Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 8, 9, 10, 11, 12, 13, 14 ... 38  Volgende
Bericht Geplaatst op 04 okt 2014 17:40 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Mitzinator schreef:
Nou, dan weet ik dat ik laag opgeleid ben. :lol:


:lol:
Bericht Geplaatst op 04 okt 2014 17:55 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Geen stres, kaartjes voor onze groep zijn binnen. De wachtrij is ook nagenoeg weggewerkt, kaarten zijn nog beschikbaar.
Bericht Geplaatst op 04 okt 2014 18:09 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

yes, heb 8 kaarten kunnen bemachtigen:D:D eerste keer qlimax! nu hopen op een boeiend lineup. ik hoop sws op crypsis:D verder boeit het me niet, ok het boeit me wel, maar wordt wel leuk. Ga met me beste maten die niet zo van de hardstyle zijn, dus ook eerste hardstyle feest, en hopelijk na qlimax gaan ze vaker met me mee.:D:D
Bericht Geplaatst op 04 okt 2014 18:21 
 
Donateur

Uitverkocht!

Kwam er door heen, kies ik 4 tickets, volgende: Sorry niet mogelijk, regulier uitverkocht xd
Bericht Geplaatst op 04 okt 2014 18:26 
 
Hardtraxx Addict

Soundscrollerz schreef:
Uitverkocht!

Kwam er door heen, kies ik 4 tickets, volgende: Sorry niet mogelijk, regulier uitverkocht xd

Dan was je echt net te laat :P
Bericht Geplaatst op 04 okt 2014 18:33 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Vreemd ik kan nog gewoon 4 tickets selecteren en inloggen
Bericht Geplaatst op 04 okt 2014 18:43 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

hurricane schreef:
Vreemd ik kan nog gewoon 4 tickets selecteren en inloggen
Bericht Geplaatst op 04 okt 2014 18:47 
 
Donateur

EXCUUS!

loopt gewoon nog door, denk dat de retouren en canceld tickets nog terug komen iedere keer!

Blijven proberen, als je dus die tekst van wachtrij krijgt is goed,
Krijg je daarna keuze om te bestellen maar er staat regulier en vip uitverkocht, gewoon f5 en nog een keer.

Succes!
Bericht Geplaatst op 04 okt 2014 18:53 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Q-dance schreef:
Alle kaarten voor ‪#‎Qlimax‬ 2014 zijn verkocht. We zien jullie allemaal 22 november!
Bericht Geplaatst op 04 okt 2014 18:53 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Nu is het toch echt uitverkocht..
Bericht Geplaatst op 04 okt 2014 18:55 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Econz schreef:
Nu is het toch echt uitverkocht..

Kan er nog steeds 4 bestellen.
maar als ik dan naar de wachtrij link ga staat er uitverkocht..
Bericht Geplaatst op 05 okt 2014 02:51 
 
Hardtraxxer

vorig jaar was ik erbij. echt genoten!!
dit jaar sla ik over. vind het te duur. misschien nog via ticketswap kaartje scooren aangezien ik bijna jarig ben. :beer:
Bericht Geplaatst op 05 okt 2014 11:34 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Gisteren om half zes 4 kaarten gescoord, dus we zijn aanwezig! Super veel zin in! 22 nov Qlimax - 25 nov jarig xd. Hopen op een NC anthem!
Bericht Geplaatst op 05 okt 2014 14:59 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Tweede keer Qlimax voor mij. Vond het vorig jaar toch erg vet, nu hopen op een iets betere line-up.
Bericht Geplaatst op 05 okt 2014 20:54 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Gelukkig zetten mensen kaartjes voor 120 euro op ticketswap terwijl ze er ook voor 82 op staan xd
Bericht Geplaatst op 05 okt 2014 22:05 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Darklevi schreef:
Gelukkig zetten mensen kaartjes voor 120 euro op ticketswap terwijl ze er ook voor 82 op staan xd

Ook die ben je zo kwijt. ;)
Bericht Geplaatst op 06 okt 2014 07:48 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Je kan ze toch niet eens voor 120 op ticketswap zetten? Zijn dat geen vip tickets?
Bericht Geplaatst op 06 okt 2014 20:39 
 
Hardtraxxer

Ik kwam vrijdag avond terug van op stap. mij zaterdag ochtend eigelijk om een uur of 4 via Event travel mn kaartje besteld. Zonder enig probleem!
Bericht Geplaatst op 06 okt 2014 20:53 
 
Hardtraxxer

provehito schreef:
Graag zie ik de line-up voor de kaartverkoop, maar zoals de voorgaande jaren zal dat wel niet zijn.

Hopelijk staan B-front, Freqeuncerz, Frontliner en Noisecontrollers op qlimax, maar ik ben erg benieuwd.
Misschien vind Headhunterz zijn weg wel een beetje terug op XQ Legends, maar ik ben er bang voor.


Headhunterz heeft laten zien dat hij het nog in zich heeft. Na zijn set gehoord te hebben (helaas niet live) hoop ik stiekem op een plekje in de line-up van Qlimax.
Liefst met een soortgelijke set...
Aan zijn tour dates te zien komt het wel uit met Qlimax.

Ach wie weet!
Bericht Geplaatst op 06 okt 2014 22:23 
 
Hardtraxx Veteran

Speakafreak schreef:
provehito schreef:
Graag zie ik de line-up voor de kaartverkoop, maar zoals de voorgaande jaren zal dat wel niet zijn.

Hopelijk staan B-front, Freqeuncerz, Frontliner en Noisecontrollers op qlimax, maar ik ben erg benieuwd.
Misschien vind Headhunterz zijn weg wel een beetje terug op XQ Legends, maar ik ben er bang voor.


Headhunterz heeft laten zien dat hij het nog in zich heeft. Na zijn set gehoord te hebben (helaas niet live) hoop ik stiekem op een plekje in de line-up van Qlimax.
Liefst met een soortgelijke set...
Aan zijn tour dates te zien komt het wel uit met Qlimax.

Ach wie weet!


Volgens mij kondigde Headhunterz een soort van zijn afscheid aan op X-Qlusive wat ik me er van kan herinneren. Hij bedankte in ieder geval iedereen en zei dat hij zijn hart achterna ging ofzo. Maar ik ben er eigenlijk niet echt zeker van dat hij dat gezegd heeft want kan het me niet heel goed meer herinneren. :P
Bericht Geplaatst op 06 okt 2014 22:24 
 
Hardtraxx Veteran

Ik zou zeggen luister z'n setje eens terug. :P
Bericht Geplaatst op 06 okt 2014 22:39 
 
Hardtraxx Elite

Qlown schreef:
Ik zou zeggen luister z'n setje eens terug. :P

Idd, maar hij heeft het niet in woorden verteld. Maar meer in verhaalvorm. Je kan hem nu wel afschrijven denk ik.
Bericht Geplaatst op 06 okt 2014 23:21 
 
Hardtraxxer

hotymoty schreef:
Qlown schreef:
Ik zou zeggen luister z'n setje eens terug. :P

Idd, maar hij heeft het niet in woorden verteld. Maar meer in verhaalvorm. Je kan hem nu wel afschrijven denk ik.


Nou dan heb ik de meest epic set van zijn carrière moeten missen :cry:

Ik kruis mijn vingers voor een AANGEKONDIGDE "classic" set van Mr Heady
Anders kan ik niet in vrede sterven :P
Bericht Geplaatst op 07 okt 2014 10:00 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Citaat:
Q-dance
13 hours ago · Edited
Heb jij je kaartjes voor #Qlimax in the pocket? Meld je dan aan voor het Facebook event en nodig je vrienden uit!

Ben je nog op zoek naar een kaartje? Check http://bit.ly/QViagogo.


Dit is toch werkelijk om te janken, ze laten dat bedrijf dus gewoon een partij kaarten op kopen, die worden vervolgens voor 40 euro extra aangeboden, en dan gaat Q daar reclame voor maken...

echt te schandalig voor woorden dit... wat een boevenbende, ze waren altijd zo tegen de zwarte markt :lol:
Bericht Geplaatst op 07 okt 2014 11:55 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

What the fuck is dat dan. Waarom niet gewoon maximaal 10% bovenop de verkoopprijs? Fucking ziekelijk dit :lol:
Vorige  1 ... 8, 9, 10, 11, 12, 13, 14 ... 38  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten