Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 9, 10, 11, 12, 13, 14, 15 ... 38  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 okt 2014 14:56 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Oplichting eerste klas. Meld dan ook niet dat het uitverkocht is.
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 okt 2014 16:38 
 
Hardtraxxer

Wat een oplichters zeg, ongelofelijk
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 okt 2014 19:43 
 
Hardtraxxer

Citaat:
Beste Q-dancers,
Afgelopen vrijdag hebben wij onze samenwerking met Viagogo aangekondigd. Sindsdien hebben wij een grote hoeveelheid negatieve feedback van jullie gezien.

Daarom willen we graag reageren op jullie belangrijkste vragen en zorgen. Je kunt onze uitleg hier vinden: http://bit.ly/FAQ-viagogo
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 okt 2014 20:35 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

goed verhaal
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 okt 2014 20:57 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Oke kan iemand het mij verduidelijken

mijn gedachte was: Q-dance bied een aantal kaarten aan, bezoekers kopen die kaarten, en viagogo kopen een deel van die kaarten... viagogo verkopen die kaarten vervolgens weer door voor 130 euro per stuk (ik zeg maar wat)

of is het puur een kanaal waarop bezoekers hun kaarten aanbieden voor welke prijs dan ook, en het enige waar viagogo aan verdient is de hoge service fee? en misschien een percentage van de verkoop ofzo?
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 okt 2014 21:05 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Rickzel schreef:
Oke kan iemand het mij verduidelijken

mijn gedachte was: Q-dance bied een aantal kaarten aan, bezoekers kopen die kaarten, en viagogo kopen een deel van die kaarten... viagogo verkopen die kaarten vervolgens weer door voor 130 euro per stuk (ik zeg maar wat)

of is het puur een kanaal waarop bezoekers hun kaarten aanbieden voor welke prijs dan ook, en het enige waar viagogo aan verdient is de hoge service fee? en misschien een percentage van de verkoop ofzo?


Viagogo krijgt altijd een service fee, volgens mij is dat 15% die bovenop de verkoopprijs zit. Tot zover het 'normale gedeelte'. Dit is namelijk wat ze zelf claimen te zijn. Zelf kopen ze echter ook kaarten op, om deze voor woekerprijzen door te verkopen. En om het af te maken, vaak krijgen ze zelfs al een X-aantal kaarten toegewezen door de organisaties zelf, om deze voor een hogere som door te verkopen. De organisatie krijgt hier 80-90% van de verkoopprijs van, de rest is voor Viagogo.

Kortom, ze hebben veel meer invloed op de kaarten dan je zou willen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 okt 2014 22:35 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Dus toch... teringlijers >.<
kun je als Q zijnde nog zo'n mooi statement naar buiten brengen, maar eigenlijk hebben ze gewoon schijt aan het beleid wat ze jaren lang gevoerd hebben wbt zwarthandel.
De enige garantie die dat bedrijf nu geeft is dat je sowieso een echt kaartje koopt, dat je daar vervolgens twee keer zoveel voor moet lappen maakt Q-dance dan weer niet uit.

oftewel: het blijft een boevenbende, maargoed na zo'n statement zou 75% van de mensen wel weer tot bedaren komen :/
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 okt 2014 18:08 
 
Hardtraxxer

Dat Q-dance gwn een systeem maakt dat je je kaartje bij hun kunt terug verkopen. En da je je geld pas krijgt als de code gecheckt is. En dan maar weer opnieuw verkopen + 10% service fee ofzo krijg je iig geen absurde prijzen.

Stelletje geldwolven bij Q :sick:
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 okt 2014 18:41 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Citaat:
TicketSwap
53 mins ·
Reactie op Q-dance en Viagogo samenwerking
TicketSwap bestaat deze maand 2 jaar. In deze 2 jaar zijn we uitgegroeid tot een begrip onder muziekliefhebbers. We hebben al heel veel mensen blij kunnen maken door een goede, veilige en eerlijke manier te bieden om een ticket te kopen of te verkopen. De 120% norm die we hanteren als maximale verkoopprijs, is inmiddels een begrip en een standaard bij veel mensen en organisatoren. Wij denken dat we het daarmee leuk en eerlijk houden voor iedereen.
Sinds de eerste dag van ons bestaan hebben wij ons ingezet om tweedehands tickets helemaal veilig te maken. Via TicketSwap worden kaartjes verkocht die eerder in het bezit zijn geweest van anderen, maar door al onze checks is van fraude eigenlijk geen sprake. Om TicketSwap 100% veilig te maken hebben we samenwerkingen met organisaties en ticketbedrijven nodig, maar dit is tot nu toe erg moeilijk gebleken. Daarbij is voor ons belangrijk dat er weinig of geen extra kosten zouden zijn voor jullie, omdat het maar zelden misgaat.
Wij blijven ons best doen om voor iedere muziekliefhebber een goede, eerlijke en zo veilig mogelijke dienst aan te bieden. Dit doen we niet tegen bizarre fees, maar tegen de schappelijke vergoeding van 5+5%. Het mailen van tickets doen we zonder extra kosten. Om TicketSwap en de tweedehands ticketmarkt beter te maken, staan we altijd open voor samenwerkingen met alle partijen die daar aan kunnen bijdragen.


bron: ticketswap facebook
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 okt 2014 02:30 
 
Hardtraxxer

Ligt het nou aan mij? Ik lees er vast wel overheen..
Maar kan het kloppen dat ik het anthem allang heb gehoord? lol

EDIT: Ligt aan mij :$ Vond het al zo niet-anthemerig klinken -.-
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 okt 2014 09:08 
 
Hardtraxx Elite

Yoeerii schreef:
Ligt het nou aan mij? Ik lees er vast wel overheen..
Maar kan het kloppen dat ik het anthem allang heb gehoord? lol

EDIT: Ligt aan mij :$ Vond het al zo niet-anthemerig klinken -.-

Waar heb je hem gehoord? en door wie werd ie gedraaid.
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 okt 2014 16:01 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Afbeelding
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 okt 2014 16:08 
 
Hardtraxxer

Ben benieuwd! :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 okt 2014 16:09 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Noisecontrollers schreef:
Coming soon! Release: 27/10


Erg benieuwd hoe het anthem is.
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 okt 2014 16:12 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Hoe vet. Hopen op een 1,5 uur set ofzo.
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 okt 2014 16:28 
 
Hardtraxx Veteran

Mijn hoop op een Qlimax waardig anthem is met 100% gestegen!
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 okt 2014 16:28 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Jaaa zoals gehoopt eindelijk een anthem van Noisecontrollers!! :love:
Kijk echt met de dag meer uit naar dit feest!
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 okt 2014 16:48 
 
Bierkoning
Avatar gebruiker

Zal de line-up dan ook wel komen denk ik. Ben wel benieuwd, misschien als ie heel vet is dat ik nog een kaartje probeer te fixen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 okt 2014 17:29 
 
Hardtraxx Crew
Avatar gebruiker

Hopelijk een track in de trant van E=NC2 of Universe Was Born. Past perfect bij een feest als Qlimax.
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 okt 2014 17:38 
 
Hardtraxxer

Goede keuze van Q om Noisecontrollers de eer te geven.
De stijl van NC komt overeen met het concept achter Qlimax, dus dat iig al helemaal goed. hopelijk heeft NC veel inspiratie op gedaan om hiervoor een goede anthem te maken waar de magie van qlimax gewoon in voelt!
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 okt 2014 18:07 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

wootum schreef:
Hopelijk een track in de trant van E=NC2 of Universe Was Born. Past perfect bij een feest als Qlimax.


Inderdaad een beetje die magische, dramatische sfeer neerzetten.. dat ontbrak de afgelopen jaren bij het anthem.
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 okt 2014 18:35 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ik weet dat t tegen beter weten in is, maar iets á la Samara zou perfect zijn. Zoals Headhunterz ook eens zei, dat is DE perfecte track om het anthem voor Qlimax te zijn.
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 okt 2014 22:19 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Ik verwacht een line-up die deze kant op gaat.

Geck-o of Audiofreq
Max Enforcer &­ Atmosfears
Frontliner
Noisecontrollers
Technoboy ­ of TNT
Brennan Heart
Hard driver
Crypsis
B-front
Partyraiser
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 okt 2014 22:55 
 
Hardtraxxer

Daveytl schreef:
Ik weet dat t tegen beter weten in is, maar iets á la Samara zou perfect zijn. Zoals Headhunterz ook eens zei, dat is DE perfecte track om het anthem voor Qlimax te zijn.


Ach ja klopt! ik kan het me nog herinneren ja met HWS.
Ik sta helemaal achter die mening ;) past lekker in het duistere qlimax gevoel! :evil:
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 okt 2014 23:06 
 
Hardtraxxer

Mijn verwachting op de line up is

Geck-o (tja hij moet ook es aan de beurt komen xd en daarbij doet het het de laatste tijd erg goed)
Atmozfears / code black / toneshifterz (moeten "soft" beginnen, sets varieren wel lekkah)
Frontliner (standaard aanvulling)
Technoboy (We moeten wat Italiaans hebben... zijn balans tussen classic tracks en nieuwe tracks in zijn set vind ik leuk!)
Noisecontrollers (ja ik weet dat wel zeker)
Adaro (comeback, Q zal hem wel in de watten leggen. Vind ik niet erg hoor :P )
Crypsis / RR (horen zeggen dat een iemand van MiM op de line up staat)
Partyraiser / Wasted Mind (allebei toppers imo, verdienen het beide om op Qlimax te staan)

Liefst zou ik persoonlijk een HHZ classic set willen hebben... Maar dat gebeurt toch niet >.<

Wat ook vet zou zijn is een B2B met Deadmau5 & Wildstylez...
Vorige  1 ... 9, 10, 11, 12, 13, 14, 15 ... 38  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten