Soundscrollerz schreef:
Ik ben zoiezo laatste jaar niet naar veel feesten geweest, dit jaar weer een keer naar Qlimax.
Wie het wel of niet verdient maakt mij niet zoveel uit, als ik maar een lekker avondje kan genieten.
Ik denk iets van het volgende:
Geck-O
Atmozfears / Omegatypes / Audiotricz
Bass Modulators
Headhunterz / Wildstylez (Natuurlijk hoop je Project One, maar gaat hem niet worden)
Brennan Heart
Noisecontrollers
Code Black
Wild Motherfuckers
Hard Driver
Adaro / Radical Redemption
Partyraiser
MC Ruffian & MC DV8
Inderdaad denk ik ook dat Geck-O gaat openen,
verder denk ik dat Headhunterz niet gaat draaien, Bass Modulators en Wildstylez denk ik ook wel, verder.. Code Black is vorig jaar al geweest,
Zatox mist hier nog in de Line up en verder vind ik zelf dat Adaro het verdient om te draaien aangezien hij een hele tijd is weggeweest of Frequencerz