De vorige edities kwam hij met genoeg platen die we (bijna allemaal) nog niet hadden gehoord.
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 okt 2014 10:40 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

538 en Make A Wish hebben het een en ander geregeld voor een jongen met een levensbedreigende ziekte.
Hij mag in de studio met Noisecontrollers en Q-Dance laat hem op Qlimax draaien! Is op radio 538 geweest.
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 okt 2014 11:11 
 
Hardtraxx Newbie

Soundscrollerz schreef:
Ik ben zoiezo laatste jaar niet naar veel feesten geweest, dit jaar weer een keer naar Qlimax.
Wie het wel of niet verdient maakt mij niet zoveel uit, als ik maar een lekker avondje kan genieten.

Ik denk iets van het volgende:

Geck-O
Atmozfears / Omegatypes / Audiotricz
Bass Modulators
Headhunterz / Wildstylez (Natuurlijk hoop je Project One, maar gaat hem niet worden)
Brennan Heart
Noisecontrollers
Code Black
Wild Motherfuckers
Hard Driver
Adaro / Radical Redemption
Partyraiser
MC Ruffian & MC DV8


Inderdaad denk ik ook dat Geck-O gaat openen,
verder denk ik dat Headhunterz niet gaat draaien, Bass Modulators en Wildstylez denk ik ook wel, verder.. Code Black is vorig jaar al geweest, Zatox mist hier nog in de Line up en verder vind ik zelf dat Adaro het verdient om te draaien aangezien hij een hele tijd is weggeweest of Frequencerz
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 okt 2014 11:45 
 
Hardtraxx Veteran

Modificator schreef:
Soundscrollerz schreef:
Ik ben zoiezo laatste jaar niet naar veel feesten geweest, dit jaar weer een keer naar Qlimax.
Wie het wel of niet verdient maakt mij niet zoveel uit, als ik maar een lekker avondje kan genieten.

Ik denk iets van het volgende:

Geck-O
Atmozfears / Omegatypes / Audiotricz
Bass Modulators
Headhunterz / Wildstylez (Natuurlijk hoop je Project One, maar gaat hem niet worden)
Brennan Heart
Noisecontrollers
Code Black
Wild Motherfuckers
Hard Driver
Adaro / Radical Redemption
Partyraiser
MC Ruffian & MC DV8


Inderdaad denk ik ook dat Geck-O gaat openen,
verder denk ik dat Headhunterz niet gaat draaien, Bass Modulators en Wildstylez denk ik ook wel, verder.. Code Black is vorig jaar al geweest, Zatox mist hier nog in de Line up en verder vind ik zelf dat Adaro het verdient om te draaien aangezien hij een hele tijd is weggeweest of Frequencerz


-.-
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 okt 2014 11:46 
 
Hardtraxx Addict

pecola-tje schreef:
538 en Make A Wish hebben het een en ander geregeld voor een jongen met een levensbedreigende ziekte.
Hij mag in de studio met Noisecontrollers en Q-Dance laat hem op Qlimax draaien! Is op radio 538 geweest.


In de vip zaal ja.
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 okt 2014 12:09 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Miwer schreef:
In de vip zaal ja.

Weer dat toontje. ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 okt 2014 12:30 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

pecola-tje schreef:
Miwer schreef:
In de vip zaal ja.

Weer dat toontje. ;)


Heeft ie ook altijd op partyflock xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 okt 2014 13:04 
 
Hardtraxx Newbie

Basshunterzz schreef:
Modificator schreef:
Soundscrollerz schreef:
Ik ben zoiezo laatste jaar niet naar veel feesten geweest, dit jaar weer een keer naar Qlimax.
Wie het wel of niet verdient maakt mij niet zoveel uit, als ik maar een lekker avondje kan genieten.

Ik denk iets van het volgende:

Geck-O
Atmozfears / Omegatypes / Audiotricz
Bass Modulators
Headhunterz / Wildstylez (Natuurlijk hoop je Project One, maar gaat hem niet worden)
Brennan Heart
Noisecontrollers
Code Black
Wild Motherfuckers
Hard Driver
Adaro / Radical Redemption
Partyraiser
MC Ruffian & MC DV8


Inderdaad denk ik ook dat Geck-O gaat openen,
verder denk ik dat Headhunterz niet gaat draaien, Bass Modulators en Wildstylez denk ik ook wel, verder.. Code Black is vorig jaar al geweest, Zatox mist hier nog in de Line up en verder vind ik zelf dat Adaro het verdient om te draaien aangezien hij een hele tijd is weggeweest of Frequencerz


-.-


Oh wauw..
Dit is wel slecht van me ja, helemaal overeen gekeken :whistle:

Excuses
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 okt 2014 13:24 
 
Hardtraxx Addict

chas1n schreef:
pecola-tje schreef:
Miwer schreef:
In de vip zaal ja.

Weer dat toontje. ;)


Heeft ie ook altijd op partyflock xd

ligt dat dan aan jullie of mij :P (zoiezo is er geen toontje maar een paar letters :P )
ik kan het ook zo neer zetten hoor: hij mag in de vip zaal gaan draaien en niet in de hoofd zaal.
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 okt 2014 13:55 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Miwer schreef:
ligt dat dan aan jullie of mij :P (zoiezo is er geen toontje maar een paar letters :P )
ik kan het ook zo neer zetten hoor: hij mag in de vip zaal gaan draaien en niet in de hoofd zaal.

Dan komt het inderdaad wel beter/vriendelijker over ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 okt 2014 14:01 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Basshunterzz schreef:
iMark schreef:
johnnie schreef:
Qlimax Genre = Hardstyle


Waarom hebben Armin van Buuren en Ferry Corsten dan op Qlimax gestaan? Denk eens wat breder dan in je eeuwige hardstyle hokje...


Ja dus, dat was de allereerste editie? Wie zegt dat ze toen al het Hard Dance feest uit wilde stralen. Aan die line-up te zien niet in ieder geval.
Een House DJ op Qlimax vind ik hetzelfde als een hardstyle DJ op Sensation White. Dat past gewoon niet.



ohnooooooo

stel je voor een uurtje minder hardstyle!!!!!
ik zou gelijk me kaartje verkopen

zeik niet zo man....kom dan lekker een uurtje later
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 okt 2014 14:03 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

The Skribbler schreef:
Miwer schreef:
ligt dat dan aan jullie of mij :P (zoiezo is er geen toontje maar een paar letters :P )
ik kan het ook zo neer zetten hoor: hij mag in de vip zaal gaan draaien en niet in de hoofd zaal.

Dan komt het inderdaad wel beter/vriendelijker over ;)

Gelukkig ben ik toch niet de enige die er zo over denkt :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 okt 2014 14:33 
 
Hardtraxxer

pecola-tje schreef:
The Skribbler schreef:
Miwer schreef:
ligt dat dan aan jullie of mij :P (zoiezo is er geen toontje maar een paar letters :P )
ik kan het ook zo neer zetten hoor: hij mag in de vip zaal gaan draaien en niet in de hoofd zaal.

Dan komt het inderdaad wel beter/vriendelijker over ;)

Gelukkig ben ik toch niet de enige die er zo over denkt :P


Ik denk dat er meer bedoeld wordt dat jij overtreffende info wil geven, waarin je duidelijk wil (lees moet) maken, dat je net iets meer weet als een ander.
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 okt 2014 15:48 
 
Hardtraxx Addict

Ow nee hoor, het is meer om omdat ik iets weet te zorgen dat er geen verwarring ontstaat (hoe snel mensen iets voor waar aan nemen :P )
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 okt 2014 15:49 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Toch hoop ik de volgende lineup:

Geck-O
Atmozfears
Wildstylez
Bass Modulators
Frontliner
Noisecontrollers
Tat &­ Zat
Adaro
Crypsis
Partyraiser
Vorige  1 ... 12, 13, 14, 15, 16, 17, 18 ... 38  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten