Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 10, 11, 12, 13, 14, 15, 16 ... 38  Volgende
Bericht Geplaatst op 13 okt 2014 23:25 
 

chichi schreef:
Geck-o
Atmozfears
Noisecontrollers


Zowiezo
Bericht Geplaatst op 14 okt 2014 01:35 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Speakafreak schreef:
Technoboy (We moeten wat Italiaans hebben... zijn balans tussen classic tracks en nieuwe tracks in zijn set vind ik leuk!)
Partyraiser / Wasted Mind (allebei toppers imo, verdienen het beide om op Qlimax te staan)

Wanneer draait TBY classics in een set op zo een feest?

Enne... kan aan mij liggen, maar wie is Wasted Mind? Verdient die het om hier te staan, op zo ongeveer het grootste hardstyle-spectakel dat er bestaat? Ik vind Partyraiser al vergezocht, gezien het tempo in zijn sets...
Bericht Geplaatst op 14 okt 2014 04:23 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

Speakafreak schreef:
Partyraiser / Wasted Mind (allebei toppers imo, verdienen het beide om op Qlimax te staan)


Partyraiser staat er alleen omdat hij gepusht wordt door Q. Ja, hij kan goed draaien, maar de producties van hem en op zijn label worden steeds simpeler.

En Wasted Mind? Wat? Er zijn minstens 50 andere hardcore artiesten die het eerder verdienen. Onder andere degene die flink boven hem staan op zijn eigen label (Outblast, Angerfist, Korsakoff, Catscan, Predator, Day-Mar)
Bericht Geplaatst op 14 okt 2014 08:59 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Zet een keer Tuneboy er neer. Dus geen TnT (eindeloos hetzelfde) of Technoboy (eindeloos kut mixen met 1 a 2 klassiekers). De enige wie echt wat meer oude platen ging draaien van de oude garde was Isaac, en ik heb er niet zoveel vertrouwen in dat hij dat nog een keer zal doen met anderen platen.

Crypsis zou zowel verdiend als supervet zijn. Daarnaast hoop ik nog steeds een keertje Angerfist, en boek die hardcore act nou gewoon eens live als je hem toch maar een half uur geeft. Wat wil je ook met een half uur Partyraiser na Crypsis ofzo.
Bericht Geplaatst op 14 okt 2014 09:17 
 
Hardtraxxer

Toch denk ik dat de nieuwe HHZ sound ongelofelijk goed tot ze recht komt in een arena als Qlimax!
Desnoods als opening van een show.. ( uur of 11/12 )
Bericht Geplaatst op 14 okt 2014 09:23 
 
Hardtraxxer

The Skribbler schreef:
Speakafreak schreef:
Technoboy (We moeten wat Italiaans hebben... zijn balans tussen classic tracks en nieuwe tracks in zijn set vind ik leuk!)
Partyraiser / Wasted Mind (allebei toppers imo, verdienen het beide om op Qlimax te staan)

Wanneer draait TBY classics in een set op zo een feest?

Enne... kan aan mij liggen, maar wie is Wasted Mind? Verdient die het om hier te staan, op zo ongeveer het grootste hardstyle-spectakel dat er bestaat? Ik vind Partyraiser al vergezocht, gezien het tempo in zijn sets...


Qlimax 2012 met TBY draaide hij classics. Ik vond het echt wel vet!



Wasted Mind is idd niet zo heel bekend zo te horen, maar ik vind dat zijn muziek tamelijk goed past bij het qlimax concept imo. Deze track als vb.



Citaat:
Partyraiser staat er alleen omdat hij gepusht wordt door Q. Ja, hij kan goed draaien, maar de producties van hem en op zijn label worden steeds simpeler.

En Wasted Mind? Wat? Er zijn minstens 50 andere hardcore artiesten die het eerder verdienen. Onder andere degene die flink boven hem staan op zijn eigen label (Outblast, Angerfist, Korsakoff, Catscan, Predator, Day-Mar)


Er zit een kern van waarheid in met wat je zegt, ik vind persoonlijk zijn muziek bij het feest passen ;). Klopt dat zoals je zegt andere het misschien eerder verdienen, maar het is een persoonlijke mening.
Ik heb mijn lijst puur gebaseerd op wat haalbaar is en wat ik goed bij het Qlimax concept past.
Bericht Geplaatst op 14 okt 2014 09:41 
 
Hardtraxx Addict

Punthoofd schreef:
Toch denk ik dat de nieuwe HHZ sound ongelofelijk goed tot ze recht komt in een arena als Qlimax!
Desnoods als opening van een show.. ( uur of 11/12 )

House goed passen? Dan is de zaal het eerste uur zowat leeg joh
Bericht Geplaatst op 14 okt 2014 09:50 
 
Hardtraxxer

Miwer schreef:
Punthoofd schreef:
Toch denk ik dat de nieuwe HHZ sound ongelofelijk goed tot ze recht komt in een arena als Qlimax!
Desnoods als opening van een show.. ( uur of 11/12 )

House goed passen? Dan is de zaal het eerste uur zowat leeg joh

Daar is hij ook nog eens een te grote naam voor... Subground komt eerder tot zijn pas als intro op qlimax. Vind het btw jammer dat er niet meer hardtrance zoals op 2008 wordt gedraaid op Qlimax :cry:
Bericht Geplaatst op 14 okt 2014 10:09 
 
Hardtraxxer

Miwer schreef:
Punthoofd schreef:
Toch denk ik dat de nieuwe HHZ sound ongelofelijk goed tot ze recht komt in een arena als Qlimax!
Desnoods als opening van een show.. ( uur of 11/12 )

House goed passen? Dan is de zaal het eerste uur zowat leeg joh


Als jij het tot ''house'' wil benoemen :thumbup:
IK denk dat het wel zou passen, de opbouw naar 150 BPM..
Het is idd dat hij een te grote artiest is, en naar zijn stijl niet later op de avond past.. Toch ben ik ervan overtuigd dat de kwaliteit en stijl van zijn muziek hier goed zouden passen.
Bericht Geplaatst op 14 okt 2014 11:27 
 
Hardtraxx Addict

Punthoofd schreef:
Miwer schreef:
Punthoofd schreef:
Toch denk ik dat de nieuwe HHZ sound ongelofelijk goed tot ze recht komt in een arena als Qlimax!
Desnoods als opening van een show.. ( uur of 11/12 )

House goed passen? Dan is de zaal het eerste uur zowat leeg joh


Als jij het tot ''house'' wil benoemen :thumbup:
IK denk dat het wel zou passen, de opbouw naar 150 BPM..
Het is idd dat hij een te grote artiest is, en naar zijn stijl niet later op de avond past.. Toch ben ik ervan overtuigd dat de kwaliteit en stijl van zijn muziek hier goed zouden passen.

Luister dan naar zijn nieuwe nummer, dat is gewoon house/dance
Bericht Geplaatst op 14 okt 2014 11:59 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Miwer, waarom moet jij steeds zo'n toontje in je posts gebruiken alsof je het beter weet dan anderen? Zelf weten natuurlijk hoor maar ik vind het een beetje onnodig :thumbup:


Als ik terugdenk aan alle bootlegs en house invloeden die ik vorig jaar op Qlimax voorbij heb horen komen:
Citaat:
Rigby - Earth Meets Water (Wildstylez Remix)
Nicky Romero vs. Krewella - Legacy (Wildstylez Remix)
Hardwell & Dyro - Never Say Goodbye (Wildstylez Remix)
Linkin Park ft. Steve Aoki - Light That Never Comes (Coone Remix)
DJ Fresh VS. Diplo - Earthquake (LNY TNZ & Yellow Claw Remix)
DVBBS & Borgeous - TSUNAMI (Kronos Bootleg)
Avicii - Fade Into Darkness (Code Black Bootleg)
Noisecontrollers ft. Showtek - Get Loose (Qlimax 2013 Edit)

Dan vind ik ook dat Headhunterz prima nog op het begin van de avond ergens zou kunnen. Sterker nog, ik zou het best leuk vinden. Headhunterz zal echt niet opeens alleen nog maar house platen gaan draaien als hij geboekt staat op een hardstyle evenement hoor. Helemaal nu met dat Hard With Style Origins waar hij mee kwam ;)

(Daarnaast vind ik die platen met W&W ook nog best prima als ik eerlijk ben)

Maar dat allemaal terzijde,want ik verwacht zelf ook niet dat we hem nog eens op Qlimax zullen zien.
Bericht Geplaatst op 14 okt 2014 12:31 
 
Hardtraxxer

pecola-tje schreef:
Miwer, waarom moet jij steeds zo'n toontje in je posts gebruiken alsof je het beter weet dan anderen? Zelf weten natuurlijk hoor maar ik vind het een beetje onnodig :thumbup:


Als ik terugdenk aan alle bootlegs en house invloeden die ik vorig jaar op Qlimax voorbij heb horen komen:
Citaat:
Rigby - Earth Meets Water (Wildstylez Remix)
Nicky Romero vs. Krewella - Legacy (Wildstylez Remix)
Hardwell & Dyro - Never Say Goodbye (Wildstylez Remix)
Linkin Park ft. Steve Aoki - Light That Never Comes (Coone Remix)
DJ Fresh VS. Diplo - Earthquake (LNY TNZ & Yellow Claw Remix)
DVBBS & Borgeous - TSUNAMI (Kronos Bootleg)
Avicii - Fade Into Darkness (Code Black Bootleg)
Noisecontrollers ft. Showtek - Get Loose (Qlimax 2013 Edit)

Dan vind ik ook dat Headhunterz prima nog op het begin van de avond ergens zou kunnen. Sterker nog, ik zou het best leuk vinden. Headhunterz zal echt niet opeens alleen nog maar house platen gaan draaien als hij geboekt staat op een hardstyle evenement hoor. Helemaal nu met dat Hard With Style Origins waar hij mee kwam ;)

(Daarnaast vind ik die platen met W&W ook nog best prima als ik eerlijk ben)

Maar dat allemaal terzijde,want ik verwacht zelf ook niet dat we hem nog eens op Qlimax zullen zien.


Dit is precies wat ik bedoel inderdaad! Dat miwer bepaalt dat HHZ zijn track behoren tot het genre House / Dance moet hij zelf weten, ik zie het meer als een stijl die er nog niet is!
Ben zelf enorm fan van zijn nieuwe sound, en met mij vele anderen.
Als ik terug denk aan de opening van vorig jaar, heb ik liever een uur lang HHZ show :worship:
Bericht Geplaatst op 14 okt 2014 13:44 
 
Hardtraxx Addict

Punthoofd schreef:
pecola-tje schreef:
Miwer, waarom moet jij steeds zo'n toontje in je posts gebruiken alsof je het beter weet dan anderen? Zelf weten natuurlijk hoor maar ik vind het een beetje onnodig :thumbup:


Als ik terugdenk aan alle bootlegs en house invloeden die ik vorig jaar op Qlimax voorbij heb horen komen:
Citaat:
Rigby - Earth Meets Water (Wildstylez Remix)
Nicky Romero vs. Krewella - Legacy (Wildstylez Remix)
Hardwell & Dyro - Never Say Goodbye (Wildstylez Remix)
Linkin Park ft. Steve Aoki - Light That Never Comes (Coone Remix)
DJ Fresh VS. Diplo - Earthquake (LNY TNZ & Yellow Claw Remix)
DVBBS & Borgeous - TSUNAMI (Kronos Bootleg)
Avicii - Fade Into Darkness (Code Black Bootleg)
Noisecontrollers ft. Showtek - Get Loose (Qlimax 2013 Edit)

Dan vind ik ook dat Headhunterz prima nog op het begin van de avond ergens zou kunnen. Sterker nog, ik zou het best leuk vinden. Headhunterz zal echt niet opeens alleen nog maar house platen gaan draaien als hij geboekt staat op een hardstyle evenement hoor. Helemaal nu met dat Hard With Style Origins waar hij mee kwam ;)

(Daarnaast vind ik die platen met W&W ook nog best prima als ik eerlijk ben)

Maar dat allemaal terzijde,want ik verwacht zelf ook niet dat we hem nog eens op Qlimax zullen zien.


Dit is precies wat ik bedoel inderdaad! Dat miwer bepaalt dat HHZ zijn track behoren tot het genre House / Dance moet hij zelf weten, ik zie het meer als een stijl die er nog niet is!
Ben zelf enorm fan van zijn nieuwe sound, en met mij vele anderen.
Als ik terug denk aan de opening van vorig jaar, heb ik liever een uur lang HHZ show :worship:

Het is niet de bedoeling om over te komen alsof ik alles beter weet. maar luister dit dan, dit is toch gewoon een 13 in een dozijn house plaat.
https://www.youtube.com/watch?v=nE9ercZ ... Bgm_IrsLPe
Bericht Geplaatst op 14 okt 2014 13:44 
 
Hardtraxx Addict

Punthoofd schreef:
pecola-tje schreef:
Miwer, waarom moet jij steeds zo'n toontje in je posts gebruiken alsof je het beter weet dan anderen? Zelf weten natuurlijk hoor maar ik vind het een beetje onnodig :thumbup:


Als ik terugdenk aan alle bootlegs en house invloeden die ik vorig jaar op Qlimax voorbij heb horen komen:
Citaat:
Rigby - Earth Meets Water (Wildstylez Remix)
Nicky Romero vs. Krewella - Legacy (Wildstylez Remix)
Hardwell & Dyro - Never Say Goodbye (Wildstylez Remix)
Linkin Park ft. Steve Aoki - Light That Never Comes (Coone Remix)
DJ Fresh VS. Diplo - Earthquake (LNY TNZ & Yellow Claw Remix)
DVBBS & Borgeous - TSUNAMI (Kronos Bootleg)
Avicii - Fade Into Darkness (Code Black Bootleg)
Noisecontrollers ft. Showtek - Get Loose (Qlimax 2013 Edit)

Dan vind ik ook dat Headhunterz prima nog op het begin van de avond ergens zou kunnen. Sterker nog, ik zou het best leuk vinden. Headhunterz zal echt niet opeens alleen nog maar house platen gaan draaien als hij geboekt staat op een hardstyle evenement hoor. Helemaal nu met dat Hard With Style Origins waar hij mee kwam ;)

(Daarnaast vind ik die platen met W&W ook nog best prima als ik eerlijk ben)

Maar dat allemaal terzijde,want ik verwacht zelf ook niet dat we hem nog eens op Qlimax zullen zien.


Dit is precies wat ik bedoel inderdaad! Dat miwer bepaalt dat HHZ zijn track behoren tot het genre House / Dance moet hij zelf weten, ik zie het meer als een stijl die er nog niet is!
Ben zelf enorm fan van zijn nieuwe sound, en met mij vele anderen.
Als ik terug denk aan de opening van vorig jaar, heb ik liever een uur lang HHZ show :worship:

Het is niet de bedoeling om over te komen alsof ik alles beter weet. maar luister dit dan, dit is toch gewoon een 13 in een dozijn house plaat.
https://www.youtube.com/watch?v=nE9ercZ ... Bgm_IrsLPe
Bericht Geplaatst op 14 okt 2014 14:52 
 
Hardtraxxer

Miwer schreef:
Het is niet de bedoeling om over te komen alsof ik alles beter weet. maar luister dit dan, dit is toch gewoon een 13 in een dozijn house plaat.
https://www.youtube.com/watch?v=nE9ercZ ... Bgm_IrsLPe


gast.. serrieus.. Ik denk dat jij je ''hardtraxxer-status'' beter kan inleveren.
Dat jij het niks vind, betekend natuurlijk niet dat een track als WCTS weg gezet kan worden als een 13 in een dozijn house plaat..
Bericht Geplaatst op 14 okt 2014 15:40 
 
Hardtraxx Addict

Punthoofd schreef:
Miwer schreef:
Het is niet de bedoeling om over te komen alsof ik alles beter weet. maar luister dit dan, dit is toch gewoon een 13 in een dozijn house plaat.
https://www.youtube.com/watch?v=nE9ercZ ... Bgm_IrsLPe


gast.. serrieus.. Ik denk dat jij je ''hardtraxxer-status'' beter kan inleveren.
Dat jij het niks vind, betekend natuurlijk niet dat een track als WCTS weg gezet kan worden als een 13 in een dozijn house plaat..

klinkt precies het zelfde als alle platen die showtek uit heeft gebracht sinds ze gestopt zijn met hardstyle.
hoort zeker niet thuis op een feest als qlimax
Bericht Geplaatst op 14 okt 2014 15:48 
 
Hardtraxxer

Miwer schreef:
Punthoofd schreef:
Miwer schreef:
Het is niet de bedoeling om over te komen alsof ik alles beter weet. maar luister dit dan, dit is toch gewoon een 13 in een dozijn house plaat.
https://www.youtube.com/watch?v=nE9ercZ ... Bgm_IrsLPe


gast.. serrieus.. Ik denk dat jij je ''hardtraxxer-status'' beter kan inleveren.
Dat jij het niks vind, betekend natuurlijk niet dat een track als WCTS weg gezet kan worden als een 13 in een dozijn house plaat..

klinkt precies het zelfde als alle platen die showtek uit heeft gebracht sinds ze gestopt zijn met hardstyle.
hoort zeker niet thuis op een feest als qlimax


Wederom dat is jouw mening, wat dus mag, mijn mening is daar anders is.
daarbij vraag ik me af, wat bepaald of tracks op qlimax gedraaid kunnen worden.. Aangezien Hardstyle word gekenmerkt als harde beats met een melodielijn. gemiddeld tussen de 140-160 bpm. Maar ook tracks van 130+ BPM.
Dus vandaar nogmaals mijn vraag wie of wat bepaalt wat voor tracks er gedraait mogen worden op qlimax. Naar mijn mening zijn dit nog altijd de DJ's die er draaien.
Want er zijn ook genoeg ''hardstyle'' tracks die geproduceerd zijn op 130 bpm of net daarboven.
Bericht Geplaatst op 14 okt 2014 15:58 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ik krijg echt een punthoofd van deze discussie.
Bericht Geplaatst op 14 okt 2014 16:09 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Raven schreef:
Ik krijg echt een punthoofd van deze discussie.

Bericht Geplaatst op 14 okt 2014 16:11 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Raven schreef:
Ik krijg echt een punthoofd van deze discussie.


Sticker voor jou!

Ondertussen erg benieuwd naar het anthem van NC!
Bericht Geplaatst op 14 okt 2014 16:12 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Punthoofd schreef:
Want er zijn ook genoeg ''hardstyle'' tracks die geproduceerd zijn op 130 bpm of net daarboven.

Oke, noem er drie.
Bericht Geplaatst op 14 okt 2014 16:19 
 
Hardtraxx Veteran

The Skribbler schreef:
Punthoofd schreef:
Want er zijn ook genoeg ''hardstyle'' tracks die geproduceerd zijn op 130 bpm of net daarboven.

Oke, noem er drie.


Sludge, Breakout, Why so serious/get loose. Soort van uit me mauw geschud weet niet zeker of het aan de gevraagde BPM voldoet
Bericht Geplaatst op 14 okt 2014 16:23 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Hardstyle op 130 bpm ja? Noem ff de artiesten er bij dan, want ik geloof er geen zak van :P

EDIT: Laat maar zitten trouwens, eigenlijk interesseert het me geen flikker xd
Bericht Geplaatst op 14 okt 2014 16:38 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Jay Cosmic, Glowjack
Bericht Geplaatst op 14 okt 2014 16:45 
 

Wasted Penguinz - Fuck Yeah volle glorie door t Gelredome :bomb: :bomb: :corn:
Vorige  1 ... 10, 11, 12, 13, 14, 15, 16 ... 38  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten