Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 6, 7, 8, 9, 10, 11, 12 ... 38  Volgende
Bericht Geplaatst op 01 okt 2014 12:33 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

1 code ontvangen voor 2 tickets, balen want we zijn met 3 xd. Prijzen gaan nergens over,
Regular 70 euro + 4,25 service kosten + betalingskosten = 75 eu
Vip 91.50 euro + 4,25 service kosten + betalingskosten = 96 eu

belachelijk.
Bericht Geplaatst op 01 okt 2014 12:42 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Mompelt iets over vraag en aanbod...
Bericht Geplaatst op 01 okt 2014 13:44 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Jordi schreef:
Mompelt iets over vraag en aanbod...


Wat?
Bericht Geplaatst op 01 okt 2014 13:58 
 
Hardtraxx Veteran

Als noisecontrollers eindelijk het anthem mag maken heb ik er wel vertrouwen in!!! Maar dan mag Bas wel in het straatje van samara/shreek gaan produceren denk ik:D!!!
Bericht Geplaatst op 01 okt 2014 15:02 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Machiel schreef:
Jordi schreef:
Mompelt iets over vraag en aanbod...


Wat?


Veel vraag, dus prijs omhoog. Diepgaande shit
Bericht Geplaatst op 01 okt 2014 15:10 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Al vragen ze €100 per ticket verkopen ze nog uit met gemak.

Snap het vanuit Qdance wel maar spijtig voor ons dat het zo is.

EDIT: Enige manier om de prijs te doen zakken is geen kaartje kopen zodat de verkoop slecht gaat. Maar alle buitenlanders blijven toch gewoon kaartjes kopen alsof hun leven ervan afhangt dus geraak je er toch nergens mee.

Hardstyle wordt populairder maar het aanbod van grote evenementen (voornamelijk buiten BE/NL) neemt niet toe dus gaat hier de ticketprijs omhoog vanwege de vele buitenlanders.
Bericht Geplaatst op 01 okt 2014 16:01 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Zul je net weer zien, kan ik een jaar niet, maakt NC de anthem :cry:
Bericht Geplaatst op 01 okt 2014 16:06 
 
Hardtraxx Addict

Grim schreef:
Al vragen ze €100 per ticket verkopen ze nog uit met gemak.

Snap het vanuit Qdance wel maar spijtig voor ons dat het zo is.

EDIT: Enige manier om de prijs te doen zakken is geen kaartje kopen zodat de verkoop slecht gaat. Maar alle buitenlanders blijven toch gewoon kaartjes kopen alsof hun leven ervan afhangt dus geraak je er toch nergens mee.

Hardstyle wordt populairder maar het aanbod van grote evenementen (voornamelijk buiten BE/NL) neemt niet toe dus gaat hier de ticketprijs omhoog vanwege de vele buitenlanders.

de 2011 editie was ook 70
2012 zat op 62,50
2013 op 65
nu dus weer terug op 70

beetje aparte gang van zaken zo :P (vooral het zakken eigenlijk in 2012)
Bericht Geplaatst op 01 okt 2014 16:06 
 
Hardtraxx Addict

Grim schreef:
Al vragen ze €100 per ticket verkopen ze nog uit met gemak.

Snap het vanuit Qdance wel maar spijtig voor ons dat het zo is.

EDIT: Enige manier om de prijs te doen zakken is geen kaartje kopen zodat de verkoop slecht gaat. Maar alle buitenlanders blijven toch gewoon kaartjes kopen alsof hun leven ervan afhangt dus geraak je er toch nergens mee.

Hardstyle wordt populairder maar het aanbod van grote evenementen (voornamelijk buiten BE/NL) neemt niet toe dus gaat hier de ticketprijs omhoog vanwege de vele buitenlanders.

de 2011 editie was ook 70
2012 zat op 62,50
2013 op 65
nu dus weer terug op 70

beetje aparte gang van zaken zo :P (vooral het zakken eigenlijk in 2012)
Bericht Geplaatst op 01 okt 2014 16:13 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Miwer schreef:
Grim schreef:
Al vragen ze €100 per ticket verkopen ze nog uit met gemak.

Snap het vanuit Qdance wel maar spijtig voor ons dat het zo is.

EDIT: Enige manier om de prijs te doen zakken is geen kaartje kopen zodat de verkoop slecht gaat. Maar alle buitenlanders blijven toch gewoon kaartjes kopen alsof hun leven ervan afhangt dus geraak je er toch nergens mee.

Hardstyle wordt populairder maar het aanbod van grote evenementen (voornamelijk buiten BE/NL) neemt niet toe dus gaat hier de ticketprijs omhoog vanwege de vele buitenlanders.

de 2011 editie was ook 70
2012 zat op 62,50
2013 op 65
nu dus weer terug op 70

beetje aparte gang van zaken zo :P (vooral het zakken eigenlijk in 2012)


niks aparts aan...volgens mij werd toen die btw regel weer teruggedraaid op tickets
Bericht Geplaatst op 01 okt 2014 18:59 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

stanlesz schreef:
Zul je net weer zien, kan ik een jaar niet, maakt NC de anthem :cry:

Balen xd
Bericht Geplaatst op 01 okt 2014 19:24 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Ticket binnen ! Eerste keer Qlimax :D
Bericht Geplaatst op 02 okt 2014 09:01 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

chas1n schreef:
Machiel schreef:
Jordi schreef:
Mompelt iets over vraag en aanbod...


Wat?


Veel vraag, dus prijs omhoog. Diepgaande shit


Ik verstond hem gewoon niet, maar thanks :kiss2:
Bericht Geplaatst op 02 okt 2014 18:03 
 
Hardtraxxer

Iemand die nog pre-sale code wil?
Bericht Geplaatst op 02 okt 2014 18:10 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

HSlovah schreef:
Iemand die nog pre-sale code wil?

Ik graag!
Heb je een pm gestuurd
Bericht Geplaatst op 03 okt 2014 13:45 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ik hoop echt op Crypsis in de Line-Up! Verder denk ik dat Hard Driver wel een kans maakt i.v.m. zijn nieuwe album. Misschien samen met Ran-D? Ik hoop natuurlijk ook op B-Front, maar misschien dat Digital Punk er wel staat i.v.m. zijn Unleashed Podcast. Misschien ook samen met B-front. Hopelijk blijft Zatox thuis dit jaar.
Bericht Geplaatst op 03 okt 2014 14:28 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Maximum schreef:
Ik hoop echt op Crypsis in de Line-Up! Verder denk ik dat Hard Driver wel een kans maakt i.v.m. zijn nieuwe album. Misschien samen met Ran-D? Ik hoop natuurlijk ook op B-Front, maar misschien dat Digital Punk er wel staat i.v.m. zijn Unleashed Podcast. Misschien ook samen met B-front. Hopelijk blijft Zatox thuis dit jaar.


Zatox album release aangekondigd door Q :thumbup: Ga er maar vanuit dat Zatox er weer bij zal zijn
Bericht Geplaatst op 03 okt 2014 16:18 
 
Hardtraxx Addict

Hier ben ik niet bij, is het geld gewoon niet waard ben ik vorig jaar achter gekomen.
Bericht Geplaatst op 03 okt 2014 17:18 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Maximum schreef:
misschien dat Digital Punk er wel staat

Draait in Australië die nacht, net als Isaac, E-Force en nog iemand (vergeten wie).
Bericht Geplaatst op 03 okt 2014 17:30 
 
Hardtraxx Addict

Kwisniks schreef:
Hier ben ik niet bij, is het geld gewoon niet waard ben ik vorig jaar achter gekomen.

jij vind bedoel je :P
Bericht Geplaatst op 03 okt 2014 17:49 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Doe mij maar Hardbass, interessantere line-up imo en iets goedkoper. Sfeer van Qlimax lijkt me wel erg gaaf.
Bericht Geplaatst op 03 okt 2014 18:12 
 

Ventrue schreef:
Doe mij maar Hardbass, interessantere line-up imo en iets goedkoper. Sfeer van Qlimax lijkt me wel erg gaaf.

Volgens mij is het niet met elkaar te vergelijken en is Qlimax een feest dat je als hardstyle liefhebber ten minste 1 keer moet bezoeken.. Ik ben er nog nooit geweest en van de line up ga ik waarschijnlijk echt niet een gat in t dak springen maar dat maakt me voor deze keer niet uit, want ik wil er gewoon heen :)
Desondanks ben ik wle benieuwd naar de line up, ik hoop op Crypsis! Die man verdient het zo hard.
Bericht Geplaatst op 03 okt 2014 18:35 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

AndyAsteroids schreef:
Ventrue schreef:
Doe mij maar Hardbass, interessantere line-up imo en iets goedkoper. Sfeer van Qlimax lijkt me wel erg gaaf.

Volgens mij is het niet met elkaar te vergelijken en is Qlimax een feest dat je als hardstyle liefhebber ten minste 1 keer moet bezoeken.. Ik ben er nog nooit geweest en van de line up ga ik waarschijnlijk echt niet een gat in t dak springen maar dat maakt me voor deze keer niet uit, want ik wil er gewoon heen :)
Desondanks ben ik wle benieuwd naar de line up, ik hoop op Crypsis! Die man verdient het zo hard.

Ik wil het idd wel een keer proberen maarja ik vind line-up wel belangrijk en dat wil ik liever wel weten voor de kaartverkoop maarja misschien een keer als ik geld teveel heb ofzo :P
Bericht Geplaatst op 03 okt 2014 21:44 
 
Hardtraxx Veteran

Weet niet of het hier al stond, maar Frequencerz staan er niet.

Uit een comment op hun fb pagina:
Citaat:
Qlimax staan we niet.. Onze eigen Thrillogy moet je als fan gewoon bij zijn
Bericht Geplaatst op 04 okt 2014 11:26 
 
Hardtraxx Veteran

It's fake.
Vorige  1 ... 6, 7, 8, 9, 10, 11, 12 ... 38  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten