The Skribbler schreef:
Speakafreak schreef:
Technoboy (We moeten wat Italiaans hebben... zijn balans tussen classic tracks en nieuwe tracks in zijn set vind ik leuk!)
Partyraiser / Wasted Mind (allebei toppers imo, verdienen het beide om op Qlimax te staan)
Wanneer draait TBY classics in een set op zo een feest?
Enne... kan aan mij liggen, maar wie is Wasted Mind? Verdient die het om hier te staan, op zo ongeveer het grootste hardstyle-spectakel dat er bestaat? Ik vind Partyraiser al vergezocht, gezien het tempo in zijn sets...
Qlimax 2012 met TBY draaide hij classics. Ik vond het echt wel vet!
Wasted Mind is idd niet zo heel bekend zo te horen, maar ik vind dat zijn muziek tamelijk goed past bij het qlimax concept imo. Deze track als vb.
Citaat:
Partyraiser staat er alleen omdat hij gepusht wordt door Q. Ja, hij kan goed draaien, maar de producties van hem en op zijn label worden steeds simpeler.
En Wasted Mind? Wat? Er zijn minstens 50 andere hardcore artiesten die het eerder verdienen. Onder andere degene die flink boven hem staan op zijn eigen label (Outblast, Angerfist, Korsakoff, Catscan, Predator, Day-Mar)
Er zit een kern van waarheid in met wat je zegt, ik vind persoonlijk zijn muziek bij het feest passen

. Klopt dat zoals je zegt andere het misschien eerder verdienen, maar het is een persoonlijke mening.
Ik heb mijn lijst puur gebaseerd op wat haalbaar is en wat ik goed bij het Qlimax concept past.