Who was there

Nobody yet
Nobody has said they're going yet.

Active topics in Feesten

Moderators

• Jor-D Jor-D Hardtraxx Beheerder · online
  • Bouke Bouke Hardtraxxer
  • Magnetron Magnetron Hardtraxx Crew · Jun 2026
  • The Venator The Venator Hardtraxx Beheerder · 13 days ago
  • wootum wootum Hardtraxx Crew · 17 hours ago
  • Zenda Zenda Hardtraxx Crew · 5 days ago
Poster: Qlimax 2014
Past

Qlimax 2014

Time
(Sun)
Nobody yet
Nobody has said they're going yet.
B
Hardtraxx Veteran
4098 posts member since 2012
last seen 18 days ago
iMark wrote:
johnnie wrote:Qlimax Genre = Hardstyle
Waarom hebben Armin van Buuren en Ferry Corsten dan op Qlimax gestaan? Denk eens wat breder dan in je eeuwige hardstyle hokje...
Ja dus, dat was de allereerste editie? Wie zegt dat ze toen al het Hard Dance feest uit wilde stralen. Aan die line-up te zien niet in ieder geval.
Een House DJ op Qlimax vind ik hetzelfde als een hardstyle DJ op Sensation White. Dat past gewoon niet.
I
Hardtraxx Veteran
4391 posts member since 2012
last seen Jun 2017
Yves de Ruijter, ACTI, Stana, ASYS, Pavelaw (ookal draaide hij HS tracks) en Mark Sherry zijn toch ook geen hardstyle artiesten?
Qlimax wordt altijd geopend met een andere muzieksoort. Deal with it. Iets met opwarmen.
B
Hardtraxx Veteran
last seen 18 days ago
iMark wrote:Yves de Ruijter, ACTI, Stana, ASYS, Pavelaw (ookal draaide hij HS tracks) en Mark Sherry zijn toch ook geen hardstyle artiesten?
Qlimax wordt altijd geopend met een andere muzieksoort. Deal with it. Iets met opwarmen.
Die opende alle vijf met Hard Trance, dus een Hard Dance genre. Sowieso zal eerder Geck-O openen dan Headhunterz met House.
Daarnaast zoals ik net al zei. Het is een feest voor alle stijlen in de Harder Styles zoals ze het noemen en daar hoort gewoon geen House bij klaar.
Hardtraxx Veteran
3621 posts member since 2010
last seen May 2026
Niemand heeft t toch over een complete house set?! :P
S
Hardtraxxer
60 posts member since 2010
last seen Sep 2015
plot twist!

Yoji Biomehanica opent qlimax!
Hardtraxx Veteran
5333 posts member since 2012
last seen 1 day ago
zolang noisecontrollers er maar staat is het al gedeeltelijk goed ;)
Donateur
15013 posts member since 2010
last seen Aug 2024
provehito wrote:zolang noisecontrollers er maar staat is het al gedeeltelijk goed ;)
Dan is het dus gedeeltelijk goed.

Moet inderdaad toegeven dat 2011 en 2013 echt meesterlijke (en verreweg de vetste) sets waren. Dat lag echter wel aan het aantal promo's, en daarop volgde een album release. Ik neem aan dat hij dat dit jaar niet meer rond gaat krijgen en dat is op zich wel jammer.
P
Hardtraxx Veteran
5058 posts member since 2013
last seen 4 hours ago
TiMOTHYb wrote:
provehito wrote:zolang noisecontrollers er maar staat is het al gedeeltelijk goed ;)
Dan is het dus gedeeltelijk goed.

Moet inderdaad toegeven dat 2011 en 2013 echt meesterlijke (en verreweg de vetste) sets waren. Dat lag echter wel aan het aantal promo's, en daarop volgde een album release. Ik neem aan dat hij dat dit jaar niet meer rond gaat krijgen en dat is op zich wel jammer.
Van Bas hoor je het hele jaar niks qua nieuwe muziek. Misschien 1 track ofso. Dus ik denk dat hij wel weer met handvol promo's komt
Donateur
last seen Aug 2024
Inderdaad nu je het zegt. Vet!
Q
Hardtraxx Veteran
6154 posts member since 2012
Heeft toch al een paar liggen? + hij zit in de studio met die gast die kanker heeft om hem het te draaien en zo te leren, dus daar kruipt de laatste weken ook veel tijd in.
Donateur
last seen Aug 2024
Welke dan?

Edit: heb het even opgezocht.

Noisecontrollers - The Day (release op 10-11)
Noisecontrollers - All Night Long
Noisecontrollers - TBA1
Noisecontrollers - TBA2

Met het anthem erbij geeft dus 5. Het meerendeel van die platen is echter al van deze zomer, en zullen dus wel bijna afgerond zijn. De vorige edities kwam hij met genoeg platen die we (bijna allemaal) nog niet hadden gehoord.
Hardtraxx Veteran
last seen May 2026
538 en Make A Wish hebben het een en ander geregeld voor een jongen met een levensbedreigende ziekte.
Hij mag in de studio met Noisecontrollers en Q-Dance laat hem op Qlimax draaien! Is op radio 538 geweest.
M
Hardtraxx Newbie
26 posts member since 2014
last seen Jan 2015
Soundscrollerz wrote:Ik ben zoiezo laatste jaar niet naar veel feesten geweest, dit jaar weer een keer naar Qlimax.
Wie het wel of niet verdient maakt mij niet zoveel uit, als ik maar een lekker avondje kan genieten.

Ik denk iets van het volgende:

Geck-O
Atmozfears / Omegatypes / Audiotricz
Bass Modulators
Headhunterz / Wildstylez (Natuurlijk hoop je Project One, maar gaat hem niet worden)
Brennan Heart
Noisecontrollers
Code Black
Wild Motherfuckers
Hard Driver
Adaro / Radical Redemption
Partyraiser
MC Ruffian & MC DV8
Inderdaad denk ik ook dat Geck-O gaat openen,
verder denk ik dat Headhunterz niet gaat draaien, Bass Modulators en Wildstylez denk ik ook wel, verder.. Code Black is vorig jaar al geweest, Zatox mist hier nog in de Line up en verder vind ik zelf dat Adaro het verdient om te draaien aangezien hij een hele tijd is weggeweest of Frequencerz
B
Hardtraxx Veteran
last seen 18 days ago
Modificator wrote:
Soundscrollerz wrote:Ik ben zoiezo laatste jaar niet naar veel feesten geweest, dit jaar weer een keer naar Qlimax.
Wie het wel of niet verdient maakt mij niet zoveel uit, als ik maar een lekker avondje kan genieten.

Geck-O
Bass Modulators
Headhunterz / Wildstylez (Natuurlijk hoop je Project One, maar gaat hem niet worden)
Brennan Heart
Noisecontrollers
Code Black
Wild Motherfuckers
Hard Driver
Partyraiser
MC Ruffian & MC DV8
verder denk ik dat Headhunterz niet gaat draaien, Bass Modulators en Wildstylez denk ik ook wel, verder.. Code Black is vorig jaar al geweest, Zatox mist hier nog in de Line up en verder vind ik zelf dat Adaro het verdient om te draaien aangezien hij een hele tijd is weggeweest of Frequencerz
-.-
M
Hardtraxx Addict
1885 posts member since 2013
last seen Mar 2020
pecola-tje wrote:538 en Make A Wish hebben het een en ander geregeld voor een jongen met een levensbedreigende ziekte.
Hij mag in de studio met Noisecontrollers en Q-Dance laat hem op Qlimax draaien! Is op radio 538 geweest.
In de vip zaal ja.
Hardtraxx Veteran
last seen May 2026
Miwer wrote: In de vip zaal ja.
Weer dat toontje. ;)
Hardtraxx Veteran
4987 posts member since 2013
last seen 13 days ago
pecola-tje wrote:
Weer dat toontje. ;)
Heeft ie ook altijd op partyflock xd
M
Hardtraxx Newbie
26 posts member since 2014
last seen Jan 2015
Basshunterzz wrote:
Modificator wrote:

Geck-O
Bass Modulators
Brennan Heart
Noisecontrollers
Code Black
Wild Motherfuckers
Hard Driver
Partyraiser
MC Ruffian & MC DV8
-.-
Oh wauw..
Dit is wel slecht van me ja, helemaal overeen gekeken :whistle:

Excuses
M
Hardtraxx Addict
last seen Mar 2020
chas1n wrote:
pecola-tje wrote:
Weer dat toontje. ;)
Heeft ie ook altijd op partyflock xd
ligt dat dan aan jullie of mij :P (zoiezo is er geen toontje maar een paar letters :P )
ik kan het ook zo neer zetten hoor: hij mag in de vip zaal gaan draaien en niet in de hoofd zaal.
Hardtraxx Veteran
6265 posts member since 2010
last seen Dec 2025
Miwer wrote: ligt dat dan aan jullie of mij :P (zoiezo is er geen toontje maar een paar letters :P )
ik kan het ook zo neer zetten hoor: hij mag in de vip zaal gaan draaien en niet in de hoofd zaal.
Dan komt het inderdaad wel beter/vriendelijker over ;)
Hardtraxx Veteran
10319 posts member since 2008
last seen Aug 2026
Basshunterzz wrote:
iMark wrote:
johnnie wrote:Qlimax Genre = Hardstyle
Waarom hebben Armin van Buuren en Ferry Corsten dan op Qlimax gestaan? Denk eens wat breder dan in je eeuwige hardstyle hokje...
Ja dus, dat was de allereerste editie? Wie zegt dat ze toen al het Hard Dance feest uit wilde stralen. Aan die line-up te zien niet in ieder geval.
Een House DJ op Qlimax vind ik hetzelfde als een hardstyle DJ op Sensation White. Dat past gewoon niet.

ohnooooooo

stel je voor een uurtje minder hardstyle!!!!!
ik zou gelijk me kaartje verkopen

zeik niet zo man....kom dan lekker een uurtje later
Hardtraxx Veteran
last seen May 2026
The Skribbler wrote:
Miwer wrote: ligt dat dan aan jullie of mij :P (zoiezo is er geen toontje maar een paar letters :P )
Gelukkig ben ik toch niet de enige die er zo over denkt :P
P
Hardtraxxer
305 posts member since 2014
last seen Feb 2016
pecola-tje wrote:
The Skribbler wrote:
Gelukkig ben ik toch niet de enige die er zo over denkt :P
Ik denk dat er meer bedoeld wordt dat jij overtreffende info wil geven, waarin je duidelijk wil (lees moet) maken, dat je net iets meer weet als een ander.
M
Hardtraxx Addict
last seen Mar 2020
Ow nee hoor, het is meer om omdat ik iets weet te zorgen dat er geen verwarring ontstaat (hoe snel mensen iets voor waar aan nemen :P )
Hardtraxxer
828 posts member since 2008
last seen Jul 2026
Toch hoop ik de volgende lineup:

Geck-O
Atmozfears
Wildstylez
Bass Modulators
Frontliner
Noisecontrollers
Tat &­ Zat
Adaro