Who was there

Nobody yet
Nobody has said they're going yet.

Active topics in Feesten

Moderators

• Bouke Bouke Hardtraxxer
  • Jor-D Jor-D Hardtraxx Beheerder · 24 minutes ago
  • Magnetron Magnetron Hardtraxx Crew · Jun 2026
  • The Venator The Venator Hardtraxx Beheerder · 12 days ago
  • wootum wootum Hardtraxx Crew · 12 hours ago
  • Zenda Zenda Hardtraxx Crew · 5 days ago
Poster: Qlimax 2014
Past

Qlimax 2014

Time
(Sun)
Nobody yet
Nobody has said they're going yet.
Hardtraxx Veteran
5671 posts member since 2013
last seen Aug 2024
1 code ontvangen voor 2 tickets, balen want we zijn met 3 xd. Prijzen gaan nergens over,
Regular 70 euro + 4,25 service kosten + betalingskosten = 75 eu
Vip 91.50 euro + 4,25 service kosten + betalingskosten = 96 eu

belachelijk.
Hardtraxx Veteran
4683 posts member since 2012
last seen Mar 2026
Mompelt iets over vraag en aanbod...
Hardtraxx Addict
1301 posts member since 2008
last seen May 2018
Jordi wrote:Mompelt iets over vraag en aanbod...
Wat?
W
Hardtraxx Veteran
3252 posts member since 2011
last seen Nov 2023
Als noisecontrollers eindelijk het anthem mag maken heb ik er wel vertrouwen in!!! Maar dan mag Bas wel in het straatje van samara/shreek gaan produceren denk ik:D!!!
Hardtraxx Veteran
4987 posts member since 2013
last seen 13 days ago
Machiel wrote:
Wat?
Veel vraag, dus prijs omhoog. Diepgaande shit
Hardtraxx Veteran
5475 posts member since 2013
last seen 19 days ago
Al vragen ze €100 per ticket verkopen ze nog uit met gemak.

Snap het vanuit Qdance wel maar spijtig voor ons dat het zo is.

EDIT: Enige manier om de prijs te doen zakken is geen kaartje kopen zodat de verkoop slecht gaat. Maar alle buitenlanders blijven toch gewoon kaartjes kopen alsof hun leven ervan afhangt dus geraak je er toch nergens mee.

Hardstyle wordt populairder maar het aanbod van grote evenementen (voornamelijk buiten BE/NL) neemt niet toe dus gaat hier de ticketprijs omhoog vanwege de vele buitenlanders.
Hardtraxxer
738 posts member since 2013
last seen Mar 2025
Zul je net weer zien, kan ik een jaar niet, maakt NC de anthem :cry:
M
Hardtraxx Addict
1885 posts member since 2013
last seen Mar 2020
Grim wrote:Al vragen ze €100 per ticket verkopen ze nog uit met gemak.

EDIT: Enige manier om de prijs te doen zakken is geen kaartje kopen zodat de verkoop slecht gaat. Maar alle buitenlanders blijven toch gewoon kaartjes kopen alsof hun leven ervan afhangt dus geraak je er toch nergens mee.

Hardstyle wordt populairder maar het aanbod van grote evenementen (voornamelijk buiten BE/NL) neemt niet toe dus gaat hier de ticketprijs omhoog vanwege de vele buitenlanders.
de 2011 editie was ook 70
2012 zat op 62,50
2013 op 65
nu dus weer terug op 70

beetje aparte gang van zaken zo :P (vooral het zakken eigenlijk in 2012)
M
Hardtraxx Addict
last seen Mar 2020

2012 zat op 62,50
2013 op 65
nu dus weer terug op 70

Hardtraxx Veteran
10319 posts member since 2008
last seen Aug 2026
Miwer wrote:

2012 zat op 62,50
2013 op 65
nu dus weer terug op 70

niks aparts aan...volgens mij werd toen die btw regel weer teruggedraaid op tickets
Hardtraxx Veteran
7274 posts member since 2009
last seen 9 hours ago
stanlesz wrote:Zul je net weer zien, kan ik een jaar niet, maakt NC de anthem :cry:
Balen xd
Hardtraxxer
746 posts member since 2014
last seen May 2018
Ticket binnen ! Eerste keer Qlimax :D
Hardtraxx Addict
1301 posts member since 2008
last seen May 2018
chas1n wrote:
Machiel wrote:
Wat?
Veel vraag, dus prijs omhoog. Diepgaande shit
Ik verstond hem gewoon niet, maar thanks :kiss2:
K
Hardtraxxer
698 posts member since 2013
last seen 19 days ago
Iemand die nog pre-sale code wil?
Hardtraxx Veteran
3621 posts member since 2010
last seen May 2026
HSlovah wrote:Iemand die nog pre-sale code wil?
Ik graag!
Heb je een pm gestuurd
Hardtraxx Veteran
4894 posts member since 2010
last seen Sep 2020
Ik hoop echt op Crypsis in de Line-Up! Verder denk ik dat Hard Driver wel een kans maakt i.v.m. zijn nieuwe album. Misschien samen met Ran-D? Ik hoop natuurlijk ook op B-Front, maar misschien dat Digital Punk er wel staat i.v.m. zijn Unleashed Podcast. Misschien ook samen met B-front. Hopelijk blijft Zatox thuis dit jaar.
Hardtraxx Veteran
7456 posts member since 2011
last seen 23 days ago
Maximum wrote:Ik hoop echt op Crypsis in de Line-Up! Verder denk ik dat Hard Driver wel een kans maakt i.v.m. zijn nieuwe album. Misschien samen met Ran-D? Ik hoop natuurlijk ook op B-Front, maar misschien dat Digital Punk er wel staat i.v.m. zijn Unleashed Podcast. Misschien ook samen met B-front. Hopelijk blijft Zatox thuis dit jaar.
Zatox album release aangekondigd door Q :thumbup: Ga er maar vanuit dat Zatox er weer bij zal zijn
K
Hardtraxx Addict
1848 posts member since 2011
last seen Aug 2023
Hier ben ik niet bij, is het geld gewoon niet waard ben ik vorig jaar achter gekomen.
Hardtraxx Veteran
9476 posts member since 2011
last seen Jan 2026
Maximum wrote:misschien dat Digital Punk er wel staat
Draait in Australië die nacht, net als Isaac, E-Force en nog iemand (vergeten wie).
M
Hardtraxx Addict
last seen Mar 2020
Kwisniks wrote:Hier ben ik niet bij, is het geld gewoon niet waard ben ik vorig jaar achter gekomen.
jij vind bedoel je :P
Hardtraxx Addict
1544 posts member since 2013
last seen May 2019
Doe mij maar Hardbass, interessantere line-up imo en iets goedkoper. Sfeer van Qlimax lijkt me wel erg gaaf.
A
Ventrue wrote:Doe mij maar Hardbass, interessantere line-up imo en iets goedkoper. Sfeer van Qlimax lijkt me wel erg gaaf.
Volgens mij is het niet met elkaar te vergelijken en is Qlimax een feest dat je als hardstyle liefhebber ten minste 1 keer moet bezoeken.. Ik ben er nog nooit geweest en van de line up ga ik waarschijnlijk echt niet een gat in t dak springen maar dat maakt me voor deze keer niet uit, want ik wil er gewoon heen :)
Desondanks ben ik wle benieuwd naar de line up, ik hoop op Crypsis! Die man verdient het zo hard.
Hardtraxx Addict
1544 posts member since 2013
last seen May 2019
AndyAsteroids wrote:
Ventrue wrote:Doe mij maar Hardbass, interessantere line-up imo en iets goedkoper. Sfeer van Qlimax lijkt me wel erg gaaf.
Volgens mij is het niet met elkaar te vergelijken en is Qlimax een feest dat je als hardstyle liefhebber ten minste 1 keer moet bezoeken.. Ik ben er nog nooit geweest en van de line up ga ik waarschijnlijk echt niet een gat in t dak springen maar dat maakt me voor deze keer niet uit, want ik wil er gewoon heen :)
Desondanks ben ik wle benieuwd naar de line up, ik hoop op Crypsis! Die man verdient het zo hard.
Ik wil het idd wel een keer proberen maarja ik vind line-up wel belangrijk en dat wil ik liever wel weten voor de kaartverkoop maarja misschien een keer als ik geld teveel heb ofzo :P
U
Hardtraxx Veteran
4743 posts member since 2012
last seen 14 days ago
Weet niet of het hier al stond, maar Frequencerz staan er niet.

Uit een comment op hun fb pagina:
Qlimax staan we niet.. Onze eigen Thrillogy moet je als fan gewoon bij zijn
Q
Hardtraxx Veteran
6154 posts member since 2012
It's fake.