Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 7, 8, 9, 10, 11, 12, 13 ... 38  Volgende
Bericht Geplaatst op 04 okt 2014 11:41 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

haha, kwaliteitje
Bericht Geplaatst op 04 okt 2014 12:31 
 
Hardtraxxer

Wanneer word de Line Up eigenlijk bekend gemaakt? Meestal week van te voren toch?
Hoop dat Hard Driver er is.. Zijn Album ziet er goed uit ... Jammer dat Digital Punk zowiezo niet komt.. Wil hem toch een keer meemaken.. verder hoop ik dat Zatox niet komt..
Bericht Geplaatst op 04 okt 2014 12:46 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Ofcourse schreef:
Wanneer word de Line Up eigenlijk bekend gemaakt? Meestal week van te voren toch?
Hoop dat Hard Driver er is.. Zijn Album ziet er goed uit ... Jammer dat Digital Punk zowiezo niet komt.. Wil hem toch een keer meemaken.. verder hoop ik dat Zatox niet komt..


Vorig jaar was hij er op 23 oktober , dus hopelijk ook dit jaar rond die tijd :)
Bericht Geplaatst op 04 okt 2014 12:56 
 
Hardtraxxer

zo maar proberen kaartjes te regelen vanuit een afgelegen internet cafe in het resort waar ik op vakantie ben ^^
Bericht Geplaatst op 04 okt 2014 13:02 
 
Hardtraxxer

Zoals altijd zal het wel onmogelijk worden.. Altijd snel uitverkocht ..
Bericht Geplaatst op 04 okt 2014 13:04 
 
Hardtraxxer

bij mij is het de voorgaande jaren tot nu toe nog wel gelukt tijdens de kaartverkoop.. moet wel opschieten want ik wil terug naar het zwembad :D
Bericht Geplaatst op 04 okt 2014 13:09 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

flahu schreef:
Afbeelding

>.<
Bericht Geplaatst op 04 okt 2014 13:09 
 
Hardtraxx Addict

dennisje030 schreef:
bij mij is het de voorgaande jaren tot nu toe nog wel gelukt tijdens de kaartverkoop.. moet wel opschieten want ik wil terug naar het zwembad :D

Heb je geen waterdichte telefoon, lekker in het zwembad in de rij staan :P
Bericht Geplaatst op 04 okt 2014 13:15 
 
Hardtraxxer

Basxt schreef:
flahu schreef:
Afbeelding

>.<


Zal wat zijn als dit hem toch is.. maar dit is veel te RAW als Q-Dance/Qlimax zijnde haha
Bericht Geplaatst op 04 okt 2014 13:16 
 
Hardtraxx Veteran

Welgeteld één post ervoor is er een citaat van Frequencerz dat ze er niet staan.
Bericht Geplaatst op 04 okt 2014 13:17 
 
Hardtraxxer

Qlown schreef:
Welgeteld één post ervoor is er een citaat van Frequencerz dat ze er niet staan.


xD
Bericht Geplaatst op 04 okt 2014 13:19 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Qlown schreef:
Welgeteld één post ervoor is er een citaat van Frequencerz dat ze er niet staan.


tuurlijk gaan ze niet zeggen dat ze er wel staan xd
Bericht Geplaatst op 04 okt 2014 13:37 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Q-Dance schreef:
Er zijn technische problemen op de ‪#‎Qlimax‬ ticket pagina. Er wordt met man en macht gewerkt om de technische storing te verhelpen. Refresh de pagina niet, maar blijf wachten. We houden jullie op de hoogte!
Bericht Geplaatst op 04 okt 2014 13:38 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Dat is nep, zijn vorige jaren ook al van die plaatjes voorbijgekomen met de 'lineup'

Denk sowieso niet trouwens dat ze 2 jaren achter elkaar Gunz 4 Hire er neerzetten
Bericht Geplaatst op 04 okt 2014 13:44 
 
Donateur
Avatar gebruiker

He lekker gekloot weer met die kaarten zeg man man.
Bericht Geplaatst op 04 okt 2014 13:46 
 
Hardtraxxer

nou inderdaad.. schiet totaal niet op :mad:
Bericht Geplaatst op 04 okt 2014 14:19 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Citaat:
De #Qlimax kaartverkoop is uitgesteld naar 17:00 uur vandaag wegens technische storing bij Paylogic. Lees meer op http://bit.ly/Qlimax-uitgesteld.


Gelukkig had ik al tickets :whistle:
Bericht Geplaatst op 04 okt 2014 14:38 
 
Hardtraxxer

Wss cyber aanvallen.. Lekker dan..
Bericht Geplaatst op 04 okt 2014 14:42 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Godverdomme wat een gekut zeg! -.- Om 17:00 ben ik niet meer thuis! :mad:
Bericht Geplaatst op 04 okt 2014 14:51 
 
Hardtraxx Veteran

Leuk dit :corn:
Bericht Geplaatst op 04 okt 2014 15:45 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Heerlijk al die stressende mensen :lol:
Bericht Geplaatst op 04 okt 2014 16:41 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

me kaartje is gelukkig al binnen.
maar ik snap de frustratie van alle mensen
Bericht Geplaatst op 04 okt 2014 16:54 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

El Mare schreef:
Heerlijk al die stressende mensen :lol:


dus dat xd

had net al een hele discussie met 1 of ander mens :lol:
je bent volgens haar laag opgeleid als je mensen uitlacht die zitten te stressen :lol:
Bericht Geplaatst op 04 okt 2014 16:56 
 
Hardtraxx Veteran

Nou, dan weet ik dat ik laag opgeleid ben. :lol:
Bericht Geplaatst op 04 okt 2014 17:00 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Mitzinator schreef:
Nou, dan weet ik dat ik laag opgeleid ben. :lol:


:D :D
Vorige  1 ... 7, 8, 9, 10, 11, 12, 13 ... 38  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten