provehito schreef:
Graag zie ik de line-up voor de kaartverkoop, maar zoals de voorgaande jaren zal dat wel niet zijn.
Hopelijk staan B-front, Freqeuncerz, Frontliner en Noisecontrollers op qlimax, maar ik ben erg benieuwd.
Misschien vind Headhunterz zijn weg wel een beetje terug op XQ Legends, maar ik ben er bang voor.
Headhunterz heeft laten zien dat hij het nog in zich heeft. Na zijn set gehoord te hebben (helaas niet live) hoop ik stiekem op een plekje in de line-up van Qlimax.
Liefst met een soortgelijke set...
Aan zijn tour dates te zien komt het wel uit met Qlimax.
Ach wie weet!