Mijn verwachting op de line up is
Geck-o (tja hij moet ook es aan de beurt komen

en daarbij doet het het de laatste tijd erg goed)
Atmozfears / code black / toneshifterz (moeten "soft" beginnen, sets varieren wel lekkah)
Frontliner (standaard aanvulling)
Technoboy (We moeten wat Italiaans hebben... zijn balans tussen classic tracks en nieuwe tracks in zijn set vind ik leuk!)
Noisecontrollers (ja ik weet dat wel zeker)
Adaro (comeback, Q zal hem wel in de watten leggen. Vind ik niet erg hoor

)
Crypsis / RR (horen zeggen dat een iemand van MiM op de line up staat)
Partyraiser / Wasted Mind (allebei toppers imo, verdienen het beide om op Qlimax te staan)
Liefst zou ik persoonlijk een HHZ classic set willen hebben... Maar dat gebeurt toch niet

Wat ook vet zou zijn is een B2B met Deadmau5 & Wildstylez...