Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 11, 12, 13, 14, 15, 16, 17 ... 38  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 okt 2014 16:47 
 
Hardtraxxer

The Skribbler schreef:
Hardstyle op 130 bpm ja? Noem ff de artiesten er bij dan, want ik geloof er geen zak van :P

EDIT: Laat maar zitten trouwens, eigenlijk interesseert het me geen flikker xd


Je bedoelt: laat maar zitten want er zijn idd hardstyle tracks rond 130 bpm :yes:
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 okt 2014 16:54 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Hardstyle is 150 BPM!!!!
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 okt 2014 17:14 
 
Hardtraxx Addict

chas1n schreef:
Hardstyle is 150 BPM!!!!

eigenlijk niet, de originele hardstyle is trager
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 okt 2014 17:22 
 
Hardtraxxer

chas1n schreef:
Hardstyle is 150 BPM!!!!


Man man man..
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 okt 2014 17:33 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

:corn:
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 okt 2014 17:39 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Zo'n set als dit zou ik best wel gaaf vinden, met hier en daar wat aanpassingen met oude tracks. Gewoon als opener of als 2e van de avond, kan je zelf kiezen of je er bij wil zijn of niet.

1/ Headhunterz - Psychedelic Dragonborn (Mashup)
2/ Blademasterz - Masterblade
3/ Macklemore & co - Can't Hold Us (Frontliner Remix)
4/ Blutonium Boy - Make It Loud (Headhunterz Remix)
5/ Dr Rude - Kalavela Shot Me Down
6/ DBSTF & Blasterjaxx - ID
7/ Headhunterz & W&W - We Control The Sound
8/ TJR & VINAI - Bounce Generation (SCNDL Remix) (w/ Mr Puta - La Vida Narcotica vocal)
9/ Martin Garrix & Headhunterz - ID
10/ Showtek & Ookay - Bouncer
11/ Flosstradamus Ft Casino - Mosh Pit (Headhunterz Remix)
12/ Noisecontrollers - Give It Up
13/ Headhunterz Ft Tatu - Colors
14/ Headhunterz & TNT - Skincolors (Wildstylez Mashup)
15/ Atmozfears & Audiotricz - Raise Your Hands VS Headhunterz & Wildstylez - ID (Mashup)
16/ Headhunterz Ft Malukah - Reignite (w/ HHZ, WSZ & NC - Tonight vocal)
17/ Noisecontrollers & Showtek - Get Loose
18/ Headhunterz & W&W - Shocker
19/ Dyro Ft Dynamite MC - Against All Odds
20/ Headhunterz (& Dyro ?) - ID
21/ Martin Garrix & MOTi - Virus VS Concept Art - Twenty 4 Seven (Mashup)
22/ Hardwell - Spaceman (Headhunterz Remix)
23/ Headhunterz - Scrap Attack (w/ Kaskade - Lessons In Love vocal)
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 okt 2014 17:42 
 
Hardtraxxer

Qlimax Genre = Hardstyle
Headhunterz zou er zeker kunnen staan maar hij kan dan niet ze nieuwe liedjes draaien want dat hoort niet thuis op een feest zoals qlimax. Dus voor de mensen die ze nieuwe liedjes leuk vinden, jammer je gaat ze niet op qlimax horen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 okt 2014 17:45 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

:lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 okt 2014 17:49 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

johnnie schreef:
Qlimax Genre = Hardstyle

Waarom is er dan een hardcore afsluiter? Dat kan dan toch ook niet? :$
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 okt 2014 18:05 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

johnnie schreef:
Qlimax Genre = Hardstyle
Headhunterz zou er zeker kunnen staan maar hij kan dan niet ze nieuwe liedjes draaien want dat hoort niet thuis op een feest zoals qlimax. Dus voor de mensen die ze nieuwe liedjes leuk vinden, jammer je gaat ze niet op qlimax horen.


je bent echt een johnnie
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 okt 2014 18:47 
 
Hardtraxxer

Hoop over één week de line up dan.. vorig jaar was 't dinsdag 21 oktober dat deze bekend werd gemaakt.
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 okt 2014 18:56 
 
Hardtraxxer

hdhessel schreef:
johnnie schreef:
Qlimax Genre = Hardstyle
Headhunterz zou er zeker kunnen staan maar hij kan dan niet ze nieuwe liedjes draaien want dat hoort niet thuis op een feest zoals qlimax. Dus voor de mensen die ze nieuwe liedjes leuk vinden, jammer je gaat ze niet op qlimax horen.


je bent echt een johnnie


100% dat er één van de nieuwe HHZ tracks gedraaid gaat worden, let maar op... oh wacht je bent natuurlijk nog niet oud genoeg :innocent:
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 okt 2014 19:10 
 
Hardtraxxer

Punthoofd schreef:
hdhessel schreef:
johnnie schreef:
Qlimax Genre = Hardstyle
Headhunterz zou er zeker kunnen staan maar hij kan dan niet ze nieuwe liedjes draaien want dat hoort niet thuis op een feest zoals qlimax. Dus voor de mensen die ze nieuwe liedjes leuk vinden, jammer je gaat ze niet op qlimax horen.


je bent echt een johnnie


100% dat er één van de nieuwe HHZ tracks gedraaid gaat worden, let maar op... oh wacht je bent natuurlijk nog niet oud genoeg :innocent:


Neee shit ik word 4 januari pas 15 maar ik wil wel heel graag naar een feestje!
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 okt 2014 19:11 
 
Hardtraxxer

Ik denk wel als we HHZ als intro laten draaien op qlimax met "house" (nadruk op de " ") dat er kans is dat een deel van de menigte hem uitjoelt...

Maar genoeg daar over, kans is toch nihil dat HHZ de intro doet :lol:

Ben wel erg benieuwd naar de anthem van Noisecontrollers!
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 okt 2014 19:27 
 
Hardtraxx Crew
Avatar gebruiker

Speakafreak schreef:
Ben wel erg benieuwt naar de anthem van Noisecontrollers!

Prima zin dit.
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 okt 2014 19:30 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

:lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 okt 2014 19:43 
 
Hardtraxxer

wootum schreef:
Speakafreak schreef:
Ben wel erg benieuwt naar de anthem van Noisecontrollers!

Prima zin dit.

Het is veranderd...
wat is er fout aan "de"?

Wis niet dat dit forum een Nederlands grammaticus had ingehuurd om ons op onze fouten te attenderen :p
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 okt 2014 20:08 
 
Hardtraxxer

Speakafreak schreef:
wootum schreef:
Speakafreak schreef:
Ben wel erg benieuwd naar het anthem van Noisecontrollers!

Prima zin dit.

Het is veranderd...
wat is er fout aan "de"?

Wis niet dat dit forum een Nederlands grammaticus had ingehuurd om ons op onze fouten te attenderen :p


daarom zijn wij hier om jou te helpen :kiss:
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 okt 2014 20:12 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Punthoofd schreef:

100% dat er één van de nieuwe HHZ tracks gedraaid gaat worden, let maar op... oh wacht je bent natuurlijk nog niet oud genoeg :innocent:


Lolbroek.
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 okt 2014 20:15 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Wegens benieuwt zou je eigenlijk direct terug naar school moeten. In het geval van anthem is volgens mij de regel dat alle Engelse woorden, gebruikt in het Nederlands, de/het als voorzetsel mogen dragen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 okt 2014 20:17 
 

Gebruik anders gewoon het volkslied, einde discussie.
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 okt 2014 21:14 
 
Donateur

Ik ben zoiezo laatste jaar niet naar veel feesten geweest, dit jaar weer een keer naar Qlimax.
Wie het wel of niet verdient maakt mij niet zoveel uit, als ik maar een lekker avondje kan genieten.

Ik denk iets van het volgende:

Geck-O
Atmozfears / Omegatypes / Audiotricz
Bass Modulators
Headhunterz / Wildstylez (Natuurlijk hoop je Project One, maar gaat hem niet worden)
Brennan Heart
Noisecontrollers
Code Black
Wild Motherfuckers
Hard Driver
Adaro / Radical Redemption
Partyraiser
MC Ruffian & MC DV8
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 okt 2014 22:39 
 
Hardtraxx Veteran

Geck-O
Atmozfears
Bass Modulators
Brennan Heart
Frontliner
Noisecontrollers
TNT / Technoboy
Hard Driver / Adaro
Frequencerz
Partyraiser
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 okt 2014 23:20 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Geck-o ft Audiofreq
Wildstylez
Atmozfears
The Pitcher
Noisecontrollers
Frontliner
Zatox
Crypsis
Partyraiser
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 okt 2014 23:32 
 
Hardtraxx Veteran

johnnie schreef:
Qlimax Genre = Hardstyle


Waarom hebben Armin van Buuren en Ferry Corsten dan op Qlimax gestaan? Denk eens wat breder dan in je eeuwige hardstyle hokje...
Vorige  1 ... 11, 12, 13, 14, 15, 16, 17 ... 38  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten